در حال بارگزاری ...
<<<<<<< Updated upstream =======
خبرخوان

نوشته های وبلاگ '2023' 'اردیبهشت'

0 11 . فروشگاه پارس خزر

فروشگاه پارس خزر

 

معرفی فروشگاه پارس خزر 

 

تولیدات داخلی همیشه یک چیز دیگر هستند. به‌خصوص که اگر آن تولیدات به‌توسط یک برند آشنا و خوش‌نام طراحی و روانهٔ بازار شده باشند. فروشگاه پارس خزر، دقیقاً همان چیزی است که در کل این مطلب، قصد داریم به صحبت درمورد آن و محصولات باکیفیت و متنوع آن بپردازیم. قطعاً هر ایرانی، حداقل یک‌بار هم که شده این اسم آشنا را شنیده است و حتماً یک‌بار هم که شده محصولی از محصولات این شرکت را خریداری کرده‌ است.

مهندسان و طراحان خوش‌ذوق و بااستعداد ایرانی در این شرکت، توانسته‌اند با تولید محصولاتی باکیفیت و قدرتمند و کاربردی در طیف گسترده‌ای، با همتا‌ها و رقبای خود در زمینهٔ لوازم برقی خانگی، به رقابت پرداخته و بسیار موفق عمل کنند.

پارس‌خزر، نامی آشنا و خوش‌آوازه است که دارای سابقه و قدمتی طولانی و درخشان می‌باشد و مدت‌زمان زیادی است که مشغول فعالیت در زمینهٔ ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار می‌باشد.

ما در این مطلب قصد داریم که به بررسی درمورد محصولات فروشگاه پارس خزربپردازیم. پس لطفاً با ما تا انتهای این مقاله همراه بمانید.

ابتدا اجازه دهید که درمورد خود شرکت پارس‌خزر و نحوهٔ تأسیس آن به صحبت و بررسی بپردازیم.

شرکت پارس خزر، شرکت صنایع الکترونیک ایرانی می‌باشد که دفتر مرکزی آن در شهر رشت واقع گشته است. گفتنی است که تمرکز این شرکت، کاملاً بر روی طراحی و تولید لوازم الکترونیکی مصرفی به‌ویژه لوازم برقی خانگی می‌باشد.

جالب است که بدانید، این شرکت در اسفندماه سال ۱۳۴۷ با مشارکت و همکاری شرکت فنی توشیبا ژاپن، تحت عنوان شرکت پارس توشیبا در استان گیلان، فعالیت خود را آغاز نمود.

اما سپس در آبان‌ماه سال ۱۳۶۱ نام شرکت پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر، تغییر پیدا کرد. قابل‌توجه است که هم‌اکنون شرکت صنعتی پارس خزر به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندهٔ لوازم برقی خانگی کوچک در ایران، به‌صورت سهامی عام به فعالیت خود ادامه می‌دهد و سهام آن در بورس اوراق بهادار تهران نیز معامله می‌گردد.

جالب است بدانید که این شرکت همچنین یکی از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه می‌باشد.

اما این تاریخچه‌ای بود از این شرکت باسابقه که کیفیت محصولات آن، بر همگان ثابت شده است.

فروشگاه پارس خزر  چه محصولاتی دارد؟

اما اگر بخواهیم که درمورد محصولات فروشگاه پارس خزر، به‌صورت کلی به صحبت بپردازیم، شرح کلی این محصولات به‌صورت زیر خواهد بود:

این شرکت صنعتی پارس خزر دارای ۴۱ گروه محصول بوده که در ۲۴۶ مدل تولید کرده و روانهٔ بازارهای داخلی و خارجی می‌کند.

به‌طورکلی، گروه محصولات تولیدی شرکت صنعتی پارس خزر به این شرح خواهند بود:

انواع ماشین لباسشویی، سامانه تهویه‌مطبوع VFR، اتوبخار، پنکه، بخاری‌برقی، فن هیتر، پلوپز، هواکش، بخارپز، سرخ‌کن، توستر، ساندویچ‌ساز، کباب‌پز، مولتی‌کوکر، چرخ‌گوشت، همزن، قهوه‌ساز، ترازو، بخارشو، بلندر، خردکن، میوه خشک‌کن، مکمل غذاساز

آبمیوه‌گیری، چای‌ساز، کتری‌برقی، تصفیه آب، جارو عصایی، جاروشارژی، لامپ، تصفیه هوا، سشوار، فود سیور، قطعات پلاستیکی، قطعات الکترونیکی، موتور الکتریکی، غذاساز و آسیاب که تمامی این محصولات، دارای قابلیت‌های متنوع، کاربردی و عالی هستند که در کیفیت‌هایی مطلوب و مناسب تولید می‌شوند و در بین کاربران، بسیار محبوب خواهند بود.

اما دسته‌بندی بالا، یک دسته‌بندی کلی و کاملاً مختصر درمورد محصولات فروشگاه پار‌س‌خزر بود که خدمت شما عزیزان ارائه شد. اما ما بیشتر قصد داریم که به‌صورت جزئی‌تری درمورد محصولات این شرکت به صحبت بپردازیم.

در ادامهٔ این مطلب، ما تعداد اندکی از محصولات پرطرف‌دار شرکت پارس‌خزر را آورده‌ایم که به‌صورت مختصر و کلی درمورد ویژگی‌های آنها به صحبت خواهیم پرداخت. شما می‌توانید در صورت تمایل، برای کسب اطلاعات کامل‌تری درمورد تک‌به‌تک این محصولات، به سایت پارس‌خزر اصفهان مراجعه کنید.

جاروبرقی‌های شرکت پارس‌خزر، اولین دسته از محصولاتی هستند که ما قصد داریم درمورد آنها به صحبت بپردازیم. این محصولات به گفتهٔ کاربران، بسیار باکیفیت و پرقدرت هستند و همچنین از قیمت و قابلیت‌های مناسب و مطلوبی نیز بهره می‌برند.

اولین جاروبرقی که قصد معرفی آن را داریم، دستگاه جاروبرقی مدل کمپرسور است که از طراحی بسیار خوبی بهره می‌برد.

این جارو دارای کنترلر و یا پنل کنترل بر روی دستهٔ جاروبرقی است که به کاربر خود کمک می‌کند تا بتواند میزان مکش، خاموش و روشن‌کردن و یا تنظیمات دیگری را از طریق این پنل، کنترل کند. 

نشانگری که بر روی این جاروبرقی تعبیه گشته است، میزان پرشدگی مخزن دستگاه را به کاربر خود، اطلاع خواهد داد. گنجایش مخزن این جارو، 8 لیتر بوده که بسیار مناسب است.

همچنین گفتنی است که فیلتر خروجی این دستگاه، از نوع HEPA می‌باشد که از خروج آلودگی‌ها جلوگیری به عمل خواهد آورد.

جاروبرقی بعدی که توسط شرکت پارس‌خزر طراحی گشته است، جاروبرقی مدل 2000 است که بسیار باکیفیت و پرقدرت می‌باشد. توان این جارو، 2000 ‌وات بوده که مناسب است.

در این جارو برای جمع‌آوری زباله‌ها، از کیسه‌های قابل‌تعویض استفاده خواهد شد که این یک نکتهٔ مثبت است. همچنین یک ولوم باکیفیت در این دستگاه قرار گرفته است که تنظیم میزان مکش را برای کاربر ممکن خواهد ساخت.

این جارو دارای فیلتر جریان ورودی هوا نیز می‌باشد.

محصول بعدی که به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، دستگاه جاروبرقی مدل لوتوس است که وسیله‌ای پرقدرت بوده و دارای توان 2000 ‌وات می‌باشد.

این جارو برای کاربر خود امکان استفاده از پاکت‌های کاغذی و کیسه‌‌های پارچه‌ای را فراهم می‌کند.

همچنین دکمهٔ ولومی که برای این جارو تعبیه گشته است کمک می‌کند تا مصرف‌کننده بتواند، میزان قدرت مکش جاروبرقی را کنترل و تنظیم کند.

این جاروبرقی مجهز به سیم‌جمع‌کن خودکار است که یک نکتهٔ مثبت برای این دستگاه محسوب می‌شود.

گذشته از بحث جاروبرقی‌های شرکت پارس‌خزر، جاروشارژی‌های این شرکت هم از کیفیت بسیار مناسبی بهره می‌برند.

به‌عنوان‌مثال، جاروشارژی مدل 414 محصولی از پارس خزر است که دارای طراحی ساده و باکیفیت است. بدنهٔ این جارو از جنس پلاستیک ساخته شده که به همین علت، وزن سبکی دارد و جا‌به‌جایی آن آسان بوده و جاروکشی با آن، دست را کمتر خسته می‌کند. این جارو از قدرت مکش نسبتاً نرمالی بهره می‌برد. همچنین مخزن شفاف این جارو کمک می‌کند تا فرد مصرف‌کننده از میزان آلودگی‌های داخل دستگاه، باخبر بشود.

گذشته از این بحث، بخارپزهای فروشگاه پارس خزر نیز دارای کیفیت و کارایی فوق‌العاده‌ای هستند که باعث محبوبیت آنها در بازار گشته است.

یکی از آنها، دستگاه بخارپز دیجی استیل است که دستگاهی بسیار کاربردی و دوست‌داشتنی است.

این دستگاه به شما کمک می‌کند تا با بخارپز کردن انواع مواد غذایی، بتوانید رژیم غذایی سالم و خوشمزه‌ای را در اختیار داشته باشید و به این صورت بتوانید، از غذاهای سرخ‌کردنی و چرب، دور بمانید.

یک نشانگر میزان آب بر روی این دستگاه واقع شده است که به شما کمک می‌کند تا در میانهٔ فرایند پخت غذا، بتوانید میزان آب باقی‌مانده در دستگاه را چک کنید و از آن اطلاع پیدا کنید تا در صورت لزوم، به آن آب اضافه نمایید.

تایمر 60 دقیقه‌ای که در این دستگاه قرار گرفته است کمک می‌کند تا بتوانید زمان پایان پخت غذا را مشخص کنید و سپس آلارم دستگاه این زمان را به شما اطلاع خواهد داد.

همچنین شما می‌توانید در این دستگاه، طبقات را روی یکدیگر قرار دهید و به این شکل از ظرفیت دستگاه، بهرهٔ کامل‌تری خواهید برد.

اما می‌رسیم به محصولات پرطرف‌دار فروشگاه پارس خزر، یعنی پنکه‌های فروشگاه پارس خزر که بسیار کاربردی هستند و می‌توانند در روزهای گرم سال، بهترین دوست شما باشند.

اولین پنکه‌ای که قصد معرفی آن را داریم، پنکهٔ پایه‌بلند شیبا است که با یک طراحی شیک، ساده و باکیفیت، تولید و روانهٔ بازار گشته است.

اولین ویژگی مثبتی هم که می‌توان برای این وسیله در نظر گرفت، قابلیت تنظیم ارتفاع در این وسیله است که کمک می‌کند تا شما بتوانید پنکه را در ارتفاع دلخواه خود قرار دهید و از نسیم خنک آن در هر ارتفاع و هر مکانی، بهرهٔ کافی ببرید.

نمایشگری که برای این پنکهٔ باکیفیت در نظر گرفته شده است، کمک می‌کند تا بتوانید عملکرد این پنکه را به طور کامل، مشاهده و کنترل کنید.

این پنکهٔ فوق‌العاده می‌تواند در شش سرعت متفاوت فعالیت کند که در سه مدل، پرتاب باد خواهد کرد.

همچنین این پنکه دارای کنترل از راه دور است و به این واسطه افراد می‌توانند، تنظیمات پنکه را از راه دور، کنترل کنند که این بسیار عالی خواهد بود.

پنکهٔ بعدی که به شما معرفی خواهیم کرد، پنکهٔ رومیزی ES2040 است که به علت وزن و ابعاد مناسب، می‌توانید آن را به‌آسانی حمل کرده و به مکان‌های مختلفی ببرید و همچنین این پنکه فضای زیادی از محیط را اشغال نخواهد کرد.

این پنکه دارای قابلیت گردش افقی است که به این واسطه می‌تواند، فضای بیشتری را خنک کند.

موتور این دستگاه دارای فیوز حرارتی است که می‌تواند امنیت دستگاه را تضمین کند.

همچنین این پنکه، نسبتاً کم‌مصرف بوده و مناسب است.

گفتنی است که فروشگاه پارس خزر، دارای محصولات متنوع و زیادی است که شرح ویژگی‌های تمام آنها در این مقاله ممکن نیست. ما سعی کردیم تعدادی از محصولات این شرکت را به‌صورت مختصر مورد بررسی قرار دهیم که همگی دارای کیفیت و قیمت مناسب و مطلوب هستند. تمام سعی این شرکت بر آن است تا محصولات باکیفیتی مانند برندهای خارجی مانند سونی و ال جی به بازار عرضه کند. شما می‌توانید در صورت تمایل، ویژگی‌های این محصولات را به‌صورت کامل‌تری از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان، مطالعه و دنبال کنید. همچنین می‌توانید با خواندن مقالات وبلاگ ما، درمورد چای‌سازهای پارس خزر اطلاعاتی را در باره این محصولات به دست آورید. سپاس از همراهی شما در این مطلب.

 

 

0 10 . فن هیتر پارس خزر

فن هیتر پارس خزر

 

فن هیتر پارس خزر چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

با آمدن فصل سرما و سردشدن هوا، اهمیت وسایل گرمایشی بیشتر برای ما مشخص می‌شود. وسایلی که می‌توانند در اوج سرمای هوا، محیطی گرم و مطلوب در فضای خانه برای ما ایجاد کنند.

وسایل گرمایشی دارای تنوع و گستردگی زیادی هستند که بسته به نیاز و سلیقهٔ خودتان می‌توانید آنها را انتخاب کنید و از آنها استفاده کنید.

در این مقاله ما قصد داریم به بررسی فن هیترها، یا یکی از انواع مختلف وسایل گرمایشی بپردازیم و آنها را با تمام مزایا و معایب و انواعی که دارند برای شما توضیح دهیم. همچنین در ادامهٔ این مقاله ما به بررسی فن هیتر پارس خزرخواهیم پرداخت و آنها را به‌صورت مختصری به شما معرفی خواهیم کرد.

پس لطفاً تا خط پایانی این مقاله با ما همراه باشید.

از آغاز بشریت و پیدایش انسان‌ها، همواره بشر در تلاش بوده تا بتواند در فصلی که سرما شروع می‌شود، به نحوی خود و محیط‌ زندگی خود را گرم کند.

به دنبال همین نیاز مهم انسان، وسایل گرمایشی مختلفی تولید و استفاده شدند که از جملهٔ آنها می‌توان به بخاری‌های گازی، برقی، شوفاژ و فن هیتر اشاره کرد.

با سردشدن هوا، تنها چیزی که می‌تواند محیطی گرم و مطلوب برای ما آماده کرده و تحمل این سرمای سخت را برای ما آسان بسازد، وسایل گرمایشی هستند.

هرچه زمان پیش رفت و دسترسی انسان به تکنولوژی و فناوری بیشتر و بیشتر شد، وسایل گرمایشی مجهز‌تر، پیشرفته‌تر و متنوع‌تری ساخته و روانهٔ بازار شد.

وسیله‌هایی که هم برای محیط خانه مناسب هستند و هم استفاده از آنها در بعضی از شغل‌ها ضروری است.

مثلاً شغل‌هایی مانند گلخانه‌ها، کارخانه و مرغداری برای گرم‌کردن فضا در فصل سرما، به وسایل گرمایشی نیاز دارند.

یکی از انواع مختلف وسایل گرمایشی، هیترها هستند.

هیترها دارای قابلیت‌های مختلف و ویژگی‌های متفاوتی هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

به‌طورکلی هیتر‌ها را می‌توان در دسته‌های مختلف گازی، برقی، گازوئیلی و دوگانه‌سوز تقسیم‌بندی کرد.

در این مقاله ما به بررسی نوع برقی آنها خواهیم پرداخت.

هیتر برقی یکی از مدل‌های مختلف هیتر است و مانند بخاری‌برقی، با کمک متصل‌شدن به انرژی برق، گرما و حرارتی مناسب را ایجاد خواهد کرد.

فن هیتر دارای فن بوده و این قابلیت‌ را به کاربر خود می‌دهد که بتوان از آن به‌عنوان یک پنکهٔ باد گرم

استفاده کرد.

فن هیتر دارای حالت‌های صرفه‌جویی است تا از بالارفتن مصرف برق توسط دستگاه جلوگیری کند. همچنین ترموستات‌هایی که قابلیت تنظیم دارند به همراه تایمرهایی که مجهز به قابلیت برنامه‌ریزی هستند نیز برای این دستگاه‌ها تعبیه گشته است تا مصرف انرژی را پایین بیاورند و به صرفه‌جویی کمک کنند.

جالب است بدانید که هیتر‌های برقی در سه دسته‌بندی متفاوت مدل تابشی، فن دار و کانوکتور تقسیم می‌شوند.

هیتر برقی‌های تابشی دارای چند المنت هستند که به‌واسطهٔ عملکرد قطع و وصل‌شدن، هوای گرم را به محیط اطراف خود پخش می‌کنند و می‌توانند به شکل سریع‌تری در محیط‌های کوچک، هوای گرم را پخش کنند.

در هیترهای برقی مدل فن دار، حرارت و گرمای تولید شده به‌واسطهٔ فن‌هایی که در بدنهٔ دستگاه طراحی شده‌اند به محیط اطراف پخش خواهد شد.

جالب است بدانید که میزان حرارتی که به‌وسیلهٔ این مدل تولید می‌شود از مدل هیتر تابشی بیشتر می‌باشد.

هیتر برقی مدل کانوکتور می‌تواند در دو حالت مختلف فن دار و تابشی تولید بشود که مناسب است.

هیتر‌های مدل تابشی دارای سروصداهای اذیت‌کننده نخواهند بود؛ ولی گفتنی است که هیترهایی که دارای فن هستند، دارای راندمان گرمایی مناسبی هستند؛ اما کمی ممکن است صدای آنها اذیت‌کننده باشد.

اما به شکل کلی، فن هیترها به‌واسطهٔ فن داخلی که دارند، هوای گرم را به المنت‌های گرمایشی دستگاه خواهند دمید و به این طریق، هوا را گرم می‌کنند.

گفتنی است که به هیتر‌هایی که دارای ظرفیت‌های پائین‌تر 4500 وات هستند، مدل خانگی می‌گویند.

ممکن است در اینجای این مطلب با خودتان بگویید اکنون که انواع بخاری و شوفاژ و وسایل گرمایشی متنوع و پیشرفته‌ای در بازار وجود دارد، دیگر چه احتیاجی به فن هیتر و استفاده از آن است؟

در جواب این سؤال شما باید بگوییم که این سؤال، سؤالی اشتباه است. چراکه در بسیاری از مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف ممکن است استفاده از بخاری گازی یا شوفاژ و... ممکن نبوده و یا به دلیل سرمای سخت و زیاد هوا، استفاده از وسایل گرمایشی دیگر به‌تنهایی جوابگوی سرمای هوا نباشد و آن‌وقت است که استفاده از فن هیترها و هیترهای برقی بسیار موردتوجه و استقبال افراد قرار خواهد گرفت.

هیترهای برقی نسبت به مدل گازی یا گازوئیلی دارای مزیت‌های بسیار زیادی هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

اول اینکه این مدل هیتر برقی هیچ نیازی به نصب نخواهد داشت و استفاده از آن، بسیار آسان خواهد بود.

هیچ آلودگی در هوای محیط ایجاد نخواهند کرد و برای محیط‌هایی مانند محل کار، خانه و گلخانه‌ها که نباید آلودگی در هوای آنها وجود داشته باشد گزینهٔ مناسبی هستند و کاربردی هستند.

فن هیترها وسایلی هستند که قابل‌حمل و جا‌به‌جایی بوده و می‌توانید به هر کجا که خواستید آنها را ببرید و در آن محیط قرار بدهید و به‌آسانی آنها را جا‌به‌جا کنید.

گفتنی است که در هر مکانی که استفاده از برق ممکن باشد، می‌توان این وسیله را قرارداد و از آن استفاده کرد و از گرمای مطلوب آن، بهره برد.

البته اینکه ما، در این مطلب به مزیت‌های این وسیله پرداختیم به این معنی نیست که این وسایل هیچ عیبی نخواهند داشت. هر وسیله‌ای در کنار مزیت‌هایی که دارد، قطعاً دارای معایبی خواهد بود که باید از آن اطلاع داشت.

به‌عنوان‌مثال باید بدانید که فن هیترها بیشتر برای گرم‌کردن محیط‌هایی با ابعاد متوسط طراحی شده‌اند و اینکه بخواهید محیط‌هایی با ابعاد بالا را به‌خوبی گرم کنند، توقعی است که از این دستگاه‌ها انتظار نمی‌رود.

درعین‌حال به علت اینکه این وسیله از برق برای گرم‌کردن محیط استفاده می‌کند ممکن است انرژی بالایی از برق را مصرف کند.

همچنین اگر از آن محافظت نکرده و نکات ایمنی را رعایت نکنید، ممکن است موجب آتش‌سوزی بشوند.

پس دقت داشته باشید که هر وسیله در کنار مزیت‌های خود، دارای عیب‌هایی نیز خواهند بود.

اما به‌طورکلی خرید و انتخاب یک فن هیتر و استفاده از آن به نیاز شما و مساحت مکانی که قصد استفاده از فن هیتر برای آن را دارید وابسته است.

دقت داشته باشید که باید حتماً قبل از خرید وسیلهٔ موردنظرتان به تحقیق درمورد آن وسیله بپردازید و با دست پر به خرید دستگاه موردنظر بروید.

در ادامهٔ این مقاله ما به معرفی و بررسی دو نمونه از

فن هیتر پارس خزرخواهیم پرداخت پس لطفاً در ادامهٔ این مطلب، ما را همراهی کنید. 

فن هیتر پارس خزر  چه قابلیت‌هایی دارد؟

اولین دستگاهی که به شما معرفی خواهیم کرد و به بررسی ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت، دستگاه

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P است که یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی و مناسب این شرکت است و می‌تواند در ایجاد گرمایی مطلوب و مناسب در فضای محیط، بسیار مؤثر و مناسب عمل کند.

این دستگاه کوچک اما مناسب، دارای بدنه‌‌ای از جنس پلاستیک است که کیفیت مطلوبی داشته و می‌تواند به‌عنوان یک فن نیز برای شما کار و عمل کند.

گفتنی است که در هوای گرم شما می‌توانید از این دستگاه به‌عنوان ‌پنکه نیز استفاده کنید.

ابعاد این محصول پارس‌خزر، کوچک و مناسب است که به کاربر این امکان را می‌دهد که از آن بر روی میز نیز استفاده کند.

این فن‌هیتر در روزهای سرد سال می‌تواند؛ مانند یک بخاری‌برقی برای شما گرما ایجاد کند.

نحوهٔ عملکرد این دستگاه به نحوی است که تنها باید

پیچ تنظیم دمای دستگاه را بچرخانید و به این صورت، المنت‌ حرارتی فن‌هیتر را روشن کنید.

سپس فن دستگاه فن‌هیتر، هوای گرم را به سمت بیرون دستگاه هدایت خواهد کرد.

از ویژگی‌های مهم و برجستهٔ این فن‌هیتر می‌توان به قابلیت ممانعت از یخ‌زدگی المنت‌های دستگاه اشاره کرد.

گفتنی است که این وسیله دارای قابلیت قطع حرارتی خودکار بوده و این ویژگی باعث می‌شود تا اگر درجه حرارت دستگاه، به هر علتی بالا رفت، به‌صورت خودکار جریان برق قطع خواهد شد و فن و المنت‌های دستگاه خاموش می‌گردند. البته گفتنی است که رعایت نکات ایمنی بسیار ضروری می‌باشد.

شما می‌توانید از این فن‌هیتر در مغازه‌ها، شرکت‌ها، اداره‌، اتاق‌خواب و یا اتاق نشیمن نیز استفاده کنید و از قابلیت‌های این دستگاه، بهره ببرید.

با کمک این فن هیتر پارس خزر  مدل FH2000P، شما می‌توانید گرمایش فضاهای کوچک را به‌راحتی تأمین کتید و در مکان‌ها و محیط‌هایی که احتیاجی به گرم‌کردن بیست‌وچهارساعته نیست، از این فن‌هیتر بهره ببرید.

این دستگاه دارای قابلیت نصب بر روی زمین است و

تنظیمات حرارت نیز خواهد داشت.

حداکثر توان گرمایشی این محصول، 2000 وات است و وزن آن، 0.72 کیلوگرم می‌باشد.

و اما محصول دیگری که به بررسی و معرفی آن خواهیم پرداخت، دستگاه فن‌هیتر پارس‌خزر مدل SH2000P است که وسیله‌ای کاربردی، باکیفیت و مناسب از شرکت پارس‌خزر می‌باشد و می‌تواند در روزهای سرد سال، گرمای دلچسب و مناسبی را برای شما تولید کند.

بدنهٔ این محصول پارس‌خزر از جنس پلاستیک تولید شده است که ‌کیفیتی مطلوب داشته و زیبا است‌.

گفته می‌شود که در این دستگاه، حالت بخاری و گرمادهی آن در دو قدرت فعالیت می‌کند و باعث می‌شود تا المنت‌های داخلی دستگاه، داغ بشوند.

فن داخلی دستگاه کمک می‌کند تا این هوای گرم، به خارج از دستگاه منتقل بشود و هوا را گرم کند.

گفتنی است که ترموستات این دستگاه، در شش حالت درجه‌بندی‌ شده است و شکل پیچ تنظیم بر روی دستگاه و مابین دکمه‌های مربوط به فعال‌کردن المنت‌ها قرار گرفته است.

اگر دکمه‌های مربوط به روشن‌کردن المنت‌های دستگاه در حالت خاموش قرار بگیرند، این دستگاه فن‌هیتر مانند یک فن یا پنکه برای شما عمل خواهد کرد و حرارت و گرما ایجاد نخواهد کرد.

یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه، مجهز بودن دستگاه به قابلیت چرخش به طرفین می‌باشد. به کمک این قابلیت، باد به تمام قسمت‌های اتاق منتشر خواهد شد و به شکل مناسبی در جهت‌های مختلف، باد پخش خواهد شد. البته این نکته لازم به ذکر است که زاویهٔ چرخش دستگاه محدود می‌باشد.

حالت چرخش دستگاه را می‌توانید به‌واسطهٔ دکمه‌ای واقع در قسمت پایین دستگاه فن‌هیتر فعال یا اینکه غیرفعال کنید.

یک ویژگی مناسبی که این دستگاه دارد این است که در قسمت پایینی و همچنین قسمت میانی این محصول، دکمهٔ خاموش و روشن دستگاه تعبیه شده است تا اگر فن‌هیتر بر روی میز قرار داشت بتوانید با دست خود و اگر دستگاه بر روی زمین بود، به‌صورت پدالی با پا بتوانید دستگاه را خاموش یا روشن کنید.

فضایی در قسمت پشتی این دستگاه قرار گرفته است تا بتوانید در زمانی که از دستگاه استفاده نمی‌کنید، سیم برق دستگاه را در آن محیط بپیچانید تا به این صورت سیم دستگاه از هر آسیبی ایمن باشد.

یک تایمر در قسمت بالایی این محصول پارس‌خزر قرار گرفته است که می‌توانید فعالیت دستگاه را با استفاده از آن تایمر، زمان‌بندی کنید.

با استفاده از این فن هیتر پارس خزر  می‌توانید محیط‌هایی که کوچک هستند و احتیاجی به گرمادهی بیست‌وچهارساعته ندارند را گرم کنید.

گفتنی است که بدنهٔ این فن‌هیتر از جنس پلاستیکی مرغوب تولید شده است که در مقابل حرارت و گرما مقاوم می‌باشد.

در قسمت سمت چپی دکمهٔ پدالی دستگاه، یک چراغ نمایشگر تعبیه شده است که با فشاردادن این دکمهٔ پدالی و روشن‌شدن دستگاه، چراغ نمایشگر دستگاه روشن خواهد شد.

تعداد پره‌های فن این دستگاه، دو عدد بوده و همچنین این دستگاه دارای تایمر می‌باشد.

سیستم ضد رسوبی که برای این دستگاه تعبیه گشته است بسیار مناسب می‌باشد.

قابلیت تنظیم دما نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است و می‌توانید این دستگاه را بر روی زمین نصب کنید و قرار دهید.

ابعاد این دستگاه مناسب بوده و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.

در نهایت کلام، فن هیترهای پارس خزر محصولاتی باکیفیت و مناسب هستند که به‌آسانی می‌توانند در محیط‌های کوچک، گرمای دلچسب و مناسبی تولید کنند. تمام تلاش شرکت پارس خزر بر این است که مانند برندهای معروفی چون سونی و سامسونگ ، محصولاتی باکیفیت به کاربران خود ارائه دهد.

شما می‌توانید فن هیتر پارس خزر  را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید. همچنین می‌توانید مقالات ما را در مورد میوه و سبزی خشک کن سایا که محصولی مناسب است در وبلاگ سایت ما مطالعه کنید.

از اینکه در این مقاله با ما همراه شدید، از شما سپاسگزاریم.

 

 

0 9 . خرید میوه خشک کن سایا

 

 خرید میوه خشک کن سایا

 

خرید میوه خشک کن سایا به چه صورت است؟

 

میوه‌ها منابع مناسب و خوبی برای انتقال مواد مغذی به بدن ما هستند‌. اما زمانی که خشک می‌شوند، هم خوشمزه‌تر هستند و هم نگه‌داری آنها آسان است و هم‌ می‌توان زمان ماندگاری آنها را افزایش داد.

به‌طورکلی میوه‌های خشک، یک میان‌وعدهٔ مناسب و جذاب به‌حساب می‌آیند که خوردن آنها، بسیار لذت‌بخش می‌باشد.

با خرید یک دستگاه میوه خشک کن، شما خواهید توانست این میان‌وعدهٔ جذاب و خوشمزه را در خانهٔ خود تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

در این مقاله، ما به بررسی جنبه‌های مختلف خرید میوه خشک کن سایا خواهیم پرداخت که دو نمونه دستگاه بسیار کاربردی و مناسب خواهند بود.

پس لطفاً تا خط پایانی این مقاله، با ما همراه باشید.

در ابتدا باید قبل از معرفی محصولات موردنظر، به بررسی خواص میوه‌های خشک، دستگاه‌های میوه خشک‌کن و کاربردهای آنها بپردازیم. با ما همراه بمانید.

در یک تعریف کلی، میوهٔ خشک به میوه‌ای گفته می‌شود که تمام آب و رطوبت خود را‌‌ به روش‌های مختلفی ازدست‌داده است و به یک میوهٔ خشکیدهٔ کوچک تبدیل شده است که دارای انرژی بالا و مواد مغذی بسیار مناسبی می‌باشد که البته گفتنی است که به علت اینکه این میوه‌ها تمام آب خود را ازدست‌داده‌اند، دارای قند بالایی هستند و در صورت استفادهٔ بیش از حد ممکن است شما را به بیماری قند و... مبتلا کند پس مراقب باشید!

این میان‌وعدهٔ خوشمزه دارای خواص زیادی است که موجب می‌شود به بدن شما انرژی زیادی برسد.

میوه‌ها زمانی که در عمل خشک‌شدن، آب و رطوبت خود را از دست می‌دهند، دیگر از حضور باکتری‌های مضر و فاسدشدن در امان خواهند بود و به همین علت دارای ماندگاری زیادتری هستند.

پس نگه‌داری آنها بدون یخچال هم ممکن است و می‌توانید از آنها در سفر هم استفاده کنید و انرژی بدن خود را به کمک آنها تأمین نمایید.

همچنین می‌توانید هر میوه‌ای که دوست داشتید را در هر فصلی که هوس کردید، داشته باشید.

میوه‌های خشک دارای فیبر، ویتامین و مواد مغذی هستند که استفاده از آنها به میزان متعادل می‌تواند به‌ بدن ما ویتامین‌هایی مانند ویتامین B9 یا فولات و مواد مغذی را برساند.

میوه‌های خشک دارای خاصیت‌های آنتی‌اکسیدانی هستند و پلی‌فنول هستند که بسیار مناسب هستند.

میوه‌های خشک شده دارای فیبر هستند و این فیبر به هضم غذا و فرایند‌های گوارشی کمک خواهد کرد.

البته گفتنی است که ویتامین C که در میوه‌ها وجود دارد، زمانی که میوه‌ها خشک می‌شوند، کاهش پیدا می‌کند.

پس در کل میوه‌های خشک می‌توانند به‌عنوان میان‌وعده، بسیار مفید باشند و بهترین جایگزین برای خوراکی‌های مضر هستند.

اما شاید خرید آنها از بازار، هم دارای هزینه‌های زیاد باشد و هم اینکه به کیفیت و طعم دلخواه شما نباشد.

پس بهتر است که این خوراکی مقوی و خوشمزه را در خانه و به شکل طبیعی آماده و حاضر کنید.

از قدیم برای خشک‌کردن میوه‌ها از روش‌های سنتی استفاده می‌شد که باید میوه‌ها را برای مدت‌زمان‌های طولانی، در فضای باز و در زیر نور آفتاب، نگه‌داری می‌کردند.

این روش البته دارای معایبی است. مثلاً اینکه زمان زیادی طول می‌کشد تا میوه‌های خشک آماده بشوند.

از طرف دیگر، چون این میوه‌ها در فضای باز هستند، ممکن است به آلودگی‌های هوا آلوده شوند و کیفیت و طعم دلخواهی که مدنظر شماست را پیدا نکنند.

پس کاری که می‌شود در عصر تکنولوژی انجام داد، خرید یک دستگاه میوه خشک‌کن است که به کمک شما خواهد آمد و به شما در تهیهٔ میوه‌های خشک باکیفیت، کمک خواهد کرد.

دستگاه میوه خشک‌کن در کل به دو گروه صنعتی و خانگی، تقسیم‌بندی می‌شوند که البته در این مطلب ما به بررسی مدل خانگی آنها خواهیم پرداخت.

میوه و سبزی‌ خشک‌کن‌های خانگی، دستگاه‌هایی با ابعاد نسبتاً کوچک هستند که به کمک انرژی برق‌کار می‌کنند و دارای پنج یا شش طبقه و سینی هستند.

این دستگاه‌ها مجهز به المنت‌های حرارتی و همچنین فن هستند که به خشک‌کردن هرچه بهتر میوه‌ها کمک خواهد کرد.

اگر درمورد نحوهٔ عملکرد این دستگاه‌ها از ما سؤال کنید، در بند زیر به شما توضیح خواهیم داد پس با ما همراه بمانید.

شما ابتدا باید میوه‌ها را به‌صورت نازک برش داده و در سینی‌های این دستگاه، به‌صورت جداگانه پخش کنید. سپس دستگاه با اتصال به برق و روشن‌شدن، المنت‌ها حرارتی آن گرم می‌شوند و از خود، حرارت ایجاد می‌کنند. حرارتی که مناسب و کنترل شده است.

سپس این حرارت به کمک فن دستگاه در بین طبقات و میوه‌ها به گردش برخواهد آمد و به‌صورت یکنواخت، باعث خشک‌شدن میوه‌ها خواهد شد.

در این دستگاه، میوه‌ها، آب و رطوبت خود را از دست می‌دهند و مواد مغذی خود را حفظ می‌کنند.

به کمک این دستگاه، شما می‌توانید میوه‌های باقی‌مانده در یخچال خود را که نرم شده‌اند و کیفیت اولیهٔ خود را ازدست‌داده‌اند را خشک کنید و از آنها استفاده کنید.

همچنین به کمک این دستگاه، شما زمان ماندگاری میوه‌ها را افزایش می‌دهید و از فساد آنها جلوگیری می‌کنید.

با دستگاه میوه و سبزی خشک‌کن، شما قادر هستید که میان‌وعده‌ای سالم و خوشمزه و مقوی داشته باشید.

دقت داشته باشید که برای خرید یک دستگاه میوه خشک‌کن باکیفیت، حتماً باید به ظرفیت موردنیاز خود توجه کنید و درمورد وسیلهٔ موردنظرتان به تحقیق و پرس‌وجو بپردازید تا از خرید آن پشیمان نشوید.

ما، در ادامهٔ این مطلب به شما خواهیم گفت که خرید میوه خشک کن سایا تا چه اندازه می‌تواند به شما کمک کند و برای شما، سودمند باشد. پس در ادامهٔ این مطلب لطفاً با ما همراه بمانید.

خرید میوه خشک کن سایا چه مزیت‌هایی دارد؟

اولین محصولی که بررسی می‌کنیم دستگاه میوه و سبزی خشک‌کن سایا مدل GP-102 است که بسیار کاربردی،‌ باکیفیت و مناسب است و می‌تواند به شما در داشتن یک تغذیهٔ سالم کمک فراوانی کند.

برای این دستگاه، پنج سینی یا طبقه طراحی شده است که می‌توانید میوه‌های زیادی را در آنها پخش کرده و به خشک‌کردن میوه‌ها اقدام کنید.

این طبقه‌ها دارای طراحی مشبک هستند که از پلاستیک ساخته شده‌اند و بسیار مناسب هستند.

این مدل طراحی آنها که از جنس مشبک است کمک می‌کند تا هوای گرم و کنترل شده به شکل بسیار مناسبی از بین میوه‌ها و طبقات عبور کند و در بین آنها به گردش دربیاید. به این شکل، میوه‌ها به‌صورت یکسانی خشک خواهند شد.

دقت داشته باشید که با استفاده از این دستگاه، شما خواهید توانست، سبزی‌ها را نیز خشک کنید که بسیار قابلیت مناسبی می‌باشد.

به این صورت که ابتدا آنها را تمیز شست‌وشو بدهید و سپس در سینی‌های دستگاه میوه خشک‌کن به‌صورت مناسبی پخش کنید تا به این صورت خشک بشوند.

دقت کنید که هرچقدر قطر برش‌های میوه‌های شما کمتر و نازک‌تر باشد، میوه‌ها زودتر و بهتر خشک خواهند شد‌.

قابلیت‌های این دستگاه میوه خشک‌کن سایا تنها به این دو کار محدود نخواهد شد. شما می‌توانید با این دستگاه به خشک‌کردن انواع گل‌ها نیز اقدام کنید و قسمت‌های مختلف خانهٔ خود را با آنها تزئین کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از این دستگاه به تولید و تهیهٔ انواع لواشک‌های خوشمزه، طبیعی و سالم اقدام کنید که به‌صورت دلخواه و باکیفیت مناسب شما ایجاد خواهند شد که بسیار خوشمزه و دلنشین هستند.

شما می‌توانید طبقه‌های این دستگاه را در صورت نیاز کم کنید تا بتوانید فضای بیشتری از دستگاه در دسترس داشته باشید.

ابعاد این دستگاه 17x17x29 سانتی‌متر است که نسبتاً کوچک بوده و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.

وزن این دستگاه 1.8 کیلوگرم است که سبک بوده و جا‌به‌جایی آن بسیار آسان و مناسب می‌باشد.

سیستم عبور هوای گرم در این دستگاه به‌صورت دورانی است که هوای گرم را در دمایی مناسب در فضای دستگاه به گردش درخواهد آورد و میوه‌ها را خشک خواهد کرد.

توان این دستگاه، 250 وات است و بدنهٔ آن از جنس پلاستیک طراحی و تولید گشته است و همچنین دارای پایه‌های ضدلغزش می‌باشد که بسیار مناسب است.

و اما محصولی دیگر که به بررسی آن خواهیم پرداخت،

دستگاه میوه و سبزی خشک‌کن سایا مدل GP 103

است که بسیار دستگاهی باکیفیت، ‌ کاربردی و مناسب است و تهیهٔ تنقلات سالم خانگی را برای شما آسان خواهد کرد.

برای این دستگاه خشک‌کن نیز پنج سینی جادار و مناسب طراحی گشته است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید میزان زیادی از میوه‌ها را درون آنها خشک کنید.

این سینی‌ها به‌صورت مشبک طراحی شده‌اند که این قابلیت آنها ‌کمک می‌کند تا هوای گرم‌ و کنترل شده به شکل بسیار مناسبی از بین برش‌های میوه گذر کند و آنها را به‌صورت یکسانی خشک کند.

دقت داشته باشید که زمان لازم برای خشک‌شدن میوه‌ها به قطر آنها بستگی دارد و هرچقدر که قطر آنها کمتر باشد، خشک‌شدن آنها سریع‌تر صورت خواهد پذیرفت. البته این زمان با توجه با نوع میوه، متفاوت خواهد بود.

طراحی این پنج سینی به‌گونه‌ای است که بر روی همدیگر سوار خواهند شد و دارای قابلیت چرخش 360 درجه هستند که این امکان را به کاربر می‌دهند تا در صورت خشک‌نشدن میوه‌های یک طرف سینی، بتوانید سینی‌ را بچرخانید و در معرض حرارت قرار بدهید.

همچنین شما می‌توانید این سینی‌ها را از دستگاه جدا کنید و آنها را تمیز کنید و به این شکل نظافت دستگاه، آسان خواهد بود.

این دستگاه میوه و سبزی خشک‌کن دارای موتور 250 وات است.

شما با استفاده از این دستگاه خواهید توانست به شکل مناسبی به خشک‌کردن سبزی‌ها و انواع گل‌ها بپردازید و از این قابلیت‌های این دستگاه، بهره و لذت ببرید.

ابعاد این دستگاه، 180 × 290 × 290 میلی‌متر هستند و همچنین وزن آن 1.865 کیلوگرم می‌باشد.

توان این دستگاه 250 وات است و همچنین جنس بدنهٔ این دستگاه از پلاستیک تولید گشته است.

پایه‌های ضدلغزشی که برای این دستگاه، طراحی شده است، بسیار مناسب هستند.

طراحی این دو محصول، به شکلی است که فضای بسیار کمی را در آشپزخانه اشغال می‌کند و به شما کمک می‌کنند تا بتوانید تغذیهٔ سالمی را در پیش داشته باشید.

با خرید میوه خشک کن سایا شما می‌توانید خوراکی‌های سالم و مقوی و خوشمزه‌ای را تهیه کنید و از خوردن آنها لذت ببرید.

تمام تلاش شرکت پارس خزر بر این است که مانند برندهای معروفی چون سامسونگ و سونی به شما محصولاتی باکیفیت ارائه دهد. شما می‌توانید خرید میوه خشک کن سایا را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان انجام دهید.

از اینکه ما را در این مطلب همراهی کردید از شما سپاسگزاریم.

 

0 8 . چای ساز پارس خزر چه ویژگی هایی دارد ؟

چای ساز پارس خزر

چای ساز پارس خزر چه مزیت‌هایی دارد؟

چای ساز پارس خزر، محصولاتی بسیار کاربردی، باکیفیت، ‌ محبوب و اقتصادی هستند که به شما کمک می‌کنند در عرض مدت زمانی کوتاه، بتوانید یک قوری چایی دبش، تازه و خوش‌عطر را حاضر کنید و از آن لذت ببرید. در ادامهٔ این مقاله، ما قصد داریم به معرفی و بررسی ویژگی‌های این محصولات بپردازیم.

پس لطفاً تا انتهای این مقاله، با ما همراه بمانید.

نوشیدنی چای، یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در بین ما ایرانی‌ها است که می‌تواند در زمان شادی، غم، خستگی، بی‌حوصلگی، یا در هر زمان مانند صبح، شب، بعدازظهر، بعد از کار یا هر زمان دیگری، شادی و نشاط و آرامش ازدست‌رفته را به وجود ما، برگرداند. به‌اصطلاح قدیمی‌ها، چای بر هر درد بی‌درمان دواست!

از همین رو، کالاهایی که مربوط به دم‌کردن چایی باشند هم از ملزومات هر خانهٔ ایرانی است که باید حتماً به آنها، توجه بسیار زیادی بشود.

پس‌ اگر شما فردی هستید که علاقهٔ زیادی به نوشیدنی چایی دارید و خواستار خوردن یک فنجان چایی خوشمزه و دم کشیده و خوش‌عطر هستید، به‌احتمال ‌زیاد یکی از مهم‌ترین سؤال‌هایی که در ذهن شما ایجاد خواهد شد این است که باید برای دم‌کردن یک فنجان چای دبش، در بین چای‌ساز یا سماور، کدام را انتخاب کنیم و اصلاً کدام یک بهتر است؟

خب اول‌ازهمه برای پاسخ به این سؤال، بهتر است به بررسی جداگانهٔ هر کدام از این وسیله‌ها بپردازیم.

سماور، همان‌طور که همهٔ ما می‌دانیم، یکی از وسایل و ابزارهای قدیمی برای درست‌کردن و تهیهٔ چای به‌حساب می‌آید. این وسیله علی‌رغم همهٔ مزیت‌هایی که دارد، یکی از معایب بزرگ استفاده از آن، این می‌باشد که آب در آن با سرعت کندی جوش خواهد آمد و زمان زیادی را از شما به هدر خواهد داد. به‌خصوص اگر شما زمان کمی در اختیار دارید و فرصت کافی برای منتظر ماندن نخواهید داشت.

اما خب در دستگاه چای‌ساز به این‌ صورت نیست و اینکه سرعت جوشیدن آب در دستگاه چای‌ساز به نسبت خیلی بیشتر از سماور خواهد بود و حتی به‌جرئت می‌توان گفت که این زمان نصف زمانی است که آب در سماور به جوش خواهد آمد.

به‌طورکلی در زمان‌های قبل‌تر، استفاده از سماورهای ذغالی، سماورهای برقی و گازی و یا کتری‌های معمولی که بر روی شعله‌های گاز می‌گذاشتیم، بیشتر برای تهیهٔ چایی مرسوم بودند، اما به دلیل مدت زمانی طولانی که این وسیله‌ها برای جوش‌آوردن آب صرف می‌کردند، و همچنین با پیشرفت تکنولوژی، وسایل دیگری به نام چای‌ساز، طراحی و تولید و روانهٔ بازار گشتند که بسیار کاربردی و مناسب هستند.

اگر فرد شاغلی هستید و زمان برایتان اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد ما برای شما این است که درصورتی‌که مجبور هستید صبح‌های زود به سرکار بروید و یا اینکه حوصله و زمان برای جوش‌آمدن آب در سماور را ندارید، بهترین گزینه برای شما این است که از دستگاه چای‌ساز برای دم‌کردن چایی استفاده کنید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید و البته گفتنی است که اگر دستگاه چای‌ساز خود را به‌دقت انتخاب کنید، علاوه بر سرعت، شما یک قوری چایی باکیفیت و خوش‌عطر در اختیار خواهید داشت.

چای‌سازها همان‌طور که از نامشان مشخص است، می‌توانند با استفاده از نیروی برق و تبدیل آن به انرژی گرمایی، آب را در کمتر از چهار دقیقه به جوش بیاورند، و درنهایت، یک قوری چایی خوش‌طعم به شما هدیه دهند.

چای‌سازها دارای مزیت‌های فراوانی هستند که چند مورد از آنها را به‌صورت مختصر برای شما توضیح خواهیم داد.

نحوهٔ کار دستگاه چای‌ساز به این صورت است که پس از جوشیدن آب، دستگاه به‌صورت اتوماتیک خاموش شده و به این صورت، دچار آتش‌سوزی و انفجار نخواهد شد و به همین دلیل است که شما می‌توانید با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی، از این دستگاه استفاده کنید؛ اما به یاد داشته باشید که رعایت نکات ایمنی همیشه و بسیار ضروری است.

اگر می‌خواهید که علاوه بر چای، قهوه و... با استفاده از دستگاه چای‌ساز یا سماور دم کنید، پیشنهاد ما برای  شما، انتخاب دستگاه چای‌ساز است. چراکه عامل مهمی که در دم‌کشیدن چایی و نوشیدنی‌های گرم بسیار مؤثر می‌باشد، عامل دما است.

همان گونه که آگاه هستید دما در سماورها، قابل‌تنظیم نیست، اما در دستگاه چای‌ساز، شما به‌آسانی خواهید توانست، باتوجه‌به نوشیدنی که میل می‌کنید، دمای دستگاه چای‌ساز را بر روی مقدار مشخص و دلخواهتان قرار بدهید.

مثلاً دمای مناسب برای دم‌کردن چایی سبز، ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد می‌باشد؛ بنابراین هنگامی‌ که شما قصد دم‌کردن چایی سبز را دارید، باید دمای دستگاه چای‌ساز را بر روی این درجه قرار دهید و از خوردن یک فنجان چایی سبز دم کشیدهٔ خوش‌عطر، لذت ببرید.

ممکن است تا به کنون برای شما نیز پیش‌آمده باشد که زیر کتری آب را روشن کرده باشید و به انجام کارهای خودتان مشغول شده باشید و یا اینکه ممکن است مشغول صحبت با گوشی شوید و به‌طورکلی از یاد ببرید که کتری روی گاز است. اما به‌یک‌باره به یاد بیاورید که کتری بر روی اجاق‌گاز در حال سوختن است. اما گفتنی است که درواقع یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که دستگاه‌های چای‌ساز در مقایسه با کتری و سماور، دارا هستند این است که این دستگاه‌ها دارای سیستم قطع کن خودکار هستند و به کمک این سیستم، کتری شما نخواهد سوخت. البته رعایت نکات ایمنی همیشه ضروری و مهم است.

اما خب همان‌طور که هر وسیله‌ای در کنار مزیت‌هایش دارای معایبی هم هست، دستگاه چای‌ساز هم به همین صورت بوده و در کنار مزیت‌های فراوان، دارای معایبی هم نیز می‌باشد.

به طور مثال یکی از معایب دستگاه چای‌ساز این است که این وسیله تنها با برق‌کار خواهد کرد و خب طبیعتاً زمانی که برق قطع بشود شما دیگر قادر نخواهید بود که از این دستگاه استفاده کنید.

به‌علاوه همچنین، یکی دیگر از مهم‌ترین مضراتی که دستگاه چای‌ساز دارد، این است که استفاده از آن در زمانی که درون آن رسوب و جرم وجود دارد برای سلامتی انسان، مضر خواهد بود.

با همهٔ این توصیفات، اگر شما قصد خرید یک دستگاه چای‌ساز را دارید، بهتر است که به طور کامل، به تحقیق و پرس‌وجو بپردازید و سپس به خرید آن اقدام کنید تا در آینده و پس از خرید، از خرید خود پشیمان نشوید.

ما در مقالهٔ زیر قصد داریم، به بررسی چند تا از بهترین چای ساز پارس خزربپردازیم. چای‌سازهایی که باکیفیتی مطلوب، کارایی فوق‌العاده و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ و اقتصادی، طراحی و تولید گشته‌اند. در ادامه به معرفی ویژگی‌های این چای‌سازها به‌صورت مختصر و کلی خواهیم پرداخت. پس لطفاً با ما همراه باشید.

چای ساز پارس خزر  چه ویژگی‌هایی دارد؟

اولین دستگاه چای‌سازی که قصد معرفی آن به شما را داریم، دستگاه چای‌ساز گرم نوش دیجیتال شرکت پارس‌خزر است که دستگاهی بسیار محبوب و معروف در بین کاربران این شرکت است. چراکه دارای قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای می‌باشد و بسیار مناسب است.

کتری این چای‌ساز از جنس استیل بوده و قوری آن نیز از جنس چینی است که باعث می‌شود طعم چایی دم کشیده در آن، بسیار طبیعی و خوش‌طعم باشد.

یک لامپ نشانگر سبز و نارنجی بر روی پایهٔ این محصول، تعبیه گشته است که وضعیت جوش دستگاه را به کاربر، نشان خواهد داد و این بسیار مناسب می‌باشد.

همچنین این دستگاه دارای صفحه‌نمایش دیجیتال است که می‌تواند دمای چای درون قوری را به شما نشان دهد.

سینی دیجیتال این دستگاه دارای شیشه سکوریت مشکی رنگ به همراه کلیدهای لمسی بوده که هم بسیار کاربردی است و هم اینکه ظاهر بسیار جذاب و چشم‌نوازی دارد و به آشپزخانهٔ شما، جذابیتی زیادی را اضافه خواهد کرد.

مجهز بودن این محصول به دستگیرهٔ پلاستیکی و درپوش پلاستیکی جداشونده باعث شده تا کارایی این دستگاه به شکل مناسبی، بهتر بشود.

یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه این است که می‌تواند، آب را در مدت زمانی کوتاه‌تر از چهار دقیقه به جوش بیاورد و این بسیار عالی است.

چای‌ساز گرم نوش دیجیتال شرکت پارس‌خزر، دارای المنت مخفی و همچنین سیستم قطع کن اتوماتیک بوده که بسیار عالی و مناسب است.

به‌طورکلی، ویژگی‌های این دستگاه، باعث شده تا به دستگاهی کاربردی و دوست‌داشتنی تبدیل بشود.

و اما دستگاه چای‌ساز بعدی که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم، دستگاه دم‌آور مدل چای نوش است که توسط شرکت معتبر پارس‌خزر به بازار، ‌ ارائه شده است.

این دستگاه مجهز به یک قوری چینی باکیفیت است که قادر است تا انواع چای و دم‌نوش را به شکل باکیفیتی برای شما دم کند.

همچنین کتری این دستگاه از جنس استیل تولید و طراحی شده است که بسیار مقاوم و باکیفیت است.

این دستگاه، در بین مصرف‌کنندگان از محبوبیت مناسبی برخوردار بوده. چرا که به علت نحوهٔ طراحی که دارد، قوری بر روی کتری قرار می‌گیرد و محصول داخل قوری، آرام‌آرام و با استفاده از بخار آب کتری، دم می‌کشد که این امر باعث شده تا چای یا دم‌نوش، دارای طعمی طبیعی، دلچسب، گوارا و لذت‌بخش باشد.

ترموستاتی که در این محصول، تعبیه گشته است، کمک می‌کند تا از مصرف زیاد انرژی توسط دستگاه جلوگیری شده و این یک گزینهٔ بسیار مناسب برای این دستگاه است.

یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه این است که می‌تواند دما را به‌صورت اتوماتیک در حالت جوش ملایم نگه دارد تا چایی پس از به جوش‌آمدن آب، دم بکشد.

گفتنی است که این دستگاه دم‌آور مدل چای نوش، دارای گواهینامهٔ استاندارد ایمنی محصول است که این موضوع، تضمینی بر کیفیت این دستگاه می‌باشد.

قیمت این دستگاه نیز بسیار اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است که با توجه با قابلیت‌های این دستگاه، بسیار مناسب و تحسین‌برانگیز می‌باشد.

به‌طورکلی این دستگاه دم‌آور مدل چای نوش، دستگاهی محبوب و باکیفیت است که گزینه‌ای قابل‌تأمل برای خریداران می‌باشد.

و اما محصول بی‌نظیر بعدی که قصد داریم به معرفی و بررسی آن بپردازیم، دستگاه چای‌ساز دم‌آور مدل 3500SP است که محصولی ساده، کاربردی و باکیفیت است که توسط شرکت پارس‌خزر به بازار معرفی شده است.

این دستگاه دارای یک قوری و یک کتری است که به‌صورت کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت و این موضوع باعث شده تا این دستگاه چای‌ساز، جای کمتری در آشپزخانهٔ شما اشغال کند و این بسیار مناسب است.

جنس کتری این دستگاه از استیل ضدزنگ بوده و قوری آن از جنس چینی می‌باشد. همچنین توان مصرفی این دستگاه، 1685 وات بوده که بسیار مناسب است.

این چای‌ساز همچنین دارای یک صفحهٔ گرم نگه دارنده کتری است که بسیار کاربردی می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه، این است که دارای کلید خودکار تنظیم جوش داغ و جوش ملایم بوده که بسیار عالی و مناسب خواهد بود.

همچنین این دستگاه دارای فیلتر چای ضدزنگ است که بسیار کاربردی و مناسب بوده و به کاربر، کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

جالب است بدانید که یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه این است که به کاربر خود این امکان را داده که بتواند، به‌صورت هم‌زمان از دو قوری استفاده کند.

کتری استیل و قوری چینی این دستگاه در برابر حرارت، بسیار مقاوم و باکیفیت خواهد بود.

کاربری آسان این دستگاه، بر جذابیت آن، چندبرابر اضافه خواهد کرد و این بسیار نکتهٔ مهمی می‌باشد.

همچنین فیلتر فلزی این دستگاه، نوشیدنی‌های شما را به شکل شفافی نگه داشته که بسیار مناسب است.

پس به‌طورکلی دستگاه چای‌ساز دم‌آور مدل 3500SP،

دستگاهی است که به علت کاربرد‌های خود، بسیار محبوب و دوست‌داشتنی خواهد بود.

ما در این مطلب سعی کردیم، سه مدل از محبوب‌ترین چای ساز پارس خزر را به شما معرفی کنیم البته به‌صورت مختصر. گفتنی است که می‌توانید برای مشاهدهٔ ویژگی‌های این محصولات به‌صورت دقیق‌تر، به سایت پارس‌خزر اصفهان مراجعه کنید.

شرکت معتبر پارس‌خزر دارای چای‌ساز‌های باکیفیتی است که در این مطلب مجالی برای توضیح کامل درمورد آنها نیست. پس به همین مقدار بسنده می‌کنیم‌. تمام تلاش شرکت پارس خزر بر این است که محصولات باکیفیتی مانند برندهای معروف ال جی و سونی به شما عزیزان ارائه کند.

سپاس از شما برای همراهی ما در این مطلب.

 

 

<<<<<<< Updated upstream ======= >>>>>>> Stashed changes
>>>>>>> Stashed changes
خانه
داشبورد
اطلاعات
سفارشات
پیام ها
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت