در حال بارگزاری ...
<<<<<<< Updated upstream =======

11 . فروشگاه پارس خزر

فروشگاه پارس خزر

 

معرفی فروشگاه پارس خزر 

 

تولیدات داخلی همیشه یک چیز دیگر هستند. به‌خصوص که اگر آن تولیدات به‌توسط یک برند آشنا و خوش‌نام طراحی و روانهٔ بازار شده باشند. فروشگاه پارس خزر، دقیقاً همان چیزی است که در کل این مطلب، قصد داریم به صحبت درمورد آن و محصولات باکیفیت و متنوع آن بپردازیم. قطعاً هر ایرانی، حداقل یک‌بار هم که شده این اسم آشنا را شنیده است و حتماً یک‌بار هم که شده محصولی از محصولات این شرکت را خریداری کرده‌ است.

مهندسان و طراحان خوش‌ذوق و بااستعداد ایرانی در این شرکت، توانسته‌اند با تولید محصولاتی باکیفیت و قدرتمند و کاربردی در طیف گسترده‌ای، با همتا‌ها و رقبای خود در زمینهٔ لوازم برقی خانگی، به رقابت پرداخته و بسیار موفق عمل کنند.

پارس‌خزر، نامی آشنا و خوش‌آوازه است که دارای سابقه و قدمتی طولانی و درخشان می‌باشد و مدت‌زمان زیادی است که مشغول فعالیت در زمینهٔ ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار می‌باشد.

ما در این مطلب قصد داریم که به بررسی درمورد محصولات فروشگاه پارس خزربپردازیم. پس لطفاً با ما تا انتهای این مقاله همراه بمانید.

ابتدا اجازه دهید که درمورد خود شرکت پارس‌خزر و نحوهٔ تأسیس آن به صحبت و بررسی بپردازیم.

شرکت پارس خزر، شرکت صنایع الکترونیک ایرانی می‌باشد که دفتر مرکزی آن در شهر رشت واقع گشته است. گفتنی است که تمرکز این شرکت، کاملاً بر روی طراحی و تولید لوازم الکترونیکی مصرفی به‌ویژه لوازم برقی خانگی می‌باشد.

جالب است که بدانید، این شرکت در اسفندماه سال ۱۳۴۷ با مشارکت و همکاری شرکت فنی توشیبا ژاپن، تحت عنوان شرکت پارس توشیبا در استان گیلان، فعالیت خود را آغاز نمود.

اما سپس در آبان‌ماه سال ۱۳۶۱ نام شرکت پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر، تغییر پیدا کرد. قابل‌توجه است که هم‌اکنون شرکت صنعتی پارس خزر به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندهٔ لوازم برقی خانگی کوچک در ایران، به‌صورت سهامی عام به فعالیت خود ادامه می‌دهد و سهام آن در بورس اوراق بهادار تهران نیز معامله می‌گردد.

جالب است بدانید که این شرکت همچنین یکی از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه می‌باشد.

اما این تاریخچه‌ای بود از این شرکت باسابقه که کیفیت محصولات آن، بر همگان ثابت شده است.

فروشگاه پارس خزر  چه محصولاتی دارد؟

اما اگر بخواهیم که درمورد محصولات فروشگاه پارس خزر، به‌صورت کلی به صحبت بپردازیم، شرح کلی این محصولات به‌صورت زیر خواهد بود:

این شرکت صنعتی پارس خزر دارای ۴۱ گروه محصول بوده که در ۲۴۶ مدل تولید کرده و روانهٔ بازارهای داخلی و خارجی می‌کند.

به‌طورکلی، گروه محصولات تولیدی شرکت صنعتی پارس خزر به این شرح خواهند بود:

انواع ماشین لباسشویی، سامانه تهویه‌مطبوع VFR، اتوبخار، پنکه، بخاری‌برقی، فن هیتر، پلوپز، هواکش، بخارپز، سرخ‌کن، توستر، ساندویچ‌ساز، کباب‌پز، مولتی‌کوکر، چرخ‌گوشت، همزن، قهوه‌ساز، ترازو، بخارشو، بلندر، خردکن، میوه خشک‌کن، مکمل غذاساز

آبمیوه‌گیری، چای‌ساز، کتری‌برقی، تصفیه آب، جارو عصایی، جاروشارژی، لامپ، تصفیه هوا، سشوار، فود سیور، قطعات پلاستیکی، قطعات الکترونیکی، موتور الکتریکی، غذاساز و آسیاب که تمامی این محصولات، دارای قابلیت‌های متنوع، کاربردی و عالی هستند که در کیفیت‌هایی مطلوب و مناسب تولید می‌شوند و در بین کاربران، بسیار محبوب خواهند بود.

اما دسته‌بندی بالا، یک دسته‌بندی کلی و کاملاً مختصر درمورد محصولات فروشگاه پار‌س‌خزر بود که خدمت شما عزیزان ارائه شد. اما ما بیشتر قصد داریم که به‌صورت جزئی‌تری درمورد محصولات این شرکت به صحبت بپردازیم.

در ادامهٔ این مطلب، ما تعداد اندکی از محصولات پرطرف‌دار شرکت پارس‌خزر را آورده‌ایم که به‌صورت مختصر و کلی درمورد ویژگی‌های آنها به صحبت خواهیم پرداخت. شما می‌توانید در صورت تمایل، برای کسب اطلاعات کامل‌تری درمورد تک‌به‌تک این محصولات، به سایت پارس‌خزر اصفهان مراجعه کنید.

جاروبرقی‌های شرکت پارس‌خزر، اولین دسته از محصولاتی هستند که ما قصد داریم درمورد آنها به صحبت بپردازیم. این محصولات به گفتهٔ کاربران، بسیار باکیفیت و پرقدرت هستند و همچنین از قیمت و قابلیت‌های مناسب و مطلوبی نیز بهره می‌برند.

اولین جاروبرقی که قصد معرفی آن را داریم، دستگاه جاروبرقی مدل کمپرسور است که از طراحی بسیار خوبی بهره می‌برد.

این جارو دارای کنترلر و یا پنل کنترل بر روی دستهٔ جاروبرقی است که به کاربر خود کمک می‌کند تا بتواند میزان مکش، خاموش و روشن‌کردن و یا تنظیمات دیگری را از طریق این پنل، کنترل کند. 

نشانگری که بر روی این جاروبرقی تعبیه گشته است، میزان پرشدگی مخزن دستگاه را به کاربر خود، اطلاع خواهد داد. گنجایش مخزن این جارو، 8 لیتر بوده که بسیار مناسب است.

همچنین گفتنی است که فیلتر خروجی این دستگاه، از نوع HEPA می‌باشد که از خروج آلودگی‌ها جلوگیری به عمل خواهد آورد.

جاروبرقی بعدی که توسط شرکت پارس‌خزر طراحی گشته است، جاروبرقی مدل 2000 است که بسیار باکیفیت و پرقدرت می‌باشد. توان این جارو، 2000 ‌وات بوده که مناسب است.

در این جارو برای جمع‌آوری زباله‌ها، از کیسه‌های قابل‌تعویض استفاده خواهد شد که این یک نکتهٔ مثبت است. همچنین یک ولوم باکیفیت در این دستگاه قرار گرفته است که تنظیم میزان مکش را برای کاربر ممکن خواهد ساخت.

این جارو دارای فیلتر جریان ورودی هوا نیز می‌باشد.

محصول بعدی که به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، دستگاه جاروبرقی مدل لوتوس است که وسیله‌ای پرقدرت بوده و دارای توان 2000 ‌وات می‌باشد.

این جارو برای کاربر خود امکان استفاده از پاکت‌های کاغذی و کیسه‌‌های پارچه‌ای را فراهم می‌کند.

همچنین دکمهٔ ولومی که برای این جارو تعبیه گشته است کمک می‌کند تا مصرف‌کننده بتواند، میزان قدرت مکش جاروبرقی را کنترل و تنظیم کند.

این جاروبرقی مجهز به سیم‌جمع‌کن خودکار است که یک نکتهٔ مثبت برای این دستگاه محسوب می‌شود.

گذشته از بحث جاروبرقی‌های شرکت پارس‌خزر، جاروشارژی‌های این شرکت هم از کیفیت بسیار مناسبی بهره می‌برند.

به‌عنوان‌مثال، جاروشارژی مدل 414 محصولی از پارس خزر است که دارای طراحی ساده و باکیفیت است. بدنهٔ این جارو از جنس پلاستیک ساخته شده که به همین علت، وزن سبکی دارد و جا‌به‌جایی آن آسان بوده و جاروکشی با آن، دست را کمتر خسته می‌کند. این جارو از قدرت مکش نسبتاً نرمالی بهره می‌برد. همچنین مخزن شفاف این جارو کمک می‌کند تا فرد مصرف‌کننده از میزان آلودگی‌های داخل دستگاه، باخبر بشود.

گذشته از این بحث، بخارپزهای فروشگاه پارس خزر نیز دارای کیفیت و کارایی فوق‌العاده‌ای هستند که باعث محبوبیت آنها در بازار گشته است.

یکی از آنها، دستگاه بخارپز دیجی استیل است که دستگاهی بسیار کاربردی و دوست‌داشتنی است.

این دستگاه به شما کمک می‌کند تا با بخارپز کردن انواع مواد غذایی، بتوانید رژیم غذایی سالم و خوشمزه‌ای را در اختیار داشته باشید و به این صورت بتوانید، از غذاهای سرخ‌کردنی و چرب، دور بمانید.

یک نشانگر میزان آب بر روی این دستگاه واقع شده است که به شما کمک می‌کند تا در میانهٔ فرایند پخت غذا، بتوانید میزان آب باقی‌مانده در دستگاه را چک کنید و از آن اطلاع پیدا کنید تا در صورت لزوم، به آن آب اضافه نمایید.

تایمر 60 دقیقه‌ای که در این دستگاه قرار گرفته است کمک می‌کند تا بتوانید زمان پایان پخت غذا را مشخص کنید و سپس آلارم دستگاه این زمان را به شما اطلاع خواهد داد.

همچنین شما می‌توانید در این دستگاه، طبقات را روی یکدیگر قرار دهید و به این شکل از ظرفیت دستگاه، بهرهٔ کامل‌تری خواهید برد.

اما می‌رسیم به محصولات پرطرف‌دار فروشگاه پارس خزر، یعنی پنکه‌های فروشگاه پارس خزر که بسیار کاربردی هستند و می‌توانند در روزهای گرم سال، بهترین دوست شما باشند.

اولین پنکه‌ای که قصد معرفی آن را داریم، پنکهٔ پایه‌بلند شیبا است که با یک طراحی شیک، ساده و باکیفیت، تولید و روانهٔ بازار گشته است.

اولین ویژگی مثبتی هم که می‌توان برای این وسیله در نظر گرفت، قابلیت تنظیم ارتفاع در این وسیله است که کمک می‌کند تا شما بتوانید پنکه را در ارتفاع دلخواه خود قرار دهید و از نسیم خنک آن در هر ارتفاع و هر مکانی، بهرهٔ کافی ببرید.

نمایشگری که برای این پنکهٔ باکیفیت در نظر گرفته شده است، کمک می‌کند تا بتوانید عملکرد این پنکه را به طور کامل، مشاهده و کنترل کنید.

این پنکهٔ فوق‌العاده می‌تواند در شش سرعت متفاوت فعالیت کند که در سه مدل، پرتاب باد خواهد کرد.

همچنین این پنکه دارای کنترل از راه دور است و به این واسطه افراد می‌توانند، تنظیمات پنکه را از راه دور، کنترل کنند که این بسیار عالی خواهد بود.

پنکهٔ بعدی که به شما معرفی خواهیم کرد، پنکهٔ رومیزی ES2040 است که به علت وزن و ابعاد مناسب، می‌توانید آن را به‌آسانی حمل کرده و به مکان‌های مختلفی ببرید و همچنین این پنکه فضای زیادی از محیط را اشغال نخواهد کرد.

این پنکه دارای قابلیت گردش افقی است که به این واسطه می‌تواند، فضای بیشتری را خنک کند.

موتور این دستگاه دارای فیوز حرارتی است که می‌تواند امنیت دستگاه را تضمین کند.

همچنین این پنکه، نسبتاً کم‌مصرف بوده و مناسب است.

گفتنی است که فروشگاه پارس خزر، دارای محصولات متنوع و زیادی است که شرح ویژگی‌های تمام آنها در این مقاله ممکن نیست. ما سعی کردیم تعدادی از محصولات این شرکت را به‌صورت مختصر مورد بررسی قرار دهیم که همگی دارای کیفیت و قیمت مناسب و مطلوب هستند. تمام سعی این شرکت بر آن است تا محصولات باکیفیتی مانند برندهای خارجی مانند سونی و ال جی به بازار عرضه کند. شما می‌توانید در صورت تمایل، ویژگی‌های این محصولات را به‌صورت کامل‌تری از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان، مطالعه و دنبال کنید. همچنین می‌توانید با خواندن مقالات وبلاگ ما، درمورد چای‌سازهای پارس خزر اطلاعاتی را در باره این محصولات به دست آورید. سپاس از همراهی شما در این مطلب.

 

 

نظر خود را وارد نمایید.
>>>>>>> Stashed changes
خانه
داشبورد
اطلاعات
سفارشات
پیام ها
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت