در حال بارگزاری ...
<<<<<<< Updated upstream =======

13 . کتری برقی پارس خزر چه ویژگی هایی دارد؟

 

 کتری برقی پارس خزر

 

کتری برقی پارس خزرچه مزیت‌هایی دارد؟

 

زمان در دنیای پرمشغلهٔ امروز، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. به همین دلیل تولیدکنندگان به دنبال این هستند تا با تولید وسایل برقی خانگی، در صرفه‌جویی هرچه بیشتر زمان به ما کمک کنند.

ازآنجایی‌که معمولاً چای برای ما نوشیدنی محبوب و پرطرف‌داری است، ابزار تهیهٔ آن نیز بسیار مهم می‌باشد. کتری‌های برقی، دسته‌ای از وسایل هستند که می‌توانند با به جوش‌آوردن سریع آب، در زمان ما صرفه‌جویی زیادی کنند. در این مطلب، ما به بررسی چند نمونه از کتری برقی پارس خزر خواهیم پرداخت پس لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

قبل از معرفی محصولات موردنظر، اجازه دهید تا به بررسی جنبه‌های مختلف کتری‌های برقی بپردازیم.

در دنیای امروز که مشغله‌های زندگی زیادتر شده است، قطعاً زمان برای افراد بسیار مهم است. به‌خصوص برای زمان‌هایی که عجله داریم و می‌خواهیم از زمان به‌خوبی استفاده کنیم.

به همین دلیل وسایلی چون قهوه‌سازها، چای‌سازها، غذاسازها و... که وسایل برقی کاربردی در آشپزخانه هستند به ما کمک بسیار زیادی در این راستا خواهند کرد. وسایلی که برای صرفه‌جویی هرچه بیشتر در زمان طراحی گشته‌اند و بسیار کاربردی و مناسب هستند.

اگر عجله دارید و می‌خواهید به‌سرعت، یک فنجان چای یا شکلات داغ و یا قهوه در اختیار خودتان داشته باشید، اگر جمعیت زیادی از مهمان‌ها به منزل شما دعوت شده‌اند و باید هرچه سریع‌تر چایی حاضر کرده و از آنها پذیرایی کنید، کتری‌های برقی وسایلی هستند که می‌توانند به‌خوبی در چنین شرایطی به کمک شما بیایند و کار شما را راه بیندازند.

حتی از این وسیلهٔ کاربردی می‌توانید نه‌تنها برای تهیهٔ چای و انواع دم‌نوش‌ها، بلکه برای تهیهٔ آب جوش برای هر کار دیگری استفاده کنید و از سرعت این وسایل کاربردی لذت ببرید.

در یک تعریف کلی می‌شود گفت که کتری برقی، یک وسیله‌ است که به کمک انرژی برق، می‌تواند آب را در سریع‌ترین زمان ممکن به نقطهٔ جوش برساند.

این وسیله دارای کاربرد‌های متنوع در شرایط مختلف است. به‌عنوان‌مثال می‌توانید از این وسیله برای حاضرکردن چای، شکلات داغ، قهوه، انواع دم‌نوش و... استفاده کنید که بسیار کاربردی می‌باشد.

اگر بخواهیم به‌طورکلی اجزای این دستگاه را نام ببریم و بررسی کنیم می‌توانیم به المنت‌های تولید حرارت، کلید خودکار دستگاه و چراغ نشانگر روشن یا خاموش بودن دستگاه اشاره کنیم که البته در مدل‌های پیشرفته‌تر، دارای اجزای دیگری نیز خواهند بود.

این وسیله به حدی پرکاربرد است که می‌توانید نمونه‌ای از آن را در هر آشپزخانه‌ای پیدا کنید.

اگر شما هم با زمان زیادی که سماورهای برقی، گازی و کتری‌های معمولی صرف می‌کنند تا آب را جوش بیاورند، مشکل دارید و در زمان‌هایی که برای رفتن به سرکار عجله دارید، این وسایل به‌سرعت به جوش نمی‌آیند، پس حتماً باید یک کتری‌برقی خوب، برای خودتان تهیه کنید و از سرعت آن لذت ببرید.

این کتری‌ها معمولاً در سه جنس مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند: پلاستیکی، فلزی و شیشه‌ای که اگر بخواهیم آنها را رتبه‌بندی کنیم، ابتدا جنس فلزی، شیشه‌ای و در آخر، جنس پلاستیکی قرار می‌گیرد.

کتری‌برقی‌ها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به توضیح درمورد آنها خواهیم پرداخت.

در کتری‌برقی‌های فلزی، طعم چای تهیه شده خوب‌تر خواهد بود. همچنین این کتری‌های دارای کیفیت بهتری هستند و مقاوم و بادوام هستند. همچنین دارای ظاهری شیک، مدرن و زیبا هستند که به آشپزخانهٔ شما جلوه می‌بخشند.

و اما کتری‌برقی‌های پلاستیکی کتری‌هایی هستند که دارای مقاومت بیشتری در برابر ضربه هستند و البته قیمت ارزان‌تری نسبت به بقیه کتری‌ها دارند.

اما خب این مدل کتری‌ها هم دارای معایب خاص خود هستند.

کتری‌برقی‌های شیشه‌ای دارای ظاهر زیبا و شفافی هستند و طعم چایی در آنها بسیار خوب خواهد بود.

البته دارای مقاومت کمی هستند و آسیب‌پذیری بیشتری خواهند داشت.

و اما شاید از خودتان بپرسید که خب پس تفاوت کتری‌برقی با چای‌ساز در چیست؟ در ادامه به این سؤال شما پاسخ خواهیم داد.

درست است که کتری‌های برقی درواقع وسایلی هستند که بیشترین شباهت را به چای‌سازها دارند؛ اما قطعاً نسبت به چای‌سازها، فضای کمتری را اشغال خواهند کرد و از وزن سبک‌تری نیز برخوردار خواهند بود.

شما می‌توانید هم با چای‌سازها و هم با کتری‌های برقی به تهیهٔ چای اقدام کنید؛ اما اگر قصد دارید که آب جوشیدهٔ بیشتری تهیه کنید و برای اهداف دیگری از آن آب جوشیده بهره ببرید، پس کتری‌برقی انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

کتری‌های برقی‌ قیمت کمتری نسبت به چای‌ساز‌ها دارند و خب فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد.

شما با استفاده از کتری‌برقی می‌توانید میزان زیادی از آب را در مدت زمانی کوتاه، بجوشانید و استفاده کنید.

کتری‌های برقی دارای مزیت‌های بسیار زیادی هستند.

مهم‌ترین مزیت این وسایل، زمان است که به‌شدت در آن صرفه‌جویی خواهد شد. چراکه این کتری‌ها می‌توانند در مدت‌زمان بسیار کوتاهی، میزان زیادی آب را برای شما به جوش بیاورند؛ بنابراین زمانی که برای رفتن به سرکار عجله دارید یا مهمان دارید و می‌خواهید هرچه سریع‌تر، چای حاضر کنید، با کمک این دستگاه خواهید توانست به‌سرعت، چای تهیه کنید.

حضور این کتری‌ها به شما کمک می‌کند تا فضای روی اجاق‌گازتان خالی شود و فضای بیشتری در اختیار داشته باشید. همچنین آنها فضای خیلی کمی از آشپزخانه را اشغال خواهند کرد و جمع‌وجور هستند.

استفاده از این کتری‌ها بسیار آسان است. تنها کافی است که آب را داخل مخزن آن ریخته و دستگاه را روشن کنید تا به این شکل، المنت‌های داخل دستگاه گرم شده و حرارت تولید کنند و آب را به نقطهٔ جوش برسانند.

کتری‌برقی‌ها به‌این‌علت که سریع به جوش می‌آیند، انرژی کمتری نیز مصرف خواهند کرد که بسیار مناسب هستند.

گذشته از تمام این توضیحات، خرید یک کتری برقی کاملاً به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. پس سعی کنید که بادقت هرچه‌تمام‌تر به خرید این وسیله اقدام کنید.

در ادامهٔ این مطلب، ما به بررسی مختصری از کتری برقی پارس خزرخواهیم پرداخت. پس لطفاً در ادامهٔ این مطلب، ما‌ را دنبال کنید.

کتری برقی پارس خزر چه ویژگی‌هایی دارد؟

اولین محصولی که به بررسی آن خواهیم پرداخت، دستگاه کتری برقی پارس خزرمدل EK-2200P است که یکی از ‌کتری‌های محبوب این شرکت می‌باشد و بسیار سریع، پر قدرت و کاربردی در تهیهٔ آب جوش خواهد بود که در مدت زمانی کوتاه، آب را به نقطهٔ جوش خواهد رساند و بسیار باکیفیت می‌باشد.

این محصول را می‌توانید در خانه، مغازه، اداره و ‌... استفاده کنید و از سرعت آن لذت ببرید.

گفتنی است که درکل این دستگاه به دو بخش مختلف تقسیم‌بندی می‌شود. قسمت اول که خود کتری این دستگاه است و بدنهٔ آن از جنس پلاستیک تولید شده است. طراحی ظاهری این کتری به‌صورت نیمه شفاف است که دارای رنگی مایل‌به‌سبز می‌باشد.

قسمت‌های دیگر این کتری که شفاف نیستند از جنس پلاستیک براق تولید شده‌اند که دارای رنگ کرم هستند.

قسمت دوم این کتری درواقع همان پایهٔ این دستگاه است که به کمک یک سیم، به برق وصل خواهد شد و نیروی برق لازم برای این کتری را تهیه خواهد کرد.

خوبی این مدل طراحی این کتری‌برقی این است که سیم برق دستگاه به کتری متصل نیست و می‌توان به خیال راحت این کتری‌ را جا‌به‌جا کرد.

 

یک کلید در قسمت زیرین این کتری‌برقی تعبیه گشته است که می‌توان به کمک آن، دستگاه را خاموش و روشن کرد.

جالب است بدانید که این المنت موجود در این کتری برقی پارس خزر از مدل حلزونی است که باعث می‌شود تا آب دستگاه در مدت‌زمان چند دقیقه به جوش بیاید و خب قطعاً اگر آب کمتری داخل دستگاه باشد، زودتر به جوش خواهد آمد. پس این ویژگی به شما کمک می‌کند تا در مدت زمانی کوتاه، بتوانید برای خودتان چای تهیه کنید.

گفتنی است که درب این کتری به‌صورت متصل به بدنه می‌باشد و از بدنهٔ دستگاه، جدا نخواهد شد.

بدنهٔ نیمه شفاف این دستگاه، این خوبی را دارد که شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت، میزان آب موجود در دستگاه را مشاهده کنید.

یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه، درواقع صفحهٔ صافی این دستگاه می‌باشد که دارای توری‌های پلاستیکی با روزنه‌های کوچک است که از خارج‌شدن جرم‌های موجود در آب جلوگیری خواهد کرد.

شما قادر خواهید بود تا این صفحهٔ صافی را از دستگاه خارج و جدا کنید و به‌آسانی به نظافت آن بپردازید و تمیزشدن آن به شکل راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.

طراحی پایهٔ این دستگاه از جنس پلاستیک براق و کرم رنگ خواهد بود. همچنین دستگیرهٔ درب این کتری‌برقی از جنس پلاستیک غیرشفاف تولید شده و به  رنگ سبز تیره طراحی شده است که زیبا می‌باشد.

دقت داشته باشید که در این دستگاه، پس از اینکه دستگاه خاموش شد، باز هم همچنان تا مدت‌زمان زیادی حرارت آب را حفظ خواهد کرد که این یک ویژگی مثبت برای این دستگاه کتری‌برقی در نظر گرفته خواهد شد.

دقت داشته باشید که بدنهٔ این دستگاه، ‌ به علت اینکه از جنس پلاستیک ساخته شده است به خود جرم حاصل از جوشیدن آب را نخواهد گرفت و به این طریق ممکن است جرم را به آب داخل دستگاه، انتقال بدهد.

به همین دلیل و برای جلوگیری از چنین اتفاقی، در این کتری‌برقی یک صفحهٔ صافی با توری‌های پلاستیکی و روزنه‌های ریز تعبیه گشته است تا از خروج هر مدل جرمی جلوگیری به عمل بیاورد.

پس به این شکل، ‌آب جوش خارج‌ شده از این دستگاه، زلال می‌باشد و بسیار مناسب است.

شما می‌توانید این صفحه را هر چند مدت یک‌بار جدا کنید و به نظافت آن بپردازید تا بهتر عمل کند.

ابعاد این دستگاه، 190x30x240 میلی‌متر است که فضای بسیار کمی را در آشپزخانه اشغال خواهد کرد و همچنین وزن این کتری، 0.660 کیلوگرم است که سبک بوده و جا‌به‌جایی آن آسان می‌باشد.

گنجایش و ظرفیت این کتری‌برقی، 1.2 لیتر است که مناسب می‌باشد.

حداکثر توان مصرفی این دستگاه، 1850 وات است.

نوع درب این کتری از مدل متصل می‌باشد.

همچنین دارای نمایشگر میزان آب خواهد بود.

این دستگاه دارای سیستم قطع خودکار است و همچنین

دارای صافی دهانه کتری نیز می‌باشد.

و اما محصول بعدی که به شما معرفی خواهیم کرد، دستگاه کتری برقی پارس خزر با بدنهٔ استیل مات مدل استیمو پلاس است که یکی از کتری‌برقی‌های محبوب و کاربردی در بین کاربران این دستگاه می‌باشد و دارای طراحی ظاهری ساده و چشم‌نوازی است که به آشپزخانهٔ شما، زیبایی خاصی را خواهد بخشید.

این کتری‌برقی دارای بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ است که به‌صورت مات طراحی شده است و باکیفیت بوده و همچنین دارای گنجایش 1.8 لیتر می‌باشد.

این دستگاه دارای هیتر پلیت از جنس استیل ضدزنگ و المنت پنهان می‌باشد که بسیار کاربردی خواهد بود.

درپوش این دستگاه دارای دکور استیل است که مجهز به قابلیت باز و قفل‌شدن به شکل لولایی توسط دکمهٔ فشاری تعبیه شده بر روی دسته می‌باشد.

دستهٔ این کتری‌برقی از جنس پلاستیک طراحی شده و دارای طراحی ارگونومیک می‌باشد که باعث می‌شود دستهٔ دستگاه در حین کار، داغ نشود و کار با آن به شکل مناسبی، آسان باشد.

کتری‌برقی استیمو پلاس مجهز به کنترلر حرارتی و سیستم ایمنی مناسبی می‌باشد.

یک ویژگی برجسته و مثبتی که این دستگاه دارد این است که در صورت تمام‌شدن آب داخل دستگاه یا روشن‌شدن و کارکردن دستگاه بدون آب، به شکل اتوماتیک دستگاه خاموش شده تا از سوختن و آسیب‌دیدن کتری‌برقی جلوگیری به عمل بیاید.

همچنین سوئیچ خاموش و روشن این دستگاه مجهز به لامپ نشانگر است که طراحی محصول را زیباتر جلوه خواهد داد و بسیار مناسب می‌باشد.

روکشی از استیل مات تزئینی بر روی پایهٔ این دستگاه کشیده شده است که زیبا و چشم‌نواز می‌باشد.

کتری‌برقی استیمو پلاس دارای کانکتور به جهت قرارگرفتن کتری و چرخش 360 درجه بر روی آن می‌باشد.

سیم برق این دستگاه دارای قابلیت جمع‌شدن در زیر پایهٔ این دستگاه می‌باشد که از آسیب‌دیدن سیم دستگاه، جلوگیری خواهد کرد.

و درنهایت کلام، این دو مدل کتری برقی پارس خزر محصولات بسیار کاربردی و مناسبی هستند که می‌توانند در مدت زمانی کوتاه و کم، برای شما آب را به جوش بیاورند و بسیار باکیفیت هستند.

شما می‌توانید این محصولات را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان، خریداری نمایید. تمام سعی شرکت پارس خزر بر این است که همانند شرکت معروفی چون بوش، محصولات باکیفیتی را به شما عزیزان ارائه کند.

از اینکه در طول این مطلب با ما همراه بودید، از شما سپاسگزاریم. در ضمن اگر مایل به کسب اطلاعات درمورد بخاری برقی پارس خزر هستید به وبلاگ سایت ما مراجعه کنید.

 

 

نظر خود را وارد نمایید.
نظرات
1403/01/21 21:43
نمایندگی نارمک تهران
محتکر و گران فروش

خدا ازش نکذرد
>>>>>>> Stashed changes
خانه
داشبورد
اطلاعات
سفارشات
پیام ها
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت