در حال بارگزاری ...
<<<<<<< Updated upstream =======

6 . چای ساز پارس خزر خرید اینترنتی

چای ساز پارس خزر خرید اینترنتی

 

 

چای ساز پارس خزر خرید اینترنتی آن به چه صورت است؟

 

چای‌سازها دسته‌ای از وسایل تهیهٔ چای هستند که می‌توانند در مدت زمانی کوتاه، بهترین کیفیت چای را برای افراد حاضر کنند. چای همان‌طور که می‌دانید نوشیدنی محبوب و دلچسبی است که از روزگاران قدیم تا به اکنون در بین ما مردم ایران، بسیار محبوب و پرمصرف است و وسایلی که در تهیهٔ آن بتوانند به ما کمک کنند، در بین ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهند بود. ما، در این مقاله قصد داریم به شما تعدادی از چای ساز های پارس خزر را معرفی کنیم که می‌توانید آنها را از طریق خرید اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان، تهیه و خریداری کنید.

این محصولات دارای کیفیت و قابلیت‌های بسیار زیادی هستند که می‌توانند در مدت زمانی کوتاه، نوشیدنی چای گرم و دلچسبی را برای کاربر خود حاضر کنند.

چای ساز پارس خزر خرید اینترنتی آن مستلزم تحقیق و بررسی است.

در ادامه به توضیحات مختصری راجع به آنها خواهیم پرداخت پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

چای، نوشیدنی گرم و دلچسبِ محبوب ما ایرانیان است. در هر شرایطی، در هر موقعیتی، در هر کجا که باشیم، چای می‌تواند به شکل بسیار کارآمدی، انرژی از دست رفتهٔ ما را برگرداند.

یک صبح سرد و زود از زمستان، وقتی که برای رفتن به محل کارتان آماده می‌شوید و احساس می‌کنید هنوز خواب‌آلودید، خسته‌اید و انرژی کافی برای شروع روز را ندارید، یک بعدازظهر پاییزی وقتی خسته به خانه می‌آیید و رگه‌هایی از سرما و خستگی در جسم و روحتان مشخص است، یک شب امتحان که تا صبح باید بیدار بمانید و درس بخوانید، تنها یک نوشیدنی کافئین‌دار گرم و دلچسب می‌تواند انرژی ازدست‌رفته را به شما برگرداند و شما را سرحال و پر نشاط، به سمت ادامهٔ کارتان بفرستد و آن نوشیدنی چیزی نیست به جز چای که از قدیم تا به الان، مورداستفاده در بین مردم قرار می‌گیرد و بسیار مشهور است.

طبیعتاً زمانی که این نوشیدنی تا این حد در بین مردم مشهور و خواستنی است، وسایل مربوط به تهیهٔ آن نیز در بین ما از اهمیت بالایی برخوردار است و در هر خانه‌ای می‌توانید نمونه‌هایی از آنها را پیدا کنید.

از گذشته تا به امروز، وسایلی چون سماورهای زغالی، سماورهای گازی و برقی و کتری‌های معمولی، برای دم‌کردن چای استفاده می‌شدند و در خانه‌های ایرانی، یک مدل از آنها را می‌توانستید پیدا کنید.

اما با گذر زمان و به علت معایبی که این وسایل داشتند، مثلاً اینکه زمان بسیار زیادی را صرف می‌کردند تا به نقطهٔ جوش برسند، پر خطر بودند، جاگیر بودند و خلاصه اینکه در کنار مزیت‌ها، معایبی داشتند که تحمل آنها سخت بود، دستهٔ جدیدی از وسایل تهیه و دم‌کردن چای به بازار ارائه شدند که چای‌ساز نام داشتند.

چای‌سازها آن‌قدر کاربردی و دوست‌داشتنی بودند، آن‌قدر به کار مردم می‌آمدند که به‌سرعت موردتوجه و استقبال مردم واقع شدند و می‌شد در هر خانه‌ای آنها را پیدا کرد. آنها سریع آب را به نقطهٔ جوش می‌رساندند، چای باکیفیت به مردم تحویل می‌دادند و کم‌خطر و مناسب و کاربردی بودند.

به‌طورکلی اگر بخواهیم یک تعریف کلی درمورد چای‌سازها به شما ارائه دهیم باید بگوییم که چای‌ساز یک وسیلهٔ برقی است که با استفاده از برق‌کار می‌کند. در ساختار خود دارای یک کتری و یک قوری است که این کتری و قوری به حالت‌‌های مختلفی می‌توانند در کنار هم قرار بگیرند.

اگر کتری و قوری چای‌ساز به‌صورت روی‌هم قرار بگیرند، المنت‌های موجود در کتری دستگاه با استفاده از انرژی برق گرم می‌شوند، حرارت ایجاد می‌کنند و درنهایت باعث می‌شوند تا آب داخل کتری به‌سرعت به نقطهٔ جوش برسد. سپس بخار آب تولید می‌شود و چای درون قوری دستگاه با قرارگرفتن به روی کتری، به‌وسیلهٔ بخار آب تولید شده، آرام‌آرام دم می‌کشد و کیفیت و طعم بسیار عالی پیدا خواهد کرد.

اگر طراحی کتری و قوری به‌صورت کنار هم باشد و روی صفحهٔ گرم نگه دارنده واقع بشوند، المنت‌های موجود در این صفحه به کمک انرژی برق، گرم می‌شود، حرارت تولید می‌کند و سپس این گرما باعث گرم‌شدن آب کتری و درنهایت دم‌کشیدن چای قوری می‌شود.

چای‌سازها دارای مزیت‌های زیادی هستند.

به‌عنوان‌مثال اولین و مهم‌ترین مزیت‌ آنها این است که در کمتر از پانزده دقیقه آب را جوش می‌آورند و به‌سرعت برای شما چای حاضر خواهند کرد.

به همین دلیل در یک صبح سرد که قصد رفتن به سرکار را دارید، در یک مهمانی شلوغ که باید از مهمان‌هایتان به‌وسیلهٔ چای پذیرایی کنید و خلاصه در هر زمانی که به یک فنجان چای سریع و باکیفیت و خوش‌طعم نیاز داشته باشید، چای‌سازها در اختیار شما هستند و می‌توانند در هر مکان و زمانی به‌سرعت چای حاضر کنند.

مزیت بعدی این است که سروصدای زیادی تولید نمی‌کنند و مانند کتری‌ها موقع جوش‌آمدن سوت نمی‌زنند و با صدای اضافی، شما را آشفته نخواهند کرد.

چای‌سازها نسبتاً وسایل کم خطری نسبت به سماورها هستند و به همین جهت بسیار مناسب هستند.

چای‌سازها ابعاد کمی دارند و فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد. 

البته همهٔ این‌ها به این معنا نیست که چای‌سازها به طور کل هیچ عیبی ندارند. تمام وسایل برقی در کنار مزیت‌های فراوان، معایبی نیز خواهند داشت.

یکی از عیب‌های بزرگ چای‌سازها هم این است که فقط با برق کار می‌کنند و به همین دلیل در مواقعی که برق نیست، نمی‌توان از آنها استفاده کرد.

گذشته از این صحبت‌ها، چای‌سازها را می‌توان در سه دستهٔ اصلی، چای‌سازهای مدل دم‌آور، چای‌سازهای دارای استند یا صفحهٔ گرم نگه دارنده و چای‌سازهای مدل بدون قوری که در ادامه به توضیح درمورد آنها خواهیم پرداخت.

چای‌سازهای مدل دم‌آور به‌صورت کتری و قوری بر روی‌هم هستند و چای درون قوری به کمک بخار آب کتری دم خواهد کشید و به همین دلیل طعم بسیار خوبی پیدا خواهند کرد.

چای دم کشیده در این مدل چای‌ساز، بسیار خوش‌عطر و طعم خواهد بود و کیفیت بالایی خواهد داشت.

در چای‌ساز مدل استند یا صفحهٔ گرم نگه دارنده، کتری و قوری به شکل کنار هم و روی صفحه قرار خواهند گرفت و المنت‌های داخل صفحه با گرم‌شدن و ایجاد گرما باعث دم‌کشیدن چایی خواهند شد. این مدل چای‌ساز بیشتر در بین مردم مورداستفاده قرار می‌گیرد.

و اما چای‌ساز بدون قوری همان‌طور که از اسم آن مشخص است دارای قوری نیست و یک محفظه داخل کتری قرار دارد که چای درون این محفظه دم می‌کشد.

اما گذشته از تمام این موضوعات، همان‌طور که گفتیم در ادامه به معرفی چای ساز های پارس خزر خواهیم پرداخت که می‌توانید به‌صورت خرید اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان، آن را خریداری کنید.

اگر تمایل دارید در مورد چای ساز پارس خزر خرید اینترنتی آن  اطلاعاتی داشته باشید پس لطفاً در ادامهٔ مطلب با ما همراه بمانید.

 

چای ساز پارس خزر خرید اینترنتی آن چه مزیتی دارد؟

دستگاه چای‌ساز پارس خزر مدل 3500P، محصولی باکیفیت، کاربردی و مناسب است که می‌تواند به‌سرعت برای کاربر خود، چای تازه‌دم و خوش‌عطری را تهیه کند. این محصول دارای قابلیت‌های زیادی است که توسط شرکت معتبر پارس‌خزر به بازار ارائه شده است.

این وسیله، دستگاهی ساده، اقتصادی و کاربردی است که در ساختار خود دارای یک کتری و یک قوری باکیفیت می‌باشد.

جنس بدنهٔ کتری این وسیله از استیل ساخته شده است که بسیار باکیفیت و مقاوم و مناسب طراحی شده و ضدزنگ می‌باشد.

قوری این دستگاه از جنس چینی مرغوبی تولید گشته است که باکیفیت بوده و به همین علت، طعم چای دم کشیده در آن، بسیار طبیعی، خوش‌طعم و مناسب و تازه خواهد بود.

گفتنی است که توان مصرفی این دستگاه، 1685 وات

در نظر گرفته شده است که نسبتاً بالا می‌باشد.

یک صفحهٔ گرم نگهدارنده برای این دستگاه چای‌ساز طراحی و تعبیه گشته است که کتری و قوری بر روی این صفحه و به‌صورت کنار هم قرار خواهند گرفت.

المنت‌های موجود در این صفحه با گرم‌شدن توسط انرژی برق، باعث گرم‌شدن آب درون کتری می‌شوند و سپس چای درون قوری دستگاه، دم خواهد کشید.

دو کلید روشن و خاموش بر روی کتری و بر روی سینی

این دستگاه واقع شده که دارای طراحی مناسبی

هستند.

همچنین این دستگاه دارای کلید خودکار تنظیم جوش داغ و تنظیم جوش ملایم است که بسیار کاربردی خواهد بود.

این چای‌ساز پارس‌خزر مجهز به دو ترموستات جهت المنت در هنگام خشک‌شدن آب داخل کتری می‌باشد که کاربردی و مناسب خواهد بود و همچنین گفتنی است که این محصول دارای فیلتر چای ضدزنگ می‌باشد.

این دستگاه همچنین دارای قابلیت استفاده هم‌زمان دو قوری می‌باشد که جالب و کاربردی است.

محدودهٔ ظرفیت قوری این دستگاه 0.7 تا 1.0 لیتر و

محدوده ظرفیت کتری، 1.5 تا 2.0 لیتر می‌باشد.

و‌ اما محصول بعدی که به شما معرفی خواهیم کرد، دستگاه چای‌ساز پارس‌خزر مدل گرم نوش است که درواقع یکی از چای‌سازهای محبوب این شرکت می‌باشد و می‌تواند در زمانی کوتاه، یک قوری چای تازه‌دم و خوش‌عطر برای شما حاضر کند.

کتری این دستگاه که از جنس استیل است به‌صورت مدرج طراحی شده و دارای دستگیره پلاستیکی و درپوش پلاستیکی جداشونده می‌باشد. همچنین گفتنی است که این کتری دارای ظرفیت 1.8 لیتر است.

همچنین قوری چینی این دستگاه، بسیار باکیفیت و مناسب است و همچنین مجهز به فیلتر با قاب پلاستیکی و مش فلزی می‌باشد.

گفتنی است که ظرفیت این قوری 0.7 لیتر است.

جالب است بدانید که کتری این محصول مجهز قابلیت چرخش 360 درجه بر روی سینی دیجیتال دستگاه می‌باشد که بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.

پنل لمسی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است می‌تواند به کاربر کمک کند تا کاربرد دستگاه را تنظیم کند و این موضوع یک ویژگی جالب خواهد بود.

صفحه‌نمایش دیجیتالی که برای این دستگاه چای‌ساز طراحی شده است به کاربر خود، دمای چای درون قوری با رنج 50 تا 80 درجه سانتی‌گراد را نشان می‌دهد و این یک قابلیت مثبت برای این وسیله خواهد بود.

یک دستگیره در زیر سینی این دستگاه تعبیه شده است که حمل و جا‌به‌جایی آن را آسان کرده است.

سیستم ایمنی محافظت از قطعات الکتریکی در این دستگاه قرار گرفته است، در مقابل گرم‌شدن بیش از حد دستگاه یا بدون آب‌کار کردن این محصول از آن محافظت خواهد کرد.

ابعاد این دستگاه 440x220x250 میلی‌متر است که مناسب بوده و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.

همچنین قابلیت چرخش 360 درجه نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

وزن این دستگاه 3 کیلوگرم است که بسیار مناسب بوده و جابه‌جایی دستگاه را آسان خواهد کرد.

از ویژگی‌های نظافتی این دستگاه می‌توان به فیلتر تفاله‌گیر چای این محصول اشاره کرد که بسیار کاربردی و باکیفیت می‌باشد.

ظرفیت قوری این دستگاه 0.7 لیتر و ظرفیت کتری آن

1.8 لیتر می‌باشد که بسیار مناسب است و می‌تواند میزان مناسبی از چای را درون خود جای دهد.

حداکثر توان مصرفی این دستگاه 1685 وات است و شکل قرارگیری قوری و کتری این محصول به‌صورت

در کنار هم خواهد بود.

چای ساز پارس خزر خرید اینترنتی آن مستلزم تحقیق و بررسی بسیار است. محصول بعدی که به بررسی آن خواهیم پرداخت، دم‌آور پارس‌خزر مدل چای نوش است که یکی از زیباترین و محبوب‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

این چای‌ساز که در دستهٔ دم آورها قرار می‌گیرد، محصولی باکیفیت و سریع است که دارای یک کتری و یک قوری باکیفیت می‌باشد.

کتری این محصول از جنس استیل بوده که باکیفیت، مقاوم و دارای یک طراحی زیبا می‌باشد.

قوری این محصول نیز از جنس چینی است که دم‌کشیدن چای درون آن باعث می‌شود تا طعم چایی بسیار خوش و دلنشین و باکیفیت باشد.

علت این طعم خوب این است که چایی درون قوری این محصول به‌وسیلهٔ بخار آب تولید شده توسط کتری به شکل کامل و آرامی دم خواهد کشید و این موضوع باعث می‌شود تا طعم چایی بسیار خوب و دلنشین باشد.

کتری استیل این محصول دارای طراحی به شکل براق و چشم‌نوازی بوده که در کنار قوری چینی آن، شکل زیبایی به محیط آشپزخانهٔ شما خواهد بخشید.

این محصول دارای ترموستات است که باعث می‌شود تا انرژی کمتری توسط این‌ دستگاه، مصرف بشود و این یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه می‌باشد.

این دستگاه مجهز به قابلیت نگه‌داشتن اتوماتیک دما در حالت جوش ملایم است که باعث دم‌کشیدن چای پس از جوش‌آوردن آب خواهد شد و طعم این چای، دلنشین، گوارا و دلچسب خواهد بود.

شما می‌توانید به شکل بسیار راحتی، قوری این محصول را بشویید که نظافت دستگاه، به این شکل بسیار آسان خواهد شد.

محدودهٔ ظرفیت قوری این دستگاه، 0.7 تا 1.0 لیتر و محدودهٔ ظرفیت کتری، 1.5 تا 2.0 لیتر می‌باشد.

این دستگاه چای‌ساز مجهز به سیستم خاموشی خودکار

می‌باشد که بسیار قابلیت مناسبی می‌باشد.

ابعاد این دستگاه 200x200x370 میلی‌متر است که فضای زیادی از آشپزخانه‌‌تان را اشغال نخواهد کرد.

ظرفیت قوری این محصول 0.9 لیتر و ظرفیت کتری

آن 1.9 لیتر می‌باشد که بسیار مناسب و جادار خواهد بود.

حداکثر توان مصرفی این دستگاه، 1650 وات و طول سیم این دستگاه 0.9 متر است.

همچنین گفتنی است که وزن این دستگاه 2.7 کیلوگرم می‌باشد که بسیار مناسب است و جا‌به‌جایی آن آسان خواهد شد.

محل قرارگیری قوری و کتری در این دستگاه به‌صورت روی‌هم است که این موضوع باعث می‌شود تا طعم چای دم کشیده در این محصول، بسیار گوارا باشد.

شما می‌توانید این چای‌سازهای پارس خزر را به‌صورت خرید اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید و خریداری کنید.

برای خواندن مقاله بهترین مدل چای ساز پارس خزر به وبلاگ سایت ما مراجعه کنید.

تمام تلاش ما بر این است که مانند برندهای معروف مانند سونی و ال جی محصولات با کیفیتی را ارائه دهیم

از اینکه ما را در این مقاله همراهی کردید، از شما سپاسگزاریم.

نظر خود را وارد نمایید.
>>>>>>> Stashed changes
خانه
داشبورد
اطلاعات
سفارشات
پیام ها
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت