در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES3010

شناسه محصول: KM278
شناسه محصول: KM278
دسته بندی: تهویه مطبوع
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
1,950,000
1,815,000 تومان 135,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ابعاد دستگاه: 58x48x31 سانتی‌متر وزن دستگاه: 5 کیلوگرم حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات حجم باددهی: 56 سرعت گردش پروانهٔ دستگاه: 1200 تعداد پره‌های دستگاه: چهار پره جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES3010
نقد و بررسی

ابعاد دستگاه: 58x48x31 سانتی‌متر

وزن دستگاه: 5 کیلوگرم

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات

حجم باددهی: 56

سرعت گردش پروانهٔ دستگاه: 1200

تعداد پره‌های دستگاه: چهار پره

جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی


پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES3010 محصولی باکیفیتی مطلوب و کارآمد است که می‌تواند در روزهای گرم سال همراه شما باشد. این پنکه رومیزی دارای قابلیت‌های مناسب است. ما قصد داریم در مقالهٔ زیر به معرفی دستگاه پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES3010 بپردازیم و ویژگی‌های این دستگاه را مورد بررسی قرار بدهیم. لطفاً تا انتها و پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ES3010 پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل

می‌دانیم که در فصل تابستان و کلاً فصول گرم سال، یکی از بهترین و پرمصرف‌ترین وسیله در محیط داخلی خانه کولر و پنکه می‌باشند.
همان گونه که ما در فصول سرد سال برای گرم نگه‌داشتن خانه‌هایمان از بخاری استفاده می‌کنیم و اگر دقت داشته باشید، در بیشتر مواقع استفاده از آن برای شما ضروری می‌گردد، به همین صورت هم در فصول گرم سال نیز بایستی که از پنکه و یا کولر استفاده کنید تا تحمل این گرما، برایتان آسان‌تر بشود. برای خرید یک چنین دستگاهی، حتماً ضروری است که اطلاعاتی از نحوهٔ خرید آن و اصلاً انواع مختلف آن داشته باشید و بتوانید به این صورت، بیشتر با آنها آشنا بشوید.
این محصولات درکل جزو وسایل خنک‌کننده هستند که از زمان‌های گذشته، همواره موردعلاقه و موردتوجه مردم ایران‌زمین بودند و تا به امروز هم مورداستفاده هستند.
در مواقعی که به کولر دسترسی ندارید و اکثراً در بیشتر اداره‌جات و همچنین شرکت‌ها از آنها استفاده می‌شود.
توجه داشته باشید که درگذشته این دستگاه دارای یک مدل و به شکل ساده بود اما در عصر حاضر، در انواع مدل‌ها و طرح‌های مختلف طراحی گشته است که به همین خاطر حتماً باید در هنگام خرید، دقت زیادی به خرج بدهید.
دقت داشته باشید که این وسایل دارای مدل‌های مختلف هستند که کاربرد هرکدام با دیگری متفاوت می‌باشد.
آنها در انواع مختلف سقفی، دیواری، رومیزی و پایه‌بلند یا ایستاده به بازار ارائه می‌گردند.
ما در این مطلب قصد بررسی مدل رومیزی را خواهیم داشت که در ادامه به آن می‌پردازیم.
این مدل به‌صورت ایستاده و در ابعاد کوچک طراحی می‌شود و به این شکل، می‌تواند باد ملایمی را تولید کند که برای خنک‌کردن فضاهای کوچکی همانند اتاق، خانه، یا محل کار، بسیار مناسب می‌باشد.

ممکن است برای شما این سؤال مطرح بشود که اگر روی میز، وسایل مختلفی وجود داشته باشد، آیا باد آن باعث پراکنده شدن آنها می‌شود یا خیر؟
در جواب به این سؤال شما باید بگوییم که بله.
بنابراین با اینکه استفاده از مدل معمولی وسایل روی میز را پراکنده می‌کند، اما اگر از مدل‌هایی که بدون پره هستند و قابلیت تنظیم و کنترل سرعت را دارند، استفاده کرده و دیگر این دغدغه را نخواهید داشت.
مدل رومیزی باد بسیار ملایمی را در فضا ایجاد کرده و فضای اتاق را مطبوع می‌کنند. آنها هوای اتاق را تهویه می‌کنند و به همین دلیل است که انتخاب مناسبی برای اتاق کار یا اتاق‌خواب می‌باشند.
این مدل به علت اینکه سبک‌وزن هستند به‌آسانی جا‌به‌جا و حمل می‌شوند و در دسترس شما قرار می‌گیرند.
آنها به علت اینکه ابعاد کوچکی دارند و جمع‌وجور می‌باشند، در هر گوشه‌ای جای گرفته و فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد.
به‌طور‌کلی اگر شما واقعاً قصد خرید این پنکه‌ها را دارید، در نظر داشته باشید که باید حتماً قبل از انجام خریدتان، تحقیقات و مطالعات لازم را انجام داده و سپس اقدام به خرید نمایید.
ما قصد داریم محصولی از شرکت پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که بسیار کاربردی و باکیفیت است.

این شرکت پنکه‌های باکیفیتی را به بازار عرضه کرده که از جمله آنها می‌توان به پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4030 و 

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4060RW و... اشاره کرد.


شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، محصول موردنظر را خریداری نمایید.

محصولات این شرکت در مقایسه با برندهای خارجی مانند بوش و ال جی، به شکل مناسبی عمل کردند.
فروشگاه پارس‌خزر اصفهان که با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور به مدت ده سال است که فعالیت می‌کند، در زمینهٔ ارائه و عرضهٔ بهترین لوازم برقی خانگی به بازار، بسیار موفق عمل کرده‌اند.

دستگاه پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES3010 چه قابلیت‌هایی دارد؟

این دستگاه، یکی از باکیفیت‌ترین پنکه‌های رومیزی است که توسط شرکت پارس‌خزر تولید و به بازار عرضه گشته است.
این محصول با طراحی کلاسیک و زیبای خود، توانسته است که نظر کاربران را به خود جلب نماید.
این وسیله از لحاظ کیفیتی بسیار مطلوب و مناسب است.
این محصول شرکت پارس‌خزر مجهز به چهار پرهٔ بزرگ می‌باشد که به‌خوبی می‌تواند هوا را در محیط به گردش دربیاورد و تهویه انجام بدهد.

ES3010 پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل
صفحهٔ شبکه میله‌ای که به‌صورت محافظ از پره‌ها است کمک می‌کند تا از برخورد اجسام با پره‌های پنکه و همچنین ایجاد خطرات احتمالی جلوگیری بشود.
برای تنظیم سرعت در این دستگاه، تنها کافی می‌باشد که یکی از دکمه‌های روی پنل یا پایه دستگاه را فشار بدهید‌.
گلویی آن به صورتی طراحی گشته است که به‌صورت جغجغه‌‌ای امکان تغییر زاویه وزش باد را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
امکان چرخش افقی که در این مدل، تعبیه گشته است از ویژگی‌های مهم و مثبت این دستگاه محسوب می‌شود که به کیفیت عملکرد دستگاه اضافه کرده و استفاده از این محصول را برای کاربران، آسان‌تر خواهد کرد.
نشانگر کوچکی که بر روی این محصول پارس‌خزری تعبیه گشته است قادر می‌باشد که سرعت فعلی عملکرد پنکه را نشان بدهد تا به این صورت کاربر در صورت احتیاج بتواند آن را تغییر دهد.
موتور این محصول دارای فیوز حرارتی بوده که درحقیقت از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه حساب می‌شود. چراکه از فشار آمدن به موتور و آسیب‌دیدن در اثر فعالیت طولانی‌مدت دستگاه، ممانعت به عمل بیاورد.
برخورداری این دستگاه از گواهینامه استاندارد ایمنی محصول و همچنین نشان استاندارد اروپا تضمینی بر کیفیت مطلوب این محصول است که آن را به گزینه‌ای قابل‌تأمل برای کاربران تبدیل می‌کند.

در نهایت کلام، این دستگاه که در رده‌های مدل رومیزی قرار می‌گیرد، می‌تواند فضای کمی را در اتاق شما اشغال بسازد. این محصول پارس‌خزری، به‌آسانی قابل‌حمل می‌باشد که می‌توان آن را در فضاهای مختلفی استفاده کرد و از نسیم خنک و ملایم آن بهره برد و هوای اتاق را تهویه کرد.

طراحی زیبا و سادهٔ این محصول باعث شده تا در بین مردم بسیار محبوب باشد. چراکه به علت وزن کمی که دارد به‌راحتی می‌توان آن را با خود حمل کرد.

پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES3010 در نهایت کلام یک دستگاه مناسب است که توسط شرکت پارس‌خزر طراحی شده است. این پنکه رومیزی دارای قیمتی اقتصادی می‌باشد. در صورت تمایل به خرید این محصول، شما می‌توانید، دستگاه پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES3010 را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان، خریداری و تهیه کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت