در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4060RW

شناسه محصول: KM279
شناسه محصول: KM279
دسته بندی: تهویه مطبوع
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
3,000,000
2,790,000 تومان 210,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات ابعاد دستگاه: 46x24x105 سانتی‌متر وزن دستگاه: 7.7 کیلوگرم حجم باددهی دستگاه: 56 مترمکعب سرعت گردش پروانه: 1250 تعداد پره‌های دستگاه: چهار پره جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک دارای ریموت کنترل مجهز به قابلیت تنظی...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4060RW
نقد و بررسی

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات

ابعاد دستگاه: 46x24x105 سانتی‌متر

وزن دستگاه: 7.7 کیلوگرم

حجم باددهی دستگاه: 56 مترمکعب

سرعت گردش پروانه: 1250

تعداد پره‌های دستگاه: چهار پره

جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک

دارای ریموت کنترل

مجهز به قابلیت تنظیم ارتفاع

دارای تایمر

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4060RW محصولی بسیار کاربردی، باکیفیت و قدرتمند است که بسیار مناسب می‌باشد. این پنکه پایه بلند می‌تواند همراه خوبی در فصل تابستان برای شما باشد. در این مقاله به معرفی دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4060RW پرداخته و تمام ویژگی‌های این دستگاه را مورد بررسی قرار خواهیم داد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید.

ES4060RW پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل

 

زمانی که هوا رو به گرما می‌رود و فصل تابستان از راه می‌رسد، حضور یک دستگاه سرمایشی باکیفیت در خانه، بیشتر احساس خواهد شد. چراکه کولر را همیشه و به هر دلیلی نمی‌توان روشن گذاشت و یا استفاده کرد.
البته گفتنی است که این دو وسیله را نمی‌توان در طول شبانه‌روز، پشت‌سرهم و در مدت طولانی روشن گذاشت.
گفتنی است که با وجود وسایل سرمایشی پیشرفته‌تری مانند کولرگازی، آبی و اسپلیت‌ها که به بازار آمدند، پنکه‌ها همچنان از آن دسته وسیله‌هایی هستند که دربین مردم، از محبوبیت بالایی برخوردارند و با وجود قدمت و پیشینهٔ طولانی که دارند، همچنان مشهور و دوست‌داشتنی و مورد انتخاب مردم می‌باشند.
در عصر حاضر، مدل های متفاوتی از لحاظ ظاهر و کاربرد به بازار آمده‌اند که هرکدام ویژگی مخصوص به خودشان را دارند و با یکدیگر متفاوت‌اند.
به‌طورکلی می‌توان این محصولات را در دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی کرد که عبارتند از: مدل سقفی، دیواری، رومیزی و پایه‌بلند یا ایستاده.
همهٔ این وسایل به طور معمول، فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد. به‌نحوی‌که اصلاً بعضی افراد بر اساس سلیقهٔ خودشان، این دستگاه را در کنار میز تلویزیون یا تختخواب اتاق، قرار خواهند داد.
به‌طورکلی، این محصولات همگی یک کار را انجام خواهند داد، و آن هم ایجاد هوایی خنک و تهویهٔ هوای فضای اتاق می‌باشد.
این وسایل به علت وزن کم و مناسبی که دارند و همچنین مصرف کمی که در انرژی دارند، دارای محبوبیت مناسبی دربین خانواده‌ها در فصل گرم سال می‌باشند.
گفتنی است که در فصل‌های گرم سال، در ساعت‌هایی که اوج مصرف برق است، اصلاً نباید از وسایلی که پرمصرف هستند استفاده کنید.
اما بهتری چاره‌‌ای که می‌شود در این ساعات اندیشید تا از مصرف زیاد برق درامان باشیم، استفاده از این وسایل کم‌مصرف با کارایی مناسب می‌باشد.
و اما مدل ایستاده یا پایه‌بلند، دستگاهی است که در این مقاله قصد داریم درمورد آن به بحث و صحبت بپردازیم.
جالب است که بدانید، انتخاب و خرید این مدل توسط افراد مختلف، نسبت به مدل‌های دیگری که نام‌برده شد، بیشتر بوده و متقاضی بیشتری دارد.
اگر می‌پرسید چرا؟ باید بگوییم که جا‌به‌جایی آنها آسان و راحت است، استفاده از آنها ساده می‌باشد، هوای محیط را به‌صورت یکسان خنک می‌کنند و به شکل مناسبی به تهویهٔ هوای محیط می‌پردازند.
دکمه‌هایی که تنظیمات مختلف دستگاه را به عهده دارند بر روی پایهٔ آنها قرار گرفته‌اند.
از طرف دیگر آنها به علت پایهٔ بلندی که دارند، کودکان آسیبی از جانب آنها نخواهند دید.
البته دقت داشته باشید که بااین‌وجود، رعایت نکات ایمنی همیشه لازم و ضروری می‌باشد.
باید گفته شود که قسمت گردنی این مدل، هم حالت چرخشی خواهد داشت و هم حالت ثابت را دارا می‌باشد.
سعی کنید که حتما‌ً این دستگاه را دور از دسترس کودکان قرار دهید.
بعد از اینکه این وسیله خاموش شد، حتماً دوشاخهٔ آن را از پریز برق جدا کنید تا مبادا کودکتان سیم آن را به پریز برق بزند.
دقت داشته باشید که اندازه و نوع محصولی که خریداری می‌کنید، باید حتماً با فضایی که قرار است محصول را در آن قرار دهید و محیطی که قرار است آن را خنک کند، تناسب و سازگاری داشته باشد.
مدل ایستاده یا پایه‌بلندی که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارا باشد، به کاربر خود این امکان را می‌دهد تا بتواند جابه‌جایی هوا را بر اساس قد یا ارتفاع تختخواب، تنظیم نماید.
دقت داشته باشید که در خانه‌ای که کودک خردسال رفت‌وآمد دارد باید از دستگاهی استفاده کنید که ایمن و دارای محافظ مشبک یا میله‌ای است تا پنکه به دست و انگشتان کودکتان آسیبی وارد نکند.
دقت کنید که قبل از خرید هر دستگاهی، حتماً باید نیازتان را شناسایی کنید و با استفاده از اطلاعاتی که کسب کرده‌اید، دست به خرید آن دستگاه بزنید.
ما قصد داریم در این مطلب، محصولی را مورد بررسی قرار دهیم که توسط شرکت پارس‌خزر طراحی شده و باکیفیت است.

این شرکت محصولات خوبی را به بازار عرضه کرده که می‌توان به پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4030 و پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES3010 و... اشاره کرد.


شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان به‌صورت خرید اینترنتی سفارش دهید و یا به‌صورت مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این دستگاه را خریداری کنید.

محصولات این شرکت در مقایسه با برندهای خارجی مانند سونی و ال جی، محصولاتی مناسب هستند.


فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، نزدیک به یک دهه فعالیت درخشان در زمینهٔ ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار را دارا می‌باشد.

دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4060RW چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

این دستگاه، محصولی فوق‌العاده از شرکت خوش‌نام پارس‌خزر است که دارای طراحی ساده و بسیار زیبایی می‌باشد.
آن، دارای یک ریموت کنترل می‌باشد که قابلیت کنترل از راه دور دستگاه را برای کاربر خود فراهم می‌کند که یک ویژگی بسیار کاربردی و مناسب می‌باشد.
این محصول مجهز به قابلیت تنظیم تایمر برای بازه‌های زمانی متنوع می‌باشد که درحقیقت یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه محسوب می‌شود.
قابلیت گردش افقی که در این دستگاه کاربردی واقع شده است، باعث شده تا کارایی و عملکرد این محصول چند برابر بگردد.
این محصول پارس‌خزری دارای سه پرهٔ پلاستیکی شفاف می‌باشد که به‌راحتی می‌تواند با چرخش خود، هوا را تهویه کرده و نسیمی خنک را ایجاد نمایید.
با قابلیت تنظیم سرعتی که دراین محصول تعبیه گشته است، کاربر قادر خواهد بود تا در صورت لزوم، سرعت دستگاه را کاهش یا افزایش داده و بر اساس میزان دلخواه خود، تنظیم نماید.
ریموت کنترلی که در این مدل دستگاه پارس‌خزری قرار داده شده است این امکان را به کاربر خود داده تا در کنار خاموش و روشن‌کردن دستگاه، قابلیت‌هایی دیگر و یا تنظیماتی چون تایمر، گردش افقی و سرعت عملکرد پنکه را بتواند کنترل نماید.
نشانگرهایی که بر روی پایهٔ این دستگاه واقع شده است کمک می‌کند تا کاربر را از تنظیمات فعلی دستگاه مطلع بسازد.

ES4060RW پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل
با استفاده از این ویژگی، کاربر می‌تواند از راه دور تنظیمات دستگاه را مشاهده کرده و همچنین می‌تواند در صورت نیاز، این تنظیمات را تغییر بدهد.
پایهٔ این دستگاه، دارای قابلیت تنظیم ارتفاع بوده که شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید، میزان گردش هوا را با ارتفاع موردنظرتان تنظیم کنید.
این محصول، در بلندترین حالت خود می‌تواند یکی از چند پنکهٔ بلند موجود در بازار باشد.
این وسیله دارای گواهینامه‌ی استاندارد ایمنی و همچنین نشان استاندارد اروپایی CE
می‌باشد که تضمینی بر کیفیت این کالا می‌باشد. به همین دلیل است که این دستگاه می‌تواند گزینه‌ای مطلوب برای مصرف‌کنندگان مختلف در فصول گرم سال باشد.
به کمک سیم برق سه‌متری این محصول پارس‌خزری، جابه‌جایی این دستگاه در مکان مدنظر، به شکل آسانی انجام‌پذیر خواهد بود.
این دستگاه مجهز به قابلیت تنظیم ارتفاع از 105 تا 145 سانتی‌متر می‌باشد که به کاربر کمک می‌کند تا مناسب با فضایی که این وسیله را در آن قرار می‌دهد، این ارتفاع را تنظیم کند.
این محصول دارای فیوز حرارتی بوده که از داغ شدن بیش‌از‌حد دستگاه و آسیب رسیدن به موتور دستگاه، جلوگیری به عمل خواهد آورد.
علاوه بر همهٔ این نکاتی که ذکر شد، این پنکه دارای زمان‌سنج 1-2-4-8 ساعته بوده و از روشن ماندن بیهودهٔ دستگاه در طول شب یا هنگام خواب، جلوگیری می‌کند که این یک ویژگی عالی در صرفه‌جویی در انرژی می‌باشد.

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4060RW یکی از گزینه‌های مطلوب برای ماه‌های گرم سال می‌باشد. این پنکه پایه بلند دارای قیمتی مناسب است. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4060RW را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت