در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4070R

شناسه محصول: KM276
شناسه محصول: KM276
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
3,170,000
2,950,000 تومان 220,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

نوع پنکه: ایستاده   حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات، 220 ولت   متناوب، 50 هرتز   وضعیت ارتفاع دستگاه: قابل تنظیم از 85 تا 115 سانتی‌متر   طول سیم برق دستگاه: 3 متر   تنظیمات سرعت دستگاه: سه‌حالته، کند، تند، متوسط   تعداد پره‌های دستگاه:...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4070R
نقد و بررسی

نوع پنکه: ایستاده

 

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات، 220 ولت

 

متناوب، 50 هرتز

 

وضعیت ارتفاع دستگاه: قابل تنظیم از 85 تا 115 سانتی‌متر

 

طول سیم برق دستگاه: 3 متر

 

تنظیمات سرعت دستگاه: سه‌حالته، کند، تند، متوسط

 

تعداد پره‌های دستگاه: سه یا چهار پره

 

جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک شفاف

 

حجم باددهی دستگاه: 56 مترمکعب در دقیقه

 

سرعت گردش پروانه دستگاه: 1400

 

تایمر: 7.5 ساعته با فواصل زمانی 0.5 ساعته

 

دارای ریموت کنترل

 

دارای قابلیت تنظیم ارتفاع

 

دارای تایمر

 

دارای دستگیرهٔ حمل آسان

 

دارای قابلیت تنظیم گردش افقی

 

دارای حالت ریتم

 

مجهز بودن موتور دستگاه به فیوز حرارتی

 

دارای کنترل از راه دور

 

دارای سیم 3 متری با روکش pvc

 

دارای گارد محافظ ایمن

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4070R محصولی کاربردی در روزهای گرم سال است که می‌تواند نسیمی خنک، در دل گرمای تابستان در اطراف شما ایجاد کند. این پنکه پایه بلند دارای ویژگی‌های مناسبی می‌باشد. ما قصد داریم در مقالهٔ زیر، به بررسی دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4070R بپردازیم و این محصول را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم پس با ما در ادامهٔ این مقاله، همراه باشید.

 ES4070R پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل

از زمان‌های بسیار دور، خنک‌کردن منزل، محل کار، محل استراحت و … یا به عبارتی دیگر، فرار کردن از گرمای طاقت‌فرسا، همواره موردتوجه انسان بوده و بشر همیشه در سعی و تلاش بوده تا به شیوه‌های مختلف فضای اطراف خود را خنک کند و به هر طریقی از دست گرما خلاصی یابد.
در راستای این موضوع، انسان همواره دست به اختراعات و روش‌هایی زد که درنهایت منجر به تولید و طراحی انواع وسایل سرمایشی شد که سال‌هاست، به یاری انسان در روزهای سخت و گرم سال، شتافته‌اند.
یکی از این وسایل که اتفاقاً از محبوبیت ویژه‌ای دربین مردم برخوردار است، نوستالژی اما همچنان پرکاربرد و دوست‌داشتنی است، درواقع همان پنکه بوده که امروزه با وجود فراوانی انواع کولر و اسپلیت، هنوز هم در هر خانه یا محیطی می‌توان یکی از آنها را پیدا کرد.
همهٔ ما می‌دانیم که نمی‌شود همیشه و هر ثانیه، کولرها را روشن گذاشت و چه‌بسا که اصلاً در بعضی از محیط‌ها نمی‌توان از کولرها استفاده کرد.
در چنین موقعیتی است که به اهمیت حضور یک پنکه پی می‌بریم. دستگاهی که می‌تواند با ایجاد نسیمی خنک و تهویهٔ هوای محیط، فضایی دلچسب و دوست‌داشتنی در اوج گرمای سال، برای ما پدید آورد.
درحقیقت این وسایل از آن دسته وسایل سرمایشی هستند که سبک‌وزن هستند و می‌توان به‌آسانی آب خوردن آنها را جابه‌جا کرد. ازاین‌جهت می‌توان آنها را از اتاقی به اتاق دیگر و محیط‌های مختلف با خود برد. همچنین این محصولات دارای ابعاد کوچکی هستند که در هر فضایی جا می‌شوند و همچنین مکان زیادی را اشغال نمی‌کنند.
این دستگاه ها وسایل سرمایشی هستند که در مقایسه با دیگر گزینه‌ها، از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند و به علت وجود چنین مزیت‌هایی است که آنها، یکی از وسایل سرمایشی پرطرف‌دار و محبوب هستند.
گفتنی است که این وسیلهٔ خنک‌کنندهٔ محبوب که تقریباً همهٔ ما با آن خاطره داریم، برق کمی مصرف می‌کند، قیمت مناسبی داشته و بیشتر در محیط‌هایی که کوچک هستند، کاربرد بهتری خواهند داشت.
این وسایل سرمایشی دوست‌داشتنی که از گذشته تابه‌حال، یاوری بسیار کاربردی برای ما انسان‌ها در روزهای گرم سال بوده‌اند، همواره دارای مدل‌های مختلف و متنوعی هستند که هرکدام از این مدل‌ها دارای مشخصه‌ها و ویژگی‌ها و همچنین کاربرد‌های منحصر‌به‌فرد خودشان هستند و هرکدام با دیگری متفاوت بوده و قابلیت‌های خاص خودش را دارد.
این مدل‌های مختلف آنها عبارتند از: مدل سقفی،
مدل دیواری، رومیزی و ایستاده یا پایه‌بلند که ما در این مقاله قصد داریم به توضیح درمورد مدل پایه‌بلند و ایستاده بپردازیم که از مدل‌های محبوب و کاربردی در بین مردم است.
مدل ایستاده یا همان پایه‌بلند، درواقع یک مدل از انواع این دستگاه است که دارای قابلیت‌ها و مزیت‌های زیادی هستند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
بعضی از مدل‌های آنها، دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که شما قادر هستید ارتفاع آن را برطبق سلیقه و دلخواه خودتان تنظیم کنید. با استفاده از این قابلیت، شما در هر ارتفاعی خواهید توانست که از نسیم خنک آنها بهره‌مند شوید. به دلیل این قابلیت، دستگاه شما می‌تواند فضای بزرگ‌تری از محیط را خنک و تهویه کند.
از طرف دیگر، این وسایل به علت ابعاد مناسبی که دارند، فضای کمی اشغال می‌کنند و جا‌به‌جایی و حمل آنها، بسیار آسان و راحت خواهد بود.
به‌طورکلی این دستگاه علاوه بر خنک‌سازی و تهویهٔ هوای محیط اطراف شما، به شما در انجام کارهایی مانند بیرون راندن دود از فضای اتاق، خشک‌کردن تابلوهای نقاشی و سایر وسایل خیس و جابه‌جایی هوا، کمک بسیار زیادی خواهند کرد.
به‌طورکلی، این محصولات دارای تنوع مدل و برند مختلف در بازار هستند پس حتماً قبل از خرید محصول موردنظرتان،
محیطی که قصد خرید پنکه برای آن را دارید و همچنین نیاز خود را بررسی کنید و همچنین پس از کسب اطلاعات مناسب، دست به خرید محصول بزنید.
ما، همان گونه که در شروع این مطلب گفتیم قصد داریم محصولی از شرکت پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که بسیار کاربردی و باکیفیت است.

این شرکت محصولات باکیفیتی را تولید و طراحی کرده که از جمله آنها می‌توان به پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل شیبا و 

پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES3010 و... اشاره کرد.


شما می‌توانید این محصول را پس از مطالعهٔ ویژگی‌هایش که در ادامه خواهیم گفت، از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان به‌صورت خرید اینترنتی و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان،
خریداری و تهیه کنید.

البته گفتنی است که محصولات این شرکت در مقایسه با برندهای خارجی چون ال جی و سونی، به شکل مناسبی عمل کردند.


فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌‌ای نزدیک به یک دهه است که مشغول به ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4070R چه ویژگی‌هایی دارد؟

این دستگاه یکی از محصولات باکیفیت شرکت پارس‌خزر است که از طراحی زیبا و چشم‌نوازی بهره می‌برد.
این محصول باکیفیت، در عین سادگی بسیار کاربردی بوده و به امکانات مختلفی مجهز می‌باشد.
به‌طورکلی همهٔ مدل های ایستاده به دلیل سهولت در جابه‌جایی و استفاده آسان در نقاط مختلفی از اتاق یا سالن، دارای محبوبیت ویژه‌ای دربین مصرف‌کنندگان هستند. اما گفتنی است، چیزی که در مقایسه با دیگر محصولات، به کارایی و عملکرد مؤثر مدل ایستاده برای خنک‌کردن محیط اضافه می‌کند، قدرت بالاتر و قابلیت تنظیم ارتفاع آن، امکان تعیین مسیر و گردش آسان‌تر هوا در مدل‌های متنوع این محصولات می‌باشد.
این دستگاه، دارای دورنگ زیبا و مختلف سفید و طوسی می‌باشد که در این دورنگ تولید می‌گردد. پایهٔ استیلی که در این محصول استفاده شده است، باکیفیت بوده و مجهز به قابلیت تنظیم ارتفاع می‌باشد. به این صورت که به‌وسیلهٔ این پایه می‌توان ارتفاع این دستگاه را از 85 تا 115 سانتی‌متر تنظیم کرد و در ارتفاع دلخواه، آن را نگه داشت.
این محصول، دارای قابلیت کنترل از راه دور بوده که به کاربر خود این امکان را می‌دهد تا از هر نقطهٔ محیط بتواند به تنظیمات این وسیله دسترسی داشته باشد و آن را به میزان دلخواه خودش تغییر بدهد که این یک ویژگی مناسب برای آن در‌نظر گرفته می‌شود.

ES4070R پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل
یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه، مجهز بودن به حالت ریتم می‌باشد. این حالت، دستیابی به وزش باد ملایم را برای کاربر، فراهم خواهد کرد که بسیار مناسب است.
حجم باددهی این محصول پارس‌خزر، بسیار مناسب، یعنی 56 مترمکعب بر دقیقه می‌باشد.
این دستگاه دارای کلید لمسی تنظیم سرعت در سه حالت کند، تند و متوسط می‌باشد.
تایمر این وسیله، به‌صورت 7.5 ساعته با فواصل 0.5 ساعته می‌باشد که یک نکتهٔ مناسب درمورد آن می‌باشد.
گارد محافظ ایمن به طرح میله‌ای که برای این دستگاه طراحی گشته است، بسیار مناسب می‌باشد.
موتور این محصول مجهز به فیوز حرارتی می‌باشد که کمک می‌کند تا ایمنی دستگاه، تا حد مناسبی افزایش پیدا کند.
این وسیله دارای قابلیت تنظیم آسان زاویهٔ وزش باد به‌صورت جغجغه‌ای می‌باشد که یک نقطهٔ قوت برای این دستگاه به شمار خواهد آمد.
همچنین قابلیت تنظیم گردش افقی که برای این محصول تعبیه گشته است کمک می‌کند فضای محیط به شکل مناسب‌تری خنک و تهویه بشود.
سیم دوشاخهٔ این محصول شرکت پارس‌خزر، به طول سه متر، با روکشی از جنس pvc بوده که به کاربر کمک می‌کند تا بتواند در هر گوشه‌ای از اتاق، از این پنکه استفاده نماید.
این محصول دارای گواهینامه‌ی استاندارد ایمنی محصول و همچنین نشان استاندارد اروپا می‌باشد.
پره‌های پلاستیکی این دستگاه،
دارای کیفیت مطلوبی است که می‌تواند به شکل مناسبی هوای محیط را تهویه کند، به چرخش دربیاورد و فضایی مطبوع برای کاربر خود ایجاد کند.
به جهت اینکه عملکرد این دستگاه، به شکل مناسبی جلوه کند، بر روی این محصول هم نشانگرهای مربوط به هرکدام از قابلیت‌های دستگاه، قرار گرفته است که اعمال تنظیمات به‌ویژه سرعت و تایمر را به‌مراتب آسان‌تر جلوه خواهد داد.
توان مصرفی این محصول، 60 وات بوده که به شکل مناسبی از پس گردش هوا در محیط، برخواهد آمد که ویژگی مناسبی برای این دستگاه است.
این محصول، از دستگیره‌ی مناسبی به جهت حمل آسان بهره می‌برد که به کاربر خود این امکان را داده تا بتواند، آن را به راحتی از محیطی به محیط دیگر ببرد و از آن استفاده نماید.
طراحی چشم‌نواز پایهٔ این محصول در دورنگ سفید و طوسی باعث شده تا این محصول به شکل زیبایی بتواند با چیدمان هر محیطی سازگاری داشته باشد و به آن محیط، زیبایی و جلوهٔ خاصی ببخشد.
درنهایت کلام، این دستگاه یک محصول کاربردی و باکیفیت است که می‌تواند در روزهای گرم و سخت سال، بهترین دوست و همراه برای شما مصرف‌کنندگان عزیز باشد. این محصول، به جهت بهره‌مندی از قابلیت تنظیم ارتفاع به‌وسیلهٔ پایهٔ محصول، می‌تواند در هر ارتفاعی و نقطه‌ای که مدنظر شما هست را خنک کند. همچنین چون این دستگاه در دستهٔ مدل پایه‌بلند قرار می‌گیرد، به‌راحتی خواهد توانست که فضای بزرگی از محیط اتاق شما را خنک کند. حالت ریتم محصول، گردش افقی این، و قابلیت تنظیم زاویهٔ وزش باد در این دستگاه  باعث شده تا این محصول بتواند، به بهترین حالت ممکن، نسیمی خنک را در سرتاسر محیط، به جریان دربیاورد.
پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4070R یک گزینه‌ی قابل تأمل برای مصرف‌کنندگان محترم می‌باشد. این پنکه پایه بلند مناسب برای فصل گرما است. شما می‌توانید در صورت تمایل به خریدن این محصول، دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4070R
را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این محصول را خریداری نمایید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت