در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES2040

شناسه محصول: KM263
شناسه محصول: KM263
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
1,950,000
1,813,500 تومان 136,500 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ابعاد دستگاه: 55x35x45 سانتی‌متر   وزن دستگاه: 5 کیلوگرم   حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات   حجم باددهی دستگاه: 56   سرعت گردش پروانه: 1200   تعداد پره‌های دستگاه: چهار پره   جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES2040
نقد و بررسی


ابعاد دستگاه: 55x35x45 سانتی‌متر

 

وزن دستگاه: 5 کیلوگرم

 

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات

 

حجم باددهی دستگاه: 56

 

سرعت گردش پروانه: 1200

 

تعداد پره‌های دستگاه: چهار پره

 

جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES2040 دستگاهی کاربردی است. این پنکه رومیزی باکیفیت و بی‌نظیر در فصل گرما دوست خوبی برای شما خواهد بود. ما در مطلب زیر به معرفی دستگاه پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES2040 پرداخته و ویژگی‌های این محصول را برای شما عزیزان، بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه بمانید.

ES2040 پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل

همان‌طور که همهٔ ما می‌دانیم، به نظر می‌رسد که هرسال تابستان‌ها گرم‌تر می‌شوند و این گرما برای همهٔ ما، امری بسیار ناخوشایند می‌باشد و آزاردهنده خواهد بود. تنها راه نجات برای فرار از این گرما، استفاده از وسایل سرمایشی است. وسایل سرمایشی در این دوره، بسیار پیشرفته شده‌اند و طیف گسترده‌ای را تشکیل می‌دهند. در بین این وسایل، پنکه‌ها وسیله‌های هستند که از قدیم در بین مردم محبوبیت زیادی داشته‌اند. این وسیله می‌تواند به‌عنوان یک وسیلهٔ مکمل در کنار کولرها، و یا در محیط‌هایی که هوا رطوبت زیادی دارد، مورداستفاده قرار گیرد و بسیار کاربردی باشد.
این محصولات دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام، کاربرد مخصوص به خود را دارند. مدل سقفی، دیواری، رومیزی و ایستاده، از انواع مختلف آن هستند.
مدل رومیزی که در بین همهٔ این مدل‌ها دارای محبوبیت زیادی است، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در تمامی ماه‌های سال بدون داشتن هیچ‌گونه نگرانی از هوایی مطبوع و خنک لذت ببرید. البته لازم به ذکر است که اکثر این محصولات به‌جای اینکه هوا را خنک کنند، بیشتر باعث گردش جریان هوا در اطراف شما می‌شوند. همین کار ساده باعث کاهش تعریق و دمای بدن شده و نسیمی مطبوع در خانه یا محیط اطراف شما را به جریان در می‌آورد.
مدل رومیزی سبک‌وزن بوده، به‌آسانی قابل جابه‌جایی می‌باشد و اینکه می‌توانید در اتاق کار خود از آن استفاده کرده و از نسیم خنک و مطبوع آن، بهره‌مند بشوید.
این محصولات برای فضاهای کوچک مورداستفاده قرار می‌گیرند. وجود ویژگی‌هایی چون تایمر و ریموت باعث جذابیت این مدل گشته است. مدل رومیزی فضای کمی را اشغال خواهد کرد و به این صورت یک انتخاب عالی برای دفاتر اداری و میز کار یا حتی میز آشپزخانه می‌باشد.
گفتنی است که این مدل دستگاه از یک موتور تک‌فاز به‌عنوان قطعه اصلی تشکیل شده است. گشتاور شروع یا همان چیزی که شما چرخش اولیه فن آن را نام‌گذاری کرده‌اید، توسط یک خازن تسهیل می‌شود. خازن در اصل، شبیه به نیروگاهی می‌باشد که در راه‌اندازی موتور فن کمک خواهد کرد. وقتی جریان از طریق موتور عبور می‌کند، یک میدان مغناطیسی ایجاد شده و این موتور را قادر ساخته تا به این صورت پره‌های فن را بچرخاند.
داشتن این محصول یکی از راحت‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌حل‌ها می‌باشد. دربند زیر، ما چند نمونه از مزیت‌های مختلف مدل رومیزی را برای شما توضیح داده‌ایم:
شما با استفاده از این محصول می‌توانید، جهت جریان هوا را به‌صورت شخصی تنظیم نمایید. با استفاده از این محصولات می‌توانید کل منطقه موردنظر را خنک کنید و هم می‌توانید به‌صورت متمرکز فقط یک نقطه را خنک نمایید.
با استفاده از این مدل، هوا بعد از مدتی مثل کولرگازی سرد و خشک نخواهد شد.
این وسایل به‌آسانی قابل‌حمل خواهد بود.
بنابراین هر جا که می‌نشینید، می‌توانید این دستگاه را وصل کنید و از هوای خنک آن لذت ببرید.
به‌طورکلی این محصولات قادر هستند که شما را به شکل بهتری خنک کنند. مدل روی میز باعث گرم‌شدن فضای اتاق نخواهند شد.
دقت داشته باشید که همیشه برای خرید یک وسیلهٔ برقی، سعی کنید اطلاعات کافی درمورد آن محصول کسب نمایید تا پس از خرید، از آن پشیمان نگردید.

در این مطلب قصد داریم محصولی از شرکت معتبر پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که بسیار در بین کاربران، محبوب گشته است.

 

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010 و پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل شیبا از محصولات دیگر این شرکت بوده که باکیفیت و کاربردی هستند.

 

شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول،
این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، خریداری کنید.

در رقابت با محصولات برندهایی چون ال جی و بوش، محصولات این شرکت به شکل مناسبی عمل کردند.


فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌‌ای نزدیک به ده سال، مشغول به عرضهٔ لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES2040 دارای چه ویژگی‌هایی است؟

این دستگاه یکی از محصولات شرکت پارس‌خزر است که بسیار کاربردی است. این پنکه به علت ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارد در بین کاربران پارس‌خزری، از محبوبیت مناسبی برخوردار می‌باشد.
با وجود وسایل سرمایشی پیشرفته‌ای که این روزها به بازار آمده است، این محصولات همچنان از دستگاه‌های سرمایشی محبوبی هستند که در خانه و ادارات کاربرد فراوانی را دارا می‌باشند.
از مزیت‌های فوق‌العادهٔ این محصولات نسبت به دیگر وسایل سرمایشی می‌توان به امکان جابه‌جایی آسان، قابلیت تنظیم زاویه وزش باد و همچنین وزش باد با گردش افقی اشاره نمود.
این دستگاه مجهز به چهار پره‌ی شفاف می‌باشد که بین دو صفحه محافظ مشبک، واقع شده است و این دو صفحه از پره‌ها، محافظت می‌کنند.
به‌وسیلهٔ کلیدهایی که بر روی پایهٔ دستگاه تعبیه گشته است، کاربر می‌تواند به امکاناتی چون خاموش و روشن‌کردن دستگاه و همچنین تغییر تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشد.

ES2040 پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل
قابلیت تنظیم گردش افقی که در این محصول تعبیه گشته است می‌تواند در خنک‌کردن محیط، تأثیر فوق‌العاده به سزایی داشته باشد که از دلایل محبوبیت این محصول در میان مردم می‌باشد.
این دستگاه می‌تواند به‌آسانی به محل موردنظر جابه‌جا شده و از این طریق به کاربر کمک بسیاری کنند.
طراحی این محصول به شکل بسیار زیبایی به‌صورت کلاسیک بوده که دارای رنگ سفید است و از این طریق با سلایق مختلف، سازگاری خواهد داشت.
پایهٔ زیبایی که برای این مدل در نظر گرفته شده است در زیبایی این محصول، تأثیر بسیار زیادی داشته است.
موتور این دستگاه به فیوز حرارتی مجهز بوده که هرگونه نگرانی کاربر را درمورد فعالیت طولانی‌مدت این دستگاه، برطرف خواهد ساخت.
این محصول دارای گواهینامه استاندارد ایمنی محصول و همچنین نشان استاندارد اروپایی CE بوده که تضمینی بر کیفیت این محصول پارس‌خزری می‌باشد.
این محصول بسیار کم‌مصرف می‌باشد.
وزن این دستگاه تنها 5 کیلوگرم بوده که باعث شده تا حمل و جا‌به‌جایی این دستگاه آسان و راحت‌تر باشد. توان مصرفی این دستگاه
حداکثر 60 وات می‌باشد که بسیار مناسب می‌باشد.
پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES2040، یک دستگاه کاربردی و قدرتمند و باکیفیت است. این پنکه رومیزی می‌تواند در روزهای گرم و طاقت‌فرسای تابستان با قابلیت‌های فراوان خود، یک دستیار تمام‌عیار برای شما باشد. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES2040 را از سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه و خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت