در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل شیبا

شناسه محصول: KM249
شناسه محصول: KM249
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
4,160,000
3,950,000 تومان 210,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

حداکثر توان مصرفی: 60 وات   ابعاد دستگاه: 106x24x49 سانتی‌متر   وزن دستگاه: 8.4 کیلوگرم   حجم باد دهی: 56 مترمکعب بر دقیقه   سرعت گردش پروانه: 1200   تعداد پره: چهار پره   جنس پره: پلاستیک   دارای ریموت کنترل   دارای قابلیت تنظیم ارتف...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل شیبا
نقد و بررسی


حداکثر توان مصرفی: 60 وات

 

ابعاد دستگاه: 106x24x49 سانتی‌متر

 

وزن دستگاه: 8.4 کیلوگرم

 

حجم باد دهی: 56 مترمکعب بر دقیقه

 

سرعت گردش پروانه: 1200

 

تعداد پره: چهار پره

 

جنس پره: پلاستیک

 

دارای ریموت کنترل

 

دارای قابلیت تنظیم ارتفاع

 

دارای تایمر

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل شیبا محصولی بسیار قدرتمند است. این پنکه محصولی بی‌صدا و باکیفیت است. ما قصد داریم در مطلب زیر، به بررسی ویژگی‌های دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل شیبا پرداخته و این محصول را به شما معرفی کنیم پس لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه بمانید.

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل شیبا

اگر شما در محیطی گرم و مرطوب زندگی می‌کنید و وسیله‌ای خنک‌کننده به جز کولر نیاز دارید، پنکه یک گزینهٔ مناسب است که می‌تواند در چنین زمانی به داد شما برسد. این محصولات می‌توانند در محیط‌های بسیار گرم و مرطوب یک گزینهٔ بی‌نظیر به جهت تهویه و خنک‌کردن هوا می‌باشند. همچنین شما می‌توانید از این دستگاه در کنار سیستم‌های تهویه هوا استفاده کنید و هوای داخل ساختمان را در وضعیتی نسبتاً مطلوب و مناسبی نگه دارید.

آنها وسایلی هستند که در محیط‌های متفاوتی کاربرد دارند و بسیار مناسب هستند به جهت تهویه و متناسب کردن دمای هوای هر محیطی.
اگر شما این دستگاه را به جهت مصرف خانگی یا استفاده در محیط‌های کوچک اداری نیاز دارید، مدل های معمولی خانگی برای شما کفایت می‌کنند. این محصولات می‌توانند محیط‌های مختلف خانهٔ شما مانند اتاق‌های نشیمن، اتاق‌خواب و قسمت‌‌های دیگر خانه را به شکل بسیار مناسبی خنک نگه دارند.
این مدل ها در طرح‌ها و سبک‌های متفاوتی تولید می‌شوند و بسیاری از آنها با رنگ‌ها و مدل‌های زیبا و چشم‌نوازی که دارا هستند، توجه خریداران را به خود جلب می‌نمایند.
بیشتر این محصولات سبک و قابل‌حمل بوده و مصرف برق این مدل های خانگی معمولاً از ۷۰ تا ۱۰۰ وات متغیر می‌باشد. آنها به اندازهٔ مدل صنعتی گران‌قیمت نیستند و با قیمت‌های مناسبی در بازار یافت خواهند شد.
همهٔ مدل‌های این وسیله یک‌شکل نیستند. بیشتر آنها دارای پره، محل نگهداری پره‌ها، موتور یا منبع تغذیه می‌باشند. به‌تازگی بعضی از این محصولات به‌صورت بدون پره وارد بازار گشته‌اند.
گفتنی است که از انواع متداول مدل‌های خانگی می‌توان مدل‌هایی چون رومیزی، برجی، ایستاده، سقفی و دیواری را نام برد.
جالب است بدانید که یکسری از مدل‌های دستی هم در بازار موجود شده‌اند که به مینی قابل‌حمل معروف گشته‌اند و بیشتر برای افرادی تحمل گرما را به‌هیچ‌وجه ندارند، مناسب می‌باشند. این محصولات معمولاً
به‌جای بادبزن مورداستفاده قرار می‌گیرند و با باتری کار می‌کنند.
جالب است بدانید که زمانی که رطوبت کمتر از 50 درصد در هوای محیط وجود داشته باشد، هنگام وزش باد، این رطوبت موجود در سطح پوست تبخیر خواهد شد. یعنی گرمای محیط یا بدن برای تبخیر آب، صرف شده و به این شکل شما احساس خنکی خواهید کرد.
از سمتی دیگر، باد با دورکردن هوای گرم از اطراف شما، هوای خنک‌ترِ اطراف شما را جایگزین این هوا کرده و درنهایت، دمای هوا کمتر به نظر خواهد رسید.
همان گونه که می‌دانید، این محصولات سبب ایجاد باد خواهند شد. این ایجاد باد، در اصل به کمک پره‌های چرخان این دستگاه، ایجاد خواهد شد.
نیروی باد می‌تواند پره‌های آن را به چرخش دربیاورد. این عمل در نیروگاه‌های بادی اتفاق افتاده و به کمک توربین‌ها، برق تولید خواهد شد.
تفاوت شکل، پهنا، حالت قرارگرفتن و تعداد پره‌ها، آن‌ها را برای استفاده‌های مختلف مناسب می‌کند.
این وسایل بسیار متنوع هستند و برای خرید یک مدل مناسب، حتماً اطلاعات کافی کسب کنید تا از خریدتان پشیمان نشوید.
ما در این مقاله قصد داریم یک محصول باکیفیت از شرکت معتبر و آشنای پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم.

دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل آدو و پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010 محصولاتی دیگر هستند که باکیفیت و کاربردی خواهند بود.

شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، این محصول را خریداری کنید.

در مقایسه با محصولات برندهایی چون سونی و بوش، محصولات شرکت پارس‌خزر از کیفیت مناسبی برخوردار می‌باشند.
فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان به مدت ده سال است که به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، مشغول به عرضهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل شیبا دارای چه ویژگی‌هایی است؟


این محصول یک دستگاه بسیار خاص، زیبا، شیک و منحصربه‌فرد است که دارای قابلیت‌های بسیار زیادی می‌باشد و محبوبیت زیادی در بین کاربران پارس‌خزر برای خود پیدا کرده است.
این دستگاه شیک و فوق‌العاده، توسط شرکت پارس‌خزر تولید طراحی و سپس روانهٔ بازار گشته است.

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل شیبا
این دستگاه، دارای بدنه‌‌ای خاکی‌رنگ است که زیبایی خاصی به فضای مورداستفاده می‌بخشد.
کاربرد این محصول در منازل، اداره‌ها، شرکت‌ها، مدارس، باشگاه‌ها، مطب‌ها و... می‌باشد که در تهویهٔ هوای محیط، بسیار موفق عمل می‌کند.
این دستگاه به علت پره‌های پلاستیکی که دارد، صدای کمی ایجاد کرده و باعث ایجاد آلودگی صوتی و احساس کلافگی در کاربر نخواهد شد.
یک نکتهٔ جالب در این دستگاه این است که ارتفاع آن قابل‌تنظیم می‌باشد تا به این صورت برای موارد خاص هم مورداستفاده قرار بگیرد.
این محصول در شش سرعت متفاوت می‌تواند فعالیت کند که در سه مدل پرتاب باد می‌کند.
یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه،
نمایشگر آن است که تمام عملکرد و فعالیت‌های آن را نشان خواهد داد.
جالب است بدانید که رنگی بودن این نمایشگر به زیبایی و خوانایی آن کمک خواهد کرد.
این دستگاه دارای کنترل از راه دور است و این کنترل همراه، امکان تنظیم دستگاه را از فاصلهٔ دور به کاربر خواهد داد.
به‌واسطهٔ این کنترل می‌توانید دستگاه را خاموش و روشن کنید، تایمر را تنظیم کرده و همچنین نوع پرتاب باد را مشخص کنید.
البته روی بدنهٔ این محصول هم دکمه‌هایی به جهت انجام تمامی این امور تعبیه گشته است.
حفاظی که پره‌های این دستگاه دارند، از بروز هرگونه خطری جلوگیری به عمل‌آورده که در صورت برخورد اتفاقی با دستگاه، خطری پیش نخواهد آمد.
پایهٔ این دستگاه به شکلی طراحی شده است که دستگاه حتی در بیشترین ارتفاعش ثابت مانده و احتمال افتادنش در برخوردهای احتمالی افراد با آن بسیار کم شود. این یکی از نقاط قوت این دستگاه به‌حساب می‌آید.
این محصول دارای یک سیم بلند است که امکان جابه‌جایی آن را در زمان روشن بودن برای کاربر مهیا می‌کند. البته توجه داشته باشید که رعایت احتیاط لازم است. فیوز حرارتی موجود در موتور دستگاه از آسیب‌دیدن موتور آن، جلوگیری به عمل می‌آورد.
بدنهٔ این دستگاه از جنس پلاستیک بوده و به همین علت، وزن این محصول بسیار کم شده و جابه‌جایی‌اش بسیار آسان است.
سه پرهٔ پلاستیکی شفافی که در این محصول موجود است، هوا را به گردش در می‌آورند.
به کمک میلهٔ تلسکوپی که در این دستگاه واقع شده است می‌توانید ارتفاع آن را بلند یا کوتاه کنید و به این شکل با تنظیم ارتفاع دستگاه می‌توانید گردش هوا را با محیط خانه یا محل کار خود سازگار نمایید.
این محصول مجهز به قابلیت تنظیم آسان زاویهٔ وزش باد به‌صورت جغجغه‌ای و همچنین قابلیت تنظیم گردش افقی می‌باشد که بسیار مناسب است. با استفاده از این قابلیت‌ها کاملاً می‌توانید متناسب با شرایط وزش باد کارکرد آن را تنظیم نمایید.
در این مدل طول سیم برق این دستگاه به سه متر می‌رسد که از روکش PVC برای محافظت آن استفاده شده است. گارد محافظ میله‌ای و مشبکی که در این محصول وجود دارد باعث شده تا گردش پرسرعت پره‌ها، مشکلی را ایجاد نکرده و ایمنی این محصول حفظ بشود.
این دستگاه دارای انعطاف عملکرد زیادی می‌باشد. این مدل دستگاه دارای قابلیت تایمر هشت‌ساعته بوده که به کمک آن می‌توانید در فواصل نیم‌ساعته آن را تنظیم نمایید.
به کمک این قابلیت شما می‌توانید خاموش شدن خودکار دستگاه را به‌صورت دلخواه تنظیم کنید. درضمن امکان تعیین زمان روشن‌شدن اتوماتیک پنکه نیز موجود می‌باشد. در این مدل شما می‌توانید دستگاه را در حالت ریتم قرار داده و از وزش باد ملایم آن استفاده کنید. نمایشگر دیجیتال بزرگی که این محصول دارد، تنظیمات فعلی دستگاه را به شما نشان خواهد داد.
حداکثر توان مصرفی این محصول ۶۰ وات بوده و حجم باددهی آن ۵۶ مترمکعب بر دقیقه می‌باشد.
گفتنی است که این دستگاه بیشتر برای فضاهای جمع‌وجور مانند اتاق‌خواب یا اتاق مطالعه گزینهٔ بسیار خوبی به‌حساب می‌آید.

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل شیبا یک پنکه با قابلیت‌های بسیار فراوان و طراحی زیبا و منحصربه‌فرد است. این پنکه می‌تواند به‌آسانی در دسترس شما باشد. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل شیبا را از سایت پارس‌خزر اصفهان خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت