در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز پارس‌خزر مدل RC-101TYAN

شناسه محصول: KM272
شناسه محصول: KM272
دسته بندی: پخت و پز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,200,000
2,100,000 تومان 100,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 500 وات   ظرفیت دستگاه: 1 لیتر   جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب   ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 4 نفره   ابعاد دستگاه:   ارتفاع: 250 میلی‌متر   قطر: 240 میلی‌متر   وزن دستگاه: 2.8 کیلوگرم   طول سیم برق دستگاه: یک مت...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز پارس‌خزر مدل RC-101TYAN
نقد و بررسی

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 500 وات

 

ظرفیت دستگاه: 1 لیتر

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 4 نفره

 

ابعاد دستگاه:

 

ارتفاع: 250 میلی‌متر

 

قطر: 240 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 2.8 کیلوگرم

 

طول سیم برق دستگاه: یک متر

 

دارای ظرف مخصوص پخت برنج

 

با روکش مواد تفلون نچسب بهداشتی

 

و مقاوم باکیفیت بالا

 

دارای درب شیشه‌ای پیرکس

 

و سوپاپ‌دار جهت خروج بخار

 

جنس بدنهٔ دستگاه: فلز

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی


پلوپز پارس‌خزر مدل RC-101TYAN محصولی بسیار کاربردی و باکیفیت است. این پلوپز کمک می‌کند تا شما بتوانید، بهترین و باکیفیت‌ترین پلوهای اصیل ایرانی را حاضر کنید. ما قصد داریم در این مطلب، تمام ویژگی‌های دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC-101TYAN را بررسی کرده و این دستگاه را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه بمانید.

 RC-101TYAN پلوپز پارس‌خزر مدل

پلو، یکی از اصلی‌ترین غذاهایی است که ما ایرانی‌ها، عاشق خوردن آن هستیم و تقریباً در هر وعدهٔ غذایی‌مان می‌توان آن را پیدا کرد. پس درحقیقت نحوهٔ پختن این غذا، دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد و اگر تسلط کافی بر پختن آن نداشته باشیم،
شاید پلویی از آب دربیاوریم که حتی قابل خوردن نباشد. از طرف دیگر، هر مدل برنجی، یک شیوهٔ خاصی برای پختن دارد اما اگر به این نکات آگاه نباشیم، ممکن است برنجمان دم نکشیده، قد نکشد، شفته شود یا حتی بسوز و ته بگیرد و همهٔ این‌ها باعث می‌شود که طعم و عطر و شکل اصلی پلو، به‌خوبی نمایان نشده و خوب از آب درنیاید.
برای حل این دست از مشکلات، فناوری و علم، راهکارهای زیادی اندیشیده است که شاخه‌ای از این راهکارها، لوازم برقی خانه و آشپزخانه هستند که یکی از این وسایل، دستگاه پلوپز برقی است که توانسته است جایگاه بسیار ویژه‌ای در دل کاربران خود باز کند.
این وسیله، دستگاهی است که به‌وسیلهٔ انرژی الکتریکی می‌تواند در کوتاه‌ترین مدت ممکن، باکیفیت‌ترین پلوهای اصیل ایرانی را برای کاربران، تهیه کند. این دستگاه ازآن‌جهت توانسته است دربین مردم محبوبیت داشته باشد که دارای مزیت‌های بسیار زیادی می‌باشد. یکی از این مزیت‌ها، قابلیت تهیه کردن برنج به ساده‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن است که بسیار مهم می‌باشد. به این صورت که تنها کافی است، برنج و آب را داخل دستگاه ریخته و با روشن‌کردن دستگاه، پس از گذشت دقایقی برنج خود را تحویل بگیرید.
دومین مزیت این دستگاه، ابعاد کوچک و مناسب آن است که کمک می‌کند تا در هر گوشه‌‌ای از فضای آشپزخانه جا بگیرد. به این صورت، مکان زیادی را اشغال نخواهد کرد. این دستگاه تقریباً وزن مناسبی دارد و به‌آسانی جا‌به‌جا و حمل می‌شود.
همچنین در بعضی از مدل‌های این دستگاه، قابلیت تهیهٔ ته‌دیگ خوشمزه و برشته وجود دارد که اصلاً به همین دلیل است که بسیار مطابق سلیقهٔ مردم ایران‌زمین است. ته‌دیگ، این خورا‌کی خوشمزه پرطرف‌دار، تنها در زمانی کوتاه، به شکل بسیار زیبایی با این دستگاه، قابل آماده‌کردن می‌باشد.
تصور کنید که شما، تعداد زیادی مهمان به خانه دعوت کرده‌اید و باید میزان زیادی برنج در کنار غذاهای دیگرتان تهیه کنید، یا اینکه از محل کار خود برگشته‌اید و آن‌قدر خسته هستید که دیگر توانی برای آشپزی ندارید، یا اصلاً به امر آشپزی تازه‌وارد هستید و تسلط کافی ندارید، در تمامی این لحظات، این محصول می‌تواند حلّال مناسبی برای این مشکلات باشد.
این دستگاه، حتی برای آشپزهای حرفه‌ای هم بسیار کارآمد و موردتوجه است.
به‌طورکلی ساختار این وسیله به‌گونه‌ای است که از یک دیگ، دسته، درپوش، پایه، بدنهٔ خارجی، المنت، ترموستات، نمایشگر و لامپ و ... متشکل می‌باشد. دیگ این دستگاه، در اصل از جنس آلومینیوم یا ورقه‌های کروم بوده که به‌صورت پرسی به یکدیگر چسبیده شده‌اند. البته گفتنی است که پوشش داخلی دیگ دستگاه، با مواد نچسبی همچون تفلون و ... پوشیده شده است تا از چسبیده شدن برنج به دیوارهٔ دیگ دستگاه، جلوگیری به عمل بیاورد.
دیگ این وسیله، درون یک دستگاه یا محفظه قرار گرفته است که بدنهٔ خارجی این محفظه از جنس استیل می‌باشد و همچنین در مقابل گرما و حرارت مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد.
هیتر یا همان گرم‌کننده و المنت و برد و سنسور و ... که درواقع کار اصلی گرم‌کردن و پخت‌وپز درون دستگاه را انجام می‌دهند، همگی در داخل این محفظه واقع شده‌اند.
توجه داشته باشید که پس از خرید این دستگاه،
استفاده از این محصول، مستلزم نگهداری و رعایت نکات ایمنی می‌باشد که هنگام استفاده از دستگاه، هرگز نباید از آنها چشم‌پوشی کنید.
نکات مهمی در ارتباط با این وسیله وجود دارد که رعایت آنها باعث شده تا سلامت کاربر و همچنین سلامت دستگاه، تضمین بشود.
یکی از این نکات اساسی و مهمی که رعایت آن بسیار مهم است، این است که، به علت اینکه این محصول یک وسیلهٔ برقی بوده و دارای قسمت‌های الکتریکی می‌باشد، هرگز نباید خیس شده و با آب در تماس باشد، بنابراین همیشه از خیس شدن بدنهٔ دستگاه جلوگیری و خودداری کنید، چراکه بر اثر خیس شدن دستگاه، آسیبی جدی به قسمت‌های الکتریکی دستگاه، همانند ترموستات، هیتر، برد و ... وارد خواهد شد.
تنوع این محصول در بازار، بسیار زیاد می‌باشد، مثلاً بعضی از مدل‌های این دستگاه، دارای یکسری از قابلیت‌های متفاوت بوده، بعضی دیگر به علت ویژگی‌های خاص خود دارای قیمت بیشتری هستند.
مهم‌ترین نکته در خرید این محصول، توجه به ظرفیت این دستگاه است، پس حتماً در هنگام خرید آن، به ظرفیت و جمعیت خانوادهٔ خود توجه کنید. پس از این، به پرس‌وجو و تحقیق درمورد محصول موردنظرتان بپردازید تا به دستی پر از اطلاعات، اقدام به خرید نمایید.
ما در این مطلب، همان‌طور که در ابتدا گفتیم، قصد داریم به معرفی محصولی از شرکت خوش‌نام پارس‌خزر بپردازیم که بسیار باکیفیت و قدرتمند است.

همچنین مدل دیگری از محصولات این شرکت یعنی پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC181E-110V  و یا پلوپز پارس‌خزر مدل RC271TYAN را مثال زده که دستگاه های کاربردی هستند.

پس از خواندن ویژگی‌های این محصول که در ادامه خواهیم گفت، درصورتی‌که به خرید آن علاقه‌مند هستید، شما می‌توانید این محصول را به‌صورت خرید اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان و یا به‌صورت مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، دستگاه پلوپز موردنظرتان را خریداری کنید.

محصولات پارس‌خزر در رقابت با برندهای خارجی لوازم خانگی مانند سامسونگ و سونی، محصولاتی باکیفیت و مناسب هستند.

 


فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌‌ای نزدیک به یک دهه، توانسته است در زمینهٔ عرضهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار، بسیار درخشان و موفق عمل کند.

دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC-101TYAN چه ویژگی‌هایی دارا می‌باشد؟

این دستگاه، یکی از محصولات کارآمد شرکت پارس‌خزر است که توسط این شرکت، طراحی، تولید و به بازار ارائه گشته است.
این محصول باکیفیت، در عین طراحی ساده‌ای که دارد، بسیار هم کاربردی و مناسب خواهد بود.
ظرفیت آن، یک لیتر است که بیشتر برای تهیهٔ پلو برای چهار نفر مناسب می‌باشد. پس این وسیله بیشتر برای خانواده‌هایی با جمعیت کم یا متوسط، مناسب خواهد بود.
توان مصرفی این دستگاه پارس‌خزر، 500 وات بوده که برای تهیهٔ برنجی خوش‌طعم، بسیار مناسب می‌باشد.
بدنهٔ این محصول، از جنس فلز بوده که با پوششی از رنگ اپوکسی پوشیده شده است که نسوز بود و در برابر حرارت، مقاوم می‌باشد.
این وسیله مجهز به قابلیت پخت برنج با درجات مختلف رنگ ته‌دیگ بوده. یعنی اینکه شما به‌عنوان یک کاربر، خواهید توانست با این دستگاه، میزان برشتگی ته‌دیگ خود را تنظیم و مشخص کنید که این یک ویژگی مناسب برای آن می‌باشد.
به همین علت، کارکرد این دستگاه باسلیقه و ذائقهٔ مشتریان ایرانی، مطابقت خواهد داشت.
ظرف مخصوصی که برای پختن برنج در 
این محصول، قرار گرفته است، با روکشی از مواد تفلون نچسب بهداشتی پوشیده شده است که بسیار مقاوم و باکیفیت می‌باشد.

 RC-101TYAN پلوپز پارس‌خزر مدل
درب این وسیله از جنس شیشه‌ای پیرکس بوده که کمک می‌کند تا مصرف‌کننده بتواند به‌آسانی، داخل دستگاه را در حین پخت، مشاهده کند.
همچنین برای این درب، سوپاپی تعبیه گشته است که به خروج بخار اضافی از دستگاه، کمک کرده و از جمع‌شدن بخار در داخل دستگاه، جلوگیری خواهد کرد.
ترموستاتی بادقت و کیفیت بالا دراین وسیله، تعبیه گشته است که به تنظیم حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی کمک کرده و همچنین در مصرف بهینهٔ انرژی، نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
مواد پلاستیکی استفاده شده در این محصول، بهداشتی و مقاوم در برابر حرارت است که از نکات مثبت این دستگاه به شمار خواهد آمد.
سیم‌های نسوزی که در این دستگاه، قرار گرفته است، باعث افزایش ایمنی دستگاه شده که بسیار مناسب است.
همچنین، استفاده از ترمال فیوز در این وسیله باعث ایجاد ایمنی مضاعف و جلوگیری از هرگونه خطرات احتمالی در این دستگاه شده است.
محفظهٔ سیم‌جمع‌کنی که برای این محصول در نظر گرفته شده، کمک می‌کند تا سیم دستگاه از آسیب‌های احتمالی در امنیت باشد.
گفتنی است که بدنهٔ این دستگاه، از جنس فلز و پلاستیک و با دورنگ سفید و خاکستری طراحی گشته است.
همچنین بر روی آن، یک چراغ نشانگر واقع گشته است که با شروع کار دستگاه، روشن و پس از پایان زمان پخت، خاموش خواهد شد.
توجه کنید که حتماً باید دقت کنید، ظرف این دستگاه را بر روی شعله قرار ندهید، چراکه امکان دارد قابلیت نچسب‌بودنش را از دست بدهد.
این وسیله، دستگاهی کوچک و جمع‌وجور بوده که فضای زیادی از آشپزخانه‌‌تان را اشغال نخواهد کرد.
این محصول دارای تنظیمات پخت بوده که بر اساس ذائقهٔ خودتان خواهید توانست، میزان برشتگی ته‌دیگ پلو را مشخص کنید.
دقت کنید که ظرف داخلی این دستگاه دارای روکش نچسب بوده اما ضدخش نیست و به‌مرورزمان خاصیت نچسب‌بودنش را از دست خواهد داد. پس نهایت محافظت از این دستگاه را به عمل بیاورید.
پلوپز پارس‌خزر مدل RC-101TYAN وسیله‌ای مناسب برای تهیهٔ برنجی خوش‌عطر برای چهار نفر است. این پلوپز می‌تواند ته‌دیگی ترد و طلایی به شما در کنار پلویتان ارائه دهد. این دستگاه ابعاد مناسبی داشته و جمع‌وجور می‌باشد.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC-101TYAN را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان، خریداری و تهیه کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت