در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

آون توستر 45 لیتری ولکان سایا پارس‌خزر

شناسه محصول: KM286
شناسه محصول: KM286
دسته بندی: آون توستر
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
6,020,000
5,598,600 تومان 421,400 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ظرفیت: 45 لیتر توان: 1600 وات ابعاد: ارتفاع: 32 سانتی‌متر طول: 56 سانتی‌متر   عرض: 34 سانتی‌متر دارای تایمر 60 دقیقه‌ای قفسه: 4 عدد دارای جوجه‌گردان حداکثر درجه حرارت: 250 درجه سانتی‌گراد جنس بدنهٔ خارجی: استیل جنس بدنهٔ داخلی: فلزی با...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
آون توستر 45 لیتری ولکان سایا پارس‌خزر
نقد و بررسی

ظرفیت: 45 لیتر

توان: 1600 وات

ابعاد:

ارتفاع: 32 سانتی‌متر

طول: 56 سانتی‌متر

 

عرض: 34 سانتی‌متر

دارای تایمر 60 دقیقه‌ای

قفسه: 4 عدد

دارای جوجه‌گردان

حداکثر درجه حرارت: 250 درجه سانتی‌گراد

جنس بدنهٔ خارجی: استیل

جنس بدنهٔ داخلی: فلزی با پوشش آلومینیوم

اقلام: دسته فلزی، میله جوجه‌گردان، توری کباب‌پز و سینی طبخ غذا

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

آون توستر 45 لیتری ولکان سایا پارس‌خزر محصولی است که به شما در آماده‌کردن غذاهای مختلف کمک خواهد کرد. این آون توستر دارای ویژگی‌هایی است که آن را به دستگاهی کاربردی تبدیل کرده است. در این مقاله ما قصد داریم به بررسی این دستگاه آون توستر 45 لیتری ولکان سایا پارس‌خزر بپردازیم. پس با ما همراه باشید‌.
آون توستر 45 لیتری ولکان سایا پارس‌خزر
آون‌ توسترها از وسایل پرکاربرد و مهمی در آشپزخانه هستند. آنها یک نسخهٔ کوچک اما شبیه به اجاق‌گاز هستند که می‌توانند کارهای متنوعی را برای شما انجام بدهند. این دستگاه یک وسیلهٔ رومیزی هستند که از طرفی دارای کاربرد و کارایی شبیه به فرها هستند. با کمک این دستگاه شما می‌توانید کارهایی چون برشته کردن و تست کردن نان، پختن غذا، گرم‌کردن غذا، برشته کردن گوشت و سبزیجات، یخ زدایی مواد غذایی، پختن کیک و شیرینی را برای شما انجام دهد.
این دستگاه شبیه به توسترها عمل کرده اما در این دستگاه، المنت‌ها دارای قدرت بیشتری هستند و یک درب شیشه‌ای برای پختن بهتر غذا برای این دستگاه تعبیه گشته است.
اگر بپرسید نحوهٔ کار این محصول به چه صورت است باید بگوییم که این وسیله دارای المنت است که فضای داخلی دستگاه را گرم کرده و این گرمای تولید شده توسط المنت‌ها بانفوذ به داخل دستگاه، پس از پختن، آن را برشته خواهد کرد.
این محصول جایگزین خوبی برای فر و مایکروفر است که دارای اندازه‌ای کوچک‌تر بوده و حمل آن آسان است.
اگر شما اهل مهمانی‌های پرجمعیت باشید و یا به پختن کیک و شیرینی علاقهٔ زیادی داشته باشید، می‌بینید که داشتن یک فر به‌تنهایی کافی نیست. چرا که باید منتظر باشید تا یک غذا آماده شود و غذای بعدی را داخل فر بگذارید و همین موضوع وقت شما را هدر خواهد داد‌ و شاید حتی اصلاً فضای کافی برای داشتن فرهای متعدد نداشته باشید. پس‌خرید یک چنین دستگاهی می‌تواند انتخابی مناسبی باشد.
این محصول دارای فواید بسیار زیادی است که در قسمت زیر به بررسی آن خواهیم پرداخت.
این وسیله، جایگزینی مناسب برای فر است. چرا که ممکن است در بعضی از منازل امکان دسترسی به فر وجود نداشته باشد. پس می‌تواند گزینهٔ مناسبی باشد.
این محصول فضای بیشتری را برای شما فراهم می‌کند
و می‌توانید علاوه بر فر اجاق‌گازتان، یک فر کوچک دیگری در اختیار داشته باشید‌.
روشن‌کردن فر بسیار زمان‌بر است و ممکن است فرایندی خسته‌کننده برای شما باشد. اما این وسیله سریع‌تر گرم خواهد شد چراکه دارای اندازه‌ای کوچک است و در زمان کوتاهی به دمای موردنظر شما خواهند رسید و به‌آسانی می‌توانید غذا را گرم کنید.
اندازهٔ این محصول کوچک است و به همین دلیل زمان کمتری را صرف خواهد کرد تا گرم شود. به همین علت انرژی و زمان کمتری را مصرف خواهد کرد.
اگر در آشپزخانهٔ خودتان تهویه درست نداشته باشید در هنگام استفاده از فر احساس گرمای ناخوشایندی در خانهٔ شما ایجاد خواهد شد. اما آون توسترها چون کوچک‌تر هستند دمای آشپزخانه را بالا نخواهند برد و احتیاجی به تهویه مناسب نخواهد بود.
اگر دچار کمردرد باشید متوجه می‌شوید که خم و راست شدن برای دیدن درون فر کار سختی است اما این دستگاه دیگر احتیاجی به خم و راست شدن برای دیدن درون آن نخواهد داشت.
تمیزکردن این محصول آسان‌تر از فرها خواهد بود و این خود یک گزینهٔ مناسب به‌حساب خواهد آمد.
این وسیله دارای دو المنت گرمایی در قسمت بالا و پایین است و به دلیل همین ساختاری که دارد می‌تواند غذا را ترد و کاراملی کند.
اما ممکن است بپرسید که تفاوت توستر با مایکروفر در چیست؟ تفاوت آنها در پخت غذا است. در توسترها پختن غذا با اشعهٔ مادون‌قرمز و به‌توسط المنت‌ها انجام خواهد شد. گرمای تولید شده توسط المنت علاوه بر پختن درون غذا باعث برشته شدن بیرون غذا خواهد شد. اما در مایکروفرها غذا پخته خواهد شد و دیگر برشته نخواهد شد.
اما گفتنی است که شرکت پارس‌خزر در این زمینه موفق عمل کرده است. تمام تلاش این شرکت بر آن است تا مانند برندهایی چون ال جی و سامسونگ بتواند محصولات خوبی را به بازار ارائه کند.
در ادامه ما محصولی از این شرکت را به شما معرفی خواهیم کرد‌. شما می‌توانید این محصول و محصولات باکیفیت دیگری چون آون توستر باکیفیت سایا مدل TO-18CRKSو آون توستر باکیفیت سایا مدل Volcan 20 را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه و خریداری کنید.
پارس‌خزر اصفهان شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است که توسط جناب آقای بهنام‌پور مدیریت شده و به مدت یک دهه است که مشغول ارائهٔ خدمات به مردم عزیز کشورمان می‌باشد.

آون توستر 45 لیتری ولکان سایا پارس‌خزر چه ویژگی‌هایی دارد؟


این دستگاه دارای تایمر 60 دقیقه‌ای زنگ‌دار است که می‌توانید با استفاده از آن زمانی را برای پایان پختن غذا مشخص کنید و سپس از زمان پایان پخت با استفاده از این تایمر مطلع شوید.
این تایمر قابل تنظیم با ناب چرخشی دارای دکور استیل است که مناسب می‌باشد.
این محصول دارای بدنه‌ای استیل و پانل مشکی می‌باشد.
یک درب شیشه‌ای مقاوم به حرارت دوجداره برای این دستگاه تعبیه گشته است که می‌توان با استفاده از آن غذای داخل دستگاه را مشاهده کرد و دیگر نیازی به باز کردن درب دستگاه برای سرزدن به غذا نخواهد بود.  
این وسیله دارای سینی جمع‌آوری مواد غذایی قابل‌جداکردن است و شست‌وشو و تمیزکردن آن آسان خواهد بود.
چهار عدد المنت استیل به‌صورت دو عدد بالا و دو عدد پایین برای این محصول تعبیه گشته است.  
ترموستات این محصول قابل تنظیم با ناب چرخشی دارای دکور استیل از 100-230 درجه سلسیوس می‌باشد.
این وسیله مجهز به سیستم گردش هوای گرم و جوجه‌گردان قابل تنظیم با ناب مستقل است.  
سینی طبخ لعاب‌کاری شده و توری کباب‌پز نیز به همراه این دستگاه ارائه خواهد شد.
دسته سینی طبخ و دستهٔ مستقل برای سیخ جوجه‌گردان نیز به همراه این محصول به کاربر عرضه خواهد شد.  
لامپی در داخل این محصول نیز تعبیه شده تا داخل دستگاه قابل‌مشاهده‌تر باشد.  
توان این دستگاه 1600 وات می‌باشد.
ظرفیت این وسیله همان‌طور که از اسمش مشخص است، 45 لیتر بوده و همچنین دارای 4 قفسه می‌باشد.
این محصول می‌تواند حداکثر دمای 250 درجه‌ای را ایجاد نماید.
به علت اینکه در این وسیله از درب شیشه‌ای دوجداره استفاده شده است هیچ‌گونه حرارتی از آن خارج نخواهد شد و این یک ویژگی مناسب است. بدنهٔ داخلی این محصول دارای جنس آلومینیوم است و سیستم گردش هوای مطلوبی که داخل دستگاه برقرار است باعث پخته‌شدن غذای داخل دستگاه خواهد شد.
شما با استفاده از قابلیت جوجه‌گردان می‌توانید با کمک این دستگاه، جوجه طبخ کنید که حرکت این سیستم به‌صورت ساعت‌گرد و پادساعت‌گرد می‌باشد.
در ظاهر محصول، پایه‌هایی برای فاصله دادن دستگاه از سطح زمین طراحی شده است.
چراغی نشانگر نیز برای نشان‌دادن وضعیت خاموش و روشن بودن دستگاه نیز برای این وسیله تعبیه گشته است.
در نهایت کلام این دستگاه یک وسیلهٔ کمک‌کننده است که می‌توانید با استفاده از آن در وقت و انرژی صرفه‌جویی کنید و همچنین فضای خانه گرم نخواهد شد.  
آون توستر 45 لیتری ولکان سایا پارس‌خزر دستگاهی مناسب است که دارای ویژگی‌های متعدد است. این آون توستر دارای قابلیت‌های مناسب است. شما می‌توانید دستگاه آون توستر 45 لیتری ولکان سایا پارس‌خزر را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان این محصول را خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت