در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS

شناسه محصول: KM281
شناسه محصول: KM281
دسته بندی: پلوپز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,200,000
2,100,000 تومان 100,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

جنس بدنهٔ دستگاه: استیل آبکاری شده   حداکثر توان مصرفی دستگاه: 500 وات   جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب   ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 4 نفره   ابعاد دستگاه: 290x290x240 میلی‌متر   وزن دستگاه: 2.6 کیلوگرم   دارای بدنه اصلی   دارای قابلمه نچسب ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS
نقد و بررسی

جنس بدنهٔ دستگاه: استیل آبکاری شده

 

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 500 وات

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 4 نفره

 

ابعاد دستگاه: 290x290x240 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 2.6 کیلوگرم

 

دارای بدنه اصلی

 

دارای قابلمه نچسب

 

دارای پیمانه

 

دارای اسفنج

 

دارای دفترچه راهنما

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS محصولی باکیفیت و قدرتمند است که برای کاربر خود لذت آشپزی را به همراه می‌آورد. این پلوپز می‌تواند در تهیهٔ بهترین و باکیفیت‌ترین پلوهای ایران به شما کمک کند. ما قصد داریم در این مطلب، به بررسی تمام ویژگی‌های دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS پرداخته و این دستگاه باکیفیت را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید.

RC101TS پلوپز پارس‌خزر مدل

همان‌طور که همهٔ ما می‌دانیم، برنج درحقیقت یکی از غذاهای اصلی در سفرهٔ ما ایرانی‌ها است که در وعده‌های غذایی ما از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است. پس قطعاً شیوه و چگونگی پخت آن هم از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. اینکه برنج شما به چه روشی باید پخته شود تا طعم و عطر اصلی خود را به نمایش بگذارد، اینکه خوب قد بکشد یا اینکه شفته شده و حتی بسوزد، همهٔ این‌ها به شیوه‌ای بستگی دارد که شما برای پختن پلویتان، آن را در پیش می‌گیرید.

اصلاً بیایید تصور کنیم که شما فردی هستید که به‌تازگی آشپزی را آغاز کرده‌اید و نمی‌دانید فوت کوزه‌گری پخت پلو به شکلی مناسب چیست، یا اینکه شاغل هستید و اصلاً زمان کافی برای ساعت‌ها آشپزی کردن ندارید.

همهٔ این‌ها دست‌به‌دست هم داده تا افراد، به دنبال راه حلی برای برطرف‌کردن این دست از مشکلات باشند.

خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی و فناوری، این امکان را برای افراد فراهم کرده است تا بتوانند به کمک وسایل و لوازم برقی خانگی، لذت آشپزی آسان را تجربه کنند.

دستگاه پلوپز برقی یک نمونهٔ عالی از این وسایل بوده که به مردم، کمک بسیار زیادی در جهت انجام امور آشپزی کرده است.

این دستگاه، همان‌طور که از اسم آن هم مشخص است، کمک می‌کند تا شما بتوانید، در مدت زمانی کم، با شیوه و روشی بسیار ساده و آسان، به باکیفیت‌ترین حالت ممکن، خوش‌طعم و معطرترین برنج‌ها را حاضر کنید.

تنها کافی است که با مطالعهٔ دفترچه راهنمای دستگاه، آب و برنج را داخل آن ریخته و دستگاه را روشن کنید. دستگاه به کمک انرژی برق و به‌وسیلهٔ المنت‌های حرارتی خود، گرمای مناسبی تولید کرده و زمانی که برنج و آب داخل دستگاه به نقطهٔ جوش رسیدند، دمای دستگاه به حد مناسبی خواهد رسید و برنج‌ها گرم شده، آرام‌آرام نرم می‌شوند و سپس دم می‌کشند.

درنهایت و پس از طی شدن مدت زمانی کوتاه، شما یک پلوی باکیفیت و خوش‌عطر را بدون هیچ نگرانی در اختیار خود خواهید داشت.

یک ویژگی جالب و دوست‌داشتنی دیگری که این محصول دارد، این است که این دستگاه در کنار پلو، به شما ته‌دیگ‌هایی خوشمزه، ترد و برشته تحویل خواهد داد که از خوردن آن لذت خواهید برد. به دلیل اینکه ته‌دیگ همواره از خوراکی‌های موردعلاقهٔ مردم ایران‌زمین است، پس این قابلیت دقیقاً مطابق باسلیقه و ذائقهٔ مردم عزیز کشورمان، طراحی گشته است.

به‌طورکلی خریدن این وسیله، برای کسانی که مشغول به کار هستند و اصلاً فرصتی برای تهیهٔ غذا ندارند، گزینه‌ای بسیار مناسب و مطلوب است. در عصر حاضر و به علت مشغولیت‌هایی که برای مردم ایجاد شده است، کمتر کسی پیدا شده که فرصت این را داشته باشد که بخواهد ساعت‌ها، زمان برای پخت برنج صرف کند و چه‌بسا پس از این‌همه زمان صرف کردن، وقتی برنج را از قابلمه در می‌آورد بخواهد با تصوری ناخوشایند از برنج سوخته، شفته، دم نکشیده و پلویی بدطعم روبه‌رو بشود.

این محصول به کاربر خود این امکان را خواهد داد تا او به‌راحتی بتواند وقت خود را به کارهای دیگر اختصاص دهد و تنها با فشار دادن یک دکمه، برنج خوشمزه و حرفه‌ای را برای خود و خانواده، حاضر کند.

اما دقت داشته باشید که پس از خریدن این محصول، نکات ایمنی بسیار زیادی وجود دارد که بهتر است برای تضمین سلامتی خود و دستگاه، آنها را رعایت کنید. مثلاً اینکه دقت داشته باشید، هرگز این دستگاه را داخل آب نکنید، چراکه به قسمت‌های الکتریکی آن صدمه وارد خواهد شد.

توجه داشته باشید که دیگ این وسیله را زمانی که تر یا مرطوب است، در دستگاه اصلی قرار ندهید.

همیشه دیگ این دستگاه را با آب و اسفنج و مواد تمیزکننده بشویید و همیشه از به‌کاربردن اشیای فلزی یا چوبی و غیره برای تمیزکردن دیگ دستگاه، خودداری کنید.

هرگز و به‌هیچ‌عنوان، زمانی که این محصول، مشغول به کار است، دکمهٔ ترموستات آن را نچرخانید.

هیچ‌گاه، هیچ شیء خارجی را در بین دیگ و صفحهٔ گرم‌کنندهٔ این وسیله قرار ندهید.

توجه داشته باشید که همیشه محل اتصال بدنهٔ این محصول به سیم اتصال را خشک و تمیز نگه‌دارید.

دقت داشته باشید که هرگونه پارگی در سیم اتصال دستگاه، بسیار خطرناک است، پس حتماً در صورت مشاهدهٔ هرگونه نقص در سیم اتصال این محصول، حتماً و بلافاصله آن را تعویض کنید.

دقت داشته باشید که تنوع این محصول در بازار بسیار زیاد است. پس ابتدا نیاز خود را بررسی کنید. مثلاً باتوجه‌به تعداد افراد خانواده‌تان، ظرفیت این وسیله را انتخاب کنید. پس از آن، حتماً و حتماً درمورد دستگاه موردنظر، پرس‌وجو و مطالعه به عمل بیاورید.

ما در این مطلب، همان‌طور که در ابتدا گفتیم، قصد داریم محصولی از شرکت پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که بسیار کاربردی و باکیفیت است.

این شرکت در زمینهٔ تولید انواع پلوپز موفق بوده که از جمله می‌توان به دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC181TS و پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TSP و... اشاره کرد.

شما می‌توانید این محصول را به‌صورت خرید اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این دستگاه را خریداری کنید.

گفتنی است که محصولات پارس‌خزر در مقایسه با برندهای خارجی مانند ال جی و سونی، محصولاتی باکیفیت هستند.

 

فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌‌ای نزدیک به یک دهه است که مشغول به ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار است.

دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS دارای چه ویژگی‌هایی است؟

این محصول دستگاهی باکیفیت است که توسط شرکت معتبر پارس‌خزر طراحی و تولید و روانهٔ بازار گشته است.

این دستگاه باکیفیت، در عین اینکه دارای طراحی ساده‌ای است، بسیار کاربردی و مناسب است.

این وسیله دارای ابعاد مناسب و کوچکی است که فضای زیادی از آشپزخانه‌‌تان را اشغال نخواهد کرد. به‌عبارت‌دیگر این دستگاه، در هر گوشه‌ای از آشپزخانهٔ شما جای خواهد گرفت و بسیار مناسب و مطلوب است.

این دستگاه ، دارای ظرفیت متوسطی است که درنتیجه برای تهیه کردن پلو در حجمی متوسط بسیار مناسب است و به همین صورت، به طور روزانه نیاز به مصرف انرژی کمتری خواهد داشت.

ظرفیت این محصول به‌گونه‌ای است که برای تهیهٔ پلو برای چهار نفر مناسب است پس این دستگاه، بهترین گزینه برای خانواده‌هایی با جمعیت کم و یا با جمعیت متوسط خواهد بود.

تایمری که بر روی این محصول، تعبیه گشته است این امکان را برای کاربر خود فراهم کرده است تا کاربر بتواند رنگ و میزان برشتگی ته‌دیگ را مشخص کند که درحقیقت این ویژگی، یکی از ویژگی‌های مثبت و مهم این وسیله به‌حساب می‌آید.

ظرف مخصوص پختن برنج در این محصول، دارای روکش تفلون بوده که از چسبیدن برنج و ته‌دیگ به ظرف دستگاه، جلوگیری خواهد کرد.

RC101TS پلوپز پارس‌خزر مدل

درب این محصول، از جنس شیشه طراحی گشته است و به کاربر خود این امکان را می‌دهد تا بتواند به مراحل پخت پلو از طریق این درب، نظارت کافی داشته باشد. همچنین این ویژگی باعث شده تا این درب به‌راحتی شسته و تمیز بشود. به‌علاوه، این درب شیشه‌ای، به زیبایی و چشم‌نوازی این دستگاه پلوپز شرکت پارس‌خزر، اضافه کرده است.

دستگیره‌هایی که برای این محصول، طراحی و تعبیه گشته است، از جنس پلاستیک بوده که بسیار در مقابل حرارت مقاوم هستند.

این دستگاه، دارای ظاهری شیک و مدرن بوده که به طرز هوشمندانه‌ای، طبق سلیقهٔ جهانی که درواقع تلفیق رنگ مشکی و نقره‌ای است طراحی شده است و به همین علت، موردتوجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. البته این محصول، دارای بدنه‌ای از جنس استیل مرغوب و باکیفیت است که دوام بسیار بالایی خواهد داشت و مناسب است.

ظرفی که برای پخت برنج در این دستگاه قرار گرفته است با روکشی از مواد تفلون نچسب بهداشتی پوشیده شده است که در حین پخت و بعد از آن هیچ‌گونه موادی مضر را آزاد نخواهد کرد و به این صورت سلامت شما را تضمین خواهد کرد.

ترموستات‌های باکیفیتی و دقت بالایی که در این دستگاه به‌کاررفته است، تنظیم دما برای حالت‌های مختلف را امکان‌پذیر خواهد کرد. علاوه بر همهٔ این‌ها، ترموستات‌ها و تایمر باعث مصرف بهینهٔ انرژی و جلوگیری از هد رفتن انرژی خواهند شد.

ترمال فیوز و سیم نسوز به‌کاررفته در این وسیله، ایمنی این محصول را تأمین کرده است چراکه این فیوزها از بالارفتن حرارت بیش از حد موتور و همچنین ایجاد هرگونه خطرات احتمالی

جلوگیری خواهد کرد. همچنین سیم این وسیله، به‌صورت جداشونده بوده و حمل‌ونقل و جابه‌جایی این دستگاه را با سهولت بیشتری همراه خواهد کرد.

به همراه این دستگاه، یک پیمانه و اسفنج برای نظافت دستگاه، به همراه آن ارائه خواهد شد که اندازه‌گیری دقیق میزان برنج و همچنین شست‌وشوی دستگاه را بدون آسیب، برایتان ممکن خواهند کرد.

پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS در نهایت یک دستگاه بسیار کاربردی و باکیفیت از شرکت پارس‌خزر است که بهترین یاور شما برای تهیهٔ برنج است.این پلوپز دارای قیمتی مناسب است. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت