در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 101

شناسه محصول: KM265
شناسه محصول: KM265
دسته بندی: پخت و پز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,156,000
2,005,080 تومان 150,920 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان دستگاه: 500 وات   جنس بدنهٔ دستگاه: استیل   جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب   ظرفیت دستگاه: 1 لیتر   ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 4 نفره   دارای سیم جداشونده از محصول   دارای ظرف آلومینیومی الو مایت شده   دارای دیگ قابل جداشدن   فاقد تای...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 101
نقد و بررسی


توان دستگاه: 500 وات

 

جنس بدنهٔ دستگاه: استیل

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب

 

ظرفیت دستگاه: 1 لیتر

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 4 نفره

 

دارای سیم جداشونده از محصول

 

دارای ظرف آلومینیومی الو مایت شده

 

دارای دیگ قابل جداشدن

 

فاقد تایمر

 

فاقد صفحه نمایشگر

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 101، محصولی بسیار عالی و کارآمد و باکیفیت است. این پلوپز دارای ویژگی‌های زیادی می‌باشد.

ما در مطلب زیر قصد داریم به بررسی ویژگی‌های دستگاه پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 101 بپردازیم و این محصول را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس لطفاً تا پایان این مطلب، با ما همراه بمانید.

پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 101

ازآنجایی‌که این دستگاه، هم پلوپز است و هم آرام‌پز، اجازه بدهید تا ابتدا توضیحی درمورد قابلیت‌های آرام‌پز و سپس پلوپز به شما عزیزان ارائه بدهیم.

تصور کنید زمانی که بعد از یک روز پر از مشغله و کار به منزلتان بازمی‌گردید، اگر تازه بخواهید مشغول به آشپزی شوید، تا چه اندازه می‌تواند کاری خسته‌کننده و زجرآور باشد که حتی شاید نتیجهٔ مطلوبی هم نداشته باشد. اما خوشبختانه با وجود لوازم برقی خانگی پیشرفته‌ای که امروزه در هر خانه‌ای یافت می‌شود، این دسته از مشکلات، حل شده است.
یکی از این دستگاه‌ها که اتفاقاً دستگاهی فوق‌العاده کارآمد است، دستگاه آرام‌پز می‌باشد.
این دستگاه می‌تواند بهترین و لذیذترین خورشت‌ها و غذاها را برای شما حاضر کند تا از آن لذت ببرید.
حالا تصور کنید که خسته از بیرون از خانه به منزل برگشته‌اید و با گشودن درب دستگاه، بوی خوش خوراکی گرم و آماده را که در داخل دستگاه، انتظار شما را می‌کشد را احساس می‌کنید.
در این حالت نیمی از خستگی روزانه شما، رفع خواهد شد. این محصول در هر زمانی از سال می‌تواند آسایش و آرامش بیشتری را برای شما فراهم کند، چراکه زمانی که از قبل برای طبخ غذا برنامه می‌چینید، برای رسیدگی به امور خانه و یا کارهای شخصی‌تان، زمان بیشتری در اختیار خواهید داشت.
این محصول که وسیله‌ای دم دست برای پخت‌وپز در آشپزخانهٔ شما می‌باشد، مواد غذایی را به‌آهستگی و در حرارت کم که به طور معمول بین ۱۷۰ و ۲۸۰ درجه فارنهایت معادل ۷۶ تا ۱۳۷ درجه سانتی‌گراد می‌باشد، طبخ خواهد کرد.
مزیتی که این دستگاه دارد این است که حرارت کم باعث شده تا قطعات گوشت، نرم و خوش خوراک بشوند و درعین‌حال، میزان آب کمتری از دست بدهند.
دقت داشته باشید که همهٔ عوامل مانند حرارتی که به طور مستقیم در ظرف دستگاه به وجود می‌آید و زمان طولانی پخت، باعث شده تا بخاری که در ظرف حبس شده را حفظ کند و همهٔ باکتری‌های مضر را از بین برده و به این صورت است که این وسیله را به یک وسیلهٔ ایمن برای تهیه غذایی جاافتاده تبدیل خواهد کرد.
و اما برویم سراغ دستگاه پلوپز که یکی از بهترین لوازم موجود در آشپز‌خانه‌ها می‌باشد و به عقیدهٔ شخصی من، برای افراد با دغدغه‌های مختلف، یک وسیلهٔ بسیار کارراه‌انداز است.
همان گونه که می‌دانید، برنج بخش بسیار زیادی از وعده‌های غذایی ما را به خود اختصاص می‌دهد و تقریباً می‌شود گفت که درحقیقت غذای اصلی ما مردم ایران‌زمین است.
پس نحوهٔ پخت این غذا، برای اینکه عطروطعم اصلی خود را نشان دهد، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.
چراکه مدل‌های متفاوت برنج، شیوهٔ پخت مخصوص به خودش را دارد.
حالا اگر شما فردی هستید که در آشپزی تازه کارید و یا دقیقاً نمی‌دانید چگونه باید برنج را به شکلی مناسب طبخ کنید، یا اگر شاغل هستید و زمان کافی در اختیار ندارید، هیچ نگران نباشید. همهٔ این امور را به دستان ماهر این دستگاه بسپارید.
این محصول دستگاهی است که علاوه بر شیوهٔ کار آسانی که دارد، می‌تواند در مدت زمانی کوتاه، بهترین و شکیل‌ترین پلو را به همراه ته‌دیگی طلایی و ترد، برای شما حاضر کند.
پخت برنج در این محصول باعث می‌شود تا طعم و عطر اصلی برنج نمایان شده و همچنین ته‌دیگی خوشمزه در کنار آن، آمادهٔ سرو باشد.
استفاده از این وسیله، دارای مزیت‌های زیادی است که از جملهٔ آنها می‌شود به نکات بسیاری اشاره کرد.
مثلاً پخت برنج در قابلمه‌ها و به روش سنتی، ممکن است نتیجه مطلوبی برای شما به همراه نداشته باشد. چراکه امکان دارد، برنج شما یکدست درنیاید و یا شکل خوبی به خود نگیرد. اما در این محصول، برنج کاملاً یکدست و نرم و دم کشیده می‌شود و می‌توانید به آسان‌ترین شکل ممکن، یک پلوی خوش‌عطر تهیه کنید.
پس این وسیله، یک دستیار باوفا و کاربلد است که شما می‌توانید آن را در کنار خودتان داشته باشید.
اما دقت کنید که حتماً قبل از خرید این محصول، ابتدا برحسب نیاز و اندازهٔ جمعیت خود، و سپس با کسب اطلاعات زیاد دست به خرید این دستگاه بزنید.
همان گونه که در ابتدای مطلب گفتیم، ما قصد داریم محصولی از شرکت پارس‌خزر به شما معرفی کنیم که بسیار کاربردی و باکیفیت است.

 

پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS و پلوپز پارس‌خزر مدل RC-61 Tyan از دیگر محصولات این شرکت بوده که دستگاه‌هایی باکیفیت و کاربردی هستند.

پس از مطالعهٔ ویژگی‌های این محصول که در ادامه خواهیم گفت، اگر تمایل به خرید این محصول داشتید،
می‌توانید به‌صورت خرید اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان و یا به‌صورت مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این دستگاه را خریداری کنید.

محصولات این شرکت در مقایسه با برندهایی مانند سونی و ال جی و... محصولاتی مناسب هستند.
فروشگاه پارس‌خزر اصفهان، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، نزدیک به یک دهه است که مشغول به ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 101 چه ویژگی‌هایی دارد؟

این محصول، دستگاهی باکیفیت مطلوب و کاربردی است که توسط شرکت پارس‌خزر تولید و طراحی و روانهٔ بازار گشته است.
بدنهٔ این دستگاه از جنس استیل طراحی شده است که دارای مقاومت و استحکام زیادی می‌باشد که بسیار مطلوب و مناسب می‌باشد.

پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 101
این محصول، دارای قابلیت پخت برنج با رنگ ته‌دیگ‌های مختلف می‌باشد که بسیار دلچسب و مطلوب می‌باشد. به همین جهت است که کارایی این دستگاه، بسیار باسلیقه و ذائقهٔ کاربران ایرانی، همخوانی سازگاری دارد.
ظرف مخصوص پختن برنج در این دستگاه با روکش مواد تفلون نچسب بهداشتی پوشیده شده است که بسیار مقاوم و باکیفیت است و کمک می‌کند تا از چسبیدن برنج به ظرف، جلوگیری شود و ته‌دیگ پلوی شما، دلچسب‌تر از آب دربیاید.
یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه، این است که به‌صورت آرام‌پز هم قابل‌استفاده می‌باشد و به همین جهت است که شرکت پارس‌خزر، یک ظرف آلومینیومی الو مایت شدهٔ مخصوص به جهت تهیهٔ انواع خورشت و غذاهایی ازاین‌دست، برای این محصول تدارک دیده که بسیار مناسب می‌باشد.
این دستگاه، مجهز به ترموستات بادقت و کیفیت بالا است که کمک می‌کند تا تنظیم حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی به شکل بهتری صورت‌گرفته و به همین صورت، باعث مصرف بهینهٔ انرژی خواهد شد.
مواد پلاستیکی به‌کاررفته در این محصول، بهداشتی و مقاوم در برابر حرارت هستند که درواقع یک نقطهٔ قوت برای این محصول به‌حساب می‌آید.
ظرفیت این وسیله، یک لیتر بوده و برای پختن غذا برای چهار نفر، بسیار مناسب و کاربردی است.
توان این دستگاه، 500 وات می‌باشد که باعث مصرف بهینهٔ انرژی شده و می‌تواند بهترین و باکیفیت‌ترین پلوها را حاضر و آماده کند.
این محصول، مجهز به سیم‌های نسوز می‌باشد که به این وسیله، ایمنی دستگاه، افزایش پیدا کرده است و بسیار مناسب می‌باشد.
همچنین استفاده از ترمال فیوز در این محصول شرکت پارس‌خزر باعث شده تا ایمنی دستگاه به شکل مضاعف افزایش پیدا کند و از به‌وجودآمدن هرگونه خطر احتمالی، جلوگیری به عمل خواهد آورد.
سیم جداشوندهٔ این دستگاه پارس‌خزری باعث شده تا حمل و جا‌به‌جایی این محصول، به‌آسانی انجام بشود و به کاربر کمک کند تا در هر گوشه از آشپز‌خانه‌، قابل‌استفاده باشد.
ابعاد این دستگاه، مناسب است و فضای خیلی زیادی را اشغال نخواهد کرد.
این دستگاه، دارای نشان استاندارد ملی ایران و همچنین نشان استاندارد اروپا بوده که درحقیقت، تضمینی بر کیفیت این دستگاه می‌باشد.
طراحی این دستگاه به شکل چشم‌نوازی، زیبا و ساده است که با هر سلیقه‌ای همخوانی خواهد داشت و از طرف دیگر، کار با این دستگاه، بسیار آسان و ساده خواهد بود.
با وجود این دستگاه، دیگر نیازی نیست که نگران شکل و طعم و عطر پلوی خود باشید، در عوض می‌توانید از خوردن ته‌دیگی ترد، در کنار این پلوی خوشمزه لذت ببرید.
از سمت دیگر، قابلیت آرام‌پز بودن این دستگاه، کمک می‌کند تا بتوانید بهترین و جا افتاده‌ترین خورشت‌ها را در اختیار خود داشته باشید و نگران سوختن و ته گرفتن غذایتان نباشید.
پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 101، یک دستگاه دوکارهٔ فوق‌العاده است که مصرف انرژی مناسبی دارد. این پلوپز با قابلیت‌های خاص خود می‌تواند آشپزی را به امری لذت‌بخش برای شما تبدیل کند. همچنین قیمت این دستگاه نیز، مقرون‌به‌صرفه و مناسب می‌باشد.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 101 را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت