در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل تایگر

شناسه محصول: KM233
شناسه محصول: KM233
دسته بندی: آبمیوه گیری
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
3,590,000
3,400,000 تومان 190,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

حداکثر توان مصرفی: 700 وات   نوع آبمیوه‌گیری: برقی   کارکرد: تک کاره   تعداد تنظیمات سرعت دستگاه: 2 عدد   گنجایش مخزن آبمیوه‌گیری: 1 لیتر   حجم مخزن تفاله: دارای حجم 2 لیتر   جنس تیغه (صافی): استیل ضدزنگ   سایز دهانه ورودی دستگاه: 75  ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل تایگر
نقد و بررسی

حداکثر توان مصرفی: 700 وات

 

نوع آبمیوه‌گیری: برقی

 

کارکرد: تک کاره

 

تعداد تنظیمات سرعت دستگاه: 2 عدد

 

گنجایش مخزن آبمیوه‌گیری: 1 لیتر

 

حجم مخزن تفاله: دارای حجم 2 لیتر

 

جنس تیغه (صافی): استیل ضدزنگ

 

سایز دهانه ورودی دستگاه: 75

 

ابعاد دستگاه: 310 × 210 × 380 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 4.6 کیلوگرم

 

جنس بدنهٔ دستگاه: فلز و پلاستیک

 

طول سیم برق دستگاه: 1.5متر

 

دارای دو عدد میکروسوئیچ ایمنی دستگاه

 

(فعال‌شدن در صورت بستن پوشش بالایی)

 

مجهز به عایق‌کاری دوبل،

 

دارای 4 پایه لاستیکی چسبان ضد لرزش

 

دارای برس مخصوص برای تمیزکردن بسکت

 

دارای فیلتر و تیغه استیل

 

دارای قابلیت جمع‌آوری سیم برق درون محفظه به‌صورت دستی

 

دارای گواهینامه استاندارد ایمنی محصول

 

دارای پایه ضد لغزش

 

دارای سوئیچ ایمنی

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل تایگر محصولی بسیار کاربردی و عالی و باکیفیت است. این آبمیوه‌گیری دارای ویژگی‌های مناسب می‌باشد. ما در ادامهٔ این مطلب قصد داریم به بررسی دستگاه آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل تایگر پرداخته و این محصول را به شما عزیزان، معرفی کنیم. پس لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

Tigerآبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل تایگر

امکان دارد که بعضی از افراد از دستگاه آبمیوه‌گیری استفاده نکنند و به نظرشان این دستگاه یک دستگاه غیرضروری در آشپزخانه باشد. ممکن است که دستگاه آبمیوه‌گیری یک دستگاه ضروری نباشد اما قطع به‌یقین یک دستگاه کاربردی است. وقتی که از محل کارتان به خانه برمی‌گردید، وقتی مریض هستید و احساس گلودرد شما را اذیت می‌کند، وقتی در هوای گرم تابستان به خانه می‌آیید و عطش کرده‌اید، قطعاً یک لیوان نوشیدنی و آبمیوهٔ تازه و خوش طعم و خنک می‌تواند باعث شود تا حال و احوال شما بسیار روبه‌راه بشود.
حضور یک دستگاه آبمیوه‌گیری در خانه، به شما این امکان را داده تا در هر زمان و یا هر فصلی از سال، به‌راحتی بتوانید آبمیوه‌های خوش طعم و تازه و سالمی که صددرصد طبیعی و مناسب است را در اختیار خودتان داشته باشید.
دستگاه آبمیوه‌گیری می‌تواند به چند دسته تقسیم بشود که عبارت‌اند از: دستگاه آب‌میوه‌گیری دستی، دستگاه
آبمیوه‌گیری برقی، دستگاه آب مرکبات‌گیر و هم چنین دستگاه آب مرکبات‌گیر برقی، از نمونه‌های دستگاه آبمیوه‌گیری هستند. شما زمانی که تصمیم می‌گیرید یک دستگاه آبمیوه‌گیری خریداری کنید، باید بدانید که دستگاه آبمیوه‌گیری شما باید چه ویژگی‌هایی را داشته باشد؟ به این معنا که دستگاه موردنظر شما حتماً باید با نیازهای خانواده‌تان سازگاری داشته باشد.
جدا از این موضوع، معیارها و ملاک‌هایی نیز وجود داشته که می‌تواند به‌عنوان نکاتی مهم در انتخاب بهترین دستگاه آبمیوه‌گیری که مناسب شما باشد، کمک فراوانی به شما کند. دربند بعدی، به بررسی این معیارها می‌پردازیم.
اندازهٔ دهانهٔ آبمیوه‌گیری مهم است، چرا که هرچه دهانه بزرگ‌تر باشد، نیاز کمتری به خردکردن میوه‌ها خواهد بود.
سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که لرزش و صدای کمتری داشته باشد.
جنس تیغه‌های آبمیوه‌گیری بسیار مهم است، چرا که هرچه تیغه‌ها مقاوم‌تر باشند، دستگاه باقدرت بیشتری عمل خواهد کرد.
قدرت و سرعت دستگاه آبمیوه‌گیری نیز بسیار مهم است و حتماً در هنگام خرید، باید مورد بررسی قرار بگیرند.
جنس بدنهٔ آبمیوه‌گیری نیز بسیار مهم است.
سعی کنید در حین کار با دستگاه آبمیوه‌گیری نکات ایمنی را رعایت کنید تا هم سلامت شما و هم سلامت دستگاه حفظ بشود. به همین منظور، مطلب زیر را مطالعه کنید.
سعی کنید همیشه در حین کار با دستگاه آبمیوه‌گیری آن را بر روی یک سطح صاف گذاشته تا که آب‌میوه‌ها به طور کامل گرفته شده و به‌صورت یکجا در یک ظرف ریخته بشوند.
سعی کنید هر بار که ظرف آبمیوه‌گیری از آب‌میوه پر شد، صافی یا به‌عبارت‌دیگر توری آن را خارج کنید و
پوست و تفاله‌های میوه را از آن خارج کرده و توری را کاملاً تمیز کنید. این کار هم باعث افزایش کیفیت آبمیوه شده و هم در نظافت دستگاه تأثیر زیادی خواهد داشت.
همیشه سعی کنید میوه‌ها را به قطعات کوچک‌تر تقسیم کنید و به داخل دستگاه بریزید تا این‌گونه به دستگاه، فشار وارد نشده و باعث کاهش عمر دستگاه نگردد.
خب همان‌طور که خواندید، دستگاه آبمیوه‌گیری دارای تنوع زیادی در بازار است. پس ابتدا نیاز خود را بررسی کرده و سپس با بررسی محصول موردنظرتان و کسب اطلاعات کافی درمورد آن، دست به خرید بزنید تا از خریدتان پشیمان نشوید.
ما در این مقاله قصد داریم یک محصول فوق‌العاده از یک برند آشنا را به شما معرفی کنیم.

دستگاه آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل پالپ و آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل سیتروس محصولاتی دیگر از این شرکت هستند.

قبل از هر چیز، شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این محصول را خریداری کنید.

جالب است بدانید که در مقایسه با محصولات برندهایی چون سونی و بوش، محصولات شرکت پارس‌خزر از کیفیت مناسبی برخوردار می‌باشند.

فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقهٔ ده سال فعالیت، مشغول به عرضهٔ لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل تایگر دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

 

این دستگاه آبمیوه‌گیری، دستگاهی زیبا، خوش‌ساخت و پرقدرت از شرکت پارس‌خزر است که می‌تواند در آشپزخانهٔ شما نقش پررنگی را ایفا نماید.

Tigerآبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل تایگر
جنس بدنهٔ این دستگاه، ترکیبی از استیل و پلاستیک بوده که استحکام بدنهٔ این دستگاه را افزایش می‌دهد.
موتور این دستگاه،
به کمک پیچ تنظیم در دو سرعت فعالیت خواهد کرد.
در این دستگاه، تیغه‌ها و فیلتر از جنس استیل ضدزنگ بوده و از کیفیت ساخت و استحکام بالایی برخوردار هستند.
به علت اینکه سایز دهانهٔ ورودی این دستگاه بزرگ و مناسب است، میوه‌های درشت مانند سیب از طریق دهانهٔ ورودی بزرگ وارد دستگاه خواهند شد و به این، شکل نیازی به ریز کردن زیاد از حد میوه‌ها نخواهد بود.
در این دستگاه،
تفالهٔ میوه به مخزن تفاله منتقل شده و به این صورت، آب‌میوه از سمت دیگر خارج خواهد شد.
یکی از ویژگی‌های برجسته و جالب این محصول، پارچ جمع‌آوری آبمیوه‌ای است که با طراحی خاص و جالبی که برای آن در نظر گرفته شده است، به خروجی دستگاه متصل شده تا آب‌میوه بی‌آنکه به زمین یا روی میز بریزد، به این پارچ منتقل شود.
این دستگاه، مجهز به پایه‌های ضدلغزش در زیر بدنه‌ی دستگاه است تا در هنگام فعالیت دستگاه، لرزش و جابه‌جایی ایجاد شده باعث بروز خطر نگردد.
طراحی این محصول بسیار زیبا و چشم‌نواز است به‌گونه‌ای که ترکیب رنگ مشکی، استیل و پلاستیک‌های شفاف، ظاهر این محصول را به حدی زیبا کرده که با هر چیدمان و سلیقه‌ای همخوانی و سازگاری خواهد داشت.
موتور این دستگاه آب‌میوه‌گیری دارای 700 وات قدرت است. به این معنی که موتور این دستگاه دوسرعته بوده و به حدی قدرتمند است که می‌تواند به‌راحتی میوه‌های سفت را آب‌گیری کند.
قابلیتی که این دستگاه در اختیار کاربر گذاشته است پیچ تنظیم سرعت موتور بوده که به کمک آن می‌توان سرعت پایین را برای گرفتن آب‌میوه‌های نرم و سرعت بالای دستگاه را برای آب‌گیری میوه‌های سخت، اعمال و تنظیم نمود.
این محصول مجهز به دو عدد میکروسوئیچ ایمنی نیز می‌باشد.
قطر دهانهٔ ورودی این دستگاه آب‌میوه‌گیری 75 میلی‌متر بوده که این به معنای آن است که دهانه به اندازهٔ کافی بزرگ بوده و می‌توان میوه‌های درشت‌تر مثل سیب را به‌صورت کامل و بدون نیاز به برش در داخل دستگاه انداخت.

آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل تایگر، یک محصول پرقدرت و کاربردی و دوسرعته است که با قابلیت‌های فراوان خود می‌تواند به شما کمک کند تا در هر زمانی به آبمیوه‌های سالم و طبیعی دسترسی کامل داشته باشید. این آبمیوه‌گیری دارای یک طراحی منحصربه‌فرد و زیبا و ساده است که شما را به تحسین وامی‌دارد. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدل تایگر را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه و خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت