در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل سیتروس

شناسه محصول: KM245
شناسه محصول: KM245
دسته بندی: آب مرکبات گیری
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
883,000
821,190 تومان 61,810 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان دستگاه: 20 وات   جنس بدنهٔ دستگاه: پلاستیک   ابعاد دستگاه: 17 × 21 سانتی‌متر   وزن دستگاه: 1 کیلوگرم   طول سیم برق دستگاه: 1.2 متر   ظرفیت مخزن آبمیوه‌گیری دستگاه: 0.4 لیتر   نحوه عملکرد دستگاه: دکمه فشاری   جنس صافی دستگاه: پلاست...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل سیتروس
نقد و بررسی


توان دستگاه: 20 وات

 

جنس بدنهٔ دستگاه: پلاستیک

 

ابعاد دستگاه: 17 × 21 سانتی‌متر

 

وزن دستگاه: 1 کیلوگرم

 

طول سیم برق دستگاه: 1.2 متر

 

ظرفیت مخزن آبمیوه‌گیری دستگاه: 0.4 لیتر

 

نحوه عملکرد دستگاه: دکمه فشاری

 

جنس صافی دستگاه: پلاستیک

 

جنس مخزن آبمیوه‌گیری دستگاه: پلاستیک

 

دارای قابلیت چرخش دوطرفه

 

دارای مخزن آبمیوه‌گیری

 

دارای پایه ضد لغزش

 

دارای محفظه جمع‌آوری سیم برق

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل سیتروس محصولی قدرتمند و باکیفیت است. این آب مرکبات گیری فوق‌العاده دستگاهی کاربردی است. ما در ادامهٔ این مطلب به بررسی ویژگی‌های دستگاه آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل سیتروس پرداخته و به شما معرفی می‌کنیم. لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه بماند.

آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل سیتروس

دستگاه آبمیوه‌گیری و آب‌مرکبات‌گیری از ضروری‌ترین و مهم‌ترین لوازم در آشپزخانه هستند که حضور آنها می‌تواند کمک زیادی در جهت داشتن یک تغذیهٔ سالم به ما کند.
دستگاه آب مرکبات‌گیر دارای انواعی مختلف است که هرکدام از آنها همگی یک کار واحد را انجام خواهند داد: آب مرکبات را می‌گیرند. اما هرکدام از آنها، ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارند که با دیگری متفاوت است. دستگاه آب‌مرکبات‌گیری در دو دستهٔ برقی و دستی قرار می‌گیرد. کار با نوع دستی آن به‌مراتب سخت‌تر و زمان‌برتر بوده و باعث ایجاد احساس خستگی در دست خواهد شد. اما نوع برقی آن، دارای ویژگی‌های زیادی می‌باشد.
این مدل از انرژی برق استفاده کرده و به‌جای دستان شما، دستگاه کار را انجام خواهد داد. این موضوع باعث می‌شود تا در زمان و انرژی شما صرفه‌جویی زیادی بشود. مهم‌تر از همه، گرفتن آب لیموترش‌های کوچک است که برای پرکردن یک شیشه، مجبور هستید تعداد بسیار زیادی از لیموترش‌ها را آبگیری کنید و اگر بخواهید این کار را به‌صورت دستی انجام دهید، تا چه اندازه به دست خود آسیب می‌رسانید.
دستگاه آب‌مرکبات‌گیر برقی ممکن است یک یا چند ریمر اتوماتیک داشته باشند. در حقیقت ریمرها با سرعت زیادی به چرخش در می‌آیند و آب مرکبات را تا قطره آخر آنها خواهند گرفت. انجام این کار به‌آسانی آب خوردن است و در زمان‌هایی که وقت شما کم است، بسیار کارآمد خواهد بود.
در بعضی از مدل‌‌های دستگاه آب‌مرکبات‌گیر برقی مجبور هستید که با دست مرکبات را روی ریمر نگه‌داشته و ریمر آن به طور اتوماتیک آب مرکبات را خواهد گرفت. در بعضی دیگر بازویی برای این کار هست که مرکبات را روی ریمر قرار داده و پس از اینکه بازو را به سمت پایین می‌آورید، ریمر به طور اتوماتیک آب مرکبات را خواهد گرفت.
اما اگر از ویژگی‌های مثبت دستگاه آب‌مرکبات‌گیر برقی بخواهیم بگوییم، آنها بسیار سریع هستند و دارای صافی تنظیم شونده هستند که می‌تواند آب‌میوه را از گوشت میوه جدا کند و آبمیوه‌ای صاف و باکیفیتی عالی به شما تحویل خواهد داد.
اگر بخواهیم به دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها اشاره کنیم، کیفیت آب استخراج‌شده، تعداد و اندازهٔ ریمرها، نوع دستگاه و دوام آن‌، ویژگی‌هایی است که برای دستگاه آب‌مرکبات‌گیر برقی می‌‌توان نام برد.
مرکبات علاوه بر ارزش غذایی بسیار بالایی که دارند، کاربرد بیشتری نسبت به میوه‌های دیگر نیز خواهند داشت. البته که نوشیدن آب مرکبات تازه‌ای چون یک لیوان آب‌پرتقال یا آب لیموشیرین، از خوردن میوهٔ آنها بسیار بی‌دردسرتر و لذت‌بخش‌تر خواهد بود.
از سمت دیگر، می‌دانیم که بعضی از مرکبات مانند لیموترش که در بیشتر غذاها‌ی ما کاربرد دارد، در همهٔ فصل‌های سال پیدا نخواهد شد.
پس مجبور هستیم به آبلیموهای صنعتی که معمولاً از لیموی تازه تهیه نمی‌شوند روی بیاوریم که این بسیار ناخوشایند است. پس چه‌بهتر است که با داشتن یک دستگاه آب‌مرکبات‌گیر برقی، خودمان آبلیموی تازه و سالم تهیه کنیم و در هر فصلی از سال، آن را در خانه داشته باشیم.
خوردن آب مرکبات تازه و طبیعی که در خانه تهیه می‌شود به علت داشتن مقدار زیادی از ویتامین c می‌تواند تا حد زیادی به تقویت سیستم ایمنی ما کمک زیادی بکند. پس حضور یک دستگاه آب‌مرکبات‌گیر برقی، تا حد زیادی در آشپزخانهٔ ما، ضروری خواهد بود.
دستگاهی که توسط شرکت پارس‌خزر تولید شده، محصولی است که دربند بعدی به معرفی آن می‌پردازیم.

دستگاه آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل لیموناد و همچنین دستگاه آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل پالپ محصولاتی دیگر از این شرکت بوده که کاربردی و مناسب هستند.
شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان به‌صورت آنلاین سفارش دهید و یا به‌صورت مراجعهٔ حضوری به این شعبه از پارس‌خزر، محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

در مقایسه با شرکت هایی چون ال جی و سامسونگ، محصولات شرکت پارس‌خزر دارای کیفیت مناسبی می‌باشند.

فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر، باسابقه کاری نزدیک به یک دهه و مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، مشغول ارائهٔ بهترین لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

 

ویژگی‌های دستگاه آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل سیتروس چیست؟

این دستگاه، یک محصول کاربردی و فوق‌العاده با طراحی ساده از شرکت پارس‌خزر است که توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه شده است.
بدنهٔ این محصول، از جنس پلاستیک بوده و به همین جهت، این دستگاه بسیار سبک‌وزن بوده و به‌آسانی قابل جابه‌جایی خواهد بود.

 

آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل سیتروس

همچنین ابعاد مناسب این دستگاه به شما کمک می‌کند تا فضای زیادی از آشپزخانه‌‌تان را اشغال نکند.
مخزن آبمیوه‌گیری این دستگاه، دارای ظرفیت 0.4 لیتر می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا در حین گرفتن آب مرکبات، ظروف زیادی را کثیف نکنید.
فیلتر این دستگاه قابل شست‌وشو بوده و به این شکل، نظافت این محصول به‌آسانی انجام می‌پذیرد.
توان برق مصرفی این دستگاه، 20 وات می‌باشد که بسیار مناسب است.
در این محصول طول سیم برق دستگاه به 1.2 متر رسیده که به شما کمک می‌کند تا در هر نقطه از آشپزخانه‌‌تان مشغول به کار با این دستگاه بشوید.
این دستگاه، مجهز به صافی جداشونده به همراه مخروط شست‌وشو بوده که از نقاط قوت این دستگاه به‌حساب می‌آید.
این محصول، دارای قابلیت شروع به کار خودکار است که می‌توان آن را از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه در نظر گرفت.
موتور این دستگاه آب‌مرکبات‌گیر توانایی چرخش در دو جهت را دارا بوده که باعث بهبود کیفیت آبگیری خواهد شد.
سه عدد پایهٔ لاستیکی ضد لرزش در کف محصول تعبیه گشته است که از لغزیدن دستگاه در هنگام کار جلوگیری به عمل خواهد آورد.
همچنین قابلیت جمع‌آوری سیم در کف محصول نیز در این دستگاه قرار گرفته است که کمک می‌کند تا سیم دستگاه از آسیب‌های احتمالی در امان باشد.
قطعات این دستگاه، دارای قابلیت جداشدن بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا آنها را به‌آسانی نظافت کنید.
طراحی این دستگاه بسیار آسان بوده و ساختار چندان پیچیده‌ای ندارد. همچنین طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که بسیار با هر سلیقه‌ای همخوانی خواهد داشت. قیمت این دستگاه بسیار مناسب بوده تا جایی که در کنار ویژگی‌های زیاد این دستگاه، به چشم نمی‌آید.

آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل سیتروس، یک دستگاه کاربردی است. این آب مرکبات گیری به شما کمک می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تازه‌ترین آب مرکبات را در دسترس داشته باشید و از آن لذت ببرید.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل سیتروس، را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت