در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

گوشت‌کوب برقی پارس‌خزر مدل HB-5501AP

شناسه محصول: KM226
شناسه محصول: KM226
دسته بندی: بلندر
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
994,000
924,000 تومان 70,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی دستگاه: 350 وات   وزن دستگاه: 0.85 گرم   ابعاد دستگاه:   قطر: 7 سانتی‌متر   ارتفاع: 36 سانتی‌متر   جنس بدنه‌ی دستگاه: پلاستیک   طول سیم دستگاه: 1.6 متر   دارای لیوان مندرج   حجم لیوان دستگاه: 0.7 لیتر   جنس تیغه‌های دس...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
گوشت‌کوب برقی پارس‌خزر مدل HB-5501AP
نقد و بررسی

توان مصرفی دستگاه: 350 وات

 

وزن دستگاه: 0.85 گرم

 

ابعاد دستگاه:

 

قطر: 7 سانتی‌متر

 

ارتفاع: 36 سانتی‌متر

 

جنس بدنه‌ی دستگاه: پلاستیک

 

طول سیم دستگاه: 1.6 متر

 

دارای لیوان مندرج

 

حجم لیوان دستگاه: 0.7 لیتر

 

جنس تیغه‌های دستگاه: استیل

 

تعداد تنظیمات سرعت دستگاه: یک عدد

 

امکانات دستگاه: پوره و رب ساز

 

جنس میلهٔ دستگاه: پلاستیک

 

تعداد تیغه‌های گوشت‌‌کوب: 2 پره

 

قابلیت‌های دستگاه:

 

قابلیت پوره کردن غذاهای نیمه آماده

 

تیغه و محور تمام استیل

 

قابلیت خردکردن غذاهای پخته

 

قابلیت جداشدن مجموعه تیغه از دستگاه

 

قابلیت نصب بر روی دیوار

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

گوشت‌کوب برقی پارس‌خزر مدل HB-5501AP، محصولی سبک، فوق‌العاده، کاربردی و بسیار کم‌وزن است. این گوشت‌کوب برقی یک دستیار مناسب برای شما خواهد بود. ما قصد داریم در ادامهٔ این مطلب، دستگاه گوشت‌کوب برقی پارس‌خزر مدل HB-5501AP را به شما معرفی کرده و به بررسی ویژگی‌هایش بپردازیم. پس لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

HB-5501AP گوشت‌کوب برقی پارس‌خزر مدل

شاید فکر کنید که گوشت‌کوب برقی از وسایل ضروری آشپزخانه نیست و هیچ خانه‌ای به‌خاطر نداشتن یک چنین وسیله‌ای لنگ نخواهد شد. اما در اشتباهید چرا که چنین وسیله‌ای برای خانم‌های امروزی که مجبور هستند علاوه بر خانه در بیرون از خانه همکار کنند، بسیار کاربردی است. چون دیگر مجبور نیستید که ساعت‌ها مشغول له و پوره کردن مواد غذایی و یا کوبیدن گوشت و تهیهٔ غذاهای خوشمزه و خرد و مخلوط کردن مواد غذایی و هم زدن آنها شوید و در نهایت زمان زیادی را از دست بدهید و با درد عضلات دست روبه‌رو شده و خسته شوید.
شاید بخواهید بدانید که کارایی یک گوشت‌کوب برقی دقیقاً چیست، باید بگوییم که شما می‌توانید با استفاده از گوشت‌کوب برقی‌ها انواعی از آبمیوه‌های خوشمزه را تهیه کرد.
همچنین با بعضی از مدل‌های گوشت‌کوب برقی، می‌توانید انواع مواد غذایی چون سبزیجات و … را در سریع‌ترین زمان ممکن خرد کنید.
همچنین شما می‌توانید با استفاده از گوشت‌کوب‌های برقی انواع مواد غذایی را به جهت تهیهٔ غذاهایی چون کشک و بادمجان، انواع حلیم و … له کنید.
همچنین برخی از مدل‌های گوشت‌کوب برقی دارای تیغه‌های مخصوصی بوده که با استفاده از آنها می‌توانید یخ را خرد کنید.
حتی می‌توانید از برخی از مدل‌های گوشت‌کوب برقی برای پخت کیک استفاده کنید. به این صورت که با استفاده از گوشت‌کوب برقی می‌توانید تخم‌مرغ‌ها را به‌خوبی، هم زده و مخلوط کنید.
از دیگر کاربردهای گوشت‌کوب برقی، می‌توان به توانایی پوره و له کردن مواد غذایی چون سیب‌زمینی، تخم‌مرغ و … اشاره کرد.
با وجود چنین وسیلهٔ شگفت‌انگیزی، آشپزی شما سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.
گوشت‌کوب برقی‌ها در حجم و اندازهٔ مناسبی تولید شده و به همین علت، زیاد جاگیر نبوده و نیاز نیست تا فضای جدایی را برای آن در نظر بگیرید یا نگران این باشید که فضای زیادی از آشپزخانه‌‌تان را اشغال می‌کند.
همچنین باید بدانید که استفاده از گوشت برقی کار پیچیده‌ای نبوده و به‌آسانی می‌توانید دفعه اول از آن استفاده کنید.
بیشتر گوشت‌کوب‌های برقی، حدوداً یک تا دو کیلوگرم وزن داشته و چون که نسبت به غذاسازها خیلی سبک‌تر هستند، جابه‌جاکردن آنها بسیار آسان‌تر است.
شما به‌سرعت می‌توانید از این وسیله استفاده کنید چرا که گوشت‌کوب برقی‌ها هیچ احتیاجی به آماده‌سازی و تنظیمات پیچیده نداشته و تنها کافی است آن را به برق متصل کرده و شروع بکار نمایید.
به‌وسیلهٔ گوشت‌کوب برقی‌ها دیگر احتیاجی نیست که مثلاً برای پوره کردن سوپ، قابلمه را داخل مخلوط‌کن خالی کنید و به دردسر بیفتید. چرا که این گوشت‌کوب است که داخل قابلمه رفته و در عرض تنها چند ثانیه و بی‌آنکه هیچ ظرفی کثیف شود، کار شما را در عرض یک‌چشم به‌هم‌زدن، راه می‌اندازد.
گوشت‌کوب برقی‌ها انواع زیادی دارند، انواعی چون تک کاره، دوکاره، سه‌کاره و چندکاره که هرکدام از آنها دارای کاربردهای زیادی هستند که با دیگری تفاوت دارد.
بنابراین نکتهٔ مهم در خرید این وسیله این است که ابتدا توجه داشته باشید، می‌خواهید کدام مدل را خریداری کنید، مطالعه کنید، تحقیق کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید تا پس از خریدتان پشیمان نگردید.
ما قصد داریم در این مقاله، یک محصول محبوب از یک برند آشنا را به شما معرفی کنیم و به بررسی ویژگی‌هایش بپردازیم.

ما قصد داریم به بررسی یکی از محصولات شرکت پارس‌خزر بپردازیم. 

همچنین دستگاه خردکن پارس‌خزر مدل 123 کارا و دستگاه خردکن پارس‌خزر مدل CP-802P محصولی باکیفیت از این شرکت است.

شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این محصول را خریداری کنید.

تمام تلاش این شرکت بر آن است تا مانند برندهایی چون بوش و ال جی بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.
پارس‌خزر اصفهان، شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است که با سابقه‌ای نزدیک به یک دهه و با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، مشغول به ارائهٔ لوازم برقی خانگی به مردم عزیز هم‌وطن می‌باشد.

ویژگی‌های دستگاه گوشت‌کوب برقی پارس‌خزر مدل HB-5501AP چیست؟

این گوشت‌کوب برقی محصولی ساده، خوش‌دست، سبک و بسیار کاربردی از شرکت پارس‌خزر است که به علت ابعاد کوچک و مناسبی که دارد، در هر گوشه از آشپزخانه‌‌تان جای گرفته و فضای زیادی اشغال نخواهد کرد.

HB-5501AP گوشت‌کوب برقی پارس‌خزر مدل
این محصول فوق‌العاده که سرعت شما را در آشپزی بسیار افزایش می‌دهد دارای یک عدد لیوان مندرج است تا شما به‌آسانی و بدون کثیف کردن ظروف اضافه و همچنین محیط اطراف بتوانید از این دستگاه استفاده کنید.
بدنه و میلهٔ این دستگاه از جنس پلاستیک بوده که باعث می‌شود دستگاه سبک‌وزن باشد و دست شما در حین کار با آن خسته نگردد.
توان مصرفی این دستگاه بی‌نظیر، تنها 350 وات است.
وجود تنها دو دکمه بر روی بدنهٔ اصلی این دستگاه باعث شده تا کار با این دستگاه بسیار آسان باشد و کاربر دچار سردرگمی نگردد.
این محصول مجهز به دو پره‌ از جنس استیل ضدزنگ است که به شما این امکان را داده تا در سریع‌ترین زمان ممکن، مواد غذایی را پوره کرده و یا رب تهیه کنید.
تیغهٔ این دستگاه دارای قابلیت جداسازی بوده که شست‌وشو و نظافت این دستگاه را بسیار آسان‌تر خواهد کرد.
همچنین این دستگاه دارای قابلیت نصب بر روی دیوار نیز می‌باشد.
توان این دستگاه به‌وسیلهٔ کلیدی که بر روی بدنهٔ اصلی این دستگاه واقع شده است، به تیغه‌های دستگاه منتقل شده و باعث له و پوره شدن مواد داخل لیوان دستگاه خواهد شد. البته تنظیمات سرعت این دستگاه به‌صورت تک سرعته می‌باشد.
قیمت این دستگاه در مقایسه با ویژگی‌های زیادی که دارد و همچنین طراحی سبک و خوش‌دست این دستگاه باعث شده تا به یک دستگاه محبوب در بین کاربران قرار بگیرد.

گوشت‌کوب برقی پارس‌خزر مدل HB-5501AP، یک وسیله‌ی کاربردی و ساده و کم‌وزن و خوش‌ساخت است. این گوشت‌کوب برقی به راحتی در دست جای گرفته و به انجام کارهای زیادی می‌پردازد. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه گوشت‌کوب برقی پارس‌خزر مدل HB-5501AP را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت