در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز 61 دونفره صادراتی 110 ولت پارس‌خزر

شناسه محصول: KM251
شناسه محصول: KM251
دسته بندی: پلوپز صادراتی
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
3,538,800
3,291,084 تومان 247,716 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ظرفیت دستگاه: 0.6 لیتر   گنجایش برحسب تعداد نفرات: دونفره   جنس بدنهٔ دستگاه: استیل باکیفیت   توان مصرفی دستگاه: 350 وات   ولتاژ مصرفی دستگاه: 110 ولت

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز 61 دونفره صادراتی 110 ولت پارس‌خزر
نقد و بررسی

ظرفیت دستگاه: 0.6 لیتر

 

گنجایش برحسب تعداد نفرات: دونفره

 

جنس بدنهٔ دستگاه: استیل باکیفیت

 

توان مصرفی دستگاه: 350 وات

 

ولتاژ مصرفی دستگاه: 110 ولت

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

 پلوپز 61 دونفره صادراتی 110 ولت پارس‌خزر، دستگاهی بسیار کاربردی و قدرتمند است. این پلوپز دارای 

قابلیت‌های مناسب است. ما قصد داریم دستگاه پلوپز 61 دونفره صادراتی 110 ولت پارس‌خزر را در ادامهٔ مطلب به شما معرفی کرده و به بررسی ویژگی‌های آن بپردازیم. پس لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه بمانید.

پلوپز 61 دونفره صادراتی 110 ولت پارس‌خزر

باید بدانید که دستگاه پلوپز یکی از لوازم بسیار کاربردی و مفید در آشپزخانه است که حضور آن به شما کمک شایانی خواهد کرد. به‌خصوص اگر از آن دسته افرادی هستید که به غذاهایی که با برنج درست می‌شوند علاقه داشته و به‌علاوه، اگر شاغل هستید و وقت زیادی برای پختن غذا ندارید.
اگر بپرسید که کاربرد این دستگاه چیست، باید بگوییم که شما می‌توانید با استفاده از آن، برنج، غلات و حبوبات، انواع دسر، و حتی انواع سبزیجات و سوپ و خوراک‌های مختلف و خوشمزه را تهیه کنید.
اما با همهٔ اینها باید بگوییم که تمام انواع این دستگاه‌ نمی‌توانند که تمام این کارها را انجام بدهند. به همین علت، بهتر است که قبل از خرید حتماً ویژگی‌های محصول موردنظر خود را خوب بررسی کرده و کاملاً مطمئن بشوید که نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.
گفتنی است که میزان ظرفیت این محصولات بر اساس پیمانه تعیین شده و گنجایش این دستگاه‌ها، چیزی در حدود 3 تا 10 پیمانه متغیر می‌باشد.
حواستان باشد که گنجایش این وسیله را بیش از اندازهٔ موردنیاز خودتان انتخاب نکنید، چراکه این دستگاه‌ها تنها با مقدار مشخصی از برنج و آب به‌درستی کار خواهند کرد. درعین‌حال، سعی کنید که هیچ‌گاه، در داخل دستگاه خودتان را بیش از اندازه با آب و برنج پر نکنید، چراکه در چنین حالتی، وقتی که آب به جوش می‌آید، سر رفته و آشپزخانه را کثیف خواهد کرد.
در نظر داشته باشید که یک پیمانه برنج پخته نشده، در این محصول، به یک و یک‌دوم پیمانه برنج پخته شده تبدیل خواهد شد. بر همین اساس، اندازه‌های مختلف یک دستگاه عبارت‌اند از:
کوچک که برابر 3 الی 4 پیمانه می‌باشد.
متوسط که برابر 5 الی 6 پیمانه می‌باشد.
بزرگ که برابر 8 الی 10 پیمانه می‌باشد.
خیلی بزرگ که برابر 14 پیمانه یا حتی بیشتر می‌باشد.
دقت داشته باشید که اگر دستگاه موردنظر شما
قابلیت خاموش شدن به‌صورت خودکار را داشته باشد، وقتی که فرایند پخت برنج به پایان می‌رسد، دستگاه به شکل خودکار خاموش خواهد شد. حتی آنهایی که ارزان‌قیمت هم هستند، این قابلیت را دارند چراکه بسیار مهم می‌باشد. دقت داشته باشید که هیچ‌گونه چراغی بر روی دستگاه وجود ندارد که به شما نشان بدهد زمان پخت برنج به پایان رسیده است. اما در این زمان، در هنگام اتمام زمان پخت، کلید روشن و خاموش این محصول بر روی گزینهٔ خاموش قرار خواهد گرفت.
این مدل وسیله معمولاً بسیار ساده و ارزان می‌باشد. به همین خاطر، سطح داخلی دستگاه نچسب نیست. اما اگر می‌خواهید که از این دستگاه فقط برای درست‌کردن برنج استفاده کنید، این گزینه برای شما مناسب خواهد بود.
توجه کنید که اگر دستگاه موردنظر شما قابلیت گرم نگه‌داشتن پلو را داشته باشد، زمانی که زمان پایان پخت برسد، این وسیله درجهٔ حرارت خود را پایین آورده و برای مدت‌زمان مشخصی برنج را گرم نگه خواهد داشت. این مدت‌زمان در دستگاه‌ها با مدل‌های مختلف، متفاوت است. تنها راهی که با استفاده از آن می‌توانید دستگاه را کاملاً خاموش کنید تا دستگاه خنک بشود، این است که دوشاخهٔ برق دستگاه را از برق بیرون بکشید.
به‌طورکلی تنوع این دستگاه در بازار بسیار زیاد می‌باشد، پس بهتر آن است که قبل از خرید دستگاه موردنظرتان، اطلاعات کافی کسب کرده تا پس از خریدتان پشیمان نگردید.
ما در این مطلب قصد داریم به شما دستگاهی بسیار کاربردی از برند خوش‌آوازه‌ی پارس‌خزر را معرفی کنیم.

دستگاه پلوپز مولتی کوکر پارس‌خزر مدل تفتان 61 و پلوپز پارس‌خزر مدل RC181TS از دیگر محصولات این شرکت بوده که کاربردی و مناسب است.
شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

 

جالب است بدانید که در مقایسه با محصولات برندهایی چون ال جی و بوش، محصولات شرکت پارس‌خزر از کیفیت مناسبی برخوردار می‌باشند.

فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌‌ای ده‌ساله، مشغول به عرضهٔ بهترین لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه پلوپز 61 دونفره صادراتی 110 ولت پارس‌خزر چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

این محصول دستگاهی بسیار خوش‌ساخت و کاربردی است که با طراحی ساده و زیبایی توسط شرکت پارس‌خزر تولید و روانهٔ بازار گشته است. این دستگاه به جهت طراحی مناسبی که دارد، بیشتر برای خانواده‌های کوچک مناسب است.
ظرفیت این دستگاه، 0.6 لیتر است که گنجایش آن بر حسب تعداد نفرات، دونفره طراحی شده است.
بدنهٔ این محصول از جنس استیل طراحی شده است که از دوام و استحکام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.
مصرف انرژی این وسیله بسیار کم است که این یک ویژگی مثبت برای این دستگاه در نظر گرفته می‌شود. همچنین توان این دستگاه 350 وات می‌باشد. همچنین ولتاژ این دستگاه 110 ولت است.
پخت برنج در این دستگاه، با درجات مختلفی قابل انجام می‌باشد که بر اساس ذائقهٔ مشتریان عزیز ایرانی طراحی گشته است.
دراین محصول، ظرف مخصوص پخت برنج با روکش مواد تفلون نچسب بهداشتی پوشیده شده که مقاومت و استحکام بالایی دارد.

درب این دستگاه از جنس شیشه بوده که به‌صورت سوپاپ‌دار طراحی شده تا بخار موجود در دستگاه، از این طریق خارج بشود.

این محصول، مجهز به ترموستات است که دقت و کیفیت بسیار بالایی داشته و به این صورت می‌تواند حالت‌های پخت مواد غذایی را تنظیم کرده و در مصرف انرژی، بسیار صرفه‌جویی کند.
تمام مواد به‌کاررفته دراین دستگاه، از جنس پلاستیک بوده که بسیار بهداشتی می‌باشد. همچنین همهٔ قطعات به‌کاررفته در این دستگاه، در برابر حرارت مقاوم می‌باشند.
این محصول مجهز به سیم‌های نسوز می‌باشد که به همین جهت ایمنی دستگاه را تا حد زیادی افزایش داده است.
همچنین یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه، استفاده از ترمال فیوز است که ایمنی این دستگاه را به‌صورت مضاعفی افزایش می‌دهد و به این صورت از بروز هرگونه خطر احتمالی جلوگیری به عمل خواهد آورد.
طراحی این محصول، بسیار زیبا و ساده است به حدی که می‌تواند با هر نوع سلیقه‌ای سازگاری و همخوانی بسیاری داشته باشد.

پلوپز 61 دونفره صادراتی 110 ولت پارس‌خزر، یک دستگاه کاربردی است که برای خانواده‌هایی با جمعیت کم طراحی شده است. این پلوپز با قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند خوشمزه‌ترین و خوش‌پخت‌ترین پلوها را برای شما حاضر کند و همچنین از ایمنی خوبی برخوردار می‌باشد. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز 61 دونفره صادراتی 110 ولت پارس‌خزر را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان، سفارش داده و خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت