در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

ماشین لباسشویی 8.5 کیلوگرمی پارس‌خزر مدل WM-8514

شناسه محصول: KM291
شناسه محصول: KM291
دسته بندی: ماشین لباسشویی
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
19,790,000
18,404,700 تومان 1,385,300 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

نوع مخزن: درب از جلو نوع موتور: تسمه‌ای سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه رنگ: نقره‌ای صفحه‌نمایش دستگاه: LCD ظرفیت دیگ دستگاه: 8.5 کیلوگرم باز شدن درب دستگاه از سمت راست دارای محفظهٔ استیل ضدزنگ 

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
ماشین لباسشویی 8.5 کیلوگرمی پارس‌خزر مدل WM-8514
نقد و بررسی

نوع مخزن: درب از جلو

نوع موتور: تسمه‌ای

سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه

رنگ: نقره‌ای

صفحه‌نمایش دستگاه: LCD

ظرفیت دیگ دستگاه: 8.5 کیلوگرم

باز شدن درب دستگاه از سمت راست

دارای محفظهٔ استیل ضدزنگ 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

ماشین لباسشویی 8.5 کیلوگرمی پارس‌خزر مدل WM-8514 محصولی مناسب است. این ماشین لباسشویی دارای ویژگی‌های متعدد است. در این مطلب ما قصد داریم که به بررسی دستگاه ماشین لباسشویی 8.5 کیلوگرمی پارس‌خزر مدل WM-8514 بپردازیم پس لطفاً با ما همراه شوید.

WM-8514 ماشین لباسشویی 8.5 کیلوگرمی پارس‌خزر مدل
شستن لباس‌های کثیف آن هم زمانی که روی‌هم جمع می‌شوند، کاری سخت است. چراکه هم باعث ایجاد احساس خستگی در دست افراد شده و هم زمان زیادی را صرف می‌شود تا این لباس‌ها شسته شوند.
اما ساخته‌شدن دستگاه ماشین لباسشویی، دیگر این مشکل از بین رفت و این دستگاه به یک وسیلهٔ کاربردی و پراستفاده در بین مردم تبدیل شد که زندگی بدون آن مشکل و سخت است و تقریباً می‌توان نمونه‌ای از آنها را در خانه‌ها پیدا کرد.
این وسیله آن‌قدر حیاتی و دوست‌داشتنی است که به یک عضو اصلی در هر خانه‌ای تبدیل شده است.
با کمک این دستگاه، رفاه و آسایش برای افراد فراهم خواهد شد و بسیار مناسب خواهد بود.
اما اجازه دهید که یک توضیح کلی درمورد این دستگاه به شما دهیم.
طبیعی است که لباس‌ها تنها با قرارگرفتن در آب تمیز نخواهند شد. این آب باید با فشار به پارچه‌های لباس برخورد کند تا این ذرات کثیفی و چربی از روی لباس‌ها پاک شود. اصلاً کار اصلی این دستگاه همین است که لباس‌ها را درون غلتک‌های فلزی بزرگ و پرازآب بچرخاند و به این با کمک مواد شوینده به تمیزکردن لباس‌های داخل دستگاه اقدام کند.
طرز ‌کار بیشتر مدل‌های این دستگاه به این‌گونه است که با کمک یک دکمهٔ اتوماتیک برنامه‌ای برای این دستگاه مشخص می‌شود. سپس دستگاه بر اساس همان‌ برنامه لباس‌ها را با آب گرم یا ولرم یا خنک تمیز خواهد کرد.
کارهایی که این دستگاه انجام می‌دهد مختلف است. به‌عنوان‌مثال آب سردوگرم را تا اندازهٔ دلخواه ترکیب خواهد کرد. مدت‌زمان شست‌وشو را تنظیم خواهد کرد. لباس‌ها را آب‌کشی کرده و سپس به طور محدودی آنها را خشک خواهد کرد‌.
این دستگاه به گونه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود. اولین مدل آن مدل سطلی است که برای شستن لباس‌ها دارای یک مخزن است. مدل دوم، مدل دوقلو است که دارای دو مخزن است. یکی از مخزن‌ها برای شستن استفاده می‌شود و دیگری به جهت آبگیری و خشک‌کردن لباس‌ها کاربرد خواهد داشت.
مدل اتوماتیک، مدل بعدی است که در آن درب دستگاه در جلو یا بالای آن واقع شده است و تمام مراحل طبق برنامه و به‌صورت خودکار انجام خواهد شد.
این دستگاه دارای بخش‌های متعددی است.
اولین بخش آن شیر کنترل ورودی آب دستگاه است که در زمانی که شما دستگاه را روشن می‌کنید باز شده و پس از تأمین آب موردنیاز، بسته می‌شود‌.
بخش بعدی پمپ آب دستگاه است. این پمپ در دو بخش کار خواهد کرد. این پمپ در چرخهٔ شست‌وشو باعث گردش مجدد آب شده و در چرخهٔ چرخش باعث تخلیهٔ آب می‌گردد.
قسمت بعدی، دیگ داخلی دستگاه است که لباس‌ها درون آن قرار می‌گیرند و همراه با همزن حرکت می‌کند.
برای زمان مشخصی این حرکت تکرار می‌گردد. این دیگ برای تخلیهٔ آب دارای سوراخ‌های کوچک است‌.
نیروی گریز از قسمت مرکز دستگاه به بیرون کشیده شدن آب به دیگ خارجی از لباس‌ها منجر می‌شود.
قسمت بعد، دیگ خارجی دستگاه است که دیگ داخلی را می‌پوشاند. این بخش ثابت است و آب از آن پمپ خواهد شد. بعد از اینکه آب خارج شد دیگ داخلی با آب پاکیزه دوباره پر خواهد شد. در این بخش هدف اصلی جداکردن ذرات مواد شوینده از پارچه است.
بخش بعدی قسمت همزن دستگاه است که داخل دیگ دستگاه قرار می‌گیرد. این بخش وظیفهٔ تمیزکردن لباس‌ها را بر عهده دارد. در زمان کار دستگاه، این همزن می‌چرخد و در درون آب، چرخش ایجاد می‌کند. این چرخش به کمک مواد شوینده کمک می‌کند تا ذرات کثیفی از لباس‌ها جدا بشود. در بعضی از مدل‌های این دستگاه به‌جای همزن، دیسک وجود دارد که با تیغه‌های خود باعث چرخش آب دستگاه خواهد شد.
موتور این دستگاه، قسمت بعدی و مهم دستگاه است.
این قسمت دیگ داخلی و همزن را به چرخش در خواهد آورد. این موتور چند سرعته است و مطابق با نیاز سرعت آن تغییر خواهد کرد.
تایمر دستگاه قسمت بعدی است که به تنظیم زمان شست‌وشو کمک خواهد کرد.
برد جریان چاپی قسمت بعدی دستگاه است که اجزای الکترونیکی و مدارهای مختلف در آن قرار گرفته است.
این بخش دارای وظایف مختلف است.
برند‌های مختلفی در زمینهٔ تولید این دستگاه فعالیت می‌کنند. شرکت پارس‌خزر یکی از این برندها است که تمام سعی خود را کرده تا مانند برند‌هایی چون سونی و سامسونگ بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.
در این مطلب ما قصد بررسی یکی از محصولات این شرکت را داریم که می‌توانید این محصول را مانند محصولات دیگری چون بخارپز پارس‌خزر مدل FS-12000P و پلوپز مولتی کوکر پارس‌خزر مدل تفتان 61 از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کنید. پارس‌خزر اصفهان به مدیریت آقای بهنام‌پور و مدت یک دهه است که مشغول به فعالیت است.

ماشین لباسشویی 8.5 کیلوگرمی پارس‌خزر مدل WM-8514 چه ویژگی‌هایی دارد؟

WM-8514 ماشین لباسشویی 8.5 کیلوگرمی پارس‌خزر مدل

گنجایش داخلی این دستگاه 8.5 کیلوگرم است.
این محصول دارای یک طراحی ساده است که سرعت شست‌وشوی لباس‌ها در آن 1400 دور بر دقیقه است.
این دستگاه بیشتر برای خانواده‌هایی مناسب است که دارای جمعیت متوسط می‌باشند.
جنس قسمت داخلی دستگاه از استیل ضدزنگ است که دارای طراحی ضدسایش می‌باشد و از این طریق باعث افزایش عمر مفید لباس‌ها می‌شود.
این دستگاه دارای 16 برنامه برای شست‌وشوی پیش‌فرض است. به‌عنوان‌مثال این برنامه‌ها شامل شست‌وشوی لباس‌های پشمی، پتو، لباس‌های نخی، لباس‌های رنگی و ... است.
یک دکمهٔ پیچی ولومی برای انتخاب برنامهٔ شست‌وشو در قسمت بالای بدنهٔ دستگاه قرار گرفته است.
برای مشاهده و اعمال تنظیمات دستگاه، ‌ یک صفحه‌نمایش دیجیتال در این دستگاه تعبیه شده است.
گفتنی است که موتور این محصول از نوع BLDC می‌باشد که به دلیل عدم وجود جاروبک طول عمر بالایی را دارا می‌باشند.
یکی از مزیت‌های بزرگ این مدل موتور، این است که راندمان بالایی دارد.
یکی از قابلیت‌های این دستگاه این است که می‌توانید در هنگام انجام عمل شست‌وشو به این دستگاه، لباس‌ اضافه کنید. شما می‌توانید در طی فرایند شست‌وشو در مرحلهٔ دلخواه خود به این دستگاه لباس اضافه کنید.
این دستگاه مجهز به عیب‌یاب هوشمند است. موتور اینورتر با انتقال قدرت تسمه‌ای از بخش‌های دیگر این محصول است.
صفحه‌نمایش این دستگاه از مدل LCD است. این دستگاه دارای قفل کودک می‌باشد. برای این محصول برنامهٔ تنظیم سطح آب تعبیه شده است. این دستگاه دارای برنامهٔ شست‌وشوی تأخیری بوده و همچنین در این دستگاه برنامهٔ شست‌وشوی پتو مجهز به حباب‌ساز تعبیه و طراحی گشته است که مناسب می‌باشد.
طراحی این دستگاه، زیبا و چشم‌نواز می‌باشد‌ و می‌تواند با هر سلیقه‌ای سازگاری داشته باشد. این محصول دارای قابلیت شست‌وشوی سریع در 15 دقیقه است و دارای سیستم رسوب‌زدایی می‌باشد.
سیستم متعادل‌کننده و ضدلرزش در این دستگاه طراحی شده است. این دستگاه دارای تنظیم سطح آب در سه سطح می‌باشد.
این دستگاه به‌صورت درب از جلو می‌باشد.
در نهایت کلام این دستگاه یک محصول کاربردی و مناسب می‌باشد که دارای طراحی زیبا و مناسب است.
ماشین لباسشویی 8.5 کیلوگرمی پارس‌خزر مدل WM-8514 محصولی مناسب است. این ماشین لباسشویی دارای قابلیت‌های متعدد است. شما می‌توانید دستگاه ماشین لباسشویی 8.5 کیلوگرمی پارس‌خزر مدل WM-8514 را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان این محصول را خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت