در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

کتری برقی پارس‌خزر مدل 2200P

شناسه محصول: KM203
شناسه محصول: KM203
دسته بندی: کتری برقی
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
890,000
827,700 تومان 62,300 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی دستگاه: 1850   وزن دستگاه: 0.660 گرم   ظرفیت مخزن کتری: 1.2لیتر   ابعاد دستگاه: 240×30×190 سانتی‌متر   جنس بدنهٔ کتری: پلاستیک   طول سیم دستگاه: 0.8 متر   نوع در محصول: متصل   دارای سیستم ایمنی قطع کن خودکار   دارای صافی ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
کتری برقی پارس‌خزر مدل 2200P
نقد و بررسی

توان مصرفی دستگاه: 1850

 

وزن دستگاه: 0.660 گرم

 

ظرفیت مخزن کتری: 1.2لیتر

 

ابعاد دستگاه: 240×30×190 سانتی‌متر

 

جنس بدنهٔ کتری: پلاستیک

 

طول سیم دستگاه: 0.8 متر

 

نوع در محصول: متصل

 

دارای سیستم ایمنی قطع کن خودکار

 

دارای صافی دهانهٔ کتری

 

دارای قابلیت جوش آوردن آب کمتر از 4 دقیقه

 

دارای چراغ نشانگر

 

قابلیت تنظیم دما: ندارد

 

قابلیت چرخش 360 درجه: ندارد

 

دارای محل نگهداری سیم برق

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

کتری برقی پارس‌خزر مدل 2200P، محصولی کاربردی است. این کتری برقی در جوش آوردن آب به شما کمک خواهد کرد. در این مطلب ما، قصد معرفی دستگاه کتری برقی پارس‌خزر مدل 2200P به شما عزیزان را داریم.

2200P کتری برقی پارس‌خزر مدل

جوشاندن آب به هر دلیلی یا برای دم کردن چای و قهوه و انواع نوشیدنی‌های دیگر، می‌توان گفت یکی از آسان‌ترین و ساده‌ترین کارهایی است که می‌توان در آشپزخانهٔ هر خانه‌ای انجام داد.
به‌وسیلهٔ خاصی هم احتیاج نیست و شما می‌توانید حتی با ریختن آب در قابلمه، کتری، یا هر ظرف دیگری و گذاشتن آن بر روی شعلهٔ گاز، با رسیدن به نقطهٔ جوش و حرارت مدنظر، آب جوش تهیه کنید.
درست است که این کار، ساده و آسان است اما از آنجایی که ما ایرانی‌ها، عاشقانِ چایی و نوشیدنی‌هایی ازاین‌دست هستیم، طعم آبی که جوشیده و طعم چایی به‌دست‌آمده، برایمان بسیار مهم است.
از طرفی دیگر، با به‌وجودآمدن مشغله‌های زیادی که این روزها، بیشتر از گذشته زندگی ما را با خود درگیر کرده است، فرصت و صبر انتظار کشیدن را از ما گرفته است.
هنگامی که صبح زود تصمیم داریم به محل کار، مدرسه یا دانشگاه برویم و عجله داریم، هنگامی که خسته از یک روز پرمشغله به خانه برگشته‌ایم و آن‌قدر خسته‌ایم که توانایی صبر کردن نداریم، هنگامی که مهمانی پرجمعیتی در خانه برگزار کرده‌ایم و می‌خواهیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برای یک جمعیت زیاد، چایی دم کنیم، هیچ فرصتی برای اینکه منتظر بمانیم تا آب کتری گازی و سماور به جوش بیاید و سپس بخواهیم چایی دم کنیم را نداریم.
علم و فناوری، به جهت آسان‌تر کردن زندگی برای انسان‌ها، به جهت اینکه در زمان صرفه‌جویی شود، به جهت اینکه پاسخگوی جمعیت زیاد باشد، هر روز بیشتر از دیروز، گسترده شده و پیشرفت می‌کند.
در این راستا و زمانی که دیگر کتری‌های گازی و سماورها، جواب‌گوی نیازهایی که نام بردیم نبودند، مهندسان باهوش و بااستعداد، دست به تولید وسیله‌ای به نام کتری برقی زدند، تا یک دستیار وفادار و زرنگ، به آشپزخانهٔ هر خانه‌ای، هدیه کنند.
کتری برقی همان‌طور که از نامش مشخص است، وسیله‌ای می‌باشد که با کمک انرژی الکتریکی، آب داخل مخزن را حرارت داده تا به نقطهٔ جوش برسد.
عاشقان چایی و قهوه، علاقهٔ بسیار زیادی به این کتری‌های برقی دارند، چرا که این وسیله، سرعت بسیار بالایی داشته و می‌تواند در عرض چند دقیقه آب را به جوش بیاورد. سرعت کتری برقی بسیار بالاتر از کتری‌های گازی بوده و همین هم دلیل اصلی محبوبیت این کتری‌ها در بین هواداران چایی و قهوه است‌.
این کتری‌های برقی، مزیت‌های زیادی دارند که مهم‌ترین آنها را در قسمت بالا گفتیم. اما اگر بخواهیم بقیهٔ مزایای این دستگاه را نام ببریم باید به دومین مورد مهم اشاره کنیم و آن هم چیزی نیست جز سهولت استفاده از کتری‌های برقی!
کار با این وسیله بسیار آسان است. تنها کافی است آب را به داخل مخزن کتری ریخته و با فشار دادن چند دکمه، بعد از دقایقی کوتاه، آب جوش موردنظر خود را در اختیار داشته باشید‌.
کتری‌برقی‌ها به علت اینکه سرعت بالاتری نسبت به سایر کالاهای تهیهٔ آب جوش و چایی دارند، از انرژی کمتری برای جوشاندن آب استفاده می‌کنند.
این کتری‌ها دقیق هستند به‌گونه‌ای که شما می‌توانید دقیقاً مشخص کنید که چه درجه حرارتی را برای جوش آوردن آب نیاز دارید.
کتری‌برقی‌ها باتوجه‌به اینکه دارای مدل‌ها و کاربرد‌های متفاوتی هستند، هرکدام دارای معایب و مزایایی هستند که همهٔ اینها بسته به جنس و نوع کتری و وزن و مدل آن، متفاوت است.
کتری برقی فلزی که برای ساخت آن از فولاد ضدزنگ استفاده شده و ظاهری مدرن داشته و بسیار کاربردی است.
کتری برقی هوشمند که از طریق برنامه‌هایی که دارد می‌توان به گوشی موبایل وصل شد و از درجه آب آن مطلع شد که البته این مدل، قیمت بالاتری نسبت به بقیهٔ مدل‌ها دارد.
کتری برقی پلاستیکی که قیمت ارزان‌تری نسبت به بقیه داشته و در برابر ضربه، بسیار مقاوم است.
کتری برقی شیشه‌ای که ظاهری شیک و شکیل داشته اما در برابر ضربه، شکننده است.
شاید این سوال برایتان پیش بیاید که تفاوت کتری برقی با چای‌ساز چیست؟
در جواب این سوال باید بگوییم که کتری برقی برخلاف چای‌ساز، قوری ندارد.
و همچنین در مقایسه با چای‌ساز، برای خرید کتری برقی، شما هزینهٔ کمتری پرداخت خواهید کرد.
خب همان‌طور که خواندیم، شرکت‌های مختلف در مدل‌ها و انواع مختلفی دست به تولید کتری‌های برقی زده‌اند که اگر شما برای خرید یک کتری برقی مناسب، اقدام کرده باشید، میان این حجم از گستردگی تنوع، سردرگم خواهید شد.
ما در این مطلب قصد معرفی کتری برقی باکیفیت و قدرتمندی به شما را داریم تا دشواری این راه را کمی آسان‌تر کرده باشیم، پس ادامهٔ این مطلب را هرگز از دست ندهید!
شرکت معتبر پارس‌خزر، نامی آشنا بوده که هر ایرانی حداقل یک‌بار در زندگی خود، این نام را شنیده است.
این شرکت که در تولید لوازم برقی خانگی، سال‌ها موفق عمل کرده، دست به تولید کتری‌های برقی زده که از هر لحاظ، کارآمد و باکیفیت هستند.

 

تمام سعی و کوشش این شرکت بر آن است تا مانند برندهایی چون ال جی و سامسونگ بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.

 

همچنین دستگاه چای‌ساز پارس‌خزر مدل 3500SP و چای‌ساز پارس‌خزر مدل گرم نوش یکی دیگر از محصولات این شرکت است.
قبل از اینکه به ادامهٔ مقاله بپردازیم باید بگوییم که شما می‌توانید از هر کجای ایران که هستید، به‌صورت آنلاین و یا حتی به‌صورت حضوری این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان، تهیه کنید.
پارس‌خزر اصفهان که شعبه‌ای معتمد از شرکت پارس‌خزر است، نزدیک به یک دهه است که با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، در حال ارائهٔ لوازم برقی خانگی به بازار و هم‌وطنان عزیزمان می‌باشد.

دستگاه کتری برقی پارس‌خزر مدل 2200P چه ویژگی‌هایی دارد؟


این کتری برقی محصولی از شرکت معتبر پارس‌خزر است که به‌صورت ساده و سبکی طراحی شده است.

2200P کتری برقی پارس‌خزر مدل
این کتری‌برقی دارای یک طرفیت بسیار مناسب با قیمتی مناسب است.
این دستگاه با استفاده از المنت حلزونی ضدزنگ ساخته شده است که توان مصرفی 1850 داشته و ظرفیت آن 1.2 لیتر می‌باشد.
این کتری‌برقی پارس‌خزر، در کمتر از 4 دقیقه می‌تواند آب را به جوش آورد که این یک ویژگی بسیار عالی و مثبت برای این محصول است.
این محصول مجهز به ترموستات بوده و همچنین دارای فیلتر رسوب‌گیر هم می‌باشد.
بدنة این دستگاه، از جنس پلاستیکی نیمه شفاف با رنگ مایل‌به‌سبز می‌باشد.
قسمت‌های دیگر این کتری که غیرشفاف است به رنگ کرم و روشن بوده که از جنس پلاستیک براق است.
ویژگی مثبتی که این کتری دارد این است که از دو قسمت تشکیل شده. یک کتری و یک‌پایه که سیم برق به آن متصل است و تأمین‌کنندهٔ نیروی برق کتری خواهد بود‌.
نقطهٔ قوت هم همین‌جاست که طراحی این محصول باعث شده تا کتری بدون سیم بوده و جابه‌جایی آن آسان باشد و برای پرکردن کتری بتوانید با خیال آسوده این کار را انجام دهید.
کلیدی که در قسمت زیرین دستگیرهٔ این دستگاه قرار گرفته است، به جهت خاموش و روشن‌کردن دستگاه، تعبیه گشته است.
همان‌طور که گفتیم، المنت این دستگاه، حلزونی بوده و همین موضوع باعث شده تا ماکسیمم ظرفیت آب کتری در مدت زمانی کمی بیش از 4 دقیقه به جوش آید که خب قطعاً اگر مقدار کمتری آب داخل کتری بریزید، زودتر به جوش خواهد آمد.
درب کتری متصل بوده و از کتری جدا نمی‌شود.
نقطهٔ قوت این دستگاه این است که به علت بدنة نیمه شفافی که دارد، میزان آب داخل کتری کاملاً قابل دیدن است.
یک بخش مهم در این محصول پارس‌خزر وجود دارد و آن هم‌صفحهٔ صافی این دستگاه است.
این صفحهٔ پلاستیکی که از جنس بدنه است، توری‌های پلاستیکی با چشمه‌های ریز در آن قرار دارد تا از خروج جرم آب جوش، جلوگیری کند.
این صفحه قابلیت جداشدن از کتری را دارد که همین موضوع باعث شده تا بتوان آن را به‌راحتی تمیز کرد.
کیفیت بالای به‌کاررفته در مواد پلاستیکی این کتری، از دیگر نقاط قوت این محصول پارس‌خزر است.
طراحی چشم‌نواز این محصول در کنار قیمت مناسب، از نکات مثبت این دستگاه است.

کتری برقی پارس‌خزر مدل 2200P، یک محصول خوش‌ساخت و باکیفیت است. این کتری برقی با سرعت خوبی می‌تواند آب را به جوش بیاورد. شما در صورت تمایل به خرید این محصول، می‌توانید دستگاه کتری برقی پارس‌خزر مدل 2200P را از سایت پارس‌خزر اصفهان، سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت