در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

چرخ گوشت پار‌س‌خزر مدل همه‌کاره

شناسه محصول: KM239
شناسه محصول: KM239
دسته بندی: آماده سازغذا
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
4,720,000
4,450,000 تومان 270,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

  توان دستگاه: 1000 وات   میزان خروجی دستگاه: 1200 گرم   محدوده توان مصرفی: 1000 تا 1500 وات   جنس تیغهٔ دستگاه: استیل   ابعاد دستگاه:   طول: 42 سانتی‌متر   عرض: 18 سانتی‌متر   ارتفاع: 38 سانتی‌متر   وزن دستگاه: 8.6 کیلوگرم   دارا...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
چرخ گوشت پار‌س‌خزر مدل همه‌کاره
نقد و بررسی

 

توان دستگاه: 1000 وات

 

میزان خروجی دستگاه: 1200 گرم

 

محدوده توان مصرفی: 1000 تا 1500 وات

 

جنس تیغهٔ دستگاه: استیل

 

ابعاد دستگاه:

 

طول: 42 سانتی‌متر

 

عرض: 18 سانتی‌متر

 

ارتفاع: 38 سانتی‌متر

 

وزن دستگاه: 8.6 کیلوگرم

 

دارای قابلیت سوسیس ساز

 

مجهز به کلید برگردان (Reverse)

 

دارای محفظهٔ نگهداری سیم و شبکه

 

خردکن و مخلوط‌کن

 

دارای قابلیت آب‌گیری میوه‌های مختلف مانند:

 

لیموترش، انار، هویج، سیب، گلابی، کیوی، انگور، غوره

 

مجهز به قابلیت خردکردن پیاز و سیب‌زمینی خام به‌صورت مجزا یا مخلوط

 

دارای قابلیت خرد و مخلوط کردن فرم‌های مختلف ماکارونی و رشته

 

مجهز به تیغه برشی ریزودرشت و ورقه‌ای جهت برش چیپسی مناسب برای رنده کردن سیب‌زمینی، هویج، سیب، خیار، خیارشور، شلغم و سایر میوه‌های سفت

 

مجهز به تیغه برشی خردکن ریز و یا پوره ساز مناسب برای پوره کردن سیب‌زمینی پخته، تخم‌مرغ پخته، شلغم، گوجه‌فرنگی و هویج پخته

 

دارای گواهینامه استاندارد ایمنی محصول

 

دارای دو عدد شبکهٔ مخصوص گوشت چرخ‌کرده، قیمه و سبزی

 

دارای ظرف پلاستیکی جهت جمع‌آوری گوشت چرخ‌کرده

 

دارای ظرف جمع‌آوری آب‌میوه

 

دارای کاردک پلاستیکی به جهت سهولت در برداشتن مواد غذایی ازروی تیغه‌ها

 

سینی به رنگ سفید با قابلیت قرارگیری روی گلویی لاستیکی و دارای گوشت‌کوب پلاستیکی

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

چرخ گوشت پار‌س‌خزر مدل همه‌کاره محصولی بی‌نظیر و قدرتمند است. این چرخ گوشت دستیاری مناسب برای کاربر خود خواهد بود. ما می‌خواهیم در مطلب زیر به معرفی دستگاه چرخ گوشت پار‌س‌خزر مدل همه‌کاره پرداخته و ویژگی‌های این دستگاه را برای شما بررسی کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه بمانید.

چرخ گوشت پار‌س‌خزر مدل همه‌کاره

می‌دانیم که در عصر حاضر، همهٔ مردم به علت کمبود وقت و داشتن مشغله‌های زیاد در زندگی، ترجیح می‌دهند که گوشت چرخ‌کرده را حاضر و آماده از بیرون خریداری کنند. اما این روشی صحیح نیست. چرا که بین گوشتی که از بیرون تهیه شده و گوشتی که در خانه حاضر می‌شود، زمین تا آسمان، تفاوت است. این تفاوت از هر لحاظی می‌تواند وجود داشته باشد. برای مثال گوشت‌چرخ‌کرده‌‌ای که از بیرون تهیه می‌کنید، ممکن است حاوی ناخالصی‌هایی باشد که شما از آن بی‌خبرید. یا اینکه ممکن است اصلاً ترکیبی از گوشت موردعلاقهٔ شما نباشد و طعم مطلوبی را به شما ارائه نکند و مهم‌تر از همه اینکه حتی نمی‌توانید چربی گوشت را بر اساس میزان دلخواهتان تنظیم کنید.
حضور یک دستگاه چرخ‌گوشت به شما کمک کرده تا تمامی این مشکلات را به‌آسانی هرچه‌تمام‌تر حل کنید.
داشتن یک دستگاه چرخ‌گوشت به شما کمک می‌کند تا در هر زمان ممکن، گوشت چرخ‌کردهٔ تازه در دسترس خود داشته باشید و زمانتان را برای خرید
گوشت چرخ‌کرده از بیرون از خانه هدر ندهید.
نمی‌توانیم استفادهٔ پرکاربرد چرخ‌گوشت را در هر آشپزخانه‌ای را زیر سؤال ببریم. قدم اولی که در این راستا باید برداشته شود، انتخاب یک دستگاه باکیفیت و مرغوب می‌باشد.
به‌طورقطع، چرخ‌گوشت‌های امروزی دارای یک ساختمان پیشرفته‌تری نسبت به مدل‌های قدیمی و یا چرخ‌گوشت‌های دستی است که همچنین از نظر ظاهری نیز بسیار شیک و مدرن‌تر طراحی شده‌اند و از لحاظ کاربرد هم دارای قابلیت‌های زیادی نیز می‌باشند.
به علت گیربکس و چرخ دنده‌ای که برای این چرخ‌گوشت‌ها تعبیه شده است، دور بسیار بالای آرمیچر دستگاه کاهش قابل‌توجهی پیدا کرده است که در نتیجه این کار باعث شده تا قدرت زیاد در مارون پیچشی این دستگاه‌ها به وجود بیاید.
جالب است که بدانید، این دو قطعهٔ کاربردی در این دستگاه‌ها، می‌توانند گوشت را با فشار زیادی به جلو هل داده و به دنبال این حرکت، تیغه‌هایی که در قسمت انتهایی این مارپیچ، واقع شده‌اند، گوشت را برش خواهند داد.
فشار وارد شده همچنین کمک می‌کند که گوشت چرخ‌کرده به طور کامل از شبکه فولادین دستگاه به بیرون خروج پیدا کنند، بی‌آنکه حتی ذره‌ای از گوشت به در و دیواره‌های دستگاه چرخ گوشت بچسبد و به این صورت هدر بشود.
جالب و قابل‌توجه است که شبکهٔ این برش‌ها در هر دستگاه چرخ گوشتی باتوجه‌به کارخانهٔ سازنده و برند طراحی کنندهٔ دستگاه، متفاوت خواهد بود.
ازآنجایی‌که کودکان عجول معمولاً به علت کنجکاوی با هر وسیله بازی می‌کنند و در جهان رکوردهای زیادی بابت قطع انگشتان آنها به ثبت رسیده است، مدل‌های جدید به شکلی متفاوت عرضه می‌شوند.
جالب است که در این مدل‌های جدید، ارتفاع لوله را در مقایسه با مدل‌های قبلی نسبتاً بلندتر و تنگ‌تر گرفته‌اند تا به این صورت، نه‌تنها از قسمت تیغه‌های دستگاه فاصله قابل‌توجهی داشته باشد بلکه دست کودکان خردسال نیز از گلوی ورودی دستگاه رد نشود. اما بااین‌حال، حتماً در حین کار با دستگاه چرخ‌گوشت باید مراقب کودکان کنجکاو و بازیگوش خود باشیم.
در بعضی از چرخ‌گوشت‌های جدید، یک دکمه به جهت تغییر گردش موتور واقع شده است که دستگاه را در حالت معکوس قرار می‌دهد.
این قابلیت بسیار کاربردی است چرا که در زمان‌هایی که گوشت در محفظهٔ دستگاه گیرکرده است و مسیر خارج‌شدن گوشت را مسدود کرده است، بسیار به‌دردبخور خواهد بود.
به این صورت که با فعال‌کردن این ویژگی، دور موتور به‌صورت لحظه‌ای در جهت عکس به حرکت در خواهد آمد و گری پاژ موتور دستگاه را برطرف خواهد کرد. پنجره‌های خروجی متنوعی که وجود دارد به شما کمک کرده تا گوشت را به هر شکل دلخواه خودتان چرخ نمایید. معمولاً چرخ‌دنده‌های چرخ‌گوشت‌ها از جنس پلاستیک، برنج و فولاد بوده و وابسته به کارخانهٔ سازنده چرخ گوشت، مشخص می‌شود که کدام یک را در استراتژی خود به کار ببندد.
همان‌طور که احتمالاً می‌دانید تنوع چرخ‌گوشت در بازار بسیار زیاد است و انتخاب یک دستگاه مناسب، دشوار.
برای اینکه دستگاهی متناسب با نیاز خودتان خریداری کنید و همچنین دستگاهی که خریداری می‌کنید، دارای استاندارد‌های مناسب باشد، باید اطلاعات زیادی را کسب نمایید و در این امر، دقت زیادی به خرج دهید.
ما سعی داریم در این مقاله، یکی از کاربردی‌ترین محصولات شرکت پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم.

دستگاه چرخ گوشت پارس‌خزر مدل MG-1600P و چرخ گوشت پارس‌خزر مدل بوفالو 2020 از محصولات دیگر این شرکت بوده که بسیار کاربردی هستند.
شما می‌توانید در صورت تمایل، این محصول را از طریق خرید اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

در مقایسه با محصولات برندهایی چون سونی و ال جی، محصولات شرکت پارس‌خزر از کیفیت مناسبی برخوردار می‌باشند.

فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر می‌باشد، با سابقه‌ای نزدیک به یک دهه و با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، مشغول به عرضهٔ لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه چرخ گوشت پار‌س‌خزر مدل همه‌کاره چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

این چرخ گوشت یک دستگاه بسیار جالب، دوست‌داشتنی و بسیار کاربردی است که به شما امکان انجام چندین کار متفاوت را می‌دهد و بسیار دستگاهی کارراه‌انداز است.
این دستگاه که در عین طراحی ساده، بسیار پرکاربرد است، توسط شرکت خوش‌نام پارس‌خزر طراحی و روانهٔ بازار گشته است.
این محصول دارای بدنه‌ای بسیار مقاوم و محکم است.
این دستگاه همه‌کاره دارای قطعات جانبی کاملی بوده که قابلیت‌های فراوانی را دارا می‌باشد.

چرخ گوشت پار‌س‌خزر مدل همه‌کاره
دستگاه چرخ‌گوشت همه‌کارهٔ پارس‌خزر، با توان خروجی 1200 گرم در دقیقه تولید شده که بسیار مناسب می‌باشد.
جنس تیغهٔ این دستگاه از استیل بادوام و مستحکم بوده که به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی و باقدرت، به شما خدمت کند.
قطعهٔ سوسیس‌سازی که در این دستگاه تعبیه شده است، یک ویژگی بسیار مثبت برای این محصول در نظر گرفته می‌شود چرا که به کاربر کمک می‌کند تا ضمن تهیهٔ طبیعی‌ترین و سالم‌ترین سوسیس خانگی، بتواند تغذیه‌ای سالم را در پیش بگیرد. به کمک این قابلیت می‌توانید در هر زمان که اراده کنید، سالم‌ترین و خوشمزه‌ترین فست‌فودهای خانگی را میل کنید.
کلید برگردانی که در این محصول بی‌نظیر تعبیه شده است، برای برگرداندن مواد غذایی باقی‌مانده در دستگاه بدون نیاز به بازکردن چرخ‌گوشت به شما کمک بسیار زیادی کرده و درواقع از نقاط قوت این دستگاه محسوب می‌شود.
این محصول مجهز به محفظهٔ نگهداری سیم و شبکه نیز می‌باشد که سیم دستگاه را در برابر آسیب‌ها حفاظت خواهد کرد.
داشتن فیلتر جداکنندهٔ آب‌میوه در این دستگاه، بسیار کاربردی و مهم می‌باشد.
این دستگاه می‌تواند برای شما به‌عنوان خردکن و مخلوط‌کن نیز عمل کند و شما را از پرداخت هزینه‌های زیاد برای خرید دستگاه‌های مختلف، راحت خواهد کرد.
قابلیت گرفتن آب‌میوه‌های مختلفی چون لیموترش، انار، هویج، سیب، گلابی، کیوی، انگور، غوره و... نیز در این دستگاه، موجود می‌باشد.
این محصول دارای قابلیت خردکردن پیاز و سیب‌زمینی خام به‌صورت مجزا یا مخلوط همچنین دارای قابلیت خرد و مخلوط کردن فرم‌های مختلف ماکارونی و رشته نیز می‌باشد که فوق‌العاده است.
تیغهٔ برشی ریزودرشت و ورقه‌ای جهت برش چیپسی با این دستگاه ارائه شده که برای رنده‌‎کردن سیب‌زمینی به‌صورت خام و پخته، هویج به‌صورت خام و پخته، سیب، خیار، خیارشور، شلغم و سایر میوه‌های سفت، بسیار مناسب خواهد بود.
همچنین حضور تیغهٔ برشی خردکن ریز و پوره ساز در این دستگاه، برای پوره کردن سیب‌زمینی پخته، تخم‌مرغ پخته، شلغم، گوجه‌فرنگی و هویج پخته بسیار مناسب و کاربردی است.
این دستگاه همچنین دارای گواهی‌نامه‌ی استاندارد ایمنی نیز می‌باشد.
دو عدد شبکهٔ مخصوص گوشت چرخ‌کرده، قیمه و سبزی به همراه یک ظرف پلاستیکی جهت جمع‌آوری گوشت چرخ‌کرده و همچنین ظرف جمع‌آوری آب‌میوه به همراه این چرخ‌گوشت همه‌کاره ارائه خواهد شد. کاردک پلاستیکی که بر روی این دستگاه است، برداشتن مواد غذایی ازروی تیغه‌ها را بسیار آسان کرده است.
سینی مخصوصی که دارای قابلیت قرارگیری روی گلویی لاستیکی است بسیار مناسب می‌باشد.
گفتنی است که همراه با این دستگاه، گوشت‌کوب پلاستیکی نیز به کاربران محترم، ارائه خواهد شد.

چرخ گوشت پار‌س‌خزر مدل همه‌کاره یک وسیلهٔ همه‌کاره است. این چرخ گوشت به شما کمک می‌کند تا به‌جای پرداخت هزینه‌های اضافی، یک دستگاه با چند قابلیت را خریداری کنید.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه چرخ گوشت پار‌س‌خزر مدل همه‌کاره را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه نمایید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت