در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

چرخ گوشت پارس‌خزر مدل بوفالو 2020

شناسه محصول: KM238
شناسه محصول: KM238
دسته بندی: چرخ گوشت
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
4,646,000
4,350,000 تومان 296,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان دستگاه: 1000 وات   میزان خروجی دستگاه: 1200 گرم در دقیقه   محدوده توان مصرفی: 1000 تا 1500 وات   اندازه دهانه ورودی گوشت: 4.5 سانتی متر   ابعاد دستگاه: 380 × 200 × 450 میلی‌متر   وزن دستگاه: 7 کیلوگرم   جنس تیغهٔ دستگاه: فولاد   دا...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
چرخ گوشت پارس‌خزر مدل بوفالو 2020
نقد و بررسی

توان دستگاه: 1000 وات

 

میزان خروجی دستگاه: 1200 گرم در دقیقه

 

محدوده توان مصرفی: 1000 تا 1500 وات

 

اندازه دهانه ورودی گوشت: 4.5 سانتی متر

 

ابعاد دستگاه: 380 × 200 × 450 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 7 کیلوگرم

 

جنس تیغهٔ دستگاه: فولاد

 

دارای حداکثر توان تحت‌فشار 1000 وات

 

دارای توان موتور 300 وات

 

مجهز به صفحه نمایشگر

 

دارای محفظه نگهداری سیم

 

دارای ناودانی و سینی فلزی

 

به همراه درپوش مخصوص سینی

 

دارای دو شبکه

 

دارای ظرف نگهداری

 

دارای قابلیت سوسیس ساز

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

چرخ گوشت پارس‌خزر مدل بوفالو 2020 محصولی پرقدرت و بی‌نظیر است. این چرخ گوشت دستگاهی کاربردی خواهد بود. ما در ادامهٔ مطلب به بررسی ویژگی‌های دستگاه چرخ گوشت پارس‌خزر مدل بوفالو 2020 پرداخته و آن را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. پس لطفاً تا انتها با ما همراه بمانید.

چرخ گوشت پارس‌خزر مدل بوفالو 2020

همهٔ ما می‌دانیم که گوشت یکی از مواد غذایی مهم در سبد غذایی خانواده به‌حساب می‌آید. اما اینکه هر فردی چه مقدار از گوشت را استفاده کرده و از چه روش‌هایی برای پخت گوشت استفاده می‌کند هم بسیار حائز اهمیت و مهم می‌باشد.
درواقع سلامتی افراد خانواده بسیار مهم است و این سلامتی هم به خوردن غذای سالم و داشتن تغذیهٔ مناسب نیز وابستگی دارد. یک روش برای آماده‌کردن گوشت قرمز و یا گوشت مرغ برای طبخ، چرخ کردن گوشت می‌باشد. درحقیقت با این امر، شما می‌توانید غذاهای متنوع‌تری را حاضر کرده و تغذیهٔ مناسبی داشته باشید.
حضور یک دستگاه چرخ‌گوشت در هر خانه‌ای بسیار مهم است، به این دلیل که به این وسیله هم می‌توانید از سلامت گوشت چرخ‌کرده اطمینان داشته باشید و هم اینکه می‌توانید میزان چربی مورداستفاده در گوشت را کنترل کنید و بر مراحل تهیهٔ گوشت چرخ‌کرده نظارت داشته باشید تا ناخالصی وارد گوشت نگردد.
از طرفی دیگر مجبور نیستید برای هر وعدهٔ غذایی خود، گوشت را از بیرون تهیه کنید. با داشتن یک دستگاه چرخ‌گوشت، می‌توانید در هر زمانی که اراده کنید، گوشت‌چرخ‌کرده‌ی تازه در اختیار داشته باشید و از خوردن آن لذت ببرید.
به‌علاوه، برخی از چرخ‌گوشت‌ها دارای قابلیت سوسیس ساز هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید سوسیس خانگی تهیه کنید و از طعم طبیعی آن لذت ببرید. به‌علاوه، دیگر مطمئن هستید که سوسیسی که می‌خورید، سالم است و خودتان بر مراحل تهیهٔ آن نظارت داشته‌اید که این یک ویژگی مثبت است.
درگذشته چرخ‌گوشت‌هایی در بازار موجود بود که به‌صورت دستی کار می‌کردند و اکثر آنها عملکرد خوبی داشتند، اما بخش زیادی از کار به عهده کاربر بود و فشار زیادی به عضلات دست فرد وارد می‌کرد.
این موضوع کار را کمی کند و خسته‌کننده می‌کرد.
اما باگذشت زمان و پیشرفته‌‌تر شدن فناوری، مدل‌های متفاوتی از چرخ‌گوشت‌های برقی به بازار عرضه شد که چه از نظر کارایی و چه از نظر سرعت، کار را برای کاربر، آسان‌تر و سریع‌تر کردند.
هنگام خرید یک دستگاه چرخ‌گوشت حتماً باید به یکسری از نکات توجه داشته باشید تا خریدتان به نحو احسن انجام پذیرفته و پس از خرید، پشیمان نگردید.
در قدم اول، جنس مواد سازنده یک دستگاه چرخ‌گوشت، مهم‌ترین چیزی است که باید مدنظر داشته باشید. سعی کنید به این نکته، دقت بسیار زیادی داشته باشید که جنس مواد سازنده، بادوام باشد.
قدرت موتور، خروجی چرخ‌گوشت و ... از نکات دیگری است که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید.
چرخ‌گوشت‌ها دارای تنوع مدل زیادی در بازار هستند که در هنگام خرید، حتماً باید به کسب اطلاعات زیاد درمورد هرکدام بپردازید و بادقت انتخاب نمایید.
در این مطلب ما قصد داریم یک محصول فوق‌العاده از برند پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم.

دستگاه چرخ گوشت با کلید برگردان مدل MG 1400R و چرخ گوشت پارس‌خزر مدل MG-1600P محصولاتی دیگر و باکیفیت از این شرکت هستند.

شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به این فروشگاه، محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

محصولات این شرکت در مقایسه با محصولات برندهایی چون سونی و سامسونگ از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.
فروشگاه پارس‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌‌ای نزدیک به یک دهه، مشغول عرضهٔ بهترین لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

ویژگی‌های این دستگاه چرخ گوشت پارس‌خزر مدل بوفالو 2020 چیست؟

این چرخ گوشت یکی از باکیفیت‌ترین و محبوب‌ترین محصولات شرکت پارس‌خزر است که با طراحی ساده و قدرتمندی به بازار عرضه گشته است.
وزن سبک این دستگاه، باعث شده تا حمل و جا‌به‌جایی این دستگاه، بسیار آسان‌تر باشد. همچنین ابعاد این دستگاه بسیار مناسب است که به شما امکان داده تا در هرکجای آشپزخانه جاگرفته و اینکه فضای زیادی از آشپزخانه‌‌تان را اشغال نخواهد کرد.

چرخ گوشت پارس‌خزر مدل بوفالو 2020
بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک بوده و همچنین تیغه‌های این دستگاه از جنس فولاد نیز می‌باشد و همین نکتهٔ ترکیب فلز و پلاستیک در این محصول کارآیی آن را بسیار بالا برده است.
دراین دستگاه ناودانی فلزی با پیچ تنظیم به بدنهٔ دستگاه فیکس خواهد شد.
سینی گوشتی که در قسمت بالایی ناودانی دستگاه قرار دارد، ظرفیت مناسبی داشته و به شما کمک می‌کند تا حجم بیشتری از گوشت را چرخ کنید.
ویژگی برجستهٔ این دستگاه این است که این سینی درپوشی هم داشته تا در صورتی که کاربر دستگاه را برای استفاده‌های بعدی روی میز باقی می‌گذارد، سینی خاک نگرفته و مواد داخل دستگاه کثیف و آلوده نگردد.
این دستگاه دارای نمایشگر بوده که بسیار به کاربر کمک می‌کند و از نقاط قوت این دستگاه محسوب می‌شود.
یک محفظهٔ مخصوص برای جمع‌آوری سیم بر روی بدنهٔ این دستگاه قرار داشته تا هم دستگاه ظاهر بهتری داشته باشد و هم سیم برق دستگاه از آسیب‌های احتمالی حفظ شده و دچار قطعی نگردد.
در این محصول پایه‌های ضد لغزش در قسمت زیر دستگاه واقع گشته است تا از حرکت و جابه‌جایی چرخ گوشت در حین فعالیت، جلوگیری به عمل آورند.
دسته‌ای پلاستیکی به جهت فشردن و هدایت گوشت و مواد غذایی به سمت مارپیچ و تیغه‌ها نیز به همراه این دستگاه به کاربر، ارائه خواهد شد.
سرعت چرخ‌کردن گوشت در این دستگاه، در حدود 1200 گرم در دقیقه می‌باشد. موتور پرقدرت این محصول، 1000 وات توان داشته تا بتواند تکه‌های گوشت را به‌راحتی چرخ کند.
یکی از ویژگی‌های مهم و مثبت این دستگاه، داشتن کلید دوربرگردان موتور است که در اختیار کاربر امکانات زیادی را قرار خواهد داد.
یک ظرف مخصوص به جهت جمع‌آوری گوشت چرخ شده به همراه این دستگاه ارائه می‌شود تا از کثیف شدن ظروف دیگری جلوگیری شود.
مجهز بودن این دستگاه به قطعهٔ سوسیس ساز باعث شده تا محبوبیت این دستگاه در بین مردم زیاد شود و همچنین کاربر با استفاده از این قطعه بتواند، تغذیهٔ سالم‌تری را در رژیم غذایی خود قرار بدهد.

چرخ گوشت پارس‌خزر مدل بوفالو 2020 دارای قطعات الکتریکی با عایق‌کاری دوبل است تا به‌این‌ترتیب، ایمنی این دستگاه، افزایش پیدا کند. به همراه این چرخ گوشت، دو عدد شبکه به جهت خردکردن گوشت به شما کاربران عزیز ارائه می‌گردد.
طراحی زیبا و تنوع رنگی این محصول باعث شده تا با هر سلیقه‌ای همخوانی داشته باشد.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه چرخ گوشت پارس‌خزر مدل بوفالو 2020 را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان خریداری نمایید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت