در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4030

شناسه محصول: KM277
شناسه محصول: KM277
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,573,000
2,393,000 تومان 180,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ابعاد دستگاه: 46x24x58 سانتی‌متر   وزن دستگاه: 7.3 کیلوگرم   حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات   حجم باددهی دستگاه: 56   سرعت گردش پروانه: 1250   دارای قابلیت تنظیم ارتفاع   تعداد پره‌های دستگاه: سه پره   جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4030
نقد و بررسی

ابعاد دستگاه: 46x24x58 سانتی‌متر

 

وزن دستگاه: 7.3 کیلوگرم

 

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات

 

حجم باددهی دستگاه: 56

 

سرعت گردش پروانه: 1250

 

دارای قابلیت تنظیم ارتفاع

 

تعداد پره‌های دستگاه: سه پره

 

جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4030 محصولی باکیفیت و قدرتمند است که می‌تواند در روز‌های گرم سال، بهترین دوست و همراه شما باشد. این پنکه پایه بلند می‌تواند نسیمی خنک و لذت‌بخش را در محیط اتاق پخش کند. ما در این مطلب قصد داریم دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4030 را به شما عزیزان معرفی کنیم و سپس به بررسی همهٔ ویژگی‌های آن بپردازیم. پس لطفاً تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید.

 ES4030 پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل

 

انسان‌ها همواره از گذشته‌های دور تا به امروز، تلاش زیادی کرده‌اند تا بتوانند در روزهای گرم سال به شیوه‌ها و روش‌های مختلفی، فضای محیط کار و زندگی خودشان را خنک کنند تا به هر طریقی که شده است، از دست گرما خلاصی یابند.
خوشبختانه هم توانسته در این زمینه به شکل موفقی عمل کنند و به پیشرفت‌های بسیار بزرگی در این زمینه برسند.
در عصر حاضر، وسایل مختلف و متفاوتی به جهت خنک‌سازی محیط، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
به‌طورکلی، وسایل سرمایشی در این زمینه، پیشرفت‌های چشمگیری کرده‌اند و انواع مختلفی از آنها مانند کولرهای گازی، کولرهای آبی و همچنین اسپلیت‌ها در مدل‌ها و توان‌های مختلفی به بازار ارائه شده‌اند که هرکدام دارای قدرت و کاربرد و توانایی مخصوص به خودشان هستند.
اما گفتنی است که در موقعی که هنوز استفاده از کولرهای آبی و گازی به اندازهٔ امروزه، رایج و متداول نشده بود، پنکه‌ها از رایج‌ترین وسایل سرمایشی بودند که در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و همچنین از قیمت مناسب و امکان جابه‌جایی آسانی بهره می‌بردند.
با گذر زمان و پیشرفته‌تر شدن وسایل سرمایشی، پنکه به علت مزیت‌های زیادی که داشت همچنان از وسایل سرمایشی موردعلاقهٔ مردم بود که می‌شد در هر خانه‌ای تقریباً یکی از آنها را پیدا کرد.
دقت داشته باشید که باید برای خریدن این، یکسری از معیارها را در نظر بگیرید تا خریدی به‌قاعده و مناسب داشته باشید.
معیار‌هایی چون نوع متناسب با نیازتان، اندازه، وزن، تنظیم سرعت، صدای آن، ارتفاع آن، چرخش و سرعت سینوسی و نوع گارد آن، از مهم‌ترین عواملی هستند که در خرید این دستگاه باید آنها را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.
این دستگاه معمولاً دارای انواع مختلفی است. مانند مدل سقفی، رومیزی، دیواری و ایستاده یا پایه بلند که هرکدام از آنها دارای کاربردهای منحصر‌به‌فرد خودشان هستند و قطعاً که با یکدیگر متفاوت می‌باشند.
ما در این مطلب قصد داریم درمورد مدل ایستاده یا همان پایه‌بلند صحبت کنیم و ویژگی‌های این مدل را مورد بررسی قرار دهیم.
به‌طورکلی مدل پایه‌بلند دارای مزیت‌های زیادی است که شاید انتخاب آنها کار صحیح و مناسبی باشد.
این وسایل به علت پایه‌بلند بودن، می‌توانند فضای بزرگ‌تری از محیط را خنک کنند و در قسمت زیادی از محیط، نسیم خنکی را به گردش درآورده و به این صورت در تهویهٔ هوای محیط، نقش بسزایی داشته باشند.
معمولاً در این محصولات، قابلیت تنظیم ارتفاع موجود است که به این شکل، کاربر خواهد توانست که دستگاه را در اندازهٔ دلخواه خود قرار دهد و با میز کار خود یا با تختخواب و یا هر محیط دیگری، ارتفاع دستگاه را تنظیم کند و به این شکل بتواند به بهترین حالت ممکن، از نسیم خنک دستگاه، بهره‌مند بشود.
مدل پایه‌بلند یا ایستاده، قابل‌حمل و جا‌به‌جایی است که به‌راحتی می‌توان آن را با خود به محیط موردنظر حمل کرد و در مکان موردنظر، این مدل را جای‌گذاری کرد تا در هر محیط و هر اتاقی بتوان از آن استفاده کرد.
این دستگاه از وزن مناسبی برخوردار است که در حمل و جا‌به‌جایی دستگاه به کاربر خود، کمک بسیار زیادی می‌کند.
از طرف دیگر این محصولات به علت ابعاد مناسبی که دارند، آن‌چنان فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد و تنها در گوشهٔ کوچکی از اتاق شما، جا خواهند شد.
مدل پایه‌بلند یا ایستاده، دارای قابلیت‌ها و مزیت‌های زیادی است که خب دربین مصرف‌کنندگان خود، از محبوبیت نسبتاً بالایی برخوردار می‌باشد.
همچنین که دارای تنوع برند و مدل زیادی در بازار بوده و خریدار را در هنگام خرید، تا حد زیادی سردرگم می‌کنند. پس باید حتماً قبل از خریدن این محصولات، دقت داشته باشید که نیازتان به کدام مدل است، تحقیق و پرس‌وجو کرده و سپس دست به خرید محصول موردنظرتان بزنید.
ما همان گونه که در ابتدای این مطلب گفتیم، قصد داریم، محصولی از شرکت پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که بسیار کاربردی و قدرتمند و باکیفیت است و می‌تواند دوست خوبی در روزهای گرم سال برای شما باشد.

این شرکت پنکه‌های خوب و مناسبی را تولید کرده که از جمله آنها می‌توان به پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010 و 

پنکه پایه بلند ES4010RWKM و... اشاره کرد.

پس از مطالعهٔ ویژگی‌های این محصول که در ادامه به آنها می‌پردازیم، در صورت تمایل، می‌توانید این محصول را به‌صورت خرید اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این دستگاه را خریداری کنید.

محصولات پارس‌خزر در رقابت با برندهای خارجی لوازم خانگی مانند بوش و سامسونگ، به شکل مناسبی عمل کردند.


فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر می‌باشد، نزدیک به یک دهه است که با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، در زمینهٔ عرضهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار، فعالیت می‌کند.

دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4030 چه ویژگی‌هایی دارد؟

این دستگاه، یکی از محصولات محبوب و باکیفیت شرکت معتبر پارس‌خزر است که دارای قابلیت‌های متفاوت و مناسبی می‌باشد.
این محصول شرکت پارس‌خزر در دستهٔ مدل پایه‌بلند بازار قرار گرفته که دارای کیفیت بسیار مناسبی می‌باشد.
این دستگاه، درعین طراحی ساده‌ای که دارد، بسیار کاربردی است و می‌تواند بهترین یاور شما در روزهای گرم و طاقت‌فرسای سال باشد.
لولهٔ استیل تعبیه شده در این مدل می‌تواند به کاربر کمک کند تا ارتفاع پنکه را به 145 سانتی‌متر برساند و ارتفاع دستگاه را بر اساس میزان دلخواه خودش، تنظیم نماید که این یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه به شمار می‌آید.
پایهٔ فلزی مستحکمی که برای این مدل طراحی شده است با پوشش رنگ اپوکسی پوشیده شده که بسیار مناسب و باکیفیت می‌باشد.
کلیدهای تنظیم سرعت این محصول که بر روی پایه‌ی این دستگاه قرار گرفته است، در سه حالت کند، متوسط و تند قابل تنظیم می‌باشند که به کاربر این امکان را داده تا دستگاه را بر روی میزان دلخواه خود، تنظیم نماید.

ES4030 پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل


بر روی بدنهٔ این دستگاه، چهار دکمه، واقع شده است که کمک می‌کند تا بتوان دستگاه را در سه سرعت روشن کرده و با استفاده از دکمهٔ خاموش دستگاه را از کار بیندازد.
یک نکتهٔ مهم و مثبتی که درمورد این دستگاه وجود دارد این است که پایهٔ این دستگاه، به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که اگر این وسیله در حداکثر ارتفاع خود به سر می‌برد، بازهم از واژگون شدن دستگاه جلوگیری به عمل بیاورد.
طراحی زیبای این محصول به‌گونه‌ای بوده که در آن، ترکیب رنگ‌های سفید و آبی در بدنهٔ دستگاه القاکننده احساس خنکی می‌باشد که به کاربر، حس خوبی را منتقل خواهد کرد.
گارد محافظی که برای این محصول طراحی شده است، بسیار خوب و مناسب بوده و به این صورت از بروز خطر برای کودکان کنجکاو یا نزدیک شدن سهوی به پره‌ها توسط افراد، جلوگیری به عمل می‌آورد که البته دقت داشته باشید، رعایت نکات ایمنی همیشه واجب و ضروری است.
فیوز حرارتی تعبیه شده در این دستگاه، از داغ شدن دستگاه و سوختن موتور دستگاه جلوگیری کرده و این هم از نقاط قوت این دستگاه محسوب می‌شود.
گفتنی است که تنظیم زاویهٔ این محصول به‌صورت جغجغه‌ای انجام می‌گردد.
سیم بلندی که این محصول دارا می‌باشد، باعث شده تا احتیاجی به سیم‌های رابط نبوده و دستگاه بتواند فاصله زیادی را پوشش دهد. 
توان مصرفی این دستگاه تنها 60 وات بوده و حجم باددهی آن نیز به 56 مترمکعب بر دقیقه می‌رسد.
همچنین این دستگاه مجهز به قابلیت تنظیم گردش افقی بوده که بسیار مناسب می‌باشد.
سیم بلند این دستگاه دارای روکش pvc بوده که باکیفیت مناسب می‌باشد.

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4030 یک دستگاه فوق‌العاده با قابلیت تنظیم ارتفاع بوده که می‌توانید آن را در هر گوشه‌ای از اتاقتان قرار دهید و با تنظیم ارتفاع آن روی حد دلخواه، از نسیم خنک این پنکه بهره‌مند شوید. این پنکه پایه بلند، با قابلیت‌های خاص و مناسبی که دارد می‌تواند تحمل روزهای گرم سال را برای کاربران خود، آسان‌تر کند.
در صورت تمایل به خرید این محصول، می‌توانید دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4030 را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه و خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت