در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010RWKM

شناسه محصول: KM282
شناسه محصول: KM282
دسته بندی: تهویه مطبوع
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
3,000,000
2,790,000 تومان 210,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

نوع پنکه: ایستاده توان مصرفی دستگاه: کم‌مصرف حداکثر 60 وات 220 ولت متناوب، 50 هرتز حجم باددهی دستگاه: 56 مترمکعب بر دقیقه تنظیم سرعت: 3 حالته (کند، متوسط، تند) ارتفاع دستگاه: قابل تنظیم از 105 تا 145 سانتی‌متر اندازهٔ سیم دوشاخه: 3 متری با روکش...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010RWKM
نقد و بررسی

نوع پنکه: ایستاده

توان مصرفی دستگاه: کم‌مصرف حداکثر 60 وات

220 ولت متناوب، 50 هرتز

حجم باددهی دستگاه: 56 مترمکعب بر دقیقه

تنظیم سرعت: 3 حالته (کند، متوسط، تند)

ارتفاع دستگاه: قابل تنظیم از 105 تا 145 سانتی‌متر

اندازهٔ سیم دوشاخه: 3 متری با روکش pvc

نوع پروانه: پلاستیک شفاف 3 یا 4 پره

دارای دستگیرهٔ حمل آسان

دارای قابلیت تنظیم گردش افقی

دارای قابلیت تنظیم زاویه عمودی وزش باد

فاقد تایمر

فاقد حالت ریتم

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010RWKM محصولی بسیار کاربردی و باکیفیت است که می‌تواند با قابلیت‌هایی که دارد به شما کمک زیادی کند. این پنکه پایه بلند می‌تواند دوست و همراه خوبی برای شما در فصل تابستان باشد. پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010RWKM پارس‌خزر دارای قیمت مناسبی است که در این مطلب به بررسی آن پرداخته و ویژگی‌های این محصول را تک‌به‌تک مورد بررسی قرار خواهیم داد پس تا انتها با ما همراه باشید.

ES4010RWKM پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل

همهٔ ما می‌دانیم که تحمل گرمای فصل تابستان، بدون حضور وسایل سرمایشی تقریباً غیرممکن است. وسایل سرمایشی که به‌مرورزمان پیشرفته و پیشرفته‌تر شدند، نقش بسیار مهمی در خنک‌کردن و همچنین تهویهٔ هوای محیط خواهند داشت.

کولر‌های آبی و گازی، اسپلیت‌ها و پنکه‌ها از انواع مختلف وسایل سرمایشی هستند که درحقیقت کاربردی‌ترین وسیلهٔ برقی در فصول گرم سال هستند.

در میان تمام این وسیله‌ها، پنکه‌ها که قدمت زیادی دارند، همچنان از محبوب‌ترین وسیله‌های برقی هستند.

در بسیاری از محیط‌ها، از این دستگاه برای جابه‌جایی هوا و خنک نگه‌داشتن محیط استفاده می‌شود. همچنین برای تهویه هوای اتاق و یا حمام هم از انواع این محصول استفاده می‌شود.

مدل‌های متنوع و مختلفی برای این وسیله در بازار وجود دارد که هرکدام از آنها دارای کاربردی مختلف هستند به‌طوری‌که کاربرد هرکدام با دیگری متفاوت و ویژه است.

در میان همهٔ محصولات موجود در بازار، هرکدام از آنها دارای متقاضیان خاص خود هستند. چراکه هرکدام از انواع پنکه، محل مصرف خاص خود را دارا هستند. به این صورت که گاهی اوقات بر اساس هزینه، پایداری و انعطاف‌پذیری می‌توانند به‌توسط افراد مختلفی انتخاب گردند.

مدل سقفی، دیواری، رومیزی و ایستاده یا پایه بلند، از انواع مختلف این وسیله در بازار هستند. در این مطلب ما می‌خواهیم درمورد مدل ایستاده یا پایه بلند، صحبت کنیم.

درحقیقت بهترین و آسان‌ترین راه برای مدیریت لوازم‌خانگی در فصل تابستان، استفاده از مدل ایستاده است.

چراکه این دستگاه ایستاده به‌آسانی قابل‌حمل هستند. با استفاده از آن شما می‌توانید، تجربه‌ای لذت‌بخش و ویژه‌ای از خنک شدن شخصی را احساس کنید و در فضایی مطبوع، نفس بکشید.

این محصول ازآن‌جهت موردتوجه است که کاربر به‌آسانی می‌تواند آن را از یک مکان به مکان دیگر منتقل نمایند و در هر محیطی از آن استفاده کند.

از دیگر ویژگی‌های این وسیله این است که به‌آسانی می‌توانید ارتفاع آن را مطابق با نیاز خودتان تنظیم نمایید.

پره‌های آیرودینامیکی این مدل می‌توانند به‌راحتی جابه‌جایی هوا و عملکرد مطلوب پنکه را تضمین نمایند. جالب است بدانید که نصب این محصولات دوست‌داشتنی بسیار آسان بوده و احتیاجی به سیم‌کشی یا نصب مکانیکی نخواهد داشت.

شما می‌توانید این وسیله را در نزدیکی پنجره قرار دهید تا جابه‌جایی هوای تازه به اتاق به‌آسانی انجام بشود. بهترین ویژگی مؤثر این محصول این است که کاربر می‌تواند در داخل و یا خارج اتاق از آنها استفاده کند.

به‌طورکلی این وسایل بسیار برای محیط‌های کوچک و بسته مناسب هستند و دارای مزیت‌های زیادی هستند.

باتوجه‌به اینکه مدل‌ها و برندهای مختلفی از این پنکه‌ها در بازار وجود دارد، انتخاب یک دستگاه مناسب کار دشواری است. پس حتماً قبل از خرید محصول موردنظرتان، اطلاعات کافی به دست آورده و بر اساس نیاز خود خرید کنید.

ما در این مقاله قصد داریم محصولی از شرکت خوش‌نام پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

این شرکت در زمینه تولید انواع پنکه موفق عمل کرده که می‌توان از جمله آنها به پنكه پایه بلند پارس‌خزر مدل رعنا و پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4060RW و... اشاره کرد.

 

در نظر داشته باشید که می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پارس‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، این محصول را خریداری کنید.

محصولات برند پارس‌خزر، محصولاتی باکیفیت در مقایسه با برندهای خارجی لوازم خانگی مانند سونی و یا سامسونگ هستند.

فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌‌ای نزدیک به یک دهه است که مشغول به ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار است.

دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010RWKM دارای چه ویژگی‌هایی است؟

 

این دستگاه یکی از بلندترین دستگاه های موجود در بازار بوده که توسط شرکت پارس‌خزر طراحی و تولید گشته است. این وسیله دارای طراحی ساده و زیبا بوده که به‌آسانی قابل‌استفاده و حمل به هر محیطی است.

این محصول دارای پایهٔ فلزی است که بسیار مستحکم و مقاوم است.

یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه، لولهٔ استیل تعبیه شده بر روی این مدل است که با استفاده از آن می‌توانید ارتفاع این پنکه تا 145 سانتی‌متر رسانده و تغییر بدهید.

توان مصرفی این وسیله، 60 وات است و همچنین میزان باددهی این دستگاه، 56 مترمکعب بر دقیقه است که باعث شده تا این محصول در بین کاربران پارس‌خزری، محصولی محبوب باشد.

کلید تنظیم سرعتی که در این وسیله تعبیه گشته است باعث شده تا کاربر بتواند دستگاه را در سه حالت مختلف کند، تند و متوسط قرار داده و روی میزان دلخواه خود، تنظیم کند.

ES4010RWKM پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل

گارد محافظ ایمنی که دراین محصول تعبیه گشته است به‌صورت طرح میله‌ای بوده که از برخورد اجسام با پره‌های پنکه جلوگیری کرده و از ایجاد هرگونه خطری ممانعت به عمل می‌آورد.

موتور این دستگاه پارس‌خزری فوق‌العاده مجهز به فیوز حرارتی بوده که ایمنی دستگاه را تا حدی زیاد، افزایش می‌دهد.

این محصول دارای قابلیت تنظیم آسان زاویهٔ وزش باد به‌صورت جغجغه‌ای است که مطلوب و مناسب است.

قابلیت تنظیم گردش افقی که در این محصول پارس‌خزری تعبیه گشته است بسیار مناسب است.

قابلیت تنظیم ارتفاعی که در این دستگاه قرار داده شده است کمک می‌کند تا بتوانید این وسیله را در ارتفاع دلخواهتان قرار دهید و هر گوشه‌ای از اتاق که در نظر دارید را خنک کنید. همچنین تهویهٔ هوای اتاق با استفاده از این قابلیت بسیار کارآمدتر صورت می‌پذیرد.

این دستگاه همان‌طور که گفته شد، بلندترین محصول موجود در بازار بوده که مناسب و مطلوب است.

پایهٔ فلزی این دستگاه بسیار مستحکم است و با رنگ اپوکسی پوشیده شده است.

سیم دوشاخهٔ این وسیله سه‌متری بوده و دارای روکش pvc است و به این صورت می‌توان این محصول را در جای‌جای خانه قرارداد و از آن استفاده کرد.

دارابودن گواهینامهٔ استاندارد ایمنی و همچنین نشان استاندارد اروپا تضمینی بر کیفیت این محصول است.

این محصول پارس‌خزری، نسبتاً وزن مناسبی داشته که به‌آسانی می‌توانید آن را حمل کنید.

قابلیت تنظیم ارتفاع این وسیله ویژگی بسیار مناسبی بوده که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010RWKM، محصولی با قابلیت‌هایی مناسب است که می‌تواند وسیله‌ای کاربردی به‌حساب بیاید. این پنکه پایه بلند قیمت مناسبی نیز دارد. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4010RWKM پارس‌خزر را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت