در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل آدو

شناسه محصول: KM261
شناسه محصول: KM261
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
3,272,000
3,042,960 تومان 229,040 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات   ابعاد دستگاه: 59x33x120 سانتی‌متر   وزن دستگاه: 8.35 کیلوگرم   حجم باددهی دستگاه: 56   تعداد پره‌های دستگاه: چهار پره   جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک   دارای ریموت کنترل   دارای قابلیت تنظیم ارتفاع   د...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل آدو
نقد و بررسی


حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات

 

ابعاد دستگاه: 59x33x120 سانتی‌متر

 

وزن دستگاه: 8.35 کیلوگرم

 

حجم باددهی دستگاه: 56

 

تعداد پره‌های دستگاه: چهار پره

 

جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک

 

دارای ریموت کنترل

 

دارای قابلیت تنظیم ارتفاع

 

دارای تایمر

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل آدو محصولی بسیار قدرتمند و کاربردی است. این پنکه پایه بلند محصولی کارآمد است. در این مقاله ما قصد داریم به بررسی ویژگی‌های دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل آدو بپردازیم و این محصول را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس حتماً تا پایان این مقاله، ما را دنبال کنید.

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل آدو

پنکه‌ها یکی از لوازم‌خانگی هستند که بسیار کاربردی می‌باشند و دست‌کم در هر خانه‌ای یکی از آنها را می‌توانید پیدا کنید‌.
آنها درواقع از زمان قاجار وارد دربار در ایران شدند و بعدها در گذر زمان، به شکل عمومی مورداستفاده قرار گرفتند. البته ممکن است که تا الان کولرهای آبی و گازی جای آنها را گرفته باشند، اما هنوز هم وجودشان به علت آسانی در حمل‌ونقل و امکان جابه‌جایی راحت‌تر آن‌ها، بسیار ضروری و مهم است و در بین اکثر مردم، محبوب می‌باشد. از طرف دیگر باید در نظر داشت که ممکن است در بسیاری از فضاها امکان نصب کولر وجود نداشته باشد و برای تحمل کردن گرمای تابستان، هیچ چاره‌ای به جز استفاده از پنکه وجود نخواهد داشت.
آنها به این صورت عمل می‌کنند که جریان هوا را در محیط برقرار کرده و این گردش هوا که به‌توسط پره‌های آنها به وجود می‌آید، باعث ایجاد احساس خنکی در انسان خواهد شد.
این محصولات دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام، کارایی متفاوت و منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند. آنها در مدل‌های مختلفی چون مدل ایستاده، رومیزی، دیواری و سقفی، تقسیم‌بندی‌شده و به این صورت طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها را در پیشروی مشتری قرار می‌دهند.
ازاین‌جهت شناختن مدل‌های متفاوت آنها برای انتخاب و خرید توسط خریدار بسیار ضروری است. این وسایل همچنین بر اساس ویژگی‌های محیطی که قرار است در آن به کار برده شوند، متغیر می‌باشند.
همان‌طور که گفته شد، یکی از انواع مدل‌های موجود در بازار، مدل ایستاده می‌باشد که در انواع برندهای مختلف در بازار موجود است.
برای هر خانه‌ای از نظر ما وجود یکی از آنها ضروری به نظر می‌رسد. اما اینکه شما بتوانید بهترین مدل را از بین این‌همه مدل و برند مختلف پیدا کرده و خریداری کنید که هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ کیفیت، مورد دلخواه شما بوده و اطمینان خاطر داشته باشید، یکی از مواردی است که حتماً نیازمند داشتن اطلاعات کافی و همچنین وقت بیشتر برای انتخاب بهترین مدل آنها می‌باشد.
به‌طورکلی مدل های ایستاده، از هر لحاظی مناسب بوده و دارای ویژگی‌های مثبتی هستند که باعث شده تا در بین مردم، محبوبیت زیادی پیدا کرده باشند.
آنها، سبک‌وزن هستند و قابلیت جابه‌جایی آسان‌تری دارند. ازاین‌رو می‌توان آنها را در هر نقطه‌ای از خانه با خود برد و در اتاق‌های مختلف گذاشت.
این محصولات به علت ارتفاع بلندی که دارند، به‌آسانی می‌توانند هوای اتاق را تهویه کنند و فضای خنک و مطلوبی را در محیط اتاق به وجود بیاورند.
در بعضی از مدل‌های آنها، قابلیت تنظیم ارتفاع نیز وجود داشته که همین موضوع باعث شده تا این محصولات، بسیار محبوب باشند.
کم‌مصرف و کم‌صدا هستند و آرامش محیط خانه را بر‌هم نخواهند زد.
خرید یک دستگاه مناسب مستلزم این است که شما درمورد محصول موردنظرتان تحقیقات لازم را به عمل بیاورید و آن را بادقت هرچه‌تمام‌تر خریداری کنید.
در این مقاله ما می‌خواهیم محصولی از شرکت معتبر پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که در بازار محبوب گشته است.

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4030 و پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ES2040 از دیگر محصولات باکیفیت این شرکت هستند.

شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این محصول را خریداری کنید.

محصولات این شرکت در مقایسه با برندهایی مانند سامسونگ و ال جی و... محصولاتی باکیفیت هستند.
فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، به مدت ده سال است که مشغول به ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل آدو چه ویژگی‌هایی دارد؟

این دستگاه از پنکه‌های پایه‌دار و ایستادهٔ زیبا و خوش‌ساخت شرکت پارس‌خزر می‌باشد.
این محصول پارس‌خزری دارای ظاهری زیبا و کارایی بسیار بالا می‌باشد.
توان بالایی که موتور این وسیله دارا است باعث شده تا راندمان کاری دستگاه، بسیار بالا برود.
این محصول دارای قابلیت تنظیم ارتفاع به‌صورت دستی بوده که باعث می‌شود بتوانید آن را در ارتفاع دلخواه خود قرار دهید.
حجم باددهی این دستگاه بالا و مناسب بوده که باعث می‌شود تا هوا در فضا‌های بزرگ هم به جریان دربیایند.
این دستگاه مجهز به تایمر بوده که به شما کمک می‌کند تا زمان پایان کار پنکه را به‌صورت دلخواه تنظیم کنید.
این محصول مجهز به گارد محافظ میله‌ای بوده تا در مواقع برخورد احتمالی با پره‌ها، از ایجاد خطر جلوگیری شود.
این دستگاه دارای قابلیت تنظیم آسان زاویه وزش باد بوده که به‌صورت جغجغه‌ای می‌باشد.
این وسیله مجهز به قابلیت تنظیم گردش افقی از طریق ریموت دستگاه است که از نقاط قوت این دستگاه به‌حساب می‌آید.
حالت ریتم که در این دستگاه تعبیه گشته است، دستیابی به وزش باد ملایم و خنک را برای کاربر فراهم کرده است که از ویژگی‌های برجسته و مهم این محصول پارس‌خزری در نظر گرفته می‌شود.
این محصول از ریموت کنترل بهره می‌برد که کنترل از راه دور را برای کاربر فراهم می‌کند و از این طریق، استفاده از این محصول برای کاربر، آسان و خوشایند خواهد بود.

پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل آدو
این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتواند ایستایی خوبی داشته باشد و پایه‌ای که برای این دستگاه طراحی شده است، از افتادن پنکه در اثر برخورد یا تکان‌های کوچک، جلوگیری و ممانعت به عمل خواهد آورد.
بدنهٔ این دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده و به همین دلیل وزن این دستگاه تاحدامکان کم شده و جا‌به‌جایی آن بسیار آسان خواهد شد.
چهار عدد پرهٔ پلاستیکی شفاف برای این محصول در نظر گرفته شده است که وظیفهٔ گردش هوا را برعهده خواهند داشت‌.
به‌وسیلهٔ میلهٔ تلسکوپی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است می‌توانید ارتفاع دستگاه را بلند یا کوتاه کرده و به میزان دلخواه خودتان آن را تنظیم کنید.
این قابلیت ازآن‌جهت مهم است که کاربر می‌تواند با تنظیم ارتفاع دستگاه، گردش هوا را با محیط خانه یا محل کار خود سازگار کرده و از نسیم خنک آن لذت ببرید.
ارتفاع این محصول از 100 تا 120 سانتی‌متر قابل‌تغییر خواهد بود.
این دستگاه مجهز به قابلیت تنظیم سرعت چرخش پره‌ها در سه سطح کم، متوسط و زیاد می‌باشد که باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است.
این محصول، مجهز به تایمر هفت و نیم ساعته بوده که شما می‌توانید در فواصل مختلف آن را تنظیم نمایید. به همین صورت شما قادر هستید زمان موردنظر خود را برای خاموش شدن خودکار دستگاه را تنظیم نمایید.
وجود کنترل از راه دور باعث شده تا دسترسی به تنظیمات پنکه آسان و ساده‌تر باشد.
توجه داشته باشید که موتور این دستگاه مجهز به فیوز حرارتی می‌باشد که از بالارفتن دمای موتور بیش‌ازحد مجاز پنکه جلوگیری خواهد کرد.
پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل آدو دارای توان مصرفی۶۰ وات بوده که حجم باددهی این دستگاه به ۵۶ مترمکعب بر دقیقه خواهد رسید.
به‌طورکلی این پنکه‌ پایه بلند بیشتر برای فضاهای جمع‌وجور مانند اتاق‌خواب یا اتاق مطالعه گزینهٔ بسیار خوبی است که استفادهٔ از آن را لذت‌بخش خواهد کرد. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل آدو را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان خریداری نمایید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت