در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ریما بدون کنترل

شناسه محصول: KM250
شناسه محصول: KM250
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
1,895,000
1,763,000 تومان 132,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

حداکثر توان مصرفی: 60 وات   ابعاد دستگاه: 59x46x46 سانتی‌متر   وزن دستگاه: 5.85 کیلوگرم   حجم باد دهی: 54   سرعت گردش پروانه: 260 متر بر دقیقه   تعداد پره: سه پره   جنس پره: پلاستیک

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ریما بدون کنترل
نقد و بررسی

حداکثر توان مصرفی: 60 وات

 

ابعاد دستگاه: 59x46x46 سانتی‌متر

 

وزن دستگاه: 5.85 کیلوگرم

 

حجم باد دهی: 54

 

سرعت گردش پروانه: 260 متر بر دقیقه

 

تعداد پره: سه پره

 

جنس پره: پلاستیک

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ریما بدون کنترل، محصولی بسیار کاربردی و قدرتمند است. این پنکه رومیزی دوست خوب شما در فصل گرما است. ما قصد داریم در مطلب زیر به بررسی دستگاه پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ریما بدون کنترل پرداخته و این محصول را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه بمانید.

پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ریما بدون کنترل

در هوای گرم تابستان و همچنین در شهرهایی که هوا همیشه گرم و طاقت‌فرسا است، هیچ‌چیز به جز وسایل سرمایشی باکیفیت نمی‌تواند ما را از شر هوای گرم، رها کند.
گاهی وقت‌ها و در زمان‌هایی که کولر به‌تنهایی جوابگو نبوده و یا ساختمان‌ها و مکان‌هایی که امکان نصب کولر را ندارند، بهترین وسیلهٔ سرمایشی که می‌تواند موجب تهویهٔ هوای محیط و ایجاد دمایی مطلوب شود، پنکه است که دارای مدل‌های مختلف و متفاوت می‌باشد.
در عصر حاضر، استفاده از وسایل سرمایشی که ارزان‌قیمت و جمع‌وجور و کوچک بوده و درعین‌حال، کارایی زیادی داشته باشند، بسیار رایج می‌باشد.
همان‌طور که می‌دانید این محصول وسیله‌ای است که می‌توان آن را به‌آسانی جابه‌جا کرد و حمل کرد که درعین‌حال، فضای زیادی را هم اشغال نخواهد کرد. به‌علاوه می‌توان آن را به همراه خود به هر مکانی برد.
مدل رومیزی یکی از انواع مختلف آن است که البته به اندازهٔ کولرها بازدهی نخواهد داشت اما ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد خودش را نیز خواهد داشت.
این وسایل، یار قدیمی همهٔ ما هستند که همواره در هر زمانی می‌توان از آنها استفاده کرد. این وسیله درواقع وسیله‌ای است که تعدادی پروانه به شکل اریب در آن قرار گرفته و موتوری که در آن واقع شده، باعث گردش این پره‌ها خواهد شد. مدل رومیزی همچنین یکی از انواع مختلف آن می‌باشد که کارکردی مشابه با بقیهٔ مدل ها داشته و در مکان‌هایی چون منازل و ساختمان‌ها‌ی مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. این مدل را همان گونه که از اسم آن مشخص می‌باشد، روی میز قرار می‌دهند و در فاصله‌های کم، از قدرت خنک‌کنندگی این دستگاه بهره می‌برند.
نوع رومیزی در ابعاد و طرح‌های مختلفی ارائه و تولید می‌شود که نوع برقی آن در دو مدل پایه کوتاه و پایه بلند قرار می‌گیرند. از این دستگاه، یک نوع خاص دیگری نیز تولید گشته که به برق احتیاجی ندارد و تنها با استفاده از اتصال کابل USB، به کار شروع خواهد کرد.
مدل رومیزی از اجزای مختلفی تشکیل می‌شود که مهم‌ترین آنها را دربند زیرین برای شما توضیح می‌دهیم:
قسمت مهم و اول آن، موتور آن است که معمولاً از نوع تک‌فاز با خازن راه‌اندازی خواهد شد.
قسمت بعدی در آن، پره‌های آن می‌باشند.
نگه دارندهٔ پره‌های این دستگاه، قسمت بعدی آن است و همچنین محافظ پره‌ها یا همان شبکه سیمی، از دیگر اجزای تشکیل‌دهندهٔ مدل رومیزی می‌باشد.
پایه و صفحه‌کلید و تایمر یا کلید ساعتی هم اجزای مهم بعدی در آن نیز می‌باشد.
این وسیله به‌طورکلی، دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد زیادی است. ویژگی‌هایی که محبوبیت این دستگاه را در بین مردم، افزایش داده است.
اول‌ازهمه اینکه این مدل دارای ایمنی بسیار بالایی می‌باشد. البته احتیاط همیشه شرط عقل می‌باشد.
دوم اینکه این محصولات بسیار سبک بوده و وزن بسیار کم و ناچیزی را دارا می‌باشد و به‌آسانی می‌شود آن را جا‌به‌جا کرد و از مکانی به مکان دیگری برد.
این وسایل، بسیار کم‌صدا می‌باشند و مزاحم آرامش و فعالیت کاربر نشده و احساس کلافگی در شما ایجاد نخواهد کرد.
این محصول در همه‌جا قابل‌استفاده بوده و هیچ محدودیتی در استفاده برای شما ایجاد نخواهد کرد.
نسیم خنک بهاری و ملایمی که این وسایل به وجود می‌آورند بسیار دلنشین و مطبوع می‌باشد.
این دستگاه به علت وزش ملایمی که دارا می‌باشد، در همهٔ فصل‌ها قابل‌استفاده بوده و کاربردی می‌باشد.
این مدل همچنین برای استفاده در آشپزخانه، مناسب خواهد بود.
به‌طورکلی این وسایل دارای تنوع برند و مدل و کاربرد در بازار هستند که انتخاب یک مدل مناسب از بین آنها کاری بسیار دشوار است. پس بهتر است که قبل از خرید محصول موردنظرتان، ابتدا نیاز خود را بررسی کنید و با کسب اطلاعاتی کافی درمورد آن محصول، به خرید اقدام کنید.
ما در این مقاله سعی داریم، یک دستگاه بسیار کاربردی و مناسب را از شرکت معتبر و آشنای پارس‌خزر به شما معرفی کنیم و به بررسی ویژگی‌های این محصول بپردازیم.

یکی دیگر از محصولات این شرکت دستگاه پنكه پایه بلند پارس‌خزر مدل رعنا و پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل آدو بوده که بسیار کاربردی هستند.

شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان به‌صورت خرید اینترنتی تهیه کرده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، دستگاه مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.
فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه کار ده سال، مشغول به عرضهٔ بهترین لوازم برقی خانگی به هم‌وطنان گرامی می‌باشند.

دستگاه پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ریما بدون کنترل دارای چه ویژگی‌های می‌باشد؟

 


این دستگاه، یکی از محصولات بی‌نظیر شرکت پارس‌خزر است که به علت طراحی مناسب و کاربردی که دارد، بسیار در بین کاربران محبوبیت پیدا کرده است. این محصول بسیار برای محیط‌هایی چون خانه، اداره و ساختمان‌های مختلف مناسب می‌باشد.
این دستگاه، در گروه مدل های پایه‌دار و رومیزی تولید و عرضه گشته است.
این محصول دارای طراحی و ظاهری زیبا بوده که درعین‌حال، کارایی بسیار بالایی را دارا می‌باشد.

پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ریما بدون کنترل
توان بالایی که موتور این دستگاه دارد، باعث شده که راندمان کاری دستگاه بسیار بالا باشد.
حجم باددهی بالایی که این محصول دارد، باعث می‌شود تا هوا در فضا‌های بزرگی به جریان در بیاید و مناسب هر محیطی باشد.
این دستگاه، گارد محافظ میله‌ای داشته تا به این صورت از برخورد احتمالی اجسام با پره‌ها ممانعت به‌عمل‌آمده و خطری برای افراد حاضر در محیط ایجاد نگردد.
یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه، مجهز بودن به قابلیت تنظیم آسان زاویه وزش باد است که به‌صورت جغجغه‌ای عمل خواهد کرد.
حالت ریتم در این دستگاه، باعث شده تا دستیابی به وزش باد ملایم برای کاربر با استفاده از این حالت، ممکن بشود که درحقیقت از نقاط قوت این پنکه در نظر گرفته می‌شود.
طراحی این محصول، به‌گونه‌ای بوده تا باعث شود این پنکه بتواند ایستایی مناسب داشته باشد.
پایه‌ای که برای این محصول پارس‌خزری طراحی شده است، از افتادن دستگاه در اثر برخورد یا تکان‌های کوچک، جلوگیری به عمل خواهد آورد.
البته درست است که این دستگاه، از کنترل برخوردار نمی‌باشد اما ویژگی‌های مثبت فراوانی را دارا می‌باشد.
این محصول با توان مصرفی 60 وات دارای کارایی بسیار مناسبی می‌باشد تا بتواند به این صورت از پس گرمای هوا در فصول گرم، به‌خوبی بربیاید.
برخورداری این محصول از سه پرهٔ شفاف و قدرتمند باعث شده تا این امر، بسیار آسان باشد.
حجم باددهی این دستگاه 54 مترمکعب در دقیقه و با سرعت 260 متر بر دقیقه می‌باشد‌.
تنظیم قدرت و سرعت این دستگاه، به‌وسیلهٔ پنل کاربری ساده‌ای که بر روی پایهٔ آن وجود دارد، امکان‌پذیر می‌باشد.

پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ریما بدون کنترل
این محصول مجهز به کلیدهای مجزا بوده که خاموش و روشن‌کردن دستگاه را آسان و قابل‌دسترسی کرده است.
در این دستگاه، امکان انتخاب سرعت برای کاربر وجود داشته که این انتخاب در سه وضعیت کم، متوسط و زیاد، انجام می‌پذیرد.
نوسان افقی و حالت ریتم برای داشتن وزش باد ملایم و بهره‌مندی کاربر از یک باد ملایم و مطبوع، از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول پارس‌خزری می‌باشد‌.
تایمر قابل تنظیم کارکرد دستگاه در زمان‌بندی‌های 1 و 2 ساعته، انجام‌پذیر می‌باشد.
نکتهٔ مهمی که درمورد این دستگاه وجود دارد این است که خنک‌کردن محدوده وسیعی با استفاده از این محصول به‌صورت جغجغه‌ای و با فشردن کلید OSC امکان چرخش به سمت چپ و راست انجام‌پذیر می‌باشد.

پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ریما بدون کنترل، یک محصول ساده، جمع‌وجور، سبک و قابل‌حمل است. این پنکه رومیزی با قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند در یک روز گرم تابستانی، محیط خانه را بسیار دلپذیر کند.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پنکه رومیزی پارس‌خزر مدل ریما بدون کنترل را از سایت پارس‌خزر اصفهان، تهیه نمایید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت