در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پنکه دیواری کنترل‌دار مدل ES7020WKAI

شناسه محصول: KM252
شناسه محصول: KM252
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,151,500
2,000,895 تومان 150,605 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ابعاد دستگاه: 47x24x46 سانتی‌متر   وزن دستگاه: 4.8 کیلوگرم   حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات   حجم باددهی دستگاه: 56   سرعت گردش پروانه: 1200   تعداد پره‌های دستگاه: چهار پره   جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک   دارای ریموت کنترل   دارای ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پنکه دیواری کنترل‌دار مدل ES7020WKAI
نقد و بررسی

ابعاد دستگاه: 47x24x46 سانتی‌متر

 

وزن دستگاه: 4.8 کیلوگرم

 

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 60 وات

 

حجم باددهی دستگاه: 56

 

سرعت گردش پروانه: 1200

 

تعداد پره‌های دستگاه: چهار پره

 

جنس پره‌های دستگاه: پلاستیک

 

دارای ریموت کنترل

 

دارای تایمر

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پنکه دیواری کنترل‌دار مدل ES7020WKAI، محصولی بسیار کارآمد، قدرتمند و باکیفیت است. این پنکه دیواری دارای

ویژگی‌های مناسب است. ما می‌خواهیم در این مطلب به معرفی دستگاه پنکه دیواری کنترل‌دار مدل ES7020WKAI پرداخته و ویژگی‌های این محصول را بررسی نماییم. پس لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه بمانید.

ES7020WKAI پنکه دیواری کنترل‌دار مدل

در یک ظهر گرم تابستانی، تنها چیزی که می‌تواند در کنار کولرها، هوای محیط را تهویه و دلپذیر کند، یک پنکهٔ باکیفیت و قدرتمند است. به همین علت، وسایل سرمایشی همواره از پرمصرف‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم‌خانگی به‌حساب می‌آیند. در بازار لوازم‌خانگی، وسایل سرمایشی مختلفی مانند: کولرگازی، کولر آبی، اسپلیت‌ها موجود هستند که با ورود تجهیزات خنک‌کنندهٔ حرفه‌ای و پیشرفته، پنکه‌ها توانسته‌اند، همچنان محبوبیت خود را در نزد کاربران حفظ کرده و در خانه، محل کار و یا در هر محیط دیگری، شما می‌توانید یک مدل از آن را پیدا کنید.
آنها بیشتر برای مکان‌های مرطوبی که نمی‌توانید از کولر آبی در آن مناطق استفاده کنید بسیار کاربردی هستند.
همچنین بسیاری از محیط‌هایی که ابعاد کوچکی دارند همانند مغازه‌ها، کاربردی می‌باشند. نحوهٔ کار این وسیله هم به این صورت است که پره‌های اریب آن با چرخش خود، می‌توانند هوا را جابه‌جا کنند و محیط را خنک نگه‌داشته و همچنین در تهویهٔ هوا، به شکل مناسبی عمل کنند.
توجه داشته باشید که این محصولات در انواع مختلفی به بازار ارائه شده که در دو دستهٔ خانگی و صنعتی، قرار می‌گیرند. به همین صورت، مدل های خانگی‌، در سه مدل ایستاده، سقفی و یا دیواری، طراحی و تولید می‌شوند که در محیط‌هایی چون خانه، اداره‌ها و آموزشگاه‌ها کاربرد خواهند داشت.
نوع صنعتی غول‌پیکر نیز در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها کاربرد دارد.
از بین همهٔ مدل‌های مختلف این وسیله، ما قصد داریم به بررسی نوع دیواری بپردازیم.
گفتنی است که ساختار همهٔ مدل های دیواری بسیار شبیه به نوع ایستاده می‌باشد. اما با این تفاوت که برخلاف نوع ایستاده، این مدل بر روی دیوار ثابت می‌مانند و دارای قابلیت جابه‌جایی نیست. البته یکی از ویژگی‌های مهم و مثبت این مدل این است که در دسترس کودکان نبوده و به همین جهت خطر برخورد و دست‌کاری آنها بسیار کم‌تر می‌باشد. شما به‌عنوان کاربر می‌توانید این محصول را به‌وسیلهٔ ریموت از دور کنترل نمایید.
در خرید این وسایل بیشتر سعی کنید به نکاتی که دربند زیر خواهیم گفت توجه کنید تا بهترین خرید را انجام بدهید.
همیشه سعی کنید آنهایی که کوچک هستند را برای اتاق‌های کوچک و آنهایی که بزرگ هستند را برای اتاق‌های بزرگ خریداری نمایید تا به این صورت بتوانید بهترین و کاربردی‌ترین انتخاب خود را داشته باشد.
قابلیت تنظیم سرعت دستگاه از دیگر فاکتورهای مهمی است که حتماً باید آن را بررسی کنید. آنهایی که دارای قابلیت تنظیم سرعت می‌باشند به لحاظ کاربردی بسیار مناسب و ایده‌آل می‌باشند. چرا که این قابلیت علاوه بر ویژگی‌های مثبتی که دارد، می‌تواند در مصرف برق هم بسیار تأثیرگذار باشد.
صدای آن نیز یکی دیگر از عوامل مهم در خرید این محصول می‌باشد. چرا که اگر محصولی که خریداری می‌کنید، از صدای بالایی برخوردار باشد قطع به‌یقین آرامش را از شما خواهد گرفت؛ بنابراین دستگاهی را خریداری کنید که کمترین صدا را داشته باشد.
همان‌طور که حتماً می‌دانید، این وسایل در بازار دارای تنوع مدل و کاربرد‌های مختلفی هستند پس هنگام خرید دستگاه موردنظرتان دقت کنید که محصولی را خریداری کنید که با ویژگی‌های مدنظر شما همخوانی کامل داشته باشد تا از خریدتان پشیمان نشوید‌.
محصولی که ما می‌خواهیم در ادامهٔ این مطلب به شما معرفی کنیم، محصولی از شرکت معتبر پارس‌خزر است که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

دستگاه پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل ES4030 و پنکه پایه بلند پارس‌خزر مدل آدو محصولاتی دیگر از این شرکت بوده که بسیار مناسب خواهند بود.

شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این محصول را خریداری کنید.

محصولات این شرکت در مقایسه با برندهایی چون سونی و سامسونگ و... دارای کیفیتی مناسب هستند.
فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، نزدیک به یک دهه است که با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، مشغول به عرضهٔ لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه پنکه دیواری کنترل‌دار مدل ES7020WKAI چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

این دستگاه، یکی از محصولات بی‌نظیر شرکت پارس‌خزر است که به علت طراحی و قابلیت‌هایی که دارا می‌باشد، یکی از کامل‌ترین مدل های دیواری به‌حساب می‌آید.
درواقع این محصولات یکی از بهترین گزینه‌ها برای خنک‌سازی اتاق‌ها یا فضاهای کوچک محسوب می‌شوند. چراکه با اشغال کمترین فضای ممکن، دارای عملکردی قابل‌توجه برای ایجاد جریان هوایی خنک و تهویهٔ مناسب هوای محیط به همراه خود دارند.
این دستگاه دارای یک پنل کنترل لمسی می‌باشد که استفاده از این محصول را آسان کرده است. از طرف دیگر یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه، برخورداری این محصول از یک ریموت کنترل می‌باشد که استفاده از آن را آسان‌تر و سریع‌تر امکان‌پذیر کرده و باعث شده تا کاربر بتواند دستگاه را از راه دور کنترل کند.

ES7020WKAI پنکه دیواری کنترل‌دار مدل
این محصول مجهز به تایمر می‌باشد که می‌توان این ویژگی را از نقاط قوت این دستگاه در نظر گرفت. چرا که شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت، تایمر دستگاه را بر روی بازهٔ زمانی دلخواهتان تنظیم کرده و در شب‌های گرم تابستان به خوابی آسوده بروید و از بابت دستگاه هم نگرانی نداشته باشید.
یکی دیگر از قابلیت‌های این دستگاه، گردش افقی این دستگاه می‌باشد که نه‌تنها به عملکرد هرچه بهتر آن اضافه می‌کند بلکه از طریق کنترل از راه دور نیز قابل فعال‌سازی می‌باشد. به‌این‌ترتیب این محصول می‌تواند هوایی مطبوع و دلپذیر را در محیط به وجود بیاورد.
حالت وزش ریتمیک یکی از مواردی است که در این محصول تعبیه شده و بر محبوبیت این دستگاه افزوده است. چرا که این حالت می‌تواند وزش بادی ملایم و خنک و بهاری را شبیه‌سازی کند تا احساسی فوق‌العاده لذت‌بخش را در کاربر خود ایجاد کند.
این دستگاه دارای گواهینامه استاندارد ایمنی و نشان استاندارد اروپایی CE می‌باشد که نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای این محصول می‌باشد و این ویژگی، گزینه‌ای بسیار مهم برای مصرف‌کنندگان این محصول نیز می‌باشد.
طراحی منحصر‌به‌فرد این محصول باعث شده تا زیبایی و جلوهٔ خاصی به محیط منزل شما ببخشد. از طرف دیگر اینکه این دستگاه بر روی دیوار منزل یا محیط کار شما نصب می‌شود، یکی از قابلیت‌های مهم این محصول به‌حساب می‌آید. چراکه امنیت محیط و سلامت افراد را تضمین می‌کند. به این صورت که از دسترس افراد و کودکان دور بوده و احتمال برخورد اجسام با پره‌های پنکه را کم‌تر خواهد کرد.

پنکه دیواری کنترل‌دار مدل ES7020WKAI، یکی از کاربردی‌ترین محصولات شرکت پارس‌خزر است. این پنکه دیواری با قابلیت‌های فراوان خود از جمله نصب بر روی دیوار، مجهز بودن به کنترل از راه دور، مجهز بودن به قابلیت وزش باد افقی و ریتمیک، قابلیت تنظیم سرعت و ... می‌تواند گرمای طاقت‌فرسای زمستان و رطوبت نه‌چندان خوش هوا را برای کاربران خود، بسیار دلپذیر کند. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پنکه دیواری کنترل‌دار مدل ES7020WKAI را از سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه و خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت