در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TSP

شناسه محصول: KM270
شناسه محصول: KM270
دسته بندی: پخت و پز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
1,782,000
1,682,000 تومان 100,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 500 وات   ظرفیت دستگاه: 1 لیتر   ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 4 نفره   جنس بدنهٔ دستگاه: پلیمر مقاوم در برابر حرارت   جنس ظرف دستگاه:   آلومینیوم با لایه داخلی تفلون نچسب   طول سیم دستگاه: 1.5متر   ابعاد دستگاه: ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TSP
نقد و بررسی

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 500 وات

 

ظرفیت دستگاه: 1 لیتر

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 4 نفره

 

جنس بدنهٔ دستگاه: پلیمر مقاوم در برابر حرارت

 

جنس ظرف دستگاه:

 

آلومینیوم با لایه داخلی تفلون نچسب

 

طول سیم دستگاه: 1.5متر

 

ابعاد دستگاه:

 

طول: 250 میلی‌متر

 

عرض: 240 میلی‌متر

 

ارتفاع: 240 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 2.40 کیلوگرم

 

دارای اسفنج

 

دارای پیمانه

 

دارای بروشور

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TSP، محصولی از شرکت پارس‌خزر است. این پلوپز دارای کیفیتی مناسب است. ما قصد داریم در مطلب زیر به معرفی دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TSP پرداخته و تمام ویژگی‌های این محصول را بررسی کنیم. پس لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 RC101TSP پلوپز پارس‌خزر مدل

همان‌طور که همهٔ ما می‌دانیم، برنج از آن دسته غذاهایی می‌باشد که در سفرهٔ همهٔ ما ایرانی‌ها به‌وفور یافت می‌شود و در بین مردم ایران‌زمین، تا حد زیادی مشهور می‌باشد.
به همین جهت است که کیفیت و طرز پخت این غذا نیز بسیار مهم و ضروری می‌باشد. به همین دلیل است ممکن می‌باشد، انجام این کار برای بعضی از افراد وقت‌گیر بوده و یا اینکه افراد ناشی و تازه‌کار، طرز تهیهٔ سریع آن را بلد نباشند.
اگر این غذا به‌درستی تهیه نشود، عطروطعم اصلی آن مشخص نخواهد شد، شفته یا حتی سوخته خواهد شد و خلاصه اینکه، طعم واقعی برنج، نمود نخواهد کرد.
خوشبختانه در عصر حاضر، با پیشرفتی که علم و فناوری و تکنولوژی کرده است، لوازم برقی خانگی در اختیار مردم قرار گرفته است که بسیار توانسته، کار مردم را راه بیندازد و به همهٔ افراد در جهت انجام امور خانه و آشپزخانه، کمک بسیار زیادی بکند.
دستگاه پلوپز برقی یکی از این لوازم آشپزخانه می‌باشد که به افراد در جهت تهیهٔ بهترین و باکیفیت‌ترین پلوهای ایرانی کمک کرده و بسیار مفید می‌باشد.
به همین علت است که در بیشتر خانه‌ها این دستگاه با ظرفیت‌های مختلف، یافت می‌شود.
این دستگاه پرکاربرد، مناسب‌ترین وسیله برای پخت برنج در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد.
این محصول، بهترین دستیار برای کسانی است که شاغل می‌باشند، چراکه مدت‌زمان کمتری را برای پختن غذای موردعلاقهٔ خود صرف می‌کنند و اینکه انرژی کمتری از آنها می‌برد و کمتر خسته خواهند شد.
به علاوهٔ همهٔ این‌ها، این وسیله می‌تواند با آسان‌ترین شیوهٔ پخت، پلویی خوش‌طعم و عطر، باکیفیت بالایی از آب دربیاورد که باورنکردنی است.
گفتنی است که در بعضی از مدل هایی که جدید‌تر هستند، امکاناتی قرار داده شده که پس از پایان پخت برنج، به‌صورت خودکار، خاموش خواهند شد.
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که زمان برایتان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، می‌توانید با خرید این دستگاه، درست زمانی که فرصت کافی برای انجام آشپزی ندارید، در زمان خودتان، صرفه‌جویی کنید و درضمن، کمتر خسته بشوید.
همهٔ ما می‌دانیم که خوردن ته‌دیگ در بین مردم ایران، دارای طرف‌داران بسیار زیادی می‌باشد. حالا اگر شما از طرف‌داران پروپاقرص این خوردنی خوشمزه هستید، پس حتماً باید این وسیله را در خانهٔ خودتان داشته باشید. چراکه با استفاده از این دستگاه شما خواهید توانست، ته‌دیگی با رنگ و میزان برشتگی دلخواه خود را در اختیار داشته باشید و لذت ببرید.
جالب و مهم است که بدانید، این دستگاه‌ها دارای یک ویژگی به نام سیستم گرم‌کن هستند. نحوهٔ عملکرد این سیستم به شکلی است که بعد از پایان پختن برنج و بدون ازدست‌رفتن خاصیت آن غذا،
غذای شما را گرم نگه خواهد داشت. این گزینه در بعضی از مدل ها به شکل اتوماتیک وجود خواهد داشت.
این دستگاه‌ها به طور معمول نسبت به اجاق‌گازها، فضای کمتری در آشپزخانه را اشغال می‌کنند و همچنین قابلیت دیگری که دارند این است که شما قادر هستید، این وسیله را در هر مکانی قرار بدهید و پلوی خوشمزهٔ خود را در آن تهیه کنید و لذت ببرید.
توجه داشته باشید که تنوع مدل این دستگاه در بازار بسیار زیاد بوده پس برای خرید بهترین دستگاه، باید حتماً ابتدا نیازتان را بررسی کنید و پس از آن، درمورد محصولی که قصد خریدش را دارید، اطلاعات کسب کنید تا پس از خرید، پشیمان نگردید.
ما در این مطلب می‌خواهیم، به بررسی یکی از محصولات شرکت پارس‌خزر بپردازیم که باکیفیت مطلوبی ساخته شده است و بسیار مناسب می‌باشد.

پلوپز پارس‌خزر مدل RC271TYAN و همچنین پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC181TSP محصولاتی دیگر از این شرکت بوده که باکیفیت و مناسب هستند.

شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، این محصول را خریداری نمایید.

این محصولات در رقابت با محصولات خارجی از برندهایی چون سونی و بوش، به شکل خوبی عمل کردند.


فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌‌ای نزدیک به یک دهه است که مشغول به ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TSP چه ویژگی‌هایی دارد؟

این وسیله، محصولی باکیفیت و مناسب است که توسط شرکت پارس‌خزر طراحی و تولید و روانهٔ بازار گشته است.
این دستگاه، در عین طراحی ساده‌ای که دارد، بسیار کاربردی و کارراه‌انداز است و همچنین از مقاومت و استحکام مناسبی بهره‌مند می‌باشد.
ظرفیت این محصول، یک لیتر می‌باشد که بیشتر برای مصارف خانگی و تعداد نفرات چهار نفر، یک محصول مناسب و مفید می‌باشد و همچنین گزینهٔ مناسبی برای خانواده‌ای چهارنفره می‌باشد.
توان مصرفی این دستگاه پارس‌خزری، 500 وات می‌باشد که متوسط و مناسب می‌باشد.
ظرف مخصوص تهیه و پخت برنج در این محصول، از جنس تفلون نچسب بوده که باعث می‌شود تا برنج به کف ظرف نچسبد و همچنین ته‌دیگی شکیل و ترد و خوشمزه، با استفاده از این دستگاه، تهیه بشود.
همهٔ این ویژگی‌ها باعث شده تا کاربری این محصول، آسان‌تر باشد.
این دستگاه، دارای زمان‌سنج پخت خودکار می‌باشد که کمک می‌کند تا ته‌دیگ پلوی شما، به رنگ و میزان دلخواهتان حاضر شود تا از آن لذت ببرید که درواقع این، یکی از نقاط قوت این دستگاه محسوب می‌شود.
ترموستاتی که بادقت مناسب در این دستگاه نصب شده است، بسیار کمک می‌کند تا مصرف بهینهٔ برق، به شکل بسیار مناسبی صورت بپذیرد.
این محصول، دارای یک ویژگی برجسته می‌باشد و آن هم این است که این دستگاه می‌تواند برای کاربر خود، قابلیت پخت برنج با درجات مختلف رنگ ته‌دیگ را به‌آسانی فراهم کند که بسیار باسلیقه و ذائقهٔ کاربران ایرانی، همخوانی و سازگاری خواهد داشت و بسیار مناسبی می‌باشد.
ترمینال فیوز به‌کاررفته شده در این دستگاه، باعث شده تا ایمنی این وسیله، به‌صورت مضاعفی افزایش پیدا کند و از ایجاد هرگونه خطرات احتمالی، جلوگیری به عمل خواهد آورد.
ظرف داخل این محصول، دارای قابلیت جدا‌شوندگی بوده که باعث می‌شود، شست‌وشو و نظافت این ظرف، بسیار آسان و راحت صورت پذیرد.
دقت داشته باشید که حتماً برای شست‌وشوی این ظرف و جلوگیری از رسیدن آسیب به ظرف و همچنین عدم خط‌وخش افتادن بر پوشش داخلی ظرف، از اسفنج ارائه شده بر روی این دستگاه استفاده کنید.
این دستگاه، دارای یک درب شیشه‌ای مقاوم و بادوام می‌باشد که به‌واسطهٔ این درب، کاربر خواهد توانست بر فرایند پخت پلو بدون احتیاج به بازکردن درب دستگاه، نظارت کافی بر غذا داشته باشد.
گفتنی است که بر روی درب این محصول، یک دریچه به جهت خروج بخار از دستگاه قرار گرفته است تا به این وسیله، بخار اضافی داخل دستگاه انباشته نشده و از طریق این دریچه از دستگاه، خارج شود.
بدنه و دستگیره‌های عایق حرارتی که در این وسیله وجود دارد باعث شده تا کاربر بتواند با اطمینان و بدون آسیب‌دیدگی وسیله و همچنین درب دستگاه،
آن را جابه‌جا و حمل نماید.
جالب است که بدانید، بر روی بدنهٔ این محصول، یک ولوم تایمر برای تنظیم میزان درجهٔ برشتگی ته‌دیگ پلو، تعبیه شده است که دارای قابلیت تنظیم در 4 درجه ته‌دیگ کم‌رنگ، متوسط، پررنگ و خیلی پررنگ را دارا می‌باشد و این یکی از ویژگی‌های برجسته و مثبت این دستگاه در نظر گرفته می‌شود.
زمانی که کاربر، درجهٔ ته‌دیگ را تنظیم می‌کند، چراغ نشانگر دستگاه روشن خواهد شد و تایمر دستگاه، شروع به کار خواهد کرد. به همین صورت، پس از پایان زمان پخت با درجه ته‌دیگ تنظیم شده، این محصول به‌صورت خودکار خاموش خواهد شد و همچنین چراغ نشانگر نیز خاموش می‌شود.
طراحی زیبای این دستگاه، در کنار تمام ویژگی‌های ذکر شده و همچنین قیمت مناسبی که این دستگاه از آن بهره می‌برد، باعث شده تا این دستگاه، به یکی از محصولات مناسب بازار تبدیل بشود.
پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TSP، یک دستیار تمام‌عیار برای پختن پلوهای اصیل و خوش‌طعم ایرانی است. این پلوپز با همهٔ قابلیت‌هایی که دارا است، کمک می‌کند تا کاربر بتواند، از تهیه و آشپزی برنج، لذت ببرد‌.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TSP را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان، تهیه و خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت