در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل RC-101TSW

شناسه محصول: KM259
شناسه محصول: KM259
دسته بندی: پخت و پز
فروشنده:
2,072,000
1,926,960 تومان 145,040 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی دستگاه: 500 وات   وزن دستگاه: 2.6 کیلوگرم   ابعاد دستگاه:   عمق: 250 میلی‌متر   عرض: 300 میلی‌متر   ارتفاع: 210 میلی‌متر   نوع دستگاه: پلوپز   ظرفیت دستگاه: یک لیتر   ظرفیت دستگاه بر حسب نفر: 4 نفره   جنس بدنهٔ دستگاه: ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل RC-101TSW
نقد و بررسی

توان مصرفی دستگاه: 500 وات

 

وزن دستگاه: 2.6 کیلوگرم

 

ابعاد دستگاه:

 

عمق: 250 میلی‌متر

 

عرض: 300 میلی‌متر

 

ارتفاع: 210 میلی‌متر

 

نوع دستگاه: پلوپز

 

ظرفیت دستگاه: یک لیتر

 

ظرفیت دستگاه بر حسب نفر: 4 نفره

 

جنس بدنهٔ دستگاه: استیل آبکاری شده

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب

 

دارای تایمر

 

دارای دیگ قابل جداشدن

 

صفحه نمایشگر: ندارد

 

دارای پیمانه

 

دارای اسفنج

 

دارای سیم جداشونده از محصول به جهت سهولت در حمل دستگاه

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل RC-101TSW، محصولی بسیار کاربردی و قدرتمند و باکیفیت است. این پلوپز به شما در پختن انواع پلوهای خوشمزه کمک خواهد کرد. ازاین‌جهت ما در این مطلب قصد داریم به بررسی دستگاه پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل RC-101TSW پرداخته و آن را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

RC-101TSW پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل

تقریباً همهٔ ما می‌دانیم که برنج عضوی جدایی‌ناپذیر از سفرهٔ غذای ما ایرانی‌ها بوده که جای خودش را در وعده‌های غذایی ما تثبیت کرده و به‌طورکلی غذایی است که در اکثر وعده‌های غذایی ما مورداستفاده قرار می‌گیرد و بخش اصلی به‌حساب می‌آید.
به این دلیل، نحوهٔ طبخ و پخت برنج بسیار مهم است. چرا که هر نوع برنجی دارای شیوهٔ پخت مخصوص خودش است و اگر به آن وارد نباشیم، ممکن است نتوانیم طعم و عطر اصلی برنج را به‌خوبی از آب دربیاوریم.
ممکن است در نگاه اول، درست‌کردن برنج از ساده‌ترین و معمولی‌ترین کارها در آشپزی به نظر بیاید اما واقعیت این است که خوب پختن برنج نقش تعیین‌کننده‌ای در کیفیت آن داشته و حتی اگر بهترین نوع برنج هم خوب پخته نشده و به آن رسیدگی نشود، ممکن است حتی قابل خوردن هم نباشد.
اگر در آشپزی تازه‌کار هستید و نمی‌دانید چگونه برنج خودتان را زیبا و خوش طعم از آب دربیاورید، یا مشغله‌های زیاد زندگی، فرصت و انرژی کافی برای آشپزی کردن را از شما گرفته است، اگر مهمانی‌های پرجمعیت برگزار می‌کنید و پخت برنج برای تعداد نفرات زیاد برای شما دشوار است، اگر علاقه دارید خیالتان از پخته‌شدن درست و بدون دردسر برنج راحت باشد و زمان زیادی را صرف آن نکنید، خیالتان راحت باشد، چرا که به لطف پیشرفت فناوری، شما می‌توانید این کار را به دستان ماهر یک دستگاه پلوپز خوب بسپارید و از خوردن طعم واقعی برنج لذت ببرید.
ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که برایشان برنجی که به‌صورت کته پخته شده باشد، خوشمزه‌تر و دلچسب‌تر به نظر بیاید. البته گفتنی است که کته کردن برنج، به نحوی می‌تواند در زمان و انرژی شما هم صرفه‌جویی زیادی به عمل بیاورد.
با همهٔ این توصیفاتی که کردیم، بهترین وسیله‌ای که می‌تواند این امر را به شکلی زیبا و صحیح پوشش بدهد همان دستگاه پلوپز می‌باشد.
این دستگاه می‌تواند که در زمانی کمتر نسبت به برنج آبکش شده، با ظاهری شیک‌تر و حفظ سبوس و نشاستهٔ برنج، یک پلوی باب میل، خوشمزه، خوش‌عطر و شکیل و زیبا را برای شما حاضر و آماده کند.
جالب است بدانید که در زمان‌های گذشته‌، این دستگاه‌ها، قادر به تهیهٔ ته‌دیگ خوشمزه و زیبا نبودند، اما این روزها به دلیل پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی و همچنین افزایش محبوبیت ته‌دیگ در بین مردم ایران‌زمین، تولیدکنندگان این موضوع را مدنظر قرار دادند تا بتوان به کمک این دستگاه، برنجی با ته‌دیگ خوب و زیبا و خوشمزه، تهیه و آماده کرد.
گفتنی است که زمانی که صحبت از پخت ته‌دیگ در این دستگاه می‌شود، قطعاً منظور بحث ما پختن ته‌دیگ به‌صورت نان و یا سیب‌زمینی نیست که تنها از طریق آبکش کردن برنج می‌توان آنها را تهیه کرد.
پس با این توصیفات، یک محصول خوب، دستگاهی است که اول‌ازهمه با نیاز شما و خانواده‌تان سازگاری داشته باشد و از طرف دیگر، دارای ملاک‌ها و معیارهای مناسب یک دستگاه باکیفیت باشد.
برای محقق شدن این امر، شما حتماً باید قبل از خرید، به مطالعه درمورد دستگاه موردنظرتان بپردازید و اطلاعات کافی جهت خرید آن را کسب نمایید تا به این صورت، خریدی صحیح انجام داده باشد.
همان‌طور که در ابتدا گفتیم، ما قصد داریم در این مقاله، محصولی را به شما معرفی کنیم که توسط شرکت پارس‌خزر تولید و طراحی شده است و بسیار کاربردی می‌باشد.

پلوپز پارس‌خزر مدل RC-101TYAN و پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS محصولاتی دیگر از این شرکت بوده که بسیار باکیفیت و مناسب هستند.

شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، تهیه و خریداری نمایید.

محصولات این شرکت در مقایسه با محصولات برندهای خارجی چون سونی و بوش و... باکیفیت هستند.
فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، نزدیک به یک دهه است که مشغول به ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل RC-101TSW چه ویژگی‌هایی دارد؟


این محصول، دستگاهی بسیار کاربردی از شرکت پارس‌خزر است که در بین کاربران از محبوبیت مناسبی برخوردار می‌باشد.
بدنهٔ این محصول فوق‌العاده از جنس استیل بوده که بسیار بادوام و مقاوم است و باکیفیت مطلوبی تولید گشته است.
طراحی زیبای این محصول باعث شده تا با سلایق مختلف، سازگاری و همخوانی خوبی داشته باشد.
این دستگاه توانایی پخت برنج در درجات مختلف را داشته که ویژگی مناسبی برای این وسیله می‌باشد.
این محصول دارای یک ظرف مخصوص پخت برنج بوده که با روکش از مواد تفلون نچسب کاملاً بهداشتی پوشیده شده است که کیفیت مطلوبی داشته و بسیار مقاوم می‌باشد.
دراین محصول، تایمری تعبیه گشته است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید زمان پخت پلوی خود را مشخص کنید و آسوده‌خاطر باشید.
استفاده از ترموستات خارجی بادقت بالا در این دستگاه باکیفیت باعث شده تا تنظیم حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی در این محصول، امکان‌پذیر بوده و به این شکل در مصرف انرژی به حد مناسبی، صرفه‌جویی گردد.
در این دستگاه، از مواد پلاستیکی بهداشتی استفاده شده و همچنین تمامی قطعات این دستگاه در برابر حرارت، مقاوم می‌باشند.
ظرفیت این دستگاه، یک لیتر بوده و همچنین برای یک خانوادهٔ چهارنفره مناسب می‌باشد.
موتور این محصول دارای توان 500 وات می‌باشد که می‌تواند باقدرت برای کاربر خود، شکیل‌ترین و خوش‌طعم‌ترین پلوها را حاضر و آماده بسازد.
این دستگاه دارای سیم جداشونده از محصول است که یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه در نظر گرفته می‌شود. به‌این‌علت که حمل و جا‌به‌جایی این دستگاه را برای کاربر، بسیار آسان‌تر خواهد کرد.
در این دستگاه از سیم‌های نسوز استفاده شده است که کمک می‌کند تا به این شکل، ایمنی این دستگاه، افزایش پیدا کند.
ترمال فیوزی که در این محصول به کار برده شده است باعث شده تا ایمنی دستگاه به شکل مضاعفی افزایش پیدا کرده و از بروز هرگونه خطر احتمالی، جلوگیری به عمل بیاورد.
این دستگاه دارای گواهینامه‌ی استاندارد ملی و نشان استاندارد اروپا بوده که همین موضوع، تضمینی بر کیفیت این محصول دارد.
پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل RC-101TSW، یک دستگاه فوق‌العاده با قابلیت‌های بسیار زیادی است. این پلوپز می‌تواند لذت خوردن پلوهای خوشمزه و خوش‌عطر را به شما هدیه کند. می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل RC-101TSW، را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت