در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC271TSP

شناسه محصول: KM268
شناسه محصول: KM268
دسته بندی: پخت و پز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,420,000
2,250,600 تومان 169,400 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 950 وات   ابعاد دستگاه: 350x300x300 میلی‌متر   وزن دستگاه: 1.8 کیلوگرم   جنس بدنهٔ دستگاه: پلیمری مقاوم در برابر حرارت   ظرفیت دستگاه: 2.7 لیتر   جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب   ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 12 نفره

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC271TSP
نقد و بررسی

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 950 وات

 

ابعاد دستگاه: 350x300x300 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 1.8 کیلوگرم

 

جنس بدنهٔ دستگاه: پلیمری مقاوم در برابر حرارت

 

ظرفیت دستگاه: 2.7 لیتر

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 12 نفره

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC271TSP محصولی باکیفیت، پرقدرت، فوق‌العاده و مطلوب است. این پلوپز در جهت تهیهٔ انواع پلوهای ایرانی به شما کمک خواهد کرد. ما قصد داریم در مقالهٔ زیر، به بررسی تک‌به‌تک ویژگی‌های دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC271TSP پرداخته و این محصول را به شما عزیزان همراه، معرفی کنیم پس با ما تا پایان این مقاله، همراه باشید.

RC271TSP پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج

هر ایرانی بر این موضوع واقف است که برنج یا همان پلو، درواقع اصلی‌ترین غذای مردم ایران‌زمین به‌حساب می‌آید که به طور معمول و روزمره، بر سر سفره‌های ایرانی‌ها، یافت خواهد شد.
پس قطعاً شیوه و نحوهٔ پخت این غذای پرطرف‌دار برای هر زن خانه‌دار و درواقع هر آشپزی، از اهمیت بالای برخوردار خواهد بود.
نکتهٔ اصلی که در ارتباط با این موضوع، بسیار مهم است این است که پلوی شما باید به‌گونه‌ای باشد که در بهترین زمان ممکن و همراه با دیگر غذاها، حاضر و آماده باشد.
هر آشپزی می‌داند که پختن برنج، احتیاج به آماده‌سازی‌ها و کارهای متعدد و مختلفی دارد که بسیار حائز اهمیت می‌باشد. البته باید گفت که در اصل، تهیهٔ برنج، چندان همکار دشواری نیست. اما بازهم برای اینکه بتوانید، برنج را به‌گونه‌ای بپزید که طعم و عطر اصلی خود را به نمایش بگذارد، حتماً باید شیوهٔ درستی را برای طبخ آن، در پیش بگیرید.
اما در عصر حاضر که پیشرفت تکنولوژی به کمک مردم آمده است، دیگر انجام کارهایی ازاین‌دست، چندان هم دشوار نخواهد بود.
دستگاه پلوپز، یکی از این پیشرفت‌ها است که توانسته در بین مردم و کاربران خود، جایگاهی مناسب برای خود پیدا کند.
درحقیقت استفاده از این دستگاه یکی از بهترین و ساده‌ترین شیوه‌ها برای پخت و طبخ برنج می‌باشد که در حین استفاده از این محصول، شما می‌توانید تمرکز خود را روی غذاهای دیگری که در حال پخت آنها هم هستید بگذارید، بی‌آنکه بخواهید، نگران نپخته بودن یا سوختن برنج یا ته‌دیگ آن شوید.
این محصول، قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. مثلاً اینکه کاربر می‌تواند در زمانی کوتاه و با صرف انرژی کمتری، بهترین پلوهای ایرانی همراه با ته‌دیگ طلایی و ترد و خوشمزه را تهیه کند و از آن لذت ببرد. یا اینکه پلوی تهیه شده در این وسیله، دارای همان کیفیت تهیهٔ پلو با روش سنتی می‌باشد که بسیار لذت‌بخش است.
این دستگاه‌ها، به علت ابعاد مناسبی که دارند، کمتر از اجاق‌گازها فضای آشپزخانه‌تان را اشغال می‌کنند.
این محصولات، قابلیت جا‌به‌جایی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهند و در هرکجایی از آشپزخانه می‌توان از آنها استفاده کرد.
با حضور یک چنین دستگاه باکیفیتی دیگر هیچ خبری از بوی بد سوختگی و ته‌دیگی سوخته و بدمزه در کف قابلمه نخواهد بود که علاوه بر خراب‌شدن پلویتان، دردسر تمیزکردن قابلمه را نیز با خود به ارمغان می‌آورد.
این محصول بعد از پخت برنج و در زمانی که کاربر برای آن تعیین کرده است، خاموش می‌شود و دیگر نگرانی از بابت سوختن پلو نخواهید داشت.
نحوهٔ عملکرد این وسیله، ساده می‌باشد.
به این صورت که مقداری برنج از هر نوع و مقداری آب به هر میزانی که نیاز است را درون محفظهٔ داخلی دستگاه بریزید و سپس دکمه روشن را فشار می‌دهید. پس از گذر دقایقی، پلوی شما آماده خواهد شد. در این لحظه است که دستگاه خاموش می‌شود و وارد فاز گرم نگه‌دار می‌شود. در این موقع است که در هنگام سرو غذا، با پلویی خوشمزه، گرم و ته‌دیگی ترد و طلایی به همراه آن، مواجه خواهید شد.
دقت داشته باشید که این محصول، دارای تنوع برند و مدل‌های زیادی در بازار می‌باشد که باید حتماً، برای خرید آن، ابتدا نیاز خود را بررسی کنید و با کسب اطلاعات مناسب، دست به خرید محصول موردنظرتان بزنید.
ما در این مقاله قصد داریم دستگاهی از شرکت پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که دارای قابلیت‌های مناسب و ویژگی‌های مناسب زیادی می‌باشد.

 

پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC181TSP و پلوپز پارس‌خزر مدل RC271TYAN محصولاتی دیگر از همین شرکت بوده که دارای کیفیت مناسبی هستند.

شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان به‌صورت خرید اینترنتی سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این محصول را تهیه کنید.

این محصولات در رقابت با برندهای خارجی مانند بوش و ال جی، محصولاتی باکیفیت هستند.


پارس‌خزر اصفهان، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌‌ای نزدیک به یک دهه است که مشغول به ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC271TSP چه ویژگی‌هایی دارد؟

این دستگاه، محصولی از شرکت معتبر پارس‌خزر است که توسط این شرکت، طراحی و تولید گشته است. این دستگاه در عین طراحی ساده‌ای که دارد اما بسیار کاربردی، قدرتمند و باکیفیت است که می‌تواند همانند یک دستیار باوفا در آشپزخانه‌های شما، بهترین پلوهای ایرانی را حاضر و آماده نماید.
جنس بدنهٔ این محصول بی‌نظیر از پلیمری باکیفیت مناسب بوده و به همین علت، این قابلیت را پیدا کرده است تا با رنگ زردی زیبا طراحی و تولید شود و با پلوپزهای سنتی و قدیمی متفاوت‌تر باشد.
همچنین زیبایی طراحی این محصول به‌گونه‌ای بوده که می‌تواند با سلایق مختلف، سازگاری داشته باشد.
بدنهٔ این دستگاه در مقابل حرارت مقاوم می‌باشد و به عبارتی دیگر نسوز است.
ظرفیت مناسب این دستگاه، باعث شده تا کاربر بتواند برای 12 نفر، پلویی باکیفیت تهیه کند و به‌عبارت‌دیگر این دستگاه برای استفاده در خانواده‌هایی که دارای جمعیت زیاد هستند، بسیار مناسب می‌باشد.
ظرف مخصوصی که به جهت تهیهٔ پلو در این دستگاه، واقع شده است با روکشی از تفلون نچسب پوشیده شده است تا به این وسیله به کاربر خود کمک کند تا برنج نسوزد و ته‌دیگ خوشمزهٔ آماده شده به ظرف نچسبد.
یک تایمر بر روی این دستگاه، تعبیه شده است که کمک می‌کند تا
ته‌دیگ‌های خوش‌رنگ به‌دلخواه کاربر تهیه شود و دقیقاً باسلیقه و ذائقهٔ کاربر خود، همخوانی و سازگاری داشته باشد.
این محصول دارای ترموستاتی باکیفیت مناسب می‌باشد که به‌وسیلهٔ قطع و وصل کردن جریان برق، در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهد کرد و پخت برنج را به شکل بهتری انجام می‌دهد.
این دستگاه دارای یک درب شیشه‌ای باکیفیت می‌باشد که به کاربر خود این امکان را می‌دهد تا در حین پختن برنج، بتواند بر مراحل پخت آن، نظارت کامل داشته باشد.
گفتنی است که روکش تفلون ظرف مخصوص پختن برنج این دستگاه از مواد کاملاً بهداشتی و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است که به همین علت در حین پخت یا بعد از آن مواد مضری آزاد نکرده و به این صورت سلامتی کاربر را به خطر نخواهد انداخت.

RC271TSP پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج
سیم این وسیله، از جنس نسوز می‌باشد و به همین لحاظ است که ضامن ایمنی کاربر خود می‌باشد. علاوه بر این، این محصول دارای کابل جداشونده از محصول می‌باشد که به همین جهت است که حمل‌ونقل و جا‌به‌جایی این دستگاه، آسان و راحت‌تر خواهد بود.
ترمال فیوزی که در این دستگاه تعبیه گشته است، ایمنی دستگاه را تا حد مناسبی افزایش داده است.
پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC271TSP ، یک وسیله‌ی کاربردی در آشپزخانه‌های شماست. این پلوپز با قابلیت‌های مناسبی که دارد، می‌تواند شما را در پخت انواع پلوهای اصیل ایرانی همراه با ته‌دیگ طلایی و ترد، یاری کند.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC271TSP را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان، خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت