در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC181TSP

شناسه محصول: KM269
شناسه محصول: KM269
دسته بندی: پخت و پز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,130,000
1,980,900 تومان 149,100 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

وزن دستگاه: 4.5 کیلوگرم   جنس بدنهٔ دستگاه: پلیمری مقاوم در برابر حرارت   ظرفیت دستگاه: 1.8 لیتر   حداکثر توان مصرفی دستگاه: 620 وات   جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب   دارای تایمر   ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 8 نفره

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC181TSP
نقد و بررسی


وزن دستگاه: 4.5 کیلوگرم

 

جنس بدنهٔ دستگاه: پلیمری مقاوم در برابر حرارت

 

ظرفیت دستگاه: 1.8 لیتر

 

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 620 وات

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب

 

دارای تایمر

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 8 نفره

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC181TSP، یک دستگاه پلوپز فوق‌العاده و کاربردی است. این پلوپز دارای کیفیت مناسب است. ما قصد داریم در مطلب زیر به معرفی دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC181TSP پرداخته و تمام ویژگی‌های این محصول را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

RC181TSP پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج

این موضوع بر تمام مردم ایران‌زمین واضح است که برنج بخش اصلی و جدایی‌ناپذیر از سفره‌های ما مردم این سرزمین می‌باشد. این مسئله آن‌قدر مهم بوده که حتی برخی از خانواده‌ها، به طور حتم در وعده‌های غذایی روزانه‌شان، برنج را در صدر لیست تغذیهٔ خانوار قرار خواهند داد.
پس به همین علت است که نحوهٔ پخت برنج، امری بسیار مهم و ضروری است که اگر در آن مهارت نداشته باشید، آن‌وقت نمی‌توانید طعم و عطر اصلی پلوی ایرانی را تجربه کنید.
پس اگر برنج به‌خوبی قد نکشد و خوب از آب در نیاید، نشان‌دهندهٔ عدم توانایی آشپز در پخت برنج می‌باشد.
اما خوشبختانه به لطف لوازم برقی خانگی که این روزها، پیشرفته‌تر شدند و تقریباً در هر خانه و آشپزخانه‌ای می‌توان آنها را پیدا کرد، دیگر این دست از مشکلات، حل شده‌اند و همچنین امر آشپزی را برای افراد تازه‌کار و یا حتی افراد حرفه‌ای، لذت‌بخش کرده‌اند.
یکی از این لوازم که حضور آن در هر آشپزخانه‌ای تقریباً می‌شود گفت که واجب و ضروری است، دستگاه پلوپز برقی می‌باشد که یک دستیار تمام‌عیار برای شما به‌حساب می‌آید.
اگر شما در آشپزخانه‌تان این دستگاه را داشته باشید، در
مدت زمانی خیلی کم و با یک کیفیت خیلی عالی و دلچسب، پلویی خوش‌عطر و طعم و مجلسی و شکیل خواهید پخت.
با وجود یک چنین محصولی، دیگر لازم نیست که نگران خمیر شدن برنج و پلوی خود باشید‌.
در عصر حاضر، تولیدکنندگان لوازم برقی خانگی، با درنظرگرفتن درخواست و نیاز مشتری، دست به تولید مدل های مختلف و متنوعی زده‌اند که هرکدام، ویژگی منحصر‌به‌فرد خودش را خواهد داشت.
اما به‌طورکلی، این دستگاه چیست و چگونه کار می‌کند؟
اگر بخواهیم یک توضیح کلی درمورد این محصول به شما عزیزان ارائه بدهیم، باید بگوییم که این وسیله دستگاهی برقی است که به‌وسیلهٔ نیروی برق یا الکتریسیته کار خواهد کرد. این نیروی برق یا الکتریسیته، درحقیقت به المنت‌های دستگاه وارد شده، حرارتی را ایجاد کرده و آرام‌آرام باعث می‌شود تا مخلوط آب و برنج داخل دستگاه، به نقطهٔ جوش برسد. سپس دما را در حد مناسبی نگه‌داشته و باعث می‌شود تا برنج‌ها، آرام آرام نرم، پخته و سپس دم بکشند. در این حالت است که پلوی شما، آماده می‌شود. درون این محصول معمولاً آب، روغن، نمک و برنج می‌ریزند و درنهایت این دستگاه با استفاده از نیروی برق، پلویی باکیفیت و طبق سلیقه‌ و ذائقه‌ی شما را آماده خواهد کرد.
درواقع یکی از مهم‌ترین دلایلی که این وسیله را به یکی از دستگاه‌های محبوب بازار تبدیل کرده است، این است که این محصول می‌تواند برنج را در مدت‌زمان خیلی کم و با کیفیتی بسیار مطلوب تهیه نماید.
همچنین اگر شما هم از عاشقان ته‌دیگ باشید، بعضی از مدل‌های این دستگاه می‌تواند برای شما، بهترین ته‌دیگ طلایی و ترد را تهیه و حاضر کند تا شما از آن لذت ببرید.
دقت داشته باشید که تنوع این محصول در بازار بسیار زیاد می‌باشد، پس بهترین راه این است که شما متناسب با نیازی که دارید و سپس با تحقیق و مطالعه درمورد محصول موردنظرتان، دست به خرید آن وسیله بزنید تا از خریدتان پشیمان نشوید.
ما در این مطلب قصد داریم محصولی از شرکت معتبر پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که از کیفیت مناسبی بهره می‌برد.

پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TSP و پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC271TSP محصولاتی دیگر از این شرکت بوده که به شما در پختن بهترین پلوها کمک خواهند کرد.

شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان به‌صورت خرید اینترنتی سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، دستگاه مدنظرتان را خریداری نمایید.

محصولات این شرکت در رقابت با محصولات دیگری از برندهای خارجی مانند سونی و ال جی، به شکل مناسبی عمل خواهند کرد.


فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، نزدیک به یک دهه می‌باشد که در زمینهٔ ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی مشغول به فعالیت است.

دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC181TSP چه ویژگی‌هایی دارد؟

این محصول، دستگاهی بسیار باکیفیت و کاربردی است که توسط شرکت پارس‌خزر طراحی و به بازار ارائه گشته است. این دستگاه بسیار ساده و زیبا می‌باشد که در عین سادگی، دارای قابلیت‌های مناسبی می‌باشد.
عملکرد این محصول، بسیار ساده می‌باشد به‌گونه‌ای که تنها با استفاده از پیچ تنظیم آن، نحوهٔ پخت پلو، تعیین خواهد شد.
این محصول پارس‌خزری، مجهز به زمان‌سنج پخت خودکار، همراه با رنگ ته‌دیگ دلخواه کاربر می‌باشد.
ترموستاتی که در این دستگاه تعبیه گشته است، باعث مصرف بهینهٔ انرژی برق خواهد شد.
درب این دستگاه، از جنس شیشه‌‌ای پیرکس بوده که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند بر مراحل پخت پلو در حین کار دستگاه، نظارت داشته باشد.
سوپاپی بر روی درب این محصول تعبیه گشته تا خروج بخار از دستگاه را امکان‌پذیر کرده و به این شکل از انباشته شدن بخار در درون دستگاه، جلوگیری به عمل بیاورد.
دراین وسیله، استفاده از مواد پلیمری مقاوم در برابر حرارت و ضربه و با گرید بهداشتی باعث شده تا کیفیت ساخت این محصول به حد مطلوبی بالا برود.
ظرف اصلی مخصوص پخت برنج در این وسیله، از جنس تفلون نچسب بوده که از چسبیدن برنج به ظرف و سوختن آن، جلوگیری به عمل خواهد آورد.

RC181TSP پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج
بهره‌مندی این دستگاه، از سیم‌های نسوز و فیوز حرارتی باعث شده تا ایمنی این دستگاه به حد مطلوبی بالا برود و از ایجاد هرگونه خطر و آسیب احتمالی، جلوگیری به عمل بیاورد.
ظرفیت این محصول برای 8 نفر مناسب می‌باشد و همچنین دیگ این دستگاه نیز قابل جداشدن می‌باشد.
پلو و ته‌دیگ طلایی و ترد از غذاهای موردعلاقهٔ ما مردم ایران می‌باشد.
این محصولات هم به همین جهت است که بسیار کاربردی هستند و می‌توانند در تهیهٔ این غذای خوشمزه، ما را یاری نمایند.
این محصول، یک دستگاه باکیفیت برای پخت پلوی ایرانی است.
این دستگاه قادر است هنگام پختن برنج، ته‌دیگ آن را هم مطابق باسلیقه و ذائقه کاربر ایرانی خود دربیاورد.
این محصول دارای یک تایمر و ترموستات کیفیت بالا برای تنظیم حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی می‌باشد که همچنین در مصرف بهینهٔ انرژی، به کاربر خود کمک خواهد کرد.
مواد پلاستیکی که در این دستگاه به کار برده شده‌اند، بهداشتی و مقاوم در برابر حرارت می‌باشند که کیفیتی مطلوب دارند.
این دستگاه، دارای ظرفیت 1.8 لیتر بوده که امکان پخت برنج برای 8 نفر را فراهم می‌کند و به علت اینکه توان این دستگاه 620 وات است، مصرف انرژی زیادی را هم به همراه نخواهد داشت.
این محصول دارای نشان استاندارد ملی ایران (ایمنی) و همچنین نشان استاندارد اروپا CE بوده که تضمینی بر کیفیت این دستگاه می‌باشد.
این وسیله با کنترل خودکار دما و زمان، آشپزی را به امری لذت‌بخش و ساده برای شما تبدیل می‌کند.
کاسهٔ این دستگاه متحرک بوده و در قسمت زیرین آن یک هیتر و ترموستات، واقع شده است که همهٔ اینها اجزای اصلی دستگاه را تشکیل می‌دهند.
از ویژگی‌های مهم و مثبت این دستگاه این است که کاربر می‌تواند از ظرف اصلی دستگاه به‌صورت جداگانه هم استفاده کند. همچنین می‌تواند این ظرف را شست‌وشو داده و دوباره در محل اصلی خود قرار بدهد.
حمل و جابه‌جایی این دستگاه، بسیار آسان می‌باشد چراکه هم سبک بوده و هم بر روی بدنهٔ دستگاه دارای دستگیره می‌باشد.

پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC181TSP یک دستیار مفید در آشپزخانهٔ شما است. این پلوپز می‌تواند در زمانی کم برای شما بهترین پلوها را تهیه کند. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC181TSP ، را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت