در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز و مولتی کوکر پارس‌خزر مدل 101 تفتان

شناسه محصول: KM229
شناسه محصول: KM229
دسته بندی: پلوپز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,646,000
2,500,000 تومان 146,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ظرفیت دستگاه بر حسب نفر: 4 نفره   حداکثر توان مصرفی دستگاه: 500 وات   ابعاد دستگاه:   ارتفاع: 22.5 سانتی‌متر   عمق: 30.5 سانتی‌متر   پهنا: 31 سانتی‌متر   وزن دستگاه: 3.37 کیلوگرم   اقلام همراه با دستگاه:   اسفنج   پیمانه   سیم د...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز و مولتی کوکر پارس‌خزر مدل 101 تفتان
نقد و بررسی

ظرفیت دستگاه بر حسب نفر: 4 نفره

 

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 500 وات

 

ابعاد دستگاه:

 

ارتفاع: 22.5 سانتی‌متر

 

عمق: 30.5 سانتی‌متر

 

پهنا: 31 سانتی‌متر

 

وزن دستگاه: 3.37 کیلوگرم

 

اقلام همراه با دستگاه:

 

اسفنج

 

پیمانه

 

سیم دوشاخه

 

ظرف بخارپز

 

ظرف آرام‌پز

 

جنس بدنهٔ دستگاه: فلزی با رنگ اپوکسی

 

طول سیم برق دستگاه: 1.5 متر

 

ظرفیت دستگاه: 1 لیتر

 

توضیحات تایمر: 30 تا 720

 

جنس ظرف دستگاه: آلومینیوم

 

دارای چراغ نشانگر

 

دارای تایمر

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز و مولتی کوکر پارس‌خزر مدل 101 تفتان، یک محصول بسیار کاربردی و پرقدرت است. این پلوپز دارای ویژگی‌های مناسب است. ما می‌خواهیم در ادامهٔ این مقاله به معرفی و بررسی ویژگی‌های دستگاه پلوپز و مولتی کوکر پارس‌خزر مدل 101 تفتان بپردازیم. پس لطفاً تا پایان این مقاله ما را دنبال کنید.

پلوپز و مولتی کوکر پارس‌خزر مدل 101 تفتان

همهٔ ما می‌دانیم که امروزه استفاده از لوازم برقی در آشپزخانه باعث می‌شود آشپزی آسان‌تر شده سرعت ما برای پخت و طبخ غذا بسیار بالاتر برود تا جایی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم، لذیذ‌ترین غذاها را حاضر کنیم. به‌خصوص در زمانی که شاغل هستیم و وقتی خسته از سرکار به خانه برمی‌گردیم، دیگر توانی برای ساعت‌ها پای اجاق ایستادن و آشپزی کردن نداریم.
اگر در خاطر داشته باشید، در گذشته‌ها زمانی که از لوازم برقی آشپزخانه یاد می‌شد، تنها لوازمی که ذهن همه به سمت آنها کشیده می‌شد، لوازمی چون یخچال و گاز و ماشین لباس‌شویی بود و نه چیز دیگری!
اما اکنون و در زمان حال، وسایل برقی آشپزخانه، بسیار متنوع شده و روز‌به‌روز هم بر تنوع آن‌ها افزوده می‌گردد.
یکی از این وسایل که در ابتدا شاید تصور کنید، حضور آن در آشپزخانه خیلی ضروری نیست، پلوپز است.
اما در ادامهٔ مقاله، ما خلاف این تفکر را برای شما ثابت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
دستگاه پلوپز برقی یک وسیلهٔ برقی پرکاربرد در آشپزخانه است که بسیار زیاد در بین بانوان شاغل، طرف‌دار دارد.
چنانچه برای حاضر کردن وعده غذایی خود زمان کافی در اختیار ندارید، اصلاً نگران نباشید، شما به‌آسانی می‌توانید، خورشت خود را با خیالی آسوده حاضر کنید و تنها با استفاده از یک دستگاه پلوپز برقی، در کم‌ترین زمان ممکن، پلوی خوشمزه و خوش‌عطر خود را حاضر کنید. شما با خیالی راحت می‌توانید برنج را در پلوپز ریخته و بدون اینکه نگران ته گرفتن و یا سوختن آن باشید کارهای دیگرتان رسیدگی کنید.
در اینجا شاید از خودتان بپرسید، مزیت‌های استفاده از یک دستگاه پلوپز چه چیز‌هایی می‌تواند باشد؟
در جواب به سؤالتان، بند زیر را بادقت مطالعه کنید.
پلوپز‌ها معمولاً دارای تایمر می‌باشند.
پس شما می‌توانید مدت‌زمان آماده‌سازی غذاها را در ابتدا تعیین کرده و با خیال راحت به کار خود برسید تا زمانی که هشداردهندهٔ دستگاه، به شما زمان پایان پخت غذا را اطلاع بدهد.
درضمن باید بگوییم که با این روش، نتیجهٔ پخت معمولاً مطلوب‌تر خواهد بود چرا که غذاهایی مانند برنج، بهتر برای پخت آماده می‌شوند و دانه‌های برنج به یکدیگر نخواهد چسبید.
معمولاً دستگاه‌های پلوپز دارای یک فنجان برای اندازه‌گیری برنج و میزان آب لازم برای هر پیمانه برنج هستند پس شما می‌توانید با استفاده از این پیمانه،
پلویی آماده کنید که به‌هم‌چسبیده نباشد و یا خیلی دون شده نباشد.
پلوپز‌های برقی معمولاً کاربرد و تنظیم آسانی دارد.
پس شما خواهید توانست که علاوه بر برنج، دانه‌های دیگر چون جو و گندم و بلغور را نیز با استفاده از زمان‌بندی این دستگاه، به‌آسانی بپزید و لذت ببرید.
پلوپز یک وسیلهٔ بسیار کاربردی است که به علت ابعاد مناسب خود، فضای کمی از آشپزخانه‌تان را اشغال می‌کند و شما می‌توانید آن را بر روی کابینت و یا هر مکان دیگری بگذارید.
دستگاه‌های پلوپز برقی دارای المنت مخصوص برای خاموش شدن خودکار دستگاه می‌باشد.
به این صورت که پس از حاضر شدن غذا و به پایان رسیدن زمان معین شده توسط خودتان، دستگاه به‌صورت خودکار خاموش خواهد شد.
این ویژگی کمک می‌کند که غذا پس از پخته‌شدن دچار سوختگی نشود و درعین‌حال شما می‌توانید با آسودگی خاطر در این بازهٔ زمانی به دیگر کارهای خودتان برسید. دستگاه پلوپز برقی یکی از مفیدترین وسایل برقی در هر آشپزخانه می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا لذت یک آشپزی راحت و بدون دردسر را تجربه کرده و در زمان و انرژی‌تان صرفه‌جویی کنید.
البته همچنین باید توجه داشته باشید که این وسیله نیز مانند تمام لوازم برقی دیگر دارای یک‌سری از معایب خواهد بود پس باید با انتخابی بسیار دقیق، دست به خرید بزنید.
همچنین به علت وجود تنوعی که در بازار وجود دارد، پیشنهاد ما به شما این است که با دستی پر از اطلاعات کافی، به سراغ خرید محصول موردنظرتان بروید تا پس از خرید، پشیمان و سرگشته نگردید.
ما در ادامهٔ این مطلب قصد داریم محصولی را از برند خوش‌نام پارس‌خزر به شما معرفی کنیم‌.

دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC181TS و پلوپز پارس‌خزر مدل RC181TS محصولاتی دیگر از این شرکت هستند که کاربردی خواهند بود.
شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به این فروشگاه، محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

تمام تلاش این شرکت بر آن است تا مانند برندهایی چون سونی و سامسونگ بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.
فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان یک شعبهٔ معتبر و خوش آوازه از شرکت پارس‌خزر بوده که با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌ای به مدت یک دهه فعالیت، مشغول به عرضهٔ بهترین لوازم برقی خانگی به مردم کشورمان می‌باشد.

دستگاه پلوپز و مولتی کوکر پارس‌خزر مدل 101 تفتان چه ویژگی‌هایی دارد؟

این دستگاه پلوپز، یک دستگاه چندکارهٔ کاربردی و پرقدرت است که توسط شرکت معتبر پارس‌خزر تولید و عرضه گشته است.
این دستگاه، در ابتدایی‌ترین توانایی خود که پخت برنج است، بسیار حرفه‌ای عمل کرده و رضایت شما را به نحو احسن، حاصل خواهد کرد. این محصول، مجهز به گرم نگهدارنده با قابلیت تنظیم زمان نیز می‌باشد.

پلوپز و مولتی کوکر پارس‌خزر مدل 101 تفتان
توانایی دوم این دستگاه چندکارهٔ باکیفیت، قابلیت آرام‌پز کردن مواد غذایی است که در تهیه انواع خورشت، بسیار کاربردی واقع شده است.
یک ویژگی دیگر این دستگاه، بخارپز کردن می‌باشد که برای تهیهٔ غذاهای سالم و بدون روغن بسیار مفید بوده و از نقاط قوت این دستگاه فوق‌العاده می‌باشد.
طراحی زیبا و سفیدرنگ این محصول به‌گونه‌ای است که با چیدمان هر آشپزخانه و هر سلیقه‌ای سازگاری خواهد داشت.
درب این دستگاه، به‌صورت شیشه‌ای طراحی گشته که باعث می‌شود تا بتوان بر مراحل پخت غذای داخل دستگاه، نظارت کافی داشت.
همچنین باید گفت که یک دریچهٔ خروج بخار هم برای این محصول در نظر گرفته شده است.
در این محصول، ظرف مخصوص پخت از جنس موادی باکیفیت ساخته شده و دارای یک روکش تفلون است که از چسبیدن غذا به ظرف، جلوگیری خواهد کرد.
در این دستگاه، یک آلارم صوتی تعبیه شده است که به شما زمان پایان پخت غذا را اطلاع خواهد داد تا از سوختن مواد غذایی، جلوگیری به عمل بیاورد.
همچنین یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه،
سیستم حفظ برنامهٔ آن بوده که در صورت قطع و وصل برق، برنامهٔ قبلی را حفظ خواهد کرد.
جالب است بدانید که ظرفیت و توان مناسب این دستگاه، آن را به یکی از بهترین وسایل پخت‌وپز در خانه‌ها تبدیل کرده است.
این محصول، به صورتی طراحی گشته تا برای یک خانواده کم‌جمعیت تا متوسط، کاربرد روزانه نیز داشته باشد.
یک ویژگی مثبت این محصول پارس‌خزری، مجهز بودن آن به برد الکترونیکی و استفاده از تایمر و کنترل‌کننده الکترونیکی به‌جای سیستم تایمر و ترموستات‌های مکانیکی نیز می‌باشد که بر محبوبیت این دستگاه اضافه کرده است.
این دستگاه، یک دستگاه چندکارهٔ خانگی درجه‌یک با عملکرد پلوپز، گرم نگهدار، آرام‌پز، بخارپز می‌باشد که قادر است هم‌زمان با پختن برنج، ته‌دیگ را هم از یک تا سه رنگ با تایم مشخص برای شما کاربران عزیز، حاضر کند.
این دستگاه همچنین مجهز به سیم جداشونده به طول یک و نیم متر می‌باشد. مواد پلاستیکی به‌کاررفته در این دستگاه، بسیار بهداشتی و مقاوم به حرارت می‌باشند. این پلوپز دارای ظرفیت یک لیتر امکان پخت برنج بوده و برای چهار نفر کاربرد دارد.
به دلیل اینکه توان این دستگاه، تنها ۵۰۰ وات بوده، باعث مصرف بهینهٔ انرژی خواهد شد.

در این دستگاه ظرف مخصوص پخت برنج با مواد تفلون نچسب بهداشتی و مقاوم همراه با کیفیتی بسیار زیاد روکش گشته است. شما می‌توانید این ظرف را جداگانه هم استفاده کنید.
این ظرف علاوه بر این‌که مندرج شده از استحکام زیادی هم بهره می‌برد.
لوازم جانبی این محصول، شامل اسفنج، پیمانه، بروشور، سیم دوشاخه، ظرف بخارپز و ظرف آرام‌پز است که از ظرف بخارپز می‌توان برای تهیه سبزی‌ها و گوشت پختهٔ بخارپز شده استفاده کنید.
حمل و جابه‌جایی این دستگاه، بسیار آسان و راحت بوده چون هم سبک است و هم بر روی بدنه دارای دستگیره می‌باشد. بدنهٔ دستگاه پلاستیکی است و همیشه خنک خواهد بود.

پلوپز و مولتی کوکر پارس‌خزر مدل 101 تفتان، یک وسیلهٔ کاربردی برای خانواده‌هایی با جمعیت مناسب و متوسط است. این پلوپز می‌تواند هم‌زمان، چند کار مختلف را برای شما انجام بدهد.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز و مولتی کوکر پارس‌خزر مدل 101 تفتان، را از سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت