در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC181E-110V

شناسه محصول: KM273
شناسه محصول: KM273
دسته بندی: پلوپز صادراتی
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
4,285,600
3,985,608 تومان 299,992 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

وزن دستگاه: 3 کیلوگرم   جنس بدنهٔ دستگاه: استیل آبکاری شده   حداکثر توان مصرفی دستگاه: 620 وات   جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب   ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 8 نفره   دارای دیگ قابل جداشدن   ولتاژ مصرفی دستگاه: 110 ولت   دارای زمان‌سنج پخت ب...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC181E-110V
نقد و بررسی

وزن دستگاه: 3 کیلوگرم

 

جنس بدنهٔ دستگاه: استیل آبکاری شده

 

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 620 وات

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 8 نفره

 

دارای دیگ قابل جداشدن

 

ولتاژ مصرفی دستگاه: 110 ولت

 

دارای زمان‌سنج پخت با قابلیت پخت ته‌دیگ دلخواه

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC181E-110V، دستگاهی پرکاربرد و باکیفیت است. این پلوپز می‌تواند در تهیهٔ باکیفیت و خوش‌طعم‌ترین پلوهای ایرانی به شما کمک فراوانی کند. ما قصد داریم در این مطلب به بررسی ویژگی‌های دستگاه پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC181E-110V بپردازیم و این محصول باکیفیت را به شما معرفی کنیم پس لطفاً تا پایان این مقاله با ما همراه بمانید.

 RC181E-110V پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل

اگر اهل غذاهای خوشمزهٔ ایرانی باشید، حتماً می‌دانید که برنج، یکی از مهم‌ترین غذاهای سفره‌های ما ایرانی‌ها است. پس قطعاً نحوهٔ پخت این غذا هم از اهمیت بالایی برخوردار است. دقت داشته باشید که هر مدل برنج دارای شیوهٔ پخت مخصوص خود است و اگر به آن تسلط نداشته باشید، ممکن است برنج شما یا شفته شود، یا ته بگیرد و یا به شکل مناسبی قد و دَم نکشد. پس حتماً باید نکات مهم در این مورد را رعایت کنید.
اما خب ممکن است شما فردی تازه‌کار در امور آشپزی باشید و به‌خوبی تسلط کافی، بر انجام این دست از امور نداشته باشید‌. یا اینکه از آن دسته افرادی باشید که به برگزاری مهمانی‌های پرجمعیت علاقه داشته باشید و همیشه مجبور به تهیهٔ برنج در مقادیر زیاد باشید. یا اصلاً فردی شاغل بوده که فرصت کافی برای ساعت‌ها آشپزی ندارید و نمی‌دانید که چگونه از پس انجام این‌همه کار بر بیایید.
نگران نباشید چراکه پیشرفت تکنولوژی، این قبیل مشکلات را برای ما حل کرده‌اند.
دستگاه پلوپز برقی، دستگاهی است که در تهیهٔ بهترین و باکیفیت‌ترین برنج‌های ایرانی به شما کمک خواهد کرد.
به‌طور‌کلی این دستگاه به‌عنوان یکی از وسایل برقی پرطرف‌دار در میان افراد شاغل به‌حساب می‌آید.
ازآنجایی‌که برنج، یک غذای جدانشدنی از سفره‌های ما مردم ایران‌زمین، به شمار می‌رود و کیفیت و شیوهٔ طبخ آن، بسیار حائز اهمیت است، باید در انتخاب نوع این محصول، دقت زیادی به خرج دهید.
همان‌طور که از نام این دستگاه مشخص است، قادر است تا در زمانی کوتاه، به ساده‌ترین شکل ممکن، بهترین و خوش‌طعم‌ترین پلوها را برای شما حاضر کند. با استفاده از آن، شما می‌توانید طعم و عطر و شکل واقعی یک برنج خوشمزه را به نمایش گذاشته و از آن لذت ببرید.
این دستگاه، به علت اینکه مصرف برق کمی داشته و درعین‌حال، دارای سرعت عمل بالایی برای پخت غذا به بهترین شکل ممکن می‌باشد، پس می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب باشد.
دقت داشته باشید که تا وقتی که غذا و موادی را داخل ظرف پلوپز نریخته‌اید، دستگاه را روشن نکنید.
همچنین هیچ‌گاه، بیشتر از مقداری که مشخص شده است، آب یا مادهٔ غذایی در داخل دیگ محصول نریزید.
دقت کنید که هیچ زمان، هنگامی که دستگاه در حال کارکردن است، دستتان را روی بخار این وسیله قرار ندهید. چراکه این کار، قطع به‌یقین باعث سوختن و آسیب‌دیدن دست شما خواهد شد.
به‌طورکلی و در عصر حاضر، انواع مختلفی از این دستگاه با کاربردهای متفاوت و همچنین با ظرفیت‌های متفاوت وارد بازار گشته است که انتخاب را برای خریدار دشوار می‌کند.
اولین نکته‌ای که شما در هنگام خرید این وسیله باید به آن توجه داشته باشید، تعداد نفرات خانواده‌تان است که باتوجه‌به آنها باید برای ظرفیت دستگاه، تصمیم بگیرید.
درکل، همیشه در هنگام خرید یک وسیله، به نیاز خود توجه کنید و پس از آن، به پرس‌وجو و تحقیق درمورد آن وسیله بپردازید تا پس از خریدتان، پشیمان نگردید.
ما در این مطلب قصد داریم، محصولی از شرکت پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که محصولی باکیفیت و قدرتمند است که می‌تواند یاور خوبی در تهیهٔ پلوهای اصیل ایرانی برای شما باشد.

اگر بخواهیم یک نمونه دیگر از این محصولات را معرفی کنیم باید به پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC101E-110V و پلوپز پارس‌خزر مدل RC181TS اشاره کنیم که محصول باکیفیتی است.
شما می‌توانید پس از مطالعهٔ ویژگی‌های این محصول که در ادامه به آنها می‌پردازیم، این محصول را به‌صورت خرید اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این دستگاه را خریداری کنید. 

گفتنی است که محصولات این شرکت در رقابت با محصولات برندهای لوازم خانگی دیگری مانند بوش و سونی، محصولاتی باکیفیت هستند.


فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر می‌باشد، به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌‌ای نزدیک به یک دهه است که مشغول به ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC181E-110V دارای چه ویژگی‌هایی است؟

این وسیله، محصولی بسیار کاربردی و قدرتمند و باکیفیت است که توسط شرکت پارس‌خزر طراحی، تولید و به بازار ارائه گشته است.
این دستگاه، در عین طراحی ساده‌ای که دارد، بسیار کاربردی است و می‌تواند بهترین دستیار برای شما در پخت انواع پلوهای خوشمزهٔ ایرانی باشد.
بدنهٔ این دستگاه، از جنس استیل بوده که بسیار مستحکم و مقاوم است و از طراحی خاص و زیبایی بهره‌‌مند می‌باشد.
همچنین دربی که برای این محصول طراحی و در نظر گرفته شده است، از جنس استیل ضدزنگ است که کیفیت ساخت بالایی داشته و بسیار بادوام می‌باشد. همچنین طراحی چشم‌نواز این درب، زیبایی خاصی به این محصول شرکت پارس‌خزر بخشیده است.
ظرفی که برای پختن برنج در این محصول، درنظر گرفته شده است، از جنس تفلون بوده که خاصیت نچسب بودن داشته و کمک می‌کند تا از چسبیدن و از بین رفتن برنج به ظرف شما جلوگیری کند. همچنین این ویژگی باعث شده تا ته‌دیگی که در این محصول تهیه می‌شود، کامل و زیبا و شکیل باشد.
ظرفیت این دستگاه، به گونه‌ای بوده که توانایی تهیه‌ی برنج برای هشت نفر را دارا می‌باشد. پس این وسیله، برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط، گزینه‌ی مناسبی می‌باشد. همچنین ولتاژ مصرفی این دستگاه، 110 ولت بوده که بسیار مناسب می‌باشد.
یکی از نکات مهمی که در ارتباط با این دستگاه وجود دارد، این است که ترموستاتی که در داخل این دستگاه
تعبیه گشته است کمک می‌کند تا درصورتی‌که دمای دستگاه از میزان مجاز بالاتر رفت، به‌صورت خودکار جریان برق قطع شده و دمای دستگاه، کاهش پیدا خواهد کرد.
این ویژگی باعث شده تا کمکی به طول عمر و دوام این محصول کرده باشد و همچنین مصرف کم و بهینهٔ انرژی برق به کمک این ویژگی در این دستگاه امکان‌پذیر است.
دستگیره‌هایی که برای این محصول طراحی گشته است، عایق حرارتی بوده و به کاربر کمک می‌کند تا به‌آسانی و بدون آسیب‌دیدگی، دستگاه را جا‌به‌جا و حمل کند. اما حتماً به این نکته دقت داشته باشید که این وسیله را هرگز در حین کار، جا‌به‌جا نکنید و همچنین نکات ایمنی را حتماً در حین استفاده از دستگاه، رعایت نمایید.
ولوم تایمری که بر روی بدنهٔ این دستگاه، تعبیه گشته است، درواقع یکی از ویژگی‌های برجستهٔ آن به شمار می‌آید، چراکه به کاربر خود این امکان را داده تا کاربر بتواند به‌وسیلهٔ این ولوم، میزان برشتگی ته‌دیگ خود را روی درجه و میزان دلخواه خود، تنظیم کند.
گفتنی است که با تنظیم ولوم بر روی زمان دلخواهتان،
چراغ نشانگر این محصول روشن خواهد شد و شروع به کار خواهد کرد.

پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC181E-110V، یک وسیله‌ی بسیار کاربردی و قدرتمند و باکیفیت است. این پلوپز می‌تواند با قابلیت‌های زیاد خود، در پختن بهترین پلوهای ایرانی به مصرف‌کنندگان خود کمک کند. همچنین این دستگاه به علت اینکه توانایی تهیه‌ی ته‌دیگ، این خوراکی خوشمزه‌ی پرطرفدار را دارد، دقیقاً مطابق ذائقه‌ و سلیقه‌ی مردم ایران‌زمین می‌باشد.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC181E-110V را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان، خریداری نمایید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت