در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC101E-110V

شناسه محصول: KM274
شناسه محصول: KM274
دسته بندی: پلوپز صادراتی
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
3,892,000
3,619,560 تومان 272,440 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

نوع محصول: پلوپز   جنس بدنهٔ دستگاه: استیل آبکاری شده   ظرفیت دستگاه: 1 لیتر   حداکثر توان مصرفی: 500 وات   ولتاژ: 110 ولت   وزن دستگاه: 5000 گرم   ابعاد دستگاه:   پهنا: 35 سانتی‌متر   ارتفاع: 30 سانتی‌متر   عمق: 30 سانتی‌متر ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC101E-110V
نقد و بررسی

نوع محصول: پلوپز

 

جنس بدنهٔ دستگاه: استیل آبکاری شده

 

ظرفیت دستگاه: 1 لیتر

 

حداکثر توان مصرفی: 500 وات

 

ولتاژ: 110 ولت

 

وزن دستگاه: 5000 گرم

 

ابعاد دستگاه:

 

پهنا: 35 سانتی‌متر

 

ارتفاع: 30 سانتی‌متر

 

عمق: 30 سانتی‌متر

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 4 نفره

 

دارای دیگ قابل جداشدن

 

فاقد صفحه نمایشگر

 

دارای پیمانه

 

دارای اسفنج برای نظافت دستگاه

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC101E-110V محصولی بسیار کاربردی و قدرتمند و باکیفیت است. این پلوپز می‌تواند در حاضر کردن بهترین پلوهای ایرانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به شما عزیزان کمک کند. ما قصد داریم در این مقاله، به معرفی دستگاه پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC101E-110V پرداخته و تمام ویژگی‌های این محصول را برای شما عزیزان، مورد بررسی قرار دهیم. پس لطفاً تا پایان این مطلب، با ما همراه بمانید.

RC101E-110V پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل

قطعاً به‌عنوان یک ایرانی، متوجه هستید که برنج، از مواد غذایی‌های پرمصرف در خانواده‌های ایرانی بوده و به‌وفور در سفره‌های مردم ایران‌زمین، پیدا می‌شود.
به همین علت است که بیشتر خانواده‌ها حداقل روزی یک وعده از برنج استفاده خواهند کرد.
به همین دلیل است که پختن برنج‌کاری ساده نیست و اگر تازه‌کار باشید یا بر شیوهٔ صحیح پخت برنج، تسلط نداشته باشید، برنج خوبی از آب درنخواهید آورد.
پختن برنجی که شکیل و خوش‌طعم باشد، تنها دارای نکات کوچکی می‌باشد که باید رعایت شود.
اما خب از طرف دیگر، پختن برنج برای افرادی که آشپزی می‌کنند به یک کار تکراری و خسته‌کننده تبدیل شده است. پس باید به فکر راه چاره‌ای باشیم.
این دسته از مشکلات، خوشبختانه به دست پیشرفت تکنولوژی حل شده است و علم و فناوری، راهکارهای زیادی را پیش پای مردم در این زمینه گذاشته است.
یکی از این پیشرفت‌ها، تولید دستگاه پلوپز است که تا حد بسیار زیادی، توانسته است به مردم و به‌خصوص بانوان و آشپز‌های حرفه‌ای و تازه‌کار کمک کند.
این وسیله دستگاهی است که می‌تواند، این کار تکراری را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهد و همچنین می‌تواند، علاوه بر صرفه‌‌جویی در زمان شما، پلویی باکیفیت برای شما حاضر کند.
این دستگاه، مخصوصاً برای افرادی که شاغل هستند و زمان زیادی را در منزل به سر نمی‌برند بسیار مناسب می‌باشد. اما دقت داشته باشید که مهم‌ترین نکته در خریدن این محصول، گنجایش آن است که برای انتخاب گنجایش مناسب برای خودتان، حتماً باید به تعداد اعضای خانواده توجه داشته باشید.
این محصول یک وسیلهٔ برقی می‌باشد که برای انجام یک کار ساده و تکراری در بیشتر خانه‌های ایرانی، تولید و طراحی گشته است. چراکه خانواده‌های ایرانی در بیشتر وعده‌های غذایی خودشان از برنج استفاده می‌کنند و قطعاً نمی‌توانند آن را کنار بگذارند.
البته درست است که پختن برنج، آن‌چنان کار دشواری هم نیست؛ اما بااین‌حال، دارای نکاتی مهم است که تأثیر زیادی بر طعم و کیفیت برنج خواهد گذاشت و حتماً باید رعایت شود.
همان گونه که از اسم این دستگاه مشخص است، یک وسیله برقی ساده می‌باشد که قادر است تا به‌سرعت یک برنج عالی و با‌کیفیت برای شما حاضر کند.
و خب مزیت‌های زیادی هم خواهد داشت. مزیت‌هایی مثل صرفه‌جویی در زمان و انرژی شما، اشغال فضایی کم، جا‌به‌جایی آسان و راحت، پختن برنج با طعم و کیفیت عالی و ... .
یکی از ویژگی‌ های مهم و مثبت این دستگاه که باعث شده تا برای افراد زیادی محبوب باشد، قابلیت تهیهٔ ته‌دیگ‌های برشته و طلایی در این دستگاه می‌باشد.
از دیگر ویژگی‌های خوب و مثبت آن، قابلیت گرم نگه‌داشتن غذای شما می‌باشد.
چراکه با استفاده از آن، شما می‌توانید دستگاه را به‌گونه‌ای تنظیم نمایید که بعد از پایان فرایند پخت برنج، غذای شما را گرم نگه دارد، بی‌آنکه بخواهد غذا بسوزد و یا اینکه ارزش غذایی آن از دست برود.
دقت داشته باشید که این وسیله، دارای تنوع مدل زیادی می‌باشد که ممکن است برای خرید، شما را کمی سردرگم کند.
مدل‌های سادهٔ این محصول، تنها برای پختن برنج مناسب می‌باشند. اما خب مدل‌های پیشرفته‌تری که از این وسیله ارائه شده است، درواقع ترکیبی از پلوپز و آرام‌پز می‌باشند که به شما کمک می‌کنند تا علاوه بر پختن برنج، بتوانید غذاهایی چون سبزیجات، گوشت، خورشت و… را به بهترین شکل ممکن بپزید.
البته خب قطعاً قیمت آنها نسبت به مدل سادهٔ این دستگاه، بیشتر می‌باشد. پس حتماً قبل از خریدن آن، توجه داشته باشید که کدام مدل را خریداری می‌کنید و چه مدلی را نیاز دارید.
درکل برای خرید هرگونه دستگاهی، بهتر است که ابتدا با درنظرگرفتن نیاز خود و سپس جمع‌آوری اطلاعات مناسب درمورد آن محصول، دستگاه موردنظرتان را خریداری کنید تا پس از خرید، پشیمان نشوید.
همان‌طور که در ابتدای این مقاله گفتیم، ما قصد داریم به شما محصولی از شرکت معتبر پارس‌خزر را معرفی کنیم که بسیار کاربردی و باکیفیت است.

این شرکت محصولات باکیفیتی را طراحی کرده که از جمله می‌توان به پلوپز پارس‌خزر مدل RC181TS و پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS و... اشاره کرد.

شما می‌توانید پس از مطالعهٔ ویژگی‌های این محصول، این دستگاه را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، خریداری کنید.

محصولات این شرکت در مقایسه با برندهای خارجی مانند بوش و ال جی، محصولاتی باکیفیت هستند.


فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، به مدت ده سال است که در زمینهٔ ارائه و عرضهٔ بهترین لوازم برقی خانگی به بازار، فعالیت درخشانی دارد.

دستگاه پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC101E-110V چه ویژگی‌هایی دارا است؟

این دستگاه، محصولی باکیفیت، کاربردی و مناسب است که توسط شرکت معتبر پارس‌خزر، طراحی، تولید و روانهٔ بازار گشته است.
این محصول خوب، درحالی‌که از یک طراحی ساده بهره می‌برد، بسیار هم کاربردی و مقاوم می‌باشد.
جنس بدنهٔ این دستگاه، از استیل آبکاری شده ساخته شده است که بسیار مستحکم و مقاوم و بادوام و باکیفیت می‌باشد.
ظرف مخصوص پخت و طبخ برنج در این محصول باکیفیت، با روکشی از مواد تفلون پوشیده شده است که خاصیت نچسب بودن دارد و کمک می‌کند تا از چسبیدن برنج به ظرف و سوختن و هدر شدن آنها، جلوگیری به عمل آورد.
همچنین این ویژگی به کاربر، این امکان را داده تا بتواند در کنار پلوهای ایرانی باکیفیت و خوش‌عطری که با این محصول آماده می‌کند، ته‌دیگ‌هایی برشته، طلایی و ترد و خوشمزه را هم نوش جان کرده و لذت ببرد.
به همین دلیل است که این دستگاه، بسیار با سلیقه و ذائقهٔ کاربران ایرانی، همخوانی دارد.
ظرفیت این محصول، یک لیتر می‌باشد که توانایی آماده‌کردن پلو برای چهار نفر را دارد. به همین جهت این دستگاه بیشتر برای خانواده‌هایی با جمعیت کم و یا متوسط مناسب می‌باشد.
این دستگاه، مجهز به یک درب از جنس استیل ضدزنگ می‌باشد که با کیفیتی مناسب و مطلوب و همچنین مستحکم، طراحی و تولید گشته است.
دیگ این محصول شرکت پارس‌خزر، دارای قابلیت جداشوندگی است که نظافت و شست‌وشوی این محصول را آسان‌تر خواهد کرد و همین موضوع، یکی از نکات مثبت این دستگاه به‌حساب می‌آید.
این وسیله، مجهز به یک ترموستات بادقت مناسب می‌باشد که باعث شده تا این دستگاه در مصرف بهینهٔ انرژی، موفق عمل کند و درواقع این موضوع، یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه، در نظر گرفته خواهد شد.
زمان‌سنج پخت اتوماتیکی که در این محصول شرکت پارس‌خزر، تعبیه گشته است کمک می‌کند تا کاربر بتواند، میزان پخت و برشتگی ته‌دیگ پلو را به‌دلخواه خودتنظیم نماید.
ولتاژ مصرفی این دستگاه، 110 ولت بوده که مناسب می‌باشد.
برای این دستگاه، دستگیره‌هایی تعبیه گشته است که درواقع به‌صورت عایق حرارتی طراحی گشته‌اند و کمک می‌کنند تا به این شکل، دست کاربر در حین کار با این دستگاه آسیب نبیند. البته رعایت نکات ایمنی، همیشه لازم و ضروری می‌باشد.
به‌وسیلهٔ ولوم تایمری که بر روی بدنهٔ این محصول، تعبیه گشته است، به کاربر دستگاه کمک کرده تا بتواند میزان برشتگی ته‌دیگ را درجه‌بندی و تنظیم نماید که درواقع از نقاط قوت این دستگاه محسوب می‌شود.
دقت داشته باشید که با تنظیم ولوم بر روی میزان و زمان دلخواهتان، چراغ نشانگر این دستگاه، روشن شده و تایمر دستگاه، آغاز به کارکردن می‌کند.
بدنهٔ استیل و زیبای این محصول باعث شده تا این دستگاه، ظاهری زیبا و چشم‌نواز به خود بگیرد و ازاین‌جهت می‌تواند با هر نوع سلیقه و چیدمانی سازگاری زیادی داشته باشد.

پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC101E-110V، یک وسیله‌ی باکیفیت و فوق‌العاده کاربردی است. این پلوپز با قابلیت‌های خاصی که دارد می‌تواند به کاربر خود کمک کند تا در تهیهٔ انواع پلوهای خوش‌طعم و عطر ایرانی، به شکل حرفه‌ای و موفق عمل کند. این دستگاه در کنار تمام ویژگی‌های مثبتی که دارد، به علت برخورداری از ظاهری زیبا و همچنین قیمت مقرون به صرفهٔ خود، در بین مردم از جایگاه خوبی برخوردار خواهد بود.شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول،
دستگاه پلوپز صادراتی پارس‌خزر مدل RC101E-110V، را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت