در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز پارس‌خزر مدل RC271TYAN

شناسه محصول: KM271
شناسه محصول: KM271
دسته بندی: پخت و پز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
3,000,000
2,790,000 تومان 210,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 950 وات   جنس بدنهٔ دستگاه: فلزی با رنگ اپوکسی   طول سیم دستگاه: 1.5 متر   ظرفیت دستگاه: 2.7 لیتر   جنس ظرف دستگاه: آلومینیوم با تفلون نچسب   ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 12 نفره   ابعاد دستگاه:   عمق: 380 میلی‌م...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز پارس‌خزر مدل RC271TYAN
نقد و بررسی

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 950 وات

 

جنس بدنهٔ دستگاه: فلزی با رنگ اپوکسی

 

طول سیم دستگاه: 1.5 متر

 

ظرفیت دستگاه: 2.7 لیتر

 

جنس ظرف دستگاه: آلومینیوم با تفلون نچسب

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 12 نفره

 

ابعاد دستگاه:

 

عمق: 380 میلی‌متر

 

پهنا: 380 میلی‌متر

 

ارتفاع: 300 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 4.9 کیلوگرم

 

دارای اسفنج

 

دارای پیمانه

 

دارای بروشور

 

دارای سیم دوشاخه

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی


پلوپز پارس‌خزر مدل RC271TYAN، محصولی فوق‌العاده، باکیفیت و قدرتمند است. این پلوپز می‌تواند در تهیهٔ بهترین پلوهای ایرانی به شما، کمک زیادی کند. ما قصد داریم در مطلب زیر به معرفی دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC271TYAN پرداخته و تمام ویژگی‌های این دستگاه را به کمک یکدیگر بررسی کنیم. پس لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه بمانید.

 RC271TYAN پلوپز پارس‌خزر مدل

همهٔ ما ایرانی‌ها به این موضوع مهم واقف هستیم که برنج، یکی از پرمصرف‌ترین غذاهایی است که در اکثر وعده‌های غذایی ما ایرانی‌ها دیده می‌شود. به‌علاوه خودمان هم از عاشقان این غذای خوشمزه هستیم. پس یک‌جوری می‌توانیم بگوییم که برنج، یکی از غذاهای اصلی ما مردم ایران‌زمین است که هم بسیار خوش‌خوراک است و هم می‌توان آن را به هر شکل و مدلی و هم در کنار بیشتر غذاهای دیگری چون انواع خورشت و گوشت و سبزیجات و ... مصرف کرد و از آن لذت برد.
اما به همین دلیل است که شیوهٔ پختن این غذا، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چراکه اگر شما به شیوهٔ پخت یک برنج، وارد و مسلط نباشید، آن برنج هرگز نمی‌تواند طعم و عطر اصلی خود را به نمایش بگذارد تا شما از آن لذت ببرید و به‌علاوه اگر نکات مهم پخت برنج را رعایت نکنید، یا برنج بیش از حد سفت خواهد شد و یا اینکه برنجتان به شکل شفته از آب درخواهد آمد که اصلاً شکل و شمایل مناسبی نخواهد داشت.
حالا اگر شما از آن دسته افرادی هم هستید که شاغلید و مجبورید علاوه بر خانه، در بیرون از خانه همکار کنید که دیگر اصلاً زمان کافی برای پختن این غذا به شکلی دلخواه و دلچسب را نخواهید داشت.
به‌علاوه ممکن است شما تازه به آشپزی کردن مشغول شده باشید و هنوز فوت کوزه‌گری پختن یک پلوی شکیل و خوش‌طعم را نمی‌دانید.
اگر این دسته از مشکلات، باعث آزار شما شده است، اگر جمعیت زیادی از مهمان‌ها به خانهٔ شما دعوت شده‌اند و فرصت یا فضای کافی برای پخت برنج ندارید، باید بدانید که دستگاه پلوپز اینجاست تا مانند یک چوب جادو، همهٔ این موانع را از سر راه شما بردارد تا شما لذت آشپزی آسان را تجربه کنید.
به‌طورکلی این دستگاه، محصولی است که در مدت زمانی کوتاه می‌تواند، برای شما باکیفیت‌ترین پلوهای ایرانی در شمایل مختلف را حاضر کند. با این تفاوت که کار با این دستگاه، بسیار آسان‌تر است و در زمان و انرژی شما کاملاً صرفه‌جویی خواهد کرد.
این محصول از مزیت‌های زیادی بهره می‌برد که از جملهٔ آنها می‌توانیم به صرفه‌جویی در زمان، پخت باکیفیت پلو، اشغال فضای کم و همچنین تهیهٔ ته‌دیگ‌هایی با میزان برشتگی دلخواه شما اشاره کنیم.
به‌طورکلی این وسایل دارای دو قسمت اصلی می‌باشند. قسمت اول این دستگاه، همان بدنه خارجی دستگاه است که دارای چند دکمه و صفحهٔ نمایشگر است و همچنین سیمی که به آن متصل می‌باشد و اما قسمت دیگر این محصول، ظرف داخلی دستگاه است که برنج و مواد غذایی را داخل آن قرار داده و سپس بعد از پایان زمان پخت نیز همان ظرف را از دستگاه بیرون خواهید آورد.
گفتنی است که ظرف داخلی این دستگاه، در جنس‌های مختلف روحی و تفلون موجود می‌باشد.
البته قطعاً می‌دانیم که مدل‌هایی که دارای ظرف تفلون هستند، درواقع بهتر می‌باشند. چراکه دارای قابلیت نچسبیدن هستند که به این صورت در پایان زمان پخت، یک برنج بسیار عالی و ته‌دیگ طلایی به شما
تحویل خواهند داد. همچنین دقت داشته باشید که اگر برنج به بدنهٔ ظرف نچسبد، باعث می‌شود تا شست‌وشوی ظرف راحت و آسان‌تر صورت پذیرد.
دقت داشته باشید که این وسیله از آن دسته وسایلی است که دارای تنوع مدل بسیار زیادی در بازار می‌باشد و همین‌طور هرکدام از این مدل‌ها، ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارند. پس دقت داشته باشید که برای خرید این دستگاه، اول از هر چیزی نیاز خودتان را در نظر بگیرید و سپس، با پرس‌وجو، تحقیق در اینترنت و خلاصه، کسب اطلاعات مختلف، دست به خرید محصول موردنظرتان بزنید.
ما در این مطلب، همان گونه که در ابتدا گفتیم، قصد داریم به بررسی یکی از محصولات شرکت پارس‌خزر بپردازیم که بسیار کاربردی و باکیفیت می‌باشد.

همچنین پلوپز پارس‌خزر مدل RC-101TYAN  و پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TSP محصولاتی دیگر از این شرکت هستند که باکیفیت و کاربردی هستند.

شما می‌توانید پس از مطالعهٔ ویژگی‌های این محصول که در ادامه خواهیم گفت، اگر تمایل به خرید این دستگاه داشتید، این محصول را به‌صورت خرید اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان و یا به‌صورت مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان،
این دستگاه را خریداری کنید.

این محصولات در مقایسه با محصولات برندهایی چون بوش و سونی، محصولاتی باکیفیت هستند.


فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر می‌باشد، نزدیک به یک دهه است که به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، مشغول به عرضهٔ لوازم برقی خانگی باکیفیت به مردم عزیز کشورمان می‌باشد.

دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC271TYAN دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

 

این دستگاه، یکی از محصولات بسیار باکیفیت شرکت معتبر پارس‌خزر است که توسط این شرکت، تولید و طراحی و درنهایت به بازار عرضه شده است.
این وسیله در عین اینکه دارای طراحی ساده‌ای می‌باشد، بسیار کاربردی بوده و در تهیهٔ بهترین پلوهای ایرانی به شما کمک خواهد کرد.
کاربری این دستگاه، بسیار آسان می‌باشد و همچنین از کیفیت ساخت مناسب و مطلوبی بهره می‌برد.
این محصول دارای ظرفیت 2.7 لیتر بوده که به شکل بسیار آسانی قادر خواهد بود تا برای 12 نفر، پلوی باکیفیت حاضر کند و به همین جهت است که این دستگاه برای افرادی که مصرف بالایی در برنج دارند، بسیار گزینهٔ مناسبی خواهد بود.
ظرفی که برای پخت برنج در این دستگاه، واقع شده است، از جنس تفلون نچسب تولید شده است که علاوه بر نچسبیدن برنج به ظرف و جلوگیری از هدر شدن غذا، کمک می‌کند تا نظافت و شست‌وشوی ظرف دستگاه، راحت و آسان‌تر صورت بپذیرد.

 RC271TYAN پلوپز پارس‌خزر مدل


دیگ این محصول، دارای قابلیت جداشدن می‌باشد که به این صورت توانسته است کاربری این دستگاه را آسان‌تر جلوه بدهد.
توان مصرفی این دستگاه متوسط می‌باشد که درواقع می‌توان آن را از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه به شمار آورد.
همچنین گفتنی است که این محصول، این قابلیت خاص را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که آنها بتوانند برنج خود را با درجات مختلف رنگ ته‌دیگ، تهیه کنند و از میزان پخت دلخواه پلوی خود، لذت ببرند. به همین دلیل است که این دستگاه، کاملاً مطابق سلیقه و ذائقهٔ کاربران ایرانی
تولید گشته است.
درب این دستگاه ، از جنس شیشه‌ای پیرکس تولید گشته تا به کاربر خود این امکان را بدهد که بر مراحل پخت برنج، بدون نیاز به بازکردن درب دستگاه، نظارت کافی داشته باشد.
همچنین سوپاپی که بر روی درب این محصول تعبیه گشته است کمک می‌کند تا بخارهای اضافه در داخل دستگاه انباشته نشده و از طریق این سوپاپ، از دستگاه خارج شوند.
ترمینال فیوز به‌کاررفته شده در این محصول، باعث شده تا ایمنی دستگاه به شکل مضاعفی افزایش پیدا کند و از ایجاد هرگونه خطرات احتمالی، جلوگیری و ممانعت به عمل بیاورد.
ته‌دیگ پلو که یکی از بخش‌های خوشمزهٔ غذا دربین ما مردم ایران‌زمین شناخته می‌شود، یکی دیگر از آیتم‌هایی است که شما قادر هستید تا با این مدل دستگاه آن را تهیه کرده و همچنین رنگ و میزان برشتگی آن را به مقدار دلخواهتان تنظیم کنید.
طراحی زیبای این دستگاه، با بدنه فلزی همراه با پوشش رنگ اپوکسی نسوز و مقاوم در برابر حرارت، باعث شده تا دربین کاربران خود از محبوبیت مناسبی بهره‌مند باشد.
گفتنی است که تفلون استفاده شده در دیگ این دستگاه، کاملاً به‌صورت بهداشتی و مقاوم بوده که مواد مضری در حین پخت‌وپز از خود آزاد نکرده و سلامت غذا و بدن را تحت‌تأثیر قرار نخواهد داد.
استفاده از تایمر و ترموستات بادقت و کیفیت بالا در این محصول، باعث شده تا تنظیم حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی به شکل مناسبی صورت بپذیرد و همچنین مصرف بهینهٔ انرژی در این دستگاه، به شکل مناسب‌تری امکان‌پذیر خواهد بود.
پلوپز پارس‌خزر مدل RC271TYAN یک محصول جادویی با قابلیت‌های زیاد است. این پلوپز شما را در پختن هرچه بهتر پلو، یاری خواهد کرد. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC271TYAN را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت