در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز پارس‌خزر مدل RC-61 Tyan

شناسه محصول: KM267
شناسه محصول: KM267
دسته بندی: پخت و پز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,200,000
2,100,000 تومان 100,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

حداکثر توان مصرفی: 350 وات   ابعاد دستگاه:   قطر: 22 سانتی‌متر   ارتفاع: 20 سانتی‌متر   وزن دستگاه: 2 کیلوگرم   جنس بدنهٔ دستگاه: فلز   ظرفیت دستگاه: 0.6 لیتر   جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب   ظرفیت برحسب نفرات: 2 نفره   دارای تایمر ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز پارس‌خزر مدل RC-61 Tyan
نقد و بررسی


حداکثر توان مصرفی: 350 وات

 

ابعاد دستگاه:

 

قطر: 22 سانتی‌متر

 

ارتفاع: 20 سانتی‌متر

 

وزن دستگاه: 2 کیلوگرم

 

جنس بدنهٔ دستگاه: فلز

 

ظرفیت دستگاه: 0.6 لیتر

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب

 

ظرفیت برحسب نفرات: 2 نفره

 

دارای تایمر

 

دارای پیمانه

 

دارای اسفنج

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز پارس‌خزر مدل RC-61 Tyan، محصولی بسیار فوق‌العاده و کاربردی است. این پلوپز دارای ویژگی‌های مناسب است.

در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی‌های دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC-61 Tyan پرداخته و آن را به شما عزیزان معرفی کنیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه بمانید.

 

 RC-61 Tyan پلوپز پارس‌خزر مدل

امروزه به علت افزایش مشغلهٔ افراد، دیگر کسی برای ساعت‌ها زمان صرف آشپزی کردن، تمایلی ندارد. به‌خصوص بانوانی که هم در خانه و هم در بیرون از خانه مشغول به کار می‌باشند.
خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی و فناوری به کمک مردم آمده و کمک می‌کند تا در انجام امور آشپزخانه، زمان و انرژی کمتری را صرف کنند. وسایل برقی خانگی از جملهٔ این دستگاه‌های مهم هستند که بسیار کاربردی و کمک‌کننده می‌باشند. یکی از این دستگاه‌ها دستگاه پلوپز برقی است که لذت آشپزی را برای شما، دوبرابر خواهد کرد.
این دستگاه می‌تواند به‌آسانی هرچه بیشتر و به‌سرعت غذای موردنظر شما را آماده کرده و به شکل مناسب و دلپذیری طبخ کند.
ممکن است شما، از آن دسته افرادی باشید که تمایلی به‌صرف وقت در آشپزخانه ندارید و یا حتی فرصت کافی برای پخت‌وپز غذا نخواهید داشت. پس برای شما بهترین راه‌حل ممکن، خریدن این محصول باکیفیت می‌باشد.
این دستگاه ازآن‌جهت مناسب است که می‌توانید تنها با زدن یک دکمه، پخت غذا را آغاز کرده و نگران نباشید.
مدل‌های مختلف این دستگاه به شکل خودکار و اتوماتیک پخت را آغاز می‌کنند و تنها با اعمال تنظیمات دلخواه شما، غذا حاضر خواهد شد.
جالب است که حتی بعد از پخته‌شدن برنج نیز، این دستگاه به‌صورت خودکار خاموش خواهد شد و کار تمام می‌شود.
همان گونه که همهٔ ما می‌دانیم، برنج از جمله غذاهای محبوب، مشهور و پرطرف‌داری است که در سفره‌های ایرانی، همیشه حاضر و آماده است. به همین دلیل است که کیفیت و طرز پخت آن نیز بسیار حائز اهمیت است.
چراکه امکان دارد تهیهٔ آن برای بعضی از افراد بسیار وقت‌گیر بوده و یا حتی شیوهٔ پخت آن را به‌صورت صحیحی بلد نباشند و به شکل خوبی از آب درنیاید.
اگر شما قلق پخت برنج را نمی‌دانید، اگر وقت کافی برای پخت‌وپز ندارید و اگر مجبورید برای جمعیت زیادی غذا طبخ کنید، شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه به‌راحتی برنج باکیفیت و خوش عطری آماده و حاضر کنید و از چشیدن طعم حقیقی برنج لذت ببرید و در کنار آن، از خوردن ته‌دیگ ترد، بهره‌مند بشوید و یک پلوی مجلسی را در سفرهٔ خود داشته باشید.
علاوه بر همهٔ اینها، استفاده از این دستگاه، باعث صرفه‌جویی در زمان شما می‌شود، چراکه زمان آماده‌سازی آن بسیار کمتر از پخت روی اجاق و به روش سنتی است.
همچنین اگر از عاشقان ته‌دیگ هستید، خرید این دستگاه را پشت‌گوش نیندازید.
خوردن ته‌دیگ یکی از لذت‌های وصف‌ناپذیر در خوردن غذا است پس اگر شما هم طرف‌دار این خوردنی خوشمزه باشید، حتماً باید از این محصول در آشپزخانه‌تان استفاده نمایید. چراکه شما با استفاده از این دستگاه می‌توانید ته‌دیگی طلایی‌رنگ و ترد و خوشمزه را در کنار پلوی خوش‌طعمتان داشته باشید.
این وسیله، دستگاهی است که می‌تواند به‌آسانی و در کم‌ترین زمان ممکن، انواع گوناگون غذا را برای شما حاضر و آماده کند.
شما می‌توانید با خیالی آسوده و بدون هیچ‌گونه نگرانی از این وسایل استفاده کنید و غذای دلخواه خودتان را آماده نمایید.
این دستگاه از لحاظ قیمتی نسبت به بسیاری از دستگاه‌های آشپزخانه‌ای ارزان‌تر بوده و مقرون‌به‌صرفه می‌باشد، همچنین این دستگاه مصرف برق پایینی داشته و به آسان‌ترین شکل ممکن قابل شست‌وشو و نظافت می‌باشد.
دقت داشته باشید که برای اینکه خرید صحیحی داشته باشید، لازم است تا درمورد محصول موردنظرتان تحقیقات زیادی انجام بدهید.
ما در این مطلب قصد داریم محصولی از شرکت پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که بسیار باکیفیت و قدرتمند و کاربردی است.

پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS و خوراک‌پز چندکاره سایا مدل کالج محصولاتی دیگر از این شرکت بوده که باکیفیت و کاربردی هستند.

شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان به‌صورت خرید اینترنتی سفارش دهید و یا به‌صورت مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

محصولات این شرکت در مقایسه با برندهای خارجی لوازم خانگی مانند سونی و ال جی و... محصولاتی باکیفیت هستند.
فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و به مدت ده سال است که مشغول به ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC-61 Tyan دارای چه ویژگی‌های می‌باشد؟

 

این دستگاه، محصولی از شرکت پارس‌خزر است که دارای کیفیتی مطلوب می‌باشد.
این محصول دارای طراحی زیبا و چشم‌نوازی است که دارای قابلیت‌های بسیار زیاد و متفاوتی می‌باشد.
این دستگاه قادر است تا برنج با درجات مختلف رنگ ته‌دیگ طبخ کند. همچنین این وسیله می‌تواند امکان پخت برنج معمولی یا با ته‌دیگی طلایی و ترد را برای کاربر خود میسر کند.
به همین دلیل است که این دستگاه می‌تواند با سلایق و ذائقه ما ایرانیان، به‌خوبی سازگاری و همخوانی زیادی داشته باشد.
جنس بدنهٔ این دستگاه، از فلز ساخته شده است که بسیار مستحکم و مقاوم می‌باشد.
گفتنی است که بدنهٔ این دستگاه با رنگ زیبای سفید طراحی شده است که نسوز بوده و در مقابل حرارت مقاوم می‌باشد و بسیار دلپذیر و چشم‌نواز شده است.
استفاده از کابل نسوز در این محصول، باعث شده تا ایمنی این دستگاه افزایش پیدا کند و همچنین از سمت دیگر، مجهز بودن این دستگاه به فیوز حرارتی باعث شده تا ایمنی دستگاه به شکل مضاعف افزایش پیدا کند و به این شکل از ایجاد
خطرات احتمالی، جلوگیری به عمل بیاید.
ظرف مخصوص پختن پلو در این وسیله از جنس تفلون نچسب بوده که باعث می‌شود برنج به آن نچسبد و ته‌دیگی زیبا و دلچسب تهیه بشود.

RC-61 Tyan پلوپز پارس‌خزر مدل
درب این دستگاه، از جنس پیرکس بوده که باعث می‌شود کاربر بتواند به مراحل پخت برنج، نظارت داشته باشد و این درحقیقت یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه می‌باشد.
همچنین گفتنی است که درب این محصول سوپاپ‌دار بوده و این موضوع نشان از کیفیت طراحی و ساخت این دستگاه خواهد داشت.
پختن برنج که عمدتاً عضوی از اصلی‌ترین غذاهای ما مردم ایران‌زمین است، کاری بسیار پرزحمت بوده که احتیاج به مهارت بالایی دارد. با استفاده ازاین محصولات، این امر بسیار آسان‌تر شده و به همین علت است که در عصر حاضر استفاده از این دستگاه یکی از بهترین گزینه‌ها برای پخت این غذای پرطرف‌دار می‌باشد به‌این‌علت که نه‌تنها در زمان و انرژی شما صرفه‌جویی می‌کند، بلکه از لحاظ کیفیت نیز چیزی از روش پخت سنتی برنج کم نخواهد داشت.
طراحی زیبا و گنجایش مناسب و ابعاد کوچک و مناسب این دستگاه و اشغال فضایی بسیار کم در آشپزخانه آن را به یکی از گزینه‌های مطلوب برای خانواده‌های کم‌جمعیت تبدیل می‌کند.
این محصول، می‌توانید در هنگام پختن برنج، ته‌دیگ را هم مطابق باسلیقه و ذائقه مصرف‌کنندهٔ ایرانی از آب دربیاورد.
طرف مخصوص پخت برنج در این دستگاه، دارای توانایی گرم نگه‌داشتن برنج پس از پخت کامل به مدت طولانی را دارا می‌باشد که یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه به‌حساب می‌آید.
تایمر و ترموستاتی که در این دستگاه، تعبیه گشته است دارای دقت و کیفیت زیادی می‌باشد که برای تنظیم حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی بسیار مناسب و کاربردی است و به همین صورت، باعث شده تا مصرف بهینهٔ انرژی در آن صورت بپذیرد.
مواد پلاستیکی به کار گرفته شده در این وسیله، بهداشتی و مقاوم به حرارت بوده که بسیار مناسب و مطلوب می‌باشد.
ظرفیت این دستگاه، 0.6 لیتر بوده که برای پختن برنج برای 2 نفر، بسیار مناسب می‌باشد.
همچنین توان این دستگاه 350 وات می‌باشد.
کاسهٔ این محصول، متحرک می‌باشد که در قسمت زیرین آن یک هیتر و یک ترموستات قرار گرفته است که درواقع، اجزای اصلی این دستگاه پلوپز را تشکیل می‌دهند.
یکی از نقاط قوت این دستگاه این است که کاربر می‌تواند از ظرف اصلی محصول، به‌صورت جداگانه هم استفاده کند، آن را شست‌وشو بدهد و دوباره در محل اصلی خود بگذارد.
به همراه این دستگاه، پیمانه و اسفنج نیز ارائه شده و همچنین این دستگاه یک چراغ راهنمایی پخت هم دارد.
دقت داشته باشید که حمل و جابه‌جایی این دستگاه بسیار راحت است چراکه هم سبک است و هم بر روی بدنه دارای دستگیره مخصوص می‌باشد.
پلوپز پارس‌خزر مدل RC-61 Tyan با وجود این که فضای خیلی کمی از آشپزخانه را اشغال می‌کند، جزو وسایلی بوده که کارهای شگفت زیادی را انجام می‌دهد و به همین دلیل است که حتی سرآشپزهای حرفه‌ای هم علاقه دارند این پلوپز را در منزل خودشان داشته باشند تا اگر مهمان سرزده‌ای داشتند در پخت‌وپز سریع به آن‌ها کمک کند.
شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC-61 Tyan، را از سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت