در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز تایمر دار دونفره پارس‌خزر مدل 61TSN

شناسه محصول: KM266
شناسه محصول: KM266
دسته بندی: پخت و پز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,200,000
2,100,000 تومان 100,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 350 وات   ابعاد دستگاه:   قطر: 240 میلی‌متر   ارتفاع: 200 میلی‌متر   وزن دستگاه: 2 کیلوگرم   جنس بدنهٔ: دستگاه: استیل   ظرفیت دستگاه: 0.6 لیتر   جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب   ظرفیت برحسب نفرات: 2 نفره   دار...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز تایمر دار دونفره پارس‌خزر مدل 61TSN
نقد و بررسی

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 350 وات

 

ابعاد دستگاه:

 

قطر: 240 میلی‌متر

 

ارتفاع: 200 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 2 کیلوگرم

 

جنس بدنهٔ: دستگاه: استیل

 

ظرفیت دستگاه: 0.6 لیتر

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب

 

ظرفیت برحسب نفرات: 2 نفره

 

دارای تایمر

 

دارای پیمانه

 

دارای اسفنج

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز تایمر دار دونفره پارس‌خزر مدل 61TSN محصولی بسیار قدرتمند و کاربردی است. این پلوپز می‌تواند در مدت زمانی کوتاه برای کاربر خود پلوهای باکیفیتی را حاضر کند. ما در مطلب زیر به بررسی همهٔ ویژگی‌های دستگاه پلوپز تایمر دار دونفره پارس‌خزر مدل 61TSN پرداخته و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. پس لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 61TSN پلوپز تایمر دار دونفره پارس‌خزر مدل

می‌دانیم که در تمام غذاهای ایرانی، برنج نقش مهمی را ایفا می‌کند و به همین صورت یکی از غذاهای پرطرف‌دار ایرانی می‌باشد که بیشتر افراد به آن علاقه‌مند می‌باشند.
اما عطر و بوی برنج تا حد بسیار زیادی به کیفیت و طرز پخت برنج، بستگی خواهد داشت.
شما اگر می‌خواهید که بدون دردسر و خستگی و همچنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برنجی خوشمزه و خوش‌عطر برای خود آماده کنید، بهترین گزینه خریدن یک دستگاه پلوپز مناسب می‌باشد.
اصلاً به همین دلیل است که این دستگاه، جزو لوازم پرکاربرد آشپزخانه‌ها به‌حساب می‌آیند.
بنابراین در خرید این دستگاه خوب دقت کنید.
ممکن است که بعضی از افراد تصور کنند پختن برنج خوش طعم و شکیل کاری ساده و آسان است اما باید بگوییم که اصلاً این‌طور نیست.
اگر شما به‌عنوان یک آشپز، در پختن برنج، نکات مهمی را رعایت نکنید ممکن است برنج طعم بدی به خود بگیرد، شکل زیبایی نداشته باشد، درست قد نکشد و درنهایت هم قابل خوردن نباشد.
اما اگر نمی‌دانید چطور از پس این مسائل بربیایید، بهتر است این کار را به دست یک محصول حرفه‌ای واگذار کنید و از دیدن نتیجهٔ کار، لذت ببرید.
این وسیله درواقع یک نوع بخارپز می‌‌باشد که با استفاده از جوشاندن آب و تهیهٔ بخار، برنج را به‌خوبی خواهد پخت.
به این صورت که آب و برنجی که داخل دستگاه ریخته می‌شوند، به‌توسط گرمایی که این وسیله تولید می‌کند، به نقطهٔ جوش خواهند رسید. در این حالت، آب تبدیل به بخار شده و برنج نرم، و آرام‌آرام پخته و دم کشیده خواهد شد.
کار با این وسیله ساده است اما حتماً قبل از استفاده از دستگاه، دفترچه راهنمای آن را مطالعه بفرمائید.
گفتنی است که مدل‌های متنوعی از این دستگاه در بازار موجود می‌باشد، اما به طور معمول، همهٔ این دستگاه‌ها، مجهز به یک منبع گرما، یک دیگ مخصوص پخت‌وپز و یک ترموستات هستند.
وظیفهٔ ترموستات این است که دمای پلوپز را اندازه‌گیری و کنترل کند. البته طبیعی است که مدل های پیشرفته، اجزای بیشتر و پیشرفته‌تری نیز خواهند داشت.
اما اگر بپرسید که دلایل استفاده از این محصول چه چیز‌هایی می‌تواند باشد، در جواب به سؤال شما، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
برای کسانی که شاغل هستند و یا افرادی که زمان کمی برای آشپزی در اختیار خود دارند، این دستگاه وسیله‌ای بسیار کاربردی و کارآمد می‌باشد.
اما خب همان‌طور که گفتیم مدل‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را در اختیار کاربر خود قرار خواهند داد.
مدل‌های جدید، عملکرد‌های مختلفی هم می‌توانند داشته باشند. عملکردهایی مانند بخارپز، سرخ‌کن، زودپز و آرام‌پز که بسیار پرکاربرد می‌باشند.
همچنین در بعضی از مدل‌های این دستگاه، ویژگی قطع خودکار تعبیه شده است که در این صورت تنها کافی است که برنج و آب و روغن را در دیگ دستگاه بریزید و با خیال آسوده به کارهای خود برسید. چراکه فرایند پختن برنج به‌صورت اتوماتیک قطع می‌شود و تا زمانی که شما برگردید، پلو گرم نگه‌داشته خواهد داشت. البته دقت داشته باشید که در هر امری، رعایت نکات ایمنی بسیار مهم و ضروری است.
برای خرید هر دستگاهی دقت کنید که حتماً اطلاعات لازم برای خرید آن را به دست بیاورید چرا که بسیار مهم است تا پس از خرید، پشیمان نشوید.
ما در این مقاله همان گونه که گفته شد، قصد داریم دستگاهی از شرکت خوش‌آوازه‌ی پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که بسیار کاربردی و قدرتمند و باکیفیت است.

پلوپز پارس‌خزر مدل RC-61 Tyan و پلوپز پارس‌خزر مدل کندوج RC271TSP از دیگر محصولات این شرکت بوده که باکیفیت و مناسب هستند.

شما می‌توانید این محصول را از طریق سفارش اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، محصول موردنظر خود را خریداری کنید.

محصولات پارس‌خزر در مقایسه با برندهایی چون سامسونگ و بوش و... باکیفیت و مناسب هستند.

فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، نزدیک به یک دهه است که مشغول به عرضهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار و مردم عزیز کشورمان می‌باشد.

دستگاه پلوپز تایمر دار دونفره پارس‌خزر مدل 61TSN دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

 

این محصول، دستگاهی باکیفیت مطلوب و طراحی ساده و زیبا و کلاسیک است که توسط شرکت خوش‌نام پارس‌خزر به بازار عرضه شده است.
این دستگاه، یکی از محصولات کوچک اما بسیار کاربردی است که روانهٔ بازار گشته است و به علت ابعاد مناسبی که دارد، جمع‌وجور بوده و فضای زیادی از محیط را اشغال نخواهد کرد.
این وسیله بیشتر برای خانواده‌های جوان و کم‌جمعیت و یا افرادی که به‌تنهایی زندگی می‌کنند کاربردی و مفید می‌باشد.
گفتنی است که این دستگاه به علت ظرفیت کمی که دارد بیشتر برای تهیه پلو در حجم کم مناسب بوده و به همین شکل، نیاز به مصرف انرژی کمتری هم خواهد داشت.
تایمری که بر روی این محصول تعبیه شده است یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه است چراکه با استفاده از آن کاربر می‌تواند رنگ ته‌دیگ را مشخص کند.
ظرف مخصوصی که برای پخت برنج در این دستگاه قرار گرفته است با روکشی از تفلون پوشیده شده است که از چسبیدن برنج و ته‌دیگ به ظرف، جلوگیری به عمل خواهد آورد.
درب این دستگاه از جنس شیشه می‌باشد که به شکل آسانی شسته و تمیز خواهد شد. با استفاده از این درب شیشه‌ای، کاربر می‌تواند در حین کار دستگاه، داخل ظرف را مشاهده کند و بر مراحل پخت برنج، نظارت کامل داشته باشد.
سوراخی بر روی درب شیشه‌ای این محصول واقع شده است که خروج بخار از دستگاه را آسان‌تر کرده و به این صورت از انباشته شدن بخار و بالا و پایین رفتن و تولید صدا توسط درب ظرف، جلوگیری خواهد کرد. دستگیره‌هایی که برای این دستگاه طراحی شده است از جنس پلاستیک بوده و در برابر حرارت بسیار مقاوم می‌باشند.
این محصول می‌تواند در هنگام پختن برنج، ته‌دیگ پلوی را مطابق باسلیقه و ذائقه مصرف‌کنندهٔ ایرانی، حاضر خواهد کرد که درواقع از نقاط قوت این دستگاه به‌حساب می‌آید.
بدنهٔ این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ می‌باشد که بسیار مقاوم می‌باشد.
تایمر و ترموستاتی که در این محصول تعبیه گشته است کیفیت زیادی داشته که به جهت تنظیم حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی به کار برده می‌شود و همچنین باعث مصرف بهینه انرژی خواهد شد.
گفتنی است که مواد پلاستیکی به‌کاررفته شده در این دستگاه، بهداشتی و مقاوم در برابر حرارت می‌باشند.
ظرفیت این دستگاه پلوپز پارس‌خزری 0.6 لیتر بوده که امکان پخت برنج برای 2 نفر را فراهم خواهد کرد. توان این وسیله، 350 وات می‌باشد که مصرف انرژی کمی را دارا می‌باشد.
این محصول، توانایی پختن برنج در انواع مختلف را خواهد داشت که درواقع از نقاط قوت این دستگاه محسوب می‌شود.
بهره‌مندی این دستگاه از سیم‌های نسوز، باعث شده تا ایمنی این محصول افزایش پیدا کند.
همچنین ترمال فیوز به‌کاررفته در این دستگاه، باعث ایجاد ایمنی بیشتر در این وسیله شده که از هرگونه خطر احتمالی، جلوگیری به عمل خواهد آورد.
این دستگاه می‌تواند دما و زمان را به‌صورت خودکار کنترل کرده و به این نحو می‌تواند آشپزی را امری ساده و آسان کند.
کاسهٔ این محصول متحرک می‌باشد و در قسمت زیرین آن یک هیتر و ترموستات نیز واقع شده است که همهٔ اینها اجزای اصلی این وسیله را تشکیل می‌دهند.
یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه این است که شما می‌توانید از ظرف اصلی این محصول به‌صورت جداگانه هم استفاده کنید. شما می‌توانید آن را شست‌وشو داده نظافت کنید و دوباره در محل اصلی خود قرار بدهید.
حمل و جابه‌جایی این دستگاه، بسیار آسان می‌باشد، چراکه هم سبک بوده و هم بر روی بدنه‌، مجهز به دستگیرهٔ مخصوص می‌باشد.
این محصول به علت اینکه ابعاد مناسب و جمع‌وجوری را دارا می‌باشد،
فضای خیلی کمی از آشپزخانه را به خود اختصاص خواهد داد.
پلوپز تایمر دار دونفره پارس‌خزر مدل 61TSN کاری بسیار مهم را انجام می‌دهد، به همین دلیل است که حتی سرآشپزهای حرفه‌ای هم علاقه دارند این دستگاه پلوپز را در منزل خود داشته باشند تا اگر مهمان سرزده‌ای به خانهٔ آنها آمد، در پخت‌وپز سریع به آن‌ها کمک شایانی کند. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز تایمر دار دونفره پارس‌خزر مدل 61TSN را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان، تهیه و خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت