در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل RC-271TS

شناسه محصول: KM260
شناسه محصول: KM260
دسته بندی: پخت و پز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,943,000
2,736,990 تومان 206,010 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

جنس بدنهٔ دستگاه: استیل آبکاری شده   ظرفیت دستگاه: 2.7 لیتر   حداکثر توان مصرفی دستگاه: 950 وات   جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب   ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 12 نفره

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل RC-271TS
نقد و بررسی

جنس بدنهٔ دستگاه: استیل آبکاری شده

 

ظرفیت دستگاه: 2.7 لیتر

 

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 950 وات

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون نچسب

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفرات: 12 نفره

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل RC-271TS، دستگاهی بسیار کاربردی است. این پلوپز قدرتمند و باکیفیت می‌تواند بهترین پلوها را برای کاربر خود حاضر کند. ما در مطلب زیر به معرفی دستگاه پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل RC-271TS پرداخته و ویژگی‌های این محصول را با شما عزیزان، بررسی خواهیم نمود. پس تا انتهای این مطلب، ما را همراهی کنید.

RC-271TS پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل

همهٔ ما می‌دانیم که برنج، درحقیقت غذای اصلی ما مردمان ایران‌زمین است که تقریباً در اکثر وعده‌های غذایی‌مان وجود دارد. ازاین‌رو، چگونگی پختن این غذا، از اهمیت بالایی برخوردار است. باتوجه‌به اینکه هر مدل برنج دارای شیوهٔ پختی مخصوص به خود است، پس باید حتماً توجه کرد که چگونه می‌توان از هر برنجی، یک پلوی شکیل و خوش‌عطر و طعم از آب درآورد. به همین خاطر، پخت برنج تقریباً کاری سخت است که احتیاج به مهارت و تجربهٔ زیاد در آشپزی دارد. اما خب ممکن است که شما، تازه اول راه باشید و تجربهٔ کافی برای تهیهٔ یک پلوی مجلسی را نداشته باشید. یا اینکه جمعیت زیادی از مهمان‌ها به منزل شما آمده باشند که در این صورت تهیهٔ برنجی شکیل، کاری به‌مراتب، دشوارتر از حالت معمولی خواهد بود.
و یا حتی اصلاً شما فردی شاغل هستید که زمان کافی برای ساعت‌ها آشپزی کردن ندارید.
در چنین شرایطی است که پیشرفت فناوری، خودش را نشان خواهد داد. لوازم برقی خانگی به همین جهت طراحی شده‌اند تا آشپزی را امری آسان و لذت‌بخش برای ما جلوه دهند.
دستگاه پلوپز برقی یکی از این لوازم است که درحقیقت یک دستیار باوفا و تمام‌عیار می‌باشد که می‌تواند در هر شرایطی، بهترین پلوهای لذیذ و مجلسی را برای شما حاضر نماید.
جالب‌ترین قسمت ماجرا هم این است که کار با این دستگاه، اصلاً سخت و پیچیده نیست و تنها کافی است که مواد را داخل دستگاه بریزید، و طبق دفترچهٔ راهنمای محصول، اقدام به پخت پلویی خوش‌عطر و طعم کنید. آن‌وقت است که تازه طعم اصلی برنج را تجربه خواهید کرد. علاوه بر همهٔ این نکات، این دستگاه قادر است، انواع ته‌دیگ‌های طلایی، ترد و خوشمزه را برای کاربر خود حاضر کند و ازآنجایی‌که ما مردم ایران‌زمین، عاشق ته‌دیگ هستیم، کارایی این دستگاه، بسیار مطابق ذائقهٔ ما خواهد بود.
به‌طورکلی این محصول، وسیله‌ای می‌باشد که به آسان‌ترین شکل ممکن و همچنین با ظرفیت‌هایی متفاوت، می‌تواند ما را در پخت برنج یاری کند.
سهولت استفاده از این دستگاه و همچنین حاضر کردن برنج توسط این دستگاه باعث شده است تا که در بیشتر خانه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و ... مورداستفاده قرار گرفته و از محصولات محبوب بازار باشد.
این محصول از اجزای مختلفی تشکیل شده است که دربند زیر قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم.
قسمت اول این دستگاه، دیگ دستگاه است که از جنس کرم بوده تا از چسبیدن برنج در حال پخت به آن ممانعت به عمل‌آورده شود و به همین جهت، آن را به مواد تفلون آغشته می‌نمایند.
بخش دوم دستگاه، نگهدارندهٔ درپوش آن می‌باشد.
همچنین دسته این دستگاه از جنس کائوچو، بخش بعدی می‌باشد.
قسمت مهم بعدی در این محصول، صفحه گرم‌کننده‌ای است که برروی المنت قرار خواهد گرفت.
لامپ خبر و همچنین منتقل‌کننده حرارت به ترموستات اصلی نیز از اجزای دیگر این محصول می‌باشند.
پایهٔ دستگاه و همچنین بدنهٔ خارجی این وسیله که از جنس استیل است، باعث شده تا که علاوه بر زیبایی و استحکام، در برابر حرارت، مقاوم و باکیفیت باشند.
صفحهٔ زیر دستگاه  به همراه کلید آن که در بعضی از محصولات به‌جای کلید از تایمر استفاده می‌شود، از بخش‌های مهم بعدی در این محصول می‌باشد.
المنت یا هیتر و یا گرم‌کننده، بخش مهمی در این وسیله خواهد بود و همچنین نگهدارندهٔ فنر المنت نیز، در این دستگاه از اجزای مهمی خواهند بود.
دوشاخه و سیم رابط که در این محصول دارای محافظ از جنس الیاف نسوز می‌باشد، بخش مهمی در این دستگاه است.
به همراه قسمت‌های دیگری که همه‌وهمه از اجزای مهمی هستند که این دستگاه را تشکیل می‌دهند.
اگر شما قصد خرید این محصول را دارید باید بدانید که این دستگاه در بازار دارای تنوع برند زیادی می‌باشد و حتماً باید قبل از خرید دستگاه، اطلاعات کافی درمورد محصول موردنظرتان به دست بیاورید.
در ادامه، ما به شما محصولی از شرکت پارس‌خزر معرفی خواهیم کرد که بسیار کاربردی و باکیفیت است و شما را در پختن انواع پلوهای خوش‌عطر و طعم، یاری خواهد نمود.

پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS و پلوپز پارس‌خزر مدل RC-101TYAN از محصولات دیگر این شرکت بوده که باکیفیت و مناسب هستند.
شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان به‌صورت خرید اینترنتی سفارش دهید و یا به‌صورت مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، این محصول را خریداری کنید.

محصولات این شرکت در رقابت با برندهای خارجی لوازم خانگی مانند سونی و ال جی و... به خوبی عمل کردند.
فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان در زمینهٔ ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار، بسیار موفق عمل کرده است. این فروشگاه با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، نزدیک به یک دهه است که مشغول به فعالیت در این زمینه می‌باشد.

دستگاه پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل RC-271TS چه ویژگی‌هایی دارد؟

این محصول، دستگاهی کارآمد با کیفیتی مطلوب و مناسب است که در پختن انواع پلوهای خوش‌طعم و عطر، می‌تواند دستیاری تمام‌عیار برای کاربر باشد.
این دستگاه که دارای طراحی کلاسیک و زیبایی می‌باشد، توسط شرکت پارس‌خزر، تولید و طراحی و روانهٔ بازار گشته است.
ظرفیت این دستگاه برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط و یا خانواده‌هایی با جمعیت زیاد، بسیار مناسب خواهد بود.
این دستگاه، مجهز به قابلیت پخت برنج با درجات مختلف رنگ ته‌دیگ می‌باشد که به کاربر خود امکان تهیهٔ برنج معمولی و یا برنج همراه با ته‌دیگ ترد را خواهد داد که از نقاط قوت این دستگاه فوق‌العاده محسوب می‌شود. این محصول به علت اینکه دارای قابلیت تهیهٔ ته‌دیگ طلایی می‌باشد، بسیار با ذائقهٔ ما مردم ایرانی، سازگار خواهد بود.
بدنهٔ این محصول، از جنس استیل آبکاری‌شده ساخته شده است که دارای کیفیت و استحکام بسیار زیاد و مطلوبی می‌باشد.
پیچ تنظیم درجهٔ پخت و یا همان تایمری که بر روی این دستگاه، قرارگرفته است کمک کرده تا استفاده از این دستگاه، بسیار آسان و لذت‌بخش باشد.
همچنین یک نشانگر بر روی این وسیله تعبیه گشته است که به‌سهولت استفاده از این دستگاه فوق‌العاده، اضافه خواهد نمود.
کابل نسوزی که دراین محصول، تعبیه گشته است کمک کرده تا ایمنی این دستگاه پرکاربرد، تا حد مطلوبی افزایش پیدا نماید.
همچنین گفتنی است که استفاده از فیوز حرارتی در این محصول شرکت پارس‌خزر، باعث شده تا ایمنی این دستگاه به‌صورت مضاعف افزایش پیدا کرده و از ایجاد هرگونه خطرات احتمالی، جلوگیری به عمل بیاید.
ظرف پخت برنج در این دستگاه، از جنس تفلون نچسب بوده که از مشخصات مثبت این دستگاه محسوب می‌شود.

RC-271TS پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل

همچنین درب این وسیله از جنس استیل بوده که بسیار بادوام و باکیفیت و مقاوم، طراحی گشته است.
همهٔ ما بر این موضوع، واقف هستیم که طبخ برنج که تقریباً در تمامی وعده‌های غذای ما استفاده می‌گردد زحمتی بسیار زیاد را می‌طلبد و به همین دلیل است که در عصر حاضر، استفاده کردن از این دستگاه از بهترین گزینه‌ها برای پخت این غذای پرطرف‌دار می‌باشد.
به این دلیل که به‌زحمت و زمان کمتری نیاز داشته و از نظر کیفیت تهیهٔ پلو، چیزی از روش‌های سنتی کم نخواهد داشت.
طراحی کلاسیک و زیبای این محصول در کنار کیفیت دیگ، از ویژگی‌های مهم و مثبت این دستگاه محسوب می‌شود.
پیچ تنظیم درجه پخت بر اساس رنگ ته‌دیگی که در این محصول، تعبیه گشته است بر محبوبیت این دستگاه در بین کاربران، افزوده است.
گنجایش مناسب این وسیله باعث شده تا این محصول به یکی از مطلوب‌ترین گزینه‌ها برای
خانواده‌هایی که پرجمعیت بوده و یا دارای جمعیت متوسط هستند، مبدل بسازد.
در کنار تمام این ویژگی‌ها، قیمت مناسب این دستگاه، باعث شده تا تمام کاربران را به تحسین وا بدارد.
پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل RC-271TS، یک دستیار فوق‌العاده در تهیهٔ انواع پلو است. این پلوپز با قابلیت‌های خاص خود باعث شده تا در دل آشپز‌خانه‌های امروزی، جایی برای خود باز کند. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه پلوپز باکیفیت پار‌س‌خزر مدل RC-271TS، را از سایت پارس‌خزر اصفهان خریداری نمایید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت