در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 271

شناسه محصول: KM256
شناسه محصول: KM256
دسته بندی: پلوپز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,769,000
2,575,170 تومان 193,830 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی دستگاه: 950 وات   ظرفیت دستگاه: 2.7 لیتر   ظرفیت دستگاه برحسب نفر: 12 نفره   جنس بدنهٔ دستگاه: استیل آبکاری شده   جنس ظرف دستگاه: تفلون برای پخت پلو   دارای یک ظرف مخصوص برای آرام‌پز   دارای دیگ قابل جداشدن   دارای سیم جداشو...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 271
نقد و بررسی


توان مصرفی دستگاه: 950 وات

 

ظرفیت دستگاه: 2.7 لیتر

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفر: 12 نفره

 

جنس بدنهٔ دستگاه: استیل آبکاری شده

 

جنس ظرف دستگاه: تفلون برای پخت پلو

 

دارای یک ظرف مخصوص برای آرام‌پز

 

دارای دیگ قابل جداشدن

 

دارای سیم جداشونده از دستگاه

 

فاقد تایمر

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 271، دستگاهی بسیار کاربردی و باکیفیت است. این پلوپز دستیاری تمام عیار درکنار شما است. ما قصد داریم در این مطلب، به معرفی دستگاه پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 271 پرداخته و تک‌تک ویژگی‌هایش را برای شما عزیزان، مورد بررسی قرار بدهیم. پس ادامهٔ این مقاله را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 271

ازآنجایی‌که این محصول، توانایی این را دارد تا در کنار پلوپز، یک دستگاه آرام‌پز فوق‌العاده هم باشد، ابتدا باید توضیحاتی درمورد دستگاه آرام‌پز و نحوهٔ کارکرد آن به شما ارائه بدهیم.
تصور کنید که قرار است از صبح تا شب را بیرون از خانه بگذرانید و درعین‌حال، دلتان می‌خواهد زمانی که به خانه برمی‌گردید یک غذای گرم و خوشمزه و جاافتاده، حاضر و آماده در انتظار شما باشد.
در چنین صورتی، خریدن یک چنین دستگاهی، باید در دستور کار شما قرار بگیرد. به این دلیل که به‌آسانی هرچه‌تمام‌تر، می‌توانید به‌راحتی، این دستگاه را تنظیم کنید تا در فاصله زمانی که شما در خارج از خانه به سر می‌برید، وظیفهٔ پخت یک غذای جاافتاده را به بهترین شکل ممکن و بدون اینکه هیچ خطری به وجود بیاید، برای شما انجام بدهد.
همان گونه که همهٔ ما می‌دانیم، بافت گوشت معمولاً به‌گونه‌ای است که سفت بوده و برای نرم شدن، به زمان بسیار زیادی نیاز دارد. حالا اگر که این گوشت‌ها به‌صورت یخ‌زده باشند و شما بخواهید که به‌راحتی در داخل دهانتان آب شوند، به زمان پخت طولانی‌تری نیاز دارید تا این اتفاق رقم بخورد و این موضوع، دقیقاً همان اتفاقی است که در داخل این دستگاه می‌افتد.
البته حتماً به این موضوع دقت داشته باشید که زمانی که در داخل این محصول غذا درست می‌کنید، حتی یک قطره از آبی که در داخل غذا ریخته می‌شود، کم نخواهد شد و بنابراین باید آب غذایی را که قرار است در آن پخته بشود را به یک‌سوم شرایط معمولی کاهش دهید تا غذا، آبکی نشود.
گفتنی است که بعضی از غذاها، زمانی که در این وسیله پخته می‌شوند، طعم و مزهٔ کاملاً متفاوت و بی‌نظیری را به خود می‌گیرند. مثلاً شما تصور کنید که مزهٔ یک قورمه سبزی که ساعت‌ها به‌آرامی و در این محصول پخته شده باشد تا چه اندازه با طعم یک قورمه سبزی معمولی، تفاوت خواهد داشت.
در نظر داشته باشید که غذاهای خورشتی که در این وسیله پخته شده باشند، بسیار خوشمزه‌تر از آن چیزی می‌شوند که شما حتی بتوانید تصورش را هم بکنید.
اما در اینجا به این موضوع می‌پردازیم که یک دستگاه پلوپز باکیفیت، باید که کاربرد‌ها و ویژگی‌هایی را دارا باشد.
به‌طورکلی اگر بخواهیم توضیح بدهیم باید بگوییم که این محصول، دستگاهی می‌باشد که به‌وسیلهٔ انرژی برق‌کار می‌کند. در این دستگاه، به کمک انرژی الکتریسیته‌ای که به المنت‌های دستگاه می‌رسد،
حرارت ایجاد شده و دستگاه گرم خواهد شد. به این صورت برنج، آب و روغن موجود در ظرف محصول، گرم شده، آرام‌آرام به نقطهٔ جوش رسیده و در نهایت، نرم و پخته خواهند شد. گفتنی است که این المنت‌ها در قسمت زیر این دستگاه، جای خواهند گرفت.
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فرصت کافی برای آشپزی کردن ندارید، یا قلق پختن یک برنج خوش‌عطر و شکیل و مجلسی را نمی‌دانید، اگر از آن دسته افرادی هستید که مهمانی‌های زیادی را برگزار می‌کنید، باید بگوییم که این دستگاه، درواقع اصلاً فقط برای شما ساخته و طراحی گشته است!
عطر برنج تازه‌ای که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بی‌هیچ نگرانی از بابت شفته یا سوخته شدن آن، حاضر و آماده می‌شود و زمان و انرژی زیادی هم از شما صرف نمی‌کند، واقعاً قابل‌مقایسه با ساعت‌ها آشپزی کردن و خسته شدن نیست.
به‌خصوص که با حضور این محصول، شما در کنار پلوی بی‌نظیرتان، همیشه یک‌تکهٔ بزرگ از ته‌دیگی ترد و لذیذ خواهید داشت که طعم آن، مزهٔ بهشت می‌دهد!
حالا شما تصور کنید که این دو قابلیت، در یک دستگاه جمع شده باشد. پس می‌توانید هم خورشتی جاافتاده و هم پلویی خوشمزه و تازه را با این دستگاه آماده کنید و همانند یک سرآشپز حرفه‌ای، لذت آشپزی بی‌دردسر و خستگی را بچشید.
این دستگاه محصولی از شرکت پارس‌خزر است که قصد داریم در ادامهٔ این مطلب، به معرفی آن بپردازیم.

همچنین از دیگر محصولات این شرکت دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS و خوراک‌پز چندکاره سایا مدل کالج هستند که محصولاتی باکیفیت خواهند بود.

گفتنی است که شما می‌توانید، این دستگاه را از روش خرید اینترنتی و از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر می‌باشد، محصول دلخواهتان را خریداری کنید.

محصولات این شرکت در مقایسه با محصولات برندهایی چون ال جی و بوش و... محصولاتی باکیفیت هستند.
جالب است بدانید که فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌‌ای نزدیک به یک دهه، مشغول به عرضهٔ لوازم برقی خانگی به مردم عزیز کشورمان می‌باشد.

دستگاه پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 271 چه ویژگی‌هایی دارد؟

این دستگاه، محصولی فوق‌العاده کاربردی است که به کاربر خود امکان پخت پلو و انواع غذاها را با استفاده از بخش آرام‌پز دستگاه را خواهد داد.
این محصول پرکاربرد، با همهٔ قابلیت‌های بی‌نظیر خود، توسط شرکت پارس‌خزر طراحی و تولید گشته است.
بدنهٔ این وسیله، از جنس استیل آبکاری شده می‌باشد که دارای کیفیت بسیار بالا بوده و همچنین بسیار مقاوم و بادوام می‌باشد.
طراحی زیبا و سادهٔ این دستگاه، باعث شده تا با سلیقهٔ اکثر کاربران، همخوانی و سازگاری داشته باشد.
این دستگاه، قادر است تا انواع مختلف پلو همراه با رنگ ته‌دیگ‌های مختلف را برای کاربر حاضر کند به‌طوری‌که با ذائقهٔ مردم عزیز ایران‌زمین، سازگاری داشته باشد.
ظرف مخصوصی که برای پخت برنج در این محصول ارائه می‌‌شود با روکشی از مواد تفلون نچسب بهداشتی پوشیده شده است که بسیار مقاوم بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی را دارا می‌باشد.
یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه و همچنین نقاط قوت این محصول، این است که می‌توانید از این دستگاه، علاوه بر پلوپز، به‌عنوان آرام‌پز هم از آن استفاده نمایید. در همین راستا، یک ظرف مخصوص آلومینیومی الو مایت شده با این محصول ارائه می‌شود که به کاربر امکان پخت انواع خورشت را خواهد داد. به همین صورت می‌توانید لذت چشیدن طعم خورشتی جاافتاده و لذیذ را تجربه کنید.
در این محصول، ترموستاتی بادقت بالا و بسیار باکیفیت تعبیه شده است که حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی را تنظیم می‌کند و همچنین می‌تواند در صرفه‌جویی انرژی، بسیار مؤثر واقع بشود.
در این دستگاه، مواد پلاستیکی بهداشتی به‌کاررفته شده است که بسیار مناسب می‌باشد. همچنین قطعات استفاده شده در این وسیله، در برابر حرارت مقاوم می‌باشد که از نقاط قوت این دستگاه به‌حساب می‌آید.
گنجایش این دستگاه، 2.7 لیتر می‌باشد که برای حدود 12 نفر، می‌تواند پلو و غذاهای بسیار شکیل و لذیذ، حاضر نماید.
توان مصرفی این دستگاه پارس‌خزری 950 وات بوده که باعث مصرف بهینهٔ انرژی خواهد شد.
استفاده از سیم‌های نسوز در این دستگاه باعث شده تا ایمنی این محصول افزایش پیدا کند و بسیار مناسب باشد. همچنین استفاده از ترمال فیوز در این دستگاه، باعث شده تا ایمنی این محصول به شکل مضاعفی افزایش یابد و به این طریق از ایجاد هرگونه خطری جلوگیری و ممانعت به عمل آورد.
استفاده از سیم جداشونده در این محصول شرکت پارس‌خزر باعث شده تا کاربر بتواند دستگاه را به‌آسانی جا‌به‌جا کند و به این صورت حمل این دستگاه، راحت صورت پذیرد.
این محصول دارای نشان استاندارد ملی ایران و همچنین نشان استاندارد اروپا بوده که تضمینی بر کیفیت این دستگاه خواهد بود.
طراحی زیبای این محصول، بسیار چشم‌نواز است و کار با این دستگاه تا حدی ساده است که نیازی نیست خودتان را به‌سختی بیندازید.
در کنار تمام این قابلیت‌های فوق‌العادهٔ این محصول، قیمت مقرون به صرفهٔ آن بسیار باورنکردنی و مناسب می‌باشد.
پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 271، در کنار پختن انواع پلوها همراه با ته‌دیگ طلایی و ترد و خوشمزه، به شما امکان پختن انواع خورشت‌های جاافتاده و لذیذ را خواهد داد تا در زمان و انرژی شما، به حد زیادی صرفه‌جویی به عمل‌آورده شود.
این پلوپز با تمام ویژگی‌هایی که دارد برای شما در آشپزخانه‌تان، همچون یک دستیار تمام‌عیار، عمل خواهد کرد.
در صورت تمایل به خرید این محصول، شما می‌توانید دستگاه پلوپز - آرام‌پز پارس‌خزر مدل 271، را از سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت