در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

مکمل رنده چرخ‌گوشت پارس‌خزر مدل ژوپیتر

شناسه محصول: KM289
شناسه محصول: KM289
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
795,100
739,443 تومان 55,657 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قابلیت نصب بر روی چرخ‌گوشت‌های پارس‌خزر مدل‌های 1200، 1400، 1500، 1600 دارای چهار رندهٔ مختلف دارای سینی سفیدرنگ 

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
مکمل رنده چرخ‌گوشت پارس‌خزر مدل ژوپیتر
نقد و بررسی

قابلیت نصب بر روی چرخ‌گوشت‌های پارس‌خزر مدل‌های 1200، 1400، 1500، 1600

دارای چهار رندهٔ مختلف

دارای سینی سفیدرنگ 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

مکمل رنده چرخ‌گوشت پارس‌خزر مدل ژوپیتر محصولی کاربردی و مناست است. این مکمل چرخ‌گوشت دارای ویژگی‌های متعدد است. در این مطلب ما قصد داریم که به بررسی دستگاه مکمل رنده چرخ‌گوشت پارس‌خزر مدل ژوپیتر بپردازیم پس با ما همراه باشید‌.

مکمل رنده چرخ‌گوشت پارس‌خزر مدل ژوپیتر
شرکت پارس‌خزر در زمینهٔ تولید محصولات زیادی موفق عمل کرده است. این شرکت تمام سعی خود را کرده تا مانند برندهای معروفی چون ال جی و سامسونگ بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.
در این مطلب ما قصد داریم که محصولی از این شرکت را به شما معرفی کنیم که کاربردی بوده و به کاربر خود در انجام کارهای زیادی در زمینهٔ آشپزی کمک‌ زیادی خواهد کرد.
شما می‌توانید این محصول را مانند محصولات مناسب دیگری چون مکمل آبمیوه‌گیری چرخ‌گوشت FP-2000P و چرخ گوشت پارس‌خزر مدل بوفالو 2020 از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کنید و در هرکجا که باشید می‌توانید این محصول را سفارش دهید.
پارس‌خزر اصفهان یکی از شعبه‌های شرکت پارس‌خزر در شهر اصفهان است که به مدت یک دهه است که به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور مشغول به فعالیت است.

مکمل رنده چرخ‌گوشت پارس‌خزر مدل ژوپیتر دارای چه ویژگی‌هایی است؟

مکمل رنده چرخ‌گوشت پارس‌خزر مدل ژوپیتر

این محصول را می‌توانید بر روی چرخ‌گوشت‌های شرکت پارس‌خزر از مدل‌های 1200 و 1400 و 1500 و 1600 نصب کنید و از آن برای خردکردن مواد غذایی ترد و سفت استفاده کنید و بهره ببرید.
این وسیله می‌تواند کاری کند که شما با داشتن یک چرخ‌گوشت از شرکت پارس‌خزر، بتوانید دو کار مختلف را انجام دهید و به این شکل کاربرد دستگاه شما متنوع خواهد بود و به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
برای به‌راحتی برداشتن مواد غذایی از روی تیغه‌ها به همراه این محصول یک کاردک پلاستیکی سفیدرنگ به شما ارائه می‌شود که مناسب بوده و کمک زیادی به شما خواهد کرد. این محصول دارای تیغهٔ برشی رنده ریز بوده که به شما در جهت رنده کردن سیب‌زمینی خام و پخته، هویج خام و پخته، خیار، سیب، خیارشور، تخم‌مرغ پخته، شلغم، بادمجان، کدو، گوجه‌فرنگی و تعدادی از میوه‌های سفت دیگر است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید مواد اولیهٔ غذاهایی مانند الویه، کتلت، انواع سالاد و ... را حاضر کنید و از سرعت مناسب این دستگاه لذت ببرید و کارهای خود را با سرعت مناسب‌تری انجام بدهید.
این محصول همچنین دارای تیغهٔ برشی رنده درشت برای رنده کردن هویج به‌صورت خام یا پخته، سیب‌زمینی به‌صورت خام یا پخته، ترب، تخم‌مرغ پخته، شلغم، خیار، خیارشور، پیاز، کلم، کدو، بادمجان، گوجه‌فرنگی، ژامبون و دیگر مواد غذایی مشابه است که به شما کمک زیادی می‌کند تا مواد اولیهٔ بیشتر غذاها را فراهم کنید و از سرعت مناسب آن لذت ببرید.
جالب است بدانید که این محصول دارای یک ‌تیغهٔ ورقه است که می‌تواند مواد غذایی را به‌صورت چیپسی برش دهد. مواد غذایی مانند خیارشور، سیب‌زمینی، هویج خام یا پخته، خیار، ژامبون، تخم‌مرغ پخته، کدو، به، سیب، موز، بادمجان، قارچ، کیوی، پیاز و دیگر مواد غذایی مشابه را می‌تواند به‌صورت چیپسی برش دهد تا شما از این قابلیت مناسب هم بهره‌مند شوید و به همراه دستگاه چرخ‌گوشت پارس‌خزر خود از این قابلیت‌های متنوع نیز بهره ببرید.
یک تیغهٔ برشی دیگر نیز به همراه این محصول ارائه می‌شود که تیغهٔ برشی خرد‌کن ریز یا پوره ساز نام دارد و برای پوره کردن تخم‌مرغ پخته، سیب‌زمینی پخته، شلغم، هویج پخته، گوجه‌فرنگی و دیگر مواد غذایی مشابه مناسب است و به شما کمک می‌کند تا با سرعتی مناسب بتوانید مواد غذایی موردنظر خود را آماده کنید و از این قابلیت دستگاه خود بهره‌مند بشوید.
یک گوشت‌کوب پلاستیکی به جهت سهولت در انجام کارها به شما ارائه شده که کمک خواهد کرد.
سینی سفیدرنگ با قابلیت قرارگیری بر روی گلویی پلاستیکی نیز ارائه می‌گردد.
در واقع و به‌طورکلی به همراه این محصول، چهار رنده به شما ارائه می‌شود که کمک زیادی به شما در جهت انجام امور مختلف و خردکردن مواد غذایی به شکل‌های مختلف خواهد کرد.
قطعات این محصول دارای قابلیت جداسازی هستند که می‌توان پس از استفاده، آن‌ها را از هم جدا کرد و به نظافت و تمیزکردن آنها مشغول شد و به این جهت نیز رعایت بهداشت این محصول به شکل مناسبی انجام می‌پذیرد.
دستهٔ فشاری که به همراه این محصول به شما ارائه می‌شود کمک می‌کند که قطعات مواد غذایی را با ایمنی بیشتر به سمت تیغه‌ها هدایت کنید‌‌.
در نهایت کلام این محصول یک دستگاه کاربردی است که می‌تواند بر روی چرخ‌گوشت‌های شرکت پارس‌خزر در مدل‌های، 1200، 1400، 1500، 1600 نصب شود.
این محصول می‌تواند به شما در جهت خردکردن و رنده کردن و پوره کردن مواد غذایی کمک بسیاری کند تا جایی که شما بتوانید با سرعت بیشتری مواد اولیهٔ غذاهای خود را آماده کنید و از دستگاه چرخ‌گوشت خود استفادهٔ دوچندان ببرید.
چون این محصول بر روی چرخ‌گوشت نصب می‌شود نیاز است که حتماً یکسری از نکات ایمنی مربوط به چرخ‌گوشت را رعایت کنید تا هم سلامت خودتان و هم سلامت دستگاه را تضمین نمایید.
نکات ایمنی مانند اینکه قطعات گوشت را تا جایی که ممکن است خردکرده و به تکه‌های ریزتری تبدیل کنید تا به دستگاه فشار زیادی وارد نشود.
قطعات گوشت را با حداقل فشار، به‌واسطهٔ گوشت‌کوب به داخل حلزونی دستگاه هدایت کنید و از هیچ وسیلهٔ دیگری برای انجام این کار استفاده نکنید.
دقت داشته باشید که تکه‌های گوشتی که به داخل دستگاه هدایت می‌کنید باید فاقد استخوان و رگ و پوست باشند تا به دستگاه فشار زیادی وارد نشود.
پس از هر 10 دقیقه دستگاه را خاموش کنید تا دستگاه استراحت کند و به آن فشاری وارد نشود.
به‌هیچ‌عنوان دستگاه را به‌صورت خالی روشن نگه ندارید چراکه دور موتور دستگاه بالا می‌رود و فرسایش و گرما تولید خواهد کرد.
از چرخ کردن پیاز و سیب‌زمینی به همراه گوشت‌ها خودداری کنید چراکه آب این مواد به داخل موتور دستگاه نفوذ خواهد کرد.
هیچ‌گاه فشار بی‌اندازه به گوشت‌کوب دستگاه وارد نکنید.
هرگز اجازه ندهید که کودکان به این دستگاه نزدیک شوند و با این دستگاه تنها بمانند چراکه ممکن است
اتفاقات ناخوشایند و جبران‌ناپذیری رخ بدهد. پس مراقب کودک خود باشید‌.
پس از اینکه قطعات دستگاه را به‌خوبی تمیز و خشک کردید آنها را به هم متصل کنید و با یک نایلون آنها را بپوشانید تا جانوران کوچک امکان نفوذ به دستگاه و آلوده کردن گوشت را نداشته باشند.
تیز کردن تیغه‌های دستگاه را به افراد ماهر و متخصص این کار واگذار کنید تا به‌درستی تیز بشوند.
دقت داشته باشید که اگر دستگاه شما دچار مشکل شد حتماً به فرد تعمیرکار ماهر مراجعه کنید تا مشکل آن به‌درستی حل بشود.
دستگاه و موتور آن را از رطوبت دورنگه دارید تا عمر و سلامتی دستگاه را تضمین کرده و افزایش دهید.
هیچ‌گاه برای انجام کارهای فوری مثل باز کردن درب منزل یا پاسخ‌دادن به تلفن، کودکان را با این دستگاه تنها نگذارید چه دستگاه خاموش و چه روشن باشد نباید کودک شما با این دستگاه تنها بماند.
هرگز قسمت‌های برقی دستگاه را با آب نشویید.
از استفاده کردن چرخ‌گوشت در حضور بچه‌ها جداً خودداری کنید چون ممکن است کودک شما بر اثر کنجکاوی با یک حرکت ناگهانی دست خود را به داخل دستگاه فروببرد.
اگر با وجود رعایت این نکات باز هم خدای ناکرده اتفاق ناگواری افتاد، خونسردی خود را از دست ندهید و اقدامات زیر را بادقت انجام دهید:
دوشاخهٔ دستگاه را فوراً از برق جدا کنید.
اگر دست خود یا کودک را از چرخ گوشت خارج کردید به‌سرعت دست را از دو نقطهٔ مچ و بازو برای جلوگیری از خونریزی محکم ببندید و روی زخم را بپوشانید و دست را از شانه‌ها بالا‌تر نگه دارید و فوراً فرد مصدوم را به بیمارستان و پزشک برسانید.
درصورتی‌که دست خود یا کودک در دستگاه گیرکرده و آن را نمی‌توان از دستگاه خارج کرد کوچک‌ترین حرکتی به دست یا دستگاه ندهید و در صورت الزام به حرکت، دستگاه و دست مصدوم را به‌طورکلی با بستن و تکیه دادن به محلی ثابت نگه دارید و ضمن تماس با 125 از گروه امداد و نجات آتش‌نشانی کمک بخواهید.
دقت داشته باشید که اگر بیمارستان یا مراکز اورژانس به شما نزدیک بود، هم‌زمان باخبر کردن به‌موقع گروه نجات، شخص آسیب‌دیده یا مصدوم را به مرکز پزشکی برسانید و قبل از حرکت، حتماً آدرس بیمارستان را به آتش‌نشانی اطلاع بدهید.
امید است که با رعایت تمامی این نکات، از هرگونه آسیب و اتفاق جبران‌ناپذیری به‌دور باشید و سلامت و ایمنی شما همیشه تضمین باشد.
مکمل رنده چرخ‌گوشت پارس‌خزر مدل ژوپیتر محصولی است که به شما در انجام امور مختلف کمک خواهد کرد‌. این مکمل چرخ‌گوشت دستگاهی است که دارای ویژگی‌های متعدد است. شما می‌توانید دستگاه مکمل رنده چرخ‌گوشت پارس‌خزر مدل ژوپیتر را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان این محصول را خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت