در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

مکمل آبمیوه‌گیری چرخ‌گوشت FP-2000P

شناسه محصول: KM290
شناسه محصول: KM290
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
874,000
812,820 تومان 61,180 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

جنس بدنه: پلاستیک قابلیت نصب بر روی بدنهٔ چرخ‌گوشت‌های شرکت پارس‌خزر در مدل‌های: 1600، 1500، 1400، 1200 دارای ظرف جمع‌آوری آبمیوه ابعاد دستگاه: پهنا: 25 سانتی‌متر ارتفاع: 25 سانتی‌متر عمق: 15 سانتی‌متر وزن دستگاه: 2000 گرم

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
مکمل آبمیوه‌گیری چرخ‌گوشت FP-2000P
نقد و بررسی

جنس بدنه: پلاستیک

قابلیت نصب بر روی بدنهٔ چرخ‌گوشت‌های شرکت پارس‌خزر در مدل‌های: 1600، 1500، 1400، 1200

دارای ظرف جمع‌آوری آبمیوه

ابعاد دستگاه:

پهنا: 25 سانتی‌متر

ارتفاع: 25 سانتی‌متر

عمق: 15 سانتی‌متر

وزن دستگاه: 2000 گرم

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

مکمل آبمیوه‌گیری چرخ‌گوشت FP-2000P محصولی مناسب است که کارایی چرخ‌گوشت شما را افزایش خواهد داد. این مکمل آبمیوه‌گیری قطعه‌ای مناسب با قابلیت‌ها مختلف است. در این مطلب ما قصد معرفی این سری مکمل آبمیوه‌گیری چرخ‌گوشت FP-2000P را به شما عزیزان داریم پس با ما همراه باشید.

 FP-2000P مکمل آبمیوه‌گیری چرخ‌گوشت

این محصول توسط شرکت پارس‌خزر تولید و ارائه گشته است که در این مطلب ما قصد معرفی آن به شما را داریم‌. شرکت پارس‌خزر تمام سعی خود را کرده تا مانند برند‌هایی چون سونی و ال جی بتواند محصولات خوبی را به بازار ارائه کند.

شما می‌توانید این محصول را مانند محصولات دیگری چون مکمل رنده چرخ‌گوشت پارس‌خزر مدل ژوپیتر و چرخ گوشت پارس‌خزر مدل MG-1600P را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید.

پارس‌خزر اصفهان شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است که توسط جناب آقای بهنام‌پور و به مدت یک دهه است که در شهر اصفهان مشغول به فعالیت می‌باشد.

مکمل آبمیوه‌گیری چرخ‌گوشت FP-2000P دارای چه ویژگی‌هایی است؟

FP-2000P مکمل آبمیوه‌گیری چرخ‌گوشت

این محصول برای آبگیری میوه‌های مانند هویج، گلابی، سیب، کیوی، گوجه‌فرنگی و ... همچنین برای آبگیری انار، غوره و لیموترش، به کار می‌رود.

این محصول گزینهٔ مناسبی برای خردکن انواع دانه‌های روغنی نرم همچون گردو، انار،ِ پوره سیب‌زمینی، شلغم، سویا، حبوبات پخته‌شده، بادمجان است که در این موارد استفاده می‌شود و همچنین برای خردکن پیاز و سیب‌زمینی خام به‌صورت مجزا یا مخلوط کاربرد دارد که می‌تواند کمک زیادی به شما در جهت آماده‌کردن مواد اولیهٔ بیشتر غذاها کند. همچنین با این قطعه می‌توانید علاوه بر چرخ‌گوشت، یک آبمیوه‌گیری مناسب را نیز در اختیار خودتان داشته باشید‌ و درواقع با یک دستگاه، دو دستگاه را در آشپزخانهٔ خودتان داشته باشید.

این محصول دارای قابلیت نصب بر رو چرخ‌گوشت پارس‌خزر در مدل‌های MG-1400-1500-1600 MT1200 می‌باشد.

بدنهٔ این محصول از جنس مواد بهداشتی تهیه شده است که شفاف می‌باشد.

این محصول که یک قطعهٔ کارآمد است می‌تواند کارایی دستگاه شما را افزایش دهد و با استفاده از آن میوه‌هایی چون هویج و انار، سیب و کیوی را به شکلی مناسب می‌توانید آبگیری کنید و از آن بهره ببرید.

این محصول دارای قابلیت ایجادکردن فرم‌های مختلف ماکارونی و رشته را دارد که کاربردی است.

برای این محصول، فیلتر جدا کنندهٔ آب‌میوه تعبیه گشته است. همچنین یک ظرف جمع‌‌آوری آبمیوه به شما همراه این محصول ارائه خواهد شد.

این محصول دارای گواهی استاندارد ایمنی محصول می‌باشد.

این قطعه می‌تواند به شما در خردکردن انواع مواد مختلف کمک کند تا دیگر نیازی نباشد برای خردکردن پیاز و سیب‌زمینی سختی بکشید و وقت خودتان را هدر بدهید. با کمک این قطعه در وقت شما صرفه‌جویی شده و سرعت شما در انجام بسیاری از امور افزایش پیدا خواهد کرد. با این قطعه می‌توانید از چرخ‌گوشت خریداری شده از شرکت پارس‌خزر، یک آبمیوه‌گیری و یک خرد‌کن مناسب و کاربردی در اختیار خودتان داشته باشید و به این صورت چند محصول را بدون آنکه فضای زیادی از آشپزخانه‌‌تان را اشغال کنند، در اختیار خودتان خواهید داشت.

دقت داشته باشید که در این محصول باید پوست میوه‌هایی مانند گلابی، کیوی و هویج را قبل از واردکردن آنها به دستگاه بگیرید. در این مورد بهتر است که از نازل آبگیری و فیلتر جداکننده آبمیوه استفاده کنید.

در میوه‌هایی که دارای هسته هستند دقت کنید که هسته‌ها را از میوه جدا کرده و فقط گوشت میوه را داخل دستگاه وارد کنید چراکه این هسته‌ها می‌توانند در قسمت خروجی تفاله جمع شوند و به‌تدریج باعث فشار آمدن به موتور دستگاه و آسیب‌هایی دیگر شوند.

توصیه می‌شود در این مورد از درپوش گلویی بدون نصب نازل و  فیلتر جداکننده آبمیوه استفاده کنید.

انار و غوره و انگور را حتماً از خوشه جدا کرده و به‌صورت دانه‌دانه در داخل دستگاه وارد کنید‌.

در بازه‌های زمانی مناسب، دستگاه را خاموش کنید تا هم به آن استراحتی داده باشید و هم با باز کردن درپوش گلویی، خود فیلتر و محل نصب آن را از انواع تفاله‌ها پاک کنید و سپس به ادامهٔ کار مشغول شوید.

درصورتی‌که میوه دارای هسته‌های بزرگ یا سخت نباشد می‌توان از نازل استوانه‌ای و فیلتر جدا کنندهٔ آبمیوه استفاده نمود‌.

لیموترش را به ابعاد کوچک‌تر تقسیم کنید تا به‌راحتی وارد دستگاه بشوند. توصیه می‌شود برای تسهیل در خروج تفاله از درپوش گلویی بدون نصب نازل و فیلتر جداکننده آبمیوه استفاده کنید.

استفاده از این دستگاه برای خردکردن دانه‌ها و حبوبات سفت‌وسخت و خشک توصیه نمی‌شود.

توصیه می‌شود از نازل‌های فرم دهی با دهانهٔ استوانه‌ای و فیلتر خردکن مخلوط‌کن در این مورداستفاده کنید.

بهتر است که مواد غذایی پخته شده دارای آب نباشند تا عمل خرد شدن و پوره شدن به شکل بهتری صورت بپذیرد. بهتر است در این مورد از نازل‌های فرم دهی با دهانه‌های استوانه‌ای و یا سوراخ‌دار و فیلتر خردکن مخلوط‌کن استفاده کنید.

وابسته به اینکه می‌خواهید پیاز و سیب‌زمینی یا مخلوطی از این دو در چه حدی خرد شوند از نازل استوانه‌ای استفاده کنید. بهتر است از نازل‌های فرم دهی با دهانه استوانه‌ای و فیلتر جدا کنندهٔ آبمیوه  استفاده کنید.

اما بهتر است در هنگام کار با این قطعه یک سری از نکات ایمنی را رعایت کنید.

به‌عنوان‌مثال قبل از راه‌اندازی محصول اطمینان حاصل کنید که همهٔ قطعات به طور مناسب در جای خود نصب شده باشند.

به‌هیچ‌عنوان از قاشق یا چاقو برای واردکردن مواد غذایی به داخل مارپیچ دستگاه استفاده نکنید.

تنها سعی کنید که از استوانهٔ پلاستیکی که دربسته بندی دستگاه چرخ‌گوشت به شما ارائه می‌شود استفاده کنید.

قبل از جداکردن گلویی از دستگاه، ابتدا دستگاه را خاموش کنید.

دقت داشته باشید که این دستگاه از کودکان دور بماند.

برای انجام آبگیری با این دستگاه باید ابتدا مارپیچ و فیلتر جدا کنندهٔ آبمیوه را داخل گلویی قرار دهید.

درپوش گلویی را بر روی دهانهٔ آن قرار داده و در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا محکم بشود. سپس نازل آبگیری را بر روی درپوش قرار داده و با چرخاندن آن در خلاف جهت عقربه‌های ساعت آن را محکم کنید.

کل مجموعه را بر روی بدنهٔ چرخ‌گوشت قرار دهید و با محکم کردن پیچ تعبیه شده بر روی بدنهٔ چرخ‌گوشت، مجموعه را محکم کنید.

ظرف جمع‌آوری آبمیوه را در زیر سوراخی که در قسمت پایین گلویی قرار دارد و ظرف جمع‌آوری تفاله را در زیر درپوش گلویی قرار دهید.

سینی چرخ‌گوشت را روی دهانهٔ گلویی نصب کنید و سپس با تقسیم کردن قطعات میوه به‌اندازه‌ای در حدود 3×3 سانتی‌متر، پس از روشن‌کردن دستگاه، آنها را از طریق دهانهٔ گلویی با کمک استوانهٔ پلاستیکی چرخ‌گوشت وارد دستگاه کنید. در میوه‌هایی مانند غوره و انار باید دانه‌های آنها جدا شده و سپس آبگیری گردند.

در مورد خردکن و مخلوط‌کن این دستگاه ابتدا باید مارپیچ و فیلتر خردکن یا مخلوط‌کن را داخل گلویی قرار دهید. درپوش گلویی را روی دهانهٔ آن قرار دهید و در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا محکم بشود. نازل آبگیری یا خردکن و یا یکی از نازل‌های فرم دهنده را بر روی درپوش قرار داده و با چرخاندن آن در خلاف جهت عقربه‌های ساعت آن را محکم کنید.

کل مجموعه‌ را بر روی بدنهٔ چرخ‌گوشت قرار داده و با محکم کردن پیچ تعبیه شده بر روی بدنهٔ چرخ‌گوشت، کل این مجموعه را محکم کنید.

ظرف مناسب را در زیر درپوش گلویی قرار دهید و سینی چرخ‌گوشت را روی گلویی نصب کنید و پس از روشن‌کردن دستگاه، مواد غذایی مثل حبوبات پخته شده، دانه‌های روغنی و ‌ ... ‌ را از طریق دهانهٔ گلویی و با کمک استوانهٔ پلاستیکی وارد دستگاه کنید. در این موقعیت، مواد خرد و مخلوط‌ شده از خروجی درپوش گلویی به بیرون آورده می‌شوند.

با انتخاب و نصب نازل فرم دهی سوراخ‌دار بر روی درپوش گلویی، ‌می‌توان مواد غذایی را به شکل رشته و یا ماکارونی درآورد.

برای تمیزکردن این دستگاه باید بلافاصله پس از استفاده از محصول، تمامی قطعات را با آب گرم و مایع ظرف‌شویی بشویید و با پارچه‌ای تمیز آن را خشک کنید. برای تمیزکردن فیلتر جدا کنندهٔ آبمیوه از برس پلاستیکی باید استفاده کنید.

به‌هیچ‌عنوان از مواد شیمیایی مانند الکل و بنزین و تینر و ... برای تمیزکردن قطعات دستگاه استفاده نکنید چراکه باعث آسیب رسیدن به دستگاه می‌شود.

قطعات این محصول به این شرح هستند:

گلویی، مارپیچ، فیلتر جدا کنندهٔ آبمیوه، فیلتر خردکن یا مخلوط‌کن، درپوش گلویی، نازل آبگیری یا خردکن، نازل فرم دهی استوانه‌ای، نازل فرم دهی سوراخ‌دار و ظرف جمع‌آوری آبمیوه که همگی برای آسان کردن کار کاربر و افزایش سرعت و کارایی دستگاه چرخ‌گوشت ارائه شده‌اند.

در نهایت کلام این محصول یک محصول کاربردی و مناسب است که به شما در جهت انجام چند کار مختلف با یک دستگاه، کمک خواهد کرد.

مکمل آبمیوه‌گیری چرخ‌گوشت FP-2000P دستگاهی مناسب است. این مکمل آبمیوه‌گیری کمک مناسبی به افراد خواهد کرد. شما می‌توانید دستگاه مکمل آبمیوه‌گیری چرخ‌گوشت FP-2000P را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان این محصول را تهیه کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت