در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

سشوار مسافرتی پارس‌خزر مدل 861

شناسه محصول: KM223
شناسه محصول: KM223
دسته بندی: سشوار
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
512,000
476,160 تومان 35,840 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی دستگاه: 1100 وات   وزن دستگاه: 340 گرم   ولتاژ مصرفی دستگاه: 240_220 ولت   نوع موتور دستگاه: DC   جنس المنت دستگاه: فلز   طول سیم دستگاه: 1.7 متر   تعداد متمرکزکننده: یک عدد   دارای متمرکزکننده   حلقه آویختن: بله   دارای ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
سشوار مسافرتی پارس‌خزر مدل 861
نقد و بررسی


توان مصرفی دستگاه: 1100 وات

 

وزن دستگاه: 340 گرم

 

ولتاژ مصرفی دستگاه: 240_220 ولت

 

نوع موتور دستگاه: DC

 

جنس المنت دستگاه: فلز

 

طول سیم دستگاه: 1.7 متر

 

تعداد متمرکزکننده: یک عدد

 

دارای متمرکزکننده

 

حلقه آویختن: بله

 

دارای قابلیت تاشو

 

دارای یک کلید برای تغییر شدت باد و گرما

 

بدنهٔ دستگاه: ضد حرارت

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

سشوار مسافرتی پارس‌خزر مدل 861، محصولی بسیار کاربردی، باکیفیت، قدرتمند و بی‌نظیر است. این سشوار مسافرتی دستگاهی مناسب است که مانند یک دستیار شما را همراهی خواهد کرد. در این مقاله ما قصد داریم به بررسی ویژگی‌های دستگاه سشوار مسافرتی پارس‌خزر مدل 861 پرداخته و در نهایت این محصول را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله، لطفاً ما را همراهی کنید.

سشوار مسافرتی پارس‌خزر مدل 861

به‌طورکلی سشوار، یک وسیلهٔ الکتریکی بوده که برای خشک‌کردن و حالت دادن موی سر به کار برده می‌شود. سشوارها از دو بخش اصلی یعنی یک موتور دمنده و یک المنت تولید حرارت تشکیل می‌شوند.
همان گونه که احتمالاً می‌دانید، سشوار یکی از مهم و ضروری‌ترین لوازم آرایشی است که هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها، بسیار کاربردی و مهم است.
چرا که پس از شست‌وشوی مو در فصولی که هوا سرد است، حتماً احتیاج است که موها را به‌خوبی خشک کرده تا از ایجاد سردرد و بیماری‌های دیگری جلوگیری شود و البته برای حالت دادن به مو چه در خانه و چه در آرایشگاه‌ها، سشوار یکی از اصلی‌ترین وسایل می‌باشد که حضور آن، بسیار ضروری است.
سشوارها دارای یک المنت حرارتی هستند که می‌توان آن را هم‌زمان با کارکرد موتور سشوار، روشن یا خاموش کرد و به این طریق، هوای خروجی سشوار را سرد یا گرم کرد. همچنین در برخی از مدل‌های سشوار، امکان تنظیم سرعت موتور و در نتیجه سرعت دمش هوا نیز وجود دارد.
مدل‌های متنوعی از سشوار در بازار موجود است که عبارت‌اند از: سشوار برس‌دار چرخشی یا گردان، سشوار دیواری، سشوار پایه‌دار سشوار حرفه‌ای یا آرایشگاهی، سشوار خانگی، سشوار برسی غیر چرخشی یا حالت‌دهنده مو، سشوار نیمه‌حرفه‌ای، سشوار مسافرتی و سشوار صنعتی.
تفاوت اصلی که در میان سشوارها وجود دارد، بیشتر در میزان قدرت موتور و میزان توان مصرفی آنها می‌باشد. میزان توان مصرفی که معمولاً با واحد وات نشان داده می‌شود، هرچه بالاتر باشد بهتر از میزان حرارتی بالا است. چرا که حرارت بالا می‌تواند به موهای شما آسیب بزند. یکی از نکات مهم دیگری هم که وجود دارد، میزان صدای سشوار است که اگر به دنبال سشوار بی‌صدا هستید، به سراغ سشوار ارزان‌قیمت و قدیمی نروید.
اما می‌رسیم به یکی از مدل‌های سشواری که قصد داریم در ادامهٔ این مطلب به معرفی آن بپردازیم.
اگر در حال تهیهٔ یک لیست برای مسافرتی که می‌خواهید بروید هستید ولی گیج شده و نمی‌دانید چگونه سشوارتان را به دنبال خودتان ببرید، هیچ نگران نباشید، چرا که شما تنها به یک سشوار مسافرتی برای حل این مشکل نیاز دارید.
همه می‌دانند که برای رفتن به سفر، لوازم و وسایلی احتیاج است که حتماً باید به همراه داشته باشید.
یکی از این وسایل، سشوار مسافرتی است.
سشوار برای خشک‌کردن و حالت دادن به موها به کار برده می‌شود.
برای خرید این وسیله حتماً حتماً باید دقت لازم را به عمل بیاورید. چرا که این وسیله، به شکل مستقیمی با موهای شما در ارتباط خواهد بود و به همین دلیل،
می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به موهای شما وارد سازد.
اما می‌رسیم به مهم‌ترین نکته برای انتخاب کردن یک سشوار مسافرتی خوب و باکیفیت.
یک سشوار مسافرتی عالی، باید حجم کمی داشته باشد و کوچک و جمع‌وجور باشد. تا اینکه فضای کمی از چمدان مسافرتی شما را بگیرد.
همین علت مهم، باعث شده تا تولیدکنندگان، بیشتر روی تاشو بودن دسته سشوار مسافرتی تمرکز کنند و همچنین درعین‌حال، از موتوری پرقدرت، در ضمن پوستهٔ کوچک‌تر در سشوار مسافرتی استفاده کنند تا فضای اشغال شده را به حداقل برسانند.
وزن سشوار، یک عامل مهم برای انتخاب یک سشوار مسافرتی است. چرا که شما قرار است این سشوار را به دنبال خودتان در مسافرت ببرید. پس سعی داشته باشید که سشواری را انتخاب کنید که دارای وزن کمی باشد تا در حمل‌ونقل آن مشکل زیادی برای شما به وجود نیاید.
درعین‌حال، سعی کنید سشواری که انتخاب می‌کنید، از سرعت و کارایی بالایی برخوردار باشد.
در خرید این وسیله سعی کنید، نهایت دقت خودتان را به کار ببندید چرا که آن‌قدر تنوع محصول در بازار وجود دارد که هنگام خرید، باعث گیج شدن شما خواهد شد.
ما در این مقاله قصد داریم، یکی از محصولات باکیفیت و پرقدرت در این زمینه را از یک برند محبوب و آشنا به شما معرفی کنیم و آن برند چیزی نیست جز برند با سابقهٔ پارس‌خزر.

همچنین دستگاه آون توستر سایا مدل TO-18CRKS و دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS از دیگر محصولات این شرکت بوده که باکیفیت هستند.

اما لازم است بگوییم که قبل از هر چیزی، اگر تمایل به خرید این وسیله و یا هر نوع وسیلهٔ برقی خانگی باکیفیت دیگری داشتید، می‌توانید به‌صورت خرید اینترنتی از سایت پارس‌خزر اصفهان و یا به‌صورت مراجعهٔ به این فروشگاه معتبر، محصول مدنظرتان را خریداری کنید.
فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان که یک شعبهٔ معتبر از شرکت پارس‌خزر است، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، نزدیک به یک دهه است که مشغول ارائهٔ بهترین لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

تمام تلاش این شرکت بر آن است تا مانند برندهایی چون ال جی و سونی بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.

دستگاه سشوار مسافرتی پارس‌خزر مدل 861 چه قابلیت‌هایی دارد؟

این سشوار مسافرتی محصولی ساده، کوچک و زیبا و بسیار کاربردی است که توسط شرکت پارس‌خزر تولید و به بازار عرضه گشته است.
این محصول فوق‌العاده به علت ابعاد کوچکی که دارد، می‌تواند در تمامی سفرهایتان، یک دوست کوچک و همراه و وظیفه‌شناس باشد که موهایتان را به بهترین شکل خشک کرده و حالت می‌دهد.
موتور این دستگاه، با توان 1100 وات، بسیار قدرتمند بوده و بی‌آنکه به موهایتان آسیب بزند، آنها را خشک خواهد کرد.
این محصول دارای یک سوئیچ سه‌حالته بوده که با استفاده از آن می‌توانید، میزان حرارت و شدت باد سشوار را تنظیم کنید.

سشوار مسافرتی پارس‌خزر مدل 861

همچنین سرعت این سشوار قابل تنظیم بر روی حالت‌های خاموش، کم‌وزیاد است که به‌واسطهٔ همین سوئیچ سه‌حالته انجام می‌پذیرد.
این دستگاه دارای نازل یا متمرکز کنندهٔ هوا بوده که این یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این سشوار به‌حساب می‌آید.
بدنهٔ این دستگاه، ضد حرارت است و این هم یکی دیگر از نقاط قوت این سشوار می‌باشد.
دستهٔ این سشوار مسافرتی محبوب، به‌صورت تاشو بوده که به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید به‌آسانی این سشوار را در چمدان خود جای‌داده و به بدون نگرانی، همراه خود به مسافرت ببرید. چرا که به‌واسطهٔ این قابلیت، این سشوار فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد.
موتور این محصول، از نوع DC بوده و این هم از دیگر نقاط مثبت این سشوار می‌باشد.
همچنین جنس المنت به‌کاررفته در این سشوار از جنس فلز است.
به‌طورکلی این دستگاه، یک سشوار پرکاربرد و جمع‌وجور است که با موتور پرقدرتی که دارد، موهای شما را خشک کرده و حالت می‌دهد و در مسافرت‌های شما، یک همراه عالی خواهد بود.

سشوار مسافرتی پارس‌خزر مدل 861 دارای قیمت مناسب است و هنگامی که این سشوار مسافرتی را بخرید، متوجه خواهید شد که این سشوار کوچک، می‌تواند برایتان کمک‌حال باشد. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه سشوار مسافرتی پارس‌خزر مدل 861 را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت