در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

سرخ‌کن پارس‌خزر مدل 2012

شناسه محصول: KM206
شناسه محصول: KM206
دسته بندی: سرخ کن
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
2,382,000
2,215,260 تومان 166,740 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی دستگاه: 1800 وات   وزن دستگاه: 5 کیلو‌گرم   ابعاد دستگاه: 250×280×370 میلی‌متر   ظرفیت دستگاه: 2.5 لیتر   طول سیم دستگاه: 0.9 متر   دارای فیلتر قابل تعویض   دارای محفظهٔ جمع‌آوری سیم   دارای قابلیت تفکیک قطعات   دارای سیست...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
سرخ‌کن پارس‌خزر مدل 2012
نقد و بررسی


توان مصرفی دستگاه: 1800 وات

 

وزن دستگاه: 5 کیلو‌گرم

 

ابعاد دستگاه: 250×280×370 میلی‌متر

 

ظرفیت دستگاه: 2.5 لیتر

 

طول سیم دستگاه: 0.9 متر

 

دارای فیلتر قابل تعویض

 

دارای محفظهٔ جمع‌آوری سیم

 

دارای قابلیت تفکیک قطعات

 

دارای سیستم قطع کن خودکار

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

 سرخ‌کن پارس‌خزر مدل 2012 محصولی فوق‌العاده است. این سرخ‌کن دستیاری مناسب برای شما است. ما در این مقاله قصد معرفی  دستگاه سرخ‌کن پارس‌خزر مدل 2012 به شما عزیزان را داریم. پس اگر قصد خرید یک سرخ‌کن باکیفیت را دارید، ادامهٔ مطلب را از دست ندهید.

سرخ‌کن پارس‌خزر مدل 2012

سرخ کردن مواد غذایی در ماهیتابه‌های معمولی بسیار پر‌خطر و وقت‌گیر است و موجب پاشیدن روغن به اطراف شده و یا حتی خطر سوختگی را به همراه خواهد آورد.
جدا از همهٔ اینها، حرارت زیاد شعله‌های گاز باعث داغ شدن بیش از اندازه و تبدیل روغن به یک مادهٔ سمی شده که برای سلامتی بسیار مضر می‌باشد.
همچنین به علت اینکه تنظیم حرارت شعله‌ها به دست ما نیست، باعث شده تا میزان پخت غذا یکنواخت نبوده و گاه له و گاه در حد سوختن پیش برود.
با همهٔ مراقبت‌های ما در حین آشپزی با تابه‌ها، بازهم حادثهٔ سوختگی و یا کثیف و آلوده شدن لباس‌ها و اطراف اجاق برایمان پیش‌آمده است.
از طرف دیگری، آشپزی به روش‌های سنتی و بدون بهره‌بردن از تکنولوژی‌های روزِ دنیا، در زمانه‌ای که مشغولیت زندگی‌ها زیاد شده است، باعث شده تا زمان ما به میزان زیادی هدر شود و در نهایت، خستگی مانده بر تنمان، دوبرابر شود.
و حتی شاید در بعضی مواقع، نتیجهٔ مطلوبی هم از آشپزی به دست نیاوریم.
سرخ‌کن‌ها وسایلی هستند که این روزها استفادهٔ زیادی در آشپزخانه‌هایمان دارند و در عین صرفه‌جویی در زمان، غذاهای برشته و خوشمزه‌تری برای ما تهیه می‌کنند.
البته که ممکن است استفاده از سرخ‌کن‌ها ضررهایی را به همراه داشته باشد اما قطعاً مزیت‌های زیادتری نسبت به ضررهایش و همچنین نسبت به استفاده از تابه و قابلمه خواهد داشت.
شما بسته به اطلاعاتی که در این باره به دست می‌آورید و بسته به اینکه چه نوع سرخ‌کنی را برای خرید انتخاب می‌کنید، قادر هستید تا زمان و انرژی زیادی را در زندگی‌تان، صرفه‌جویی کنید.
به‌طورکلی سرخ‌کن‌ها عملیات سرخ کردن مواد غذایی را با سرعتی بیشتر و در دمایی مشخص انجام می‌دهند.
سرخ‌کن‌ها ساختمان پیچیده‌ای ندارند تنها از یک المنت گرم‌کننده، یک مخزن روغن و یک سبد فلزی تشکیل می‌شوند.
البته سرخ‌کن‌ها دارای انواع زیادی هستند که نمونه‌های مختلفی از آن را در بازارها می‌توانید مشاهده کنید اما همگی دارای یک ساختمان مشابه هستند.
به‌طورکلی سرخ‌کن دارای سه نوع اصلی است:
سرخ‌کن‌های برقی، سرخ‌کن‌های بدون روغن یا هوا پز و سرخ‌کن‌های گازی.
سرخ‌کن‌های معمولی یا برقی، متداول‌ترین نوع سرخ‌کن هستند که در بین مردم رایج‌تر هستند. این سرخ‌کن‌ها نسبت به مدل‌های دیگر، در اندازه و ابعاد کوچکی وجود دارند که به مینی سرخ‌کن هم معروف هستند و به‌وسیلهٔ انرژی برق‌کار می‌کنند.
سرخ‌کن‌های گازی معمولاً در فضاهای باز مورداستفاده قرار می‌گیرند که با استفاده از یک کپسول و یا پیک‌نیک، قابل‌استفاده هستند.
این سرخ‌کن‌ها بیشتر برای تفریح‌ها و گردش‌های دسته‌جمعی مناسب است.
سرخ‌کن بدون روغن هم همان‌طور که از نامش مشخص است غذا را با روغن زیادی سرخ نمی‌کنند و در واقع می‌توان گفت که سرخ‌کن نیستند و غذا را به حالت پخته تحویل می‌دهند.
سرخ‌کن‌های برقی مزیت‌های زیادی دارند که از جمله می‌توان به این نکته اشاره کرد که نسبت به سرخ‌کن‌های گازی، ایمنی بیشتری دارد. برای استفاده در آپارتمان و فضای بسته مناسب است و اینکه برای سرخ کردن غذاهای کوچکی مثل میگو و سبزیجات و سیب‌زمینی طراحی شده است.
سرخ‌کن‌هایی که دارای پنجرهٔ دید هستند ایمن‌ترند چرا که می‌توانید بدون بازکردن درب سرخ‌کن، سرخ شدن غذا را کنترل کنید و خطر سوختی با بخار داغ یا روغن داغ، از بین خواهد رفت.
خب همان‌طور که گفته شد، اگر قصد خرید یک سرخ‌کن را داشته باشید، قطعاً به علت تنوع مدل و برندی که در بازار وجود دارد، سردرگم خواهید شد.
به همین دلیل ما قصد داریم با معرفی یکی از محبوب‌ترین سرخ‌کن‌های بازار از یک برند شناخته شده، در این مطلب، شما را از سرگردانی برهانیم.

همهٔ تابه‌حال، حتماً نام شرکت آشنای پارس‌خزر را شنیده‌ایم و حتی محصولاتی را نیز از آن خریداری کرده‌ایم.

تمام تلاش این شرکت بر آن است تا مانند برندهایی چون سامسونگ و ال جی بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.

دستگاه سرخ‌کن پارس‌خزر مدل 2014 و همچنین دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TSP از تولیدات دیگر این شرکت هستند.
شما می‌توانید از هر کجای ایران، با سفارش از سایت پارس‌خزر اصفهان، این محصول را درب خانهٔ خودتان دریافت کرده و یا حتی با مراجعه حضوری به این شعبه از شرکت پارس‌خزر، این محصول را خریداری کنید.
پارس‌خزر اصفهان با یک دهه سابقهٔ درخشان به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، مشغول به فعالیت در زمینهٔ ارائه محصولات برقی خانگی به بازار می‌باشد.

 

دستگاه سرخ‌کن پارس‌خزر مدل 2012 چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

این سرخ‌کن، یک محصول قدرتمند و پر طرف‌دار از شرکت معتبر پارس‌خزر است.

سرخ‌کن پارس‌خزر مدل 2012
این دستگاه با توان 1800 وات و مخزن 2.5 لیتری، بهترین غذاهای سرخ و برشته شده را روی میز غذاخوری شما، برجای خواهد گذاشت.
پنجرهٔ دیدی که در این محصول پارس‌خزر تعبیه گشته است باعث شده تا ایمنی این دستگاه افزایش پیدا کند. چرا که با وجود این پنجره، دیگر می‌توانید از پنجره بر سرخ شدن غذا نظارت داشته و مجبور به بازکردن درب سرخ‌کن نخواهید بود. به این شکل، احتمال خطر سوختگی نیز کم‌تر خواهد شد.
تایمری که در این دستگاه قرار گرفته است به شما امکان می‌دهد تا زمان پخت مورد نظرتان را بر روی دستگاه تنظیم کنید.
یک آلارم پایان زمان پخت تا 99 دقیقه در این محصول وجود داشته که با به‌موقع مطلع کردن شما، از سوختن غذای داخل دستگاه، جلوگیری خواهد کرد.
یک ویژگی بسیار عالی برای این دستگاه در نظر گرفته شده و آن هم ترموستات قابل تنظیم این دستگاه می‌باشد.
این ترموستات از 150 تا 190 درجه سانتی‌گراد، قابل تنظیم است.
فیلتر قابل تعویض این دستگاه، ضدبو بوده که این یک نقطهٔ قوت برای این دستگاه در نظر گرفته می‌شود.
ابعاد کوچک و مناسب این سرخ‌کن باعث شده تا بتوان آن را در هر محلی از آشپزخانه قرارداد و همین هم یکی از علت‌های محبوبیت این دستگاه است.
ویژگی مثبت دیگر این دستگاه، سیستم قطع کن خودکار است که درصورتی‌که فراموش کردید دستگاه را خاموش کنید برای جلوگیری از حوادث احتمالی، دستگاه خودبه‌خود خاموش خواهد شد.
قطعات این دستگاه، قابلیت جداشدن داشته و با استفاده از همین ویژگی، نظافت این محصول، بسیار راحت‌تر خواهد بود.
قیمت این دستگاه، در مقایسه با محصولات مشابه، بسیار مناسب است و بر نقاط قوت این سرخ‌کن می‌افزاید.
استفاده از این دستگاه بسیار ساده و آسان است اما شما حتماً حتماً قبل از کار با دستگاه، دفترچه راهنمای همراه آن را مطالعه کنید.
محفظهٔ جمع‌آوری سیم این دستگاه باعث شده تا سیم دستگاه دچار کشیدگی، له شدن و آسیب‌های احتمالی نشود.
طراحی ساده و جذاب، قیمت بی‌نظیر در کنار این تعداد از ویژگی‌های مثبت، می‌تواند از این دستگاه، یک محصول معروف و محبوب و خوش‌ساخت بسازد.

سرخ‌کن پارس‌خزر مدل 2012 محصولی از شرکت معتبر پارس‌خزر است. این سرخ‌کن با موتور 1800 وات و ظرفیت 2.5 لیتری، در مدت زمانی کوتاه، بهترین غذا را به خانه‌های شما، هدیه خواهد کرد. در صورت تمایل به خرید این محصول کافی است دستگاه سرخ‌کن پارس‌خزر مدل 2012  را از سایت پارس‌خزر اصفهان خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت