در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

دم آور پارس‌خزر مدل گرم نوش

شناسه محصول: KM284
شناسه محصول: KM284
دسته بندی: دم آور
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
3,875,000
3,605,000 تومان 270,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ابعاد دستگاه: 370 × 200 × 200 میلی‌متر وزن دستگاه: 2.7 کیلوگرم جنس بدنهٔ کتری: استیل جنس قوری: چینی ظرفیت کتری: 1.8 لیتر ظرفیت قوری: 0.7 لیتر محل قرارگیری: روی‌هم دارای فیلتر تفاله‌گیر چای پنل لمسی ندارد

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
دم آور پارس‌خزر مدل گرم نوش
نقد و بررسی

ابعاد دستگاه: 370 × 200 × 200 میلی‌متر

وزن دستگاه: 2.7 کیلوگرم

جنس بدنهٔ کتری: استیل

جنس قوری: چینی

ظرفیت کتری: 1.8 لیتر

ظرفیت قوری: 0.7 لیتر

محل قرارگیری: روی‌هم

دارای فیلتر تفاله‌گیر چای

پنل لمسی ندارد

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

دم آور پارس‌خزر مدل گرم نوش محصولی مناسب با قابلیت‌های متعدد است. این دم‌آور می‌تواند در مدت زمانی مناسب برای شما چای و انواع دم‌نوش‌ها را تهیه کند. در این مقاله ما قصد داریم که به بررسی دستگاه دم آور پارس‌خزر مدل گرم نوش بپردازیم پس با ما همراه بمانید.

دم آور پارس‌خزر مدل گرم نوش

چای همواره نوشیدنی است که در بین مردم از طرف‌داران بسیار زیادی برخوردار است. چرا که در هر حالتی که باشیم خوردن یک لیوان چای تازه و گرم می‌تواند ما را سرحال آورده و شاد و بانشاط کند.
شما روزی را در نظر بیاورید که صبح است و خواب‌آلود و خسته از خواب بیدار می‌شوید و سرحال نیستید. یا اینکه از محل کار یا بیرون از خانه برگشته‌اید و آن‌قدر خسته هستید که توانی برای انجام کاری ندارید. در چنین شرایطی تنها یک لیوان چایی دبش است که می‌تواند شما را سرحال بیاورد، هشیار کند و انرژی از دست رفتهٔ شما را به شما بازگرداند.
چای علاوه بر تمام این موارد که گفته شد، دارای خاصیت درمانی و دارویی است و می‌تواند در پیشگیری از بیماری‌های بسیاری مؤثر باشد.
همچنین مردم عادت دارند که در ابتدای هر مهمانی از مهمان‌های خود با نوشیدنی چایی پذیرایی کنند و این اصلاً به یک رسم تبدیل شده است.
پس به همین دلیل است که آن نوشیدنی موردعلاقهٔ مردم بسیاری است.
به همین دلیل استفاده از لوازم تهیهٔ چای در خانه‌ها بسیار رایج است و تقریباً می‌توان در هر خانه‌ای لوازم مربوط به آن را پیدا کرد. چراکه اصلاً این وسایل تهیهٔ چایی به وسایل ضروری هر خانه‌ای تبدیل شده‌ است.
در زمان‌های قبل‌تر مردم از سماور‌های گازی و برقی و کتری‌های معمولی برای تهیهٔ چایی استفاده می‌کردند اما استفاده از آنها کمی زمان‌بر بود. چراکه زمان زیادی طول می‌کشید تا به جوش بیایند و بتوان با استفاده از آنها چایی دم کرد.
به دلیل زیادتر شدن مشغلهٔ افراد، زمان کافی برای افراد وجود ندارد. مثلاً در هنگام صبح که می‌خواهند باعجله به محل کار بروند یا هنگام عصر که خسته به خانه برمی‌گردند و یا حتی در زمانی که مهمان به خانه می‌آید و جمعیت آنها زیاد است، زمان کافی برای صبر کردن تا جوش آمدن آب سماور و کتری وجود ندارد و باید چایی در زمانی سریع آماده شود. به همین دلیل استفاده از وسایلی به نام چای‌ساز در بین مردم رایج شد و به‌سرعت جزو وسایل محبوب در بین مردم قرار گرفتند.
چای‌سازها وسایلی هستند که با کمک انرژی برق و المنت‌هایی که درون خود دارند می‌توانند آب را در زمانی کوتاه به جوش بیاورند.
ما می‌توانیم این وسایل را به سه دستهٔ دم‌آور، مدل دارای استند و مدل بدون قوری تقسیم‌بندی کنیم.
مدل دم‌آور را می‌توان یکی از مناسب‌ترین مدل‌های این دستگاه در نظر گرفت. چراکه طراحی این مدل به‌گونه‌ای است که قوری دستگاه بر روی کتری آن قرار خواهد گرفت و چای درون قوری به کمک بخار آبی که توسط کتری تولید می‌شود، آرام‌آرام دم خواهد کشید و این مدل باعث می‌شود تا طعم چایی بهتر باشد.
در مدل دارای استند، قوری و کتری در کنار همدیگر بر روی یک صفحه‌ قرار می‌گیرند که این صفحه دارای المنت‌هایی است که با استفاده از انرژی برق گرم می‌شوند و باعث گرم‌شدن آب درون کتری و سپس دم کشیدن چای درون قوری خواهد شد.
اما مدل بدون قوری همان‌طور که از اسمش مشخص است بدون قوری است و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد که بیشتر به درد زندگی دانشجویی خواهند خورد.
پس از دانستن این نکات، بهتر است که به توضیح درمورد رعایت نکات نگهداری مناسب از این وسیله بپردازیم.
سعی کنید سیم دستگاه را مستقیم به پریز برق متصل نکنید و از سه‌راهی محافظ دار برای این کار استفاده کنید.
برای پرکردن کتری آن را از روی استند بلند کنید و پس از پرکردن آن تا حد مجاز، اطراف و زیر آن را خشک کرده دوباره آن را بر روی استند قرار دهید.
گذشته از تمام این نکات، برند‌های مختلفی در زمینهٔ تولید این وسیله فعالیت می‌کنند.
شرکت پارس‌خزر یکی از آنها است که تمام سعی خود را کرده تا مانند برندهایی چون سونی و سامسونگ بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.
در این مقاله ما قصد معرفی یکی از محصولات این شرکت را داریم.
شما می‌توانید این محصول را همانند محصولات دیگری چون چای‌ساز پارس‌خزر مدل 3500SP و چای‌ساز پارس‌خزر مدل گرم نوش از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان خریداری کنید.
پارس‌خزر اصفهان یکی از شعبه‌های شرکت پارس‌خزر در شهر اصفهان است که به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌ای نزدیک به یک دهه است که مشغول فعالیت است.

دم آور پارس‌خزر مدل گرم نوش دارای چه ویژگی‌هایی است؟

طراحی ظاهر این محصول چشم‌نواز بوده و می‌تواند با سلایق مختلف سازگاری داشته باشد.
جنس بدنهٔ این دستگاه از استیل آبکاری شده طراحی شده است. قوری این دستگاه نیز از جنس چینی با آبکاری مناسب تولید گشته است.
ظرفیت کتری این وسیله 1.8 لیتر بوده و ظرفیت قوری آن به 0.7 لیتر می‌رسد‌.
به جهت جداسازی تفاله‌های چایی از آن و جلوگیری از ورود آنها به لیوان چایی، یک فیلتر با جنس استیل ضدزنگ تعبیه گشته است که به‌آسانی قابل جداشدن و نظافت است.
برای این دستگاه یک‌پایه طراحی شده است که نیرو و توان این وسیله از این پایه تأمین خواهد شد. درون این پایه المنت‌هایی مخفی وجود دارد.

دم آور پارس‌خزر مدل گرم نوش
این پایه امکان چرخش 360 درجه‌ای کتری این دستگاه بر روی پایه را فراهم کرده که کمک می‌کند تا کتری بتواند به‌آسانی در تمام زاویه‌ها بچرخد.
توان مصرفی این محصول 2000 وات است. توان خروجی دستگاه توسط المنت‌های مخفی درون پایه تأمین می‌شود. این المنت‌ها دارای ویژگی‌ قطع خودکار هستند و پس از تمام شدن آب دستگاه یا جوش آمدن آب کتری، به‌صورت خودکار قطع خواهند شد.
وضعیت این محصول به کمک نوار LED که در کنار پایهٔ دستگاه است مشخص خواهد شد.
این نوار در هنگام کار و جوش آوردن آب نارنجی شده و پس از دم کردن چای، به رنگ سبز در خواهد آمد.
این شرکت برای جلوگیری از رسیدن صدمه به قطعات دستگاه برای این وسیله از یک ترموستات ایمنی استفاده کرده است تا در مواقع نیاز از دستگاه محافظت کند.
محل قرارگیری کتری و قوری در این محصول به‌صورت روی‌هم است.
المنت‌های داخلی این وسیله پس از اتصال دستگاه به برق گرم شده و این گرما را به آب درون کتری می‌دهند. آب درون کتری به بخار تبدیل شده و این بخار باعث دم کشیدن چای درون قوری که روی کتری قرار گرفته است می‌شود.
به علت برخورداری از ترموستات ایمنی، این دستگاه از دم کشیدن بیش از حد و یا جوشیدن چای جلوگیری خواهد کرد.
در نهایت کلام این وسیله یک محصول مناسب است که می‌تواند در مدت زمانی مناسب برای شما چای تهیه کند.

دم آور پارس‌خزر مدل گرم نوش دارای قابلیت‌های مناسب است. این دم‌آور به شما در جهت تهیهٔ چای کمک می‌کند. شما می‌توانید دستگاه دم آور پارس‌خزر مدل گرم نوش را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به درب فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان این محصول را خریداری کنید‌‌.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت