در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

دم آور قهوه‌ساز گرم نوش پارس‌خزر

شناسه محصول: KM295
شناسه محصول: KM295
دسته بندی: قهوه‌ساز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
5,400,000
5,022,000 تومان 378,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان دستگاه: 2200 وات جنس کتری: استیل جنس قوری: چینی ظرفیت قوری: 0.7 لیتر ظرفیت کتری: 1.8 لیتر

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
دم آور قهوه‌ساز گرم نوش پارس‌خزر
نقد و بررسی

توان دستگاه: 2200 وات

جنس کتری: استیل

جنس قوری: چینی

ظرفیت قوری: 0.7 لیتر

ظرفیت کتری: 1.8 لیتر

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

دم آور قهوه‌ساز گرم نوش پارس‌خزر محصولی مناسب است که به شما در تهیهٔ قهوه کمک خواهد کرد. این دم آور قهوه‌ساز دارای ویژگی‌های متعدد است. در این مقاله ما به شما دستگاه دم آور قهوه‌ساز گرم نوش پارس‌خزر را معرفی خواهیم کرد. پس لطفاً تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید.

دم آور قهوه‌ساز گرم نوش پارس‌خزر
ابتدا اجازه دهید تا درمورد دستگاه‌های قهوه‌ساز و انواع و کاربرد آنها صحبت کنیم.
قهوه یکی از نوشیدنی‌های گرم و دوست‌داشتنی است که در بین مردم جهان از محبوبیت زیادی برخوردار است. دوستداران قهوه را می‌توانید در انواع شهر و کشورها پیدا کنید. چرا که این نوشیدنی علاوه بر اینکه احساس نشاط و شادابی را به شما برمی‌گرداند، دارای خواص متعددی است که با دانستن آنها علاقهٔ شما به این نوشیدنی بیشتر خواهد شد.
این نوشیدنی می‌تواند سطح انرژی و هوشیاری شما را بالا ببرد و زمانی که صبح زود از خواب بیدار شده و هنوز احساس خواب‌آلودگی دارید، با خوردن آن سرحال‌تر و بانشاط‌تر خواهید شد. همچنین اگر یک روز کاری سخت را پشت سر گذاشته باشید این نوشیدنی می‌تواند خستگی و احساس کسالت شما را از بین ببرد.
دارای مواد مغذی بوده و خاصیت چربی‌سوزی نیز دارد.
این نوشیدنی در برابر آلزایمر و زوال عقل از شما محافظت خواهد کرد. خطر بروز بیماری پارکینسون را کاهش داده و از کبد شما محافظت می‌کند. دارای آنتی‌اکسیدان‌های مفید است.
خلاصه که این نوشیدنی بمبی از انرژی است.
اگر از طرف‌داران قهوه باشید قطعاً ضرورت حضور یک دستگاه قهوه‌ساز را احساس خواهید کرد. دستگاهی که به شما در آماده‌کردن هرچه سریع‌تر این نوشیدنی کمک خواهد کرد. در این مطلب ما به تمام سؤالات شما درمورد انواع این دستگاه، کاربرد و ... پاسخ خواهیم داد. همان‌طور که می‌دانید به دستگاهی که به کمک آن این نوشیدنی را تهیه می‌کنند، قهوه‌ساز می‌گویند. این دستگاه از انواع مختلفی برخوردار است.
اسپرسوساز دستی یکی از مدل‌های این دستگاه است.
آنها دارای ساختار و سازوکار پیچیده‌ای نیستند. البته باید برای کار با این دستگاه از مهارت بالایی برخوردار باشید و فقط در این صورت این دستگاه را خریداری کنید. کار با این دستگاه نیاز به آموزش دارد.
اسپرسوساز نیمه‌خودکار، مدل دیگری است که همان گونه که از اسم آن مشخص است کاملاً خودکار نیستند. فرایندهای مختلفی مانند آسیاب کردن قهوه، فشردن قهوه و یا ... را باید خودتان انجام بدهید.
این دستگاه برای استفاده در کافی‌شاپ‌ها و خانه‌ها مناسب است.
مدل بعدی مدل اسپرسوساز تمام خودکار است که تقریباً شبیه به مدل نیمه‌خودکار است و فقط تفاوت آن در کنترل مدت‌زمان دم آوری قهوه است.
خوبی که این دستگاه دارد این است که نیازی نیست مهارتی در زمینهٔ تشخیص زمان داشته باشید.
همچنین دستگاه اسپرسوساز سوپر خودکار، مدل دیگری از این دستگاه است که شبیه به مدل خودکار هستند و فقط از امکانات بیشتری بهره می‌برند.
موکاپات نوعی دیگر از این دستگاه است.
این محصول، نوعی دستگاه اسپرسوساز است که به‌صورت روی گاز استفاده می‌شود. اندازهٔ نسبتاً کوچکی داشته و می‌توانید از آن در مسافرت هم استفاده کنید. این دستگاه از قیمت مناسبی بهره می‌برد.
مدل کپسولی یک مدل دیگر از این دستگاه است که خیلی راحت‌تر از مدل‌های دیگر برای شما این نوشیدنی را حاضر می‌کند. آنها با کپسول‌هایی که آماده است کار می‌کنند.
مدل دیگری که معرفی خواهیم کرد، پرکولاتور است که تقریباً به موکاپات شباهت دارد. در این دستگاه، آب جوش با عبور از فیلتر قهوه به محفظهٔ زیرین می‌ریزد اما موکاپات دارای محفظه‌ای جداگانه است.
مدل بعدی دستگاه فرنچ پرس است که مدل دستی بوده و هزینهٔ زیادی ندارند. این دستگاه از مدل دستی بوده و کار با آن آسان خواهد بود.
البته این دستگاه انواع دیگری هم دارد اما در این مطلب مجال گفتگو درمورد آنها وجود ندارد.
اما در حین خرید چنین دستگاهی باید به نکاتی توجه کرده و یک‌سری از فاکتورها را در نظر داشته باشید.
اول از هر چیزی باید به نیاز و بودجهٔ خودتان توجه کنید. یعنی ببینید که به چه مدل دستگاهی نیاز دارید و ترجیح می‌دهید به‌صورت دستی یا خودکار این نوشیدنی را تهیه کنید.
دوم اینکه باتوجه‌به تعداد افراد خانواده و نیازتان، دستگاه مناسب با ظرفیت مناسب را انتخاب کنید.
مثلاً اگر تنها دو نفر هستید، نیازی به خرید یک دستگاه بزرگ ندارید و یک دستگاه کوچک با ظرفیتی متوسط، جواب‌گوی نیاز شما خواهد بود.
سوم اینکه مکانی که می‌خواهید دستگاه را در آنجا قرار دهید را بررسی کنید و متناسب با فضایی که دارید دست به خرید این دستگاه بزنید.
چهارم اینکه به جنس بدنهٔ دستگاه توجه کنید.
تنوع این دستگاه و برند‌هایی که آن را ارائه کردند زیاد است و مدل‌های مختلفی از آن وجود دارد. اما شرکت پارس‌خزر نیز یکی از برندهایی است که محصولات مناسبی را روانهٔ بازار کرده است. این شرکت همواره تلاش کرده تا مانند برند‌هایی چون سونی و بوش، محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.
در این مطلب ما قصد معرفی یکی از محصولات این شرکت به شما را داریم که شما می‌توانید این دستگاه را مانند دستگاه‌های دیگری چون قهوه‌ساز پارس‌خزر مدل گرم نوش و چای‌ساز پارس‌خزر مدل 3500SP از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کنید.
پارس‌خزر اصفهان یکی از شعبه‌های این شرکت در شهر اصفهان است که به مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و به مدت یک دهه است که مشغول به ارائهٔ خدمات و محصولاتی مناسب به بازار است.

دستگاه دم آور قهوه‌ساز گرم نوش پارس‌خزر دارای چه ویژگی‌هایی است؟

دم آور قهوه‌ساز گرم نوش پارس‌خزر

این دستگاه از طراحی زیبا بهره می‌برد که می‌تواند با انواع سلایق و چیدمان وسایل خانهٔ شما سازگاری داشته باشد. این دستگاه دارای رنگ مشکی و استیل است که زیبا بوده و چشم‌نواز است.
این دستگاه دارای یک کتری از جنس استیل است که دارای ظرفیت 1.8 لیتر بوده و همچنین قوری که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است از جنس چینی بوده و طعم نوشیدنی شما در آن باکیفیت و خوش‌طعم خواهد بود. ظرفیت این قوری 0.7 لیتر است.
توان این دستگاه 2200 وات است و می‌تواند آب را تنها در کمتر از چهار دقیقه به جوش برساند و در زمان شما صرفه‌جویی خواهد کرد.
المنت مخفی و سیستم قطع کن اتوماتیک برای این دستگاه تعبیه گشته است که مناسب می‌باشد.
این دستگاه دارای قطعات الکتریکی مرغوب است که مناسب است.
یک لامپ نشانگر به رنگ سبز و نارنجی بر روی پایهٔ این دستگاه تعبیه شده است که وضعیت جوش دستگاه را به شما نشان خواهد داد.
قوری این دستگاه مجهز به فیلتر با قاب پلاستیکی و مش فلزی است.
اما نکات ایمنی و نکات مهمی در ارتباط با این دستگاه‌ها را باید رعایت کنید تا هم سلامت دستگاه و هم سلامت خود را حفظ کنید. در ادامه به بررسی چند نمونه از این نکات خواهیم پرداخت.
اول از هر چیزی ابتدا دفترچهٔ دستگاه را بادقت مطالعه کنید تا به نکات مناسب برای استفاده از دستگاه پی ببرید. نحوهٔ استفاده از دستگاه تأثیر زیادی در زمان ماندگاری این دستگاه خواهد داشت.
سعی کنید دستگاه را در نزدیکی اجاق‌گاز قرار ندهید چراکه حرارت اجاق‌گاز باعث آسیب رسیدن به دستگاه خواهد شد و کار آن را دچار اختلال خواهد کرد.
دقت کنید که دستگاهتان را پس از استفاده، خاموش کرده باشید.
قهوه را زمان زیادی در دستگاه نگهداری نکنید چرا که این کار باعث ایجاد لکه خواهد شد. یعنی در نظافت و تمیز نگه‌داشتن دستگاهتان دقت زیادی به عمل بیاورید تا سلامت دستگاه تضمین بشود.
سعی کنید در استفاده از دستگاه به‌صورت متعادلی برخورد کنید. یعنی استفادهٔ بیش از اندازه‌ای از دستگاه نداشته باشید چرا که از عمر دستگاه کم خواهد شد.
مخزن آب دستگاه را همیشه تمیز نگه دارید چرا که در غیر این صورت، باکتری‌ها در مخزن آب دستگاه به‌مرورزمان رشد خواهند کرد و محیطی نامناسب را فراهم خواهد کرد.
به‌طورکلی این دستگاه محصولی مناسب از شرکت پارس‌خزر است که می‌تواند با قابلیت‌هایی که دارد به شما در تهیهٔ قهوه کمک کند.
دم آور قهوه‌ساز گرم نوش پارس‌خزر محصولی مناسب است. این دم آور قهوه‌ساز به شما در تهیهٔ این نوشیدنی محبوب کمک خواهد کرد. شما می‌توانید دستگاه دم آور قهوه‌ساز گرم نوش پارس‌خزر را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت