در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

خوراک‌پز چندکاره سایا مدل کالج

شناسه محصول: KM280
شناسه محصول: KM280
دسته بندی: خوراک‌پز
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
712,000
662,160 تومان 49,840 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

  حداکثر توان مصرفی دستگاه: 600 وات   ابعاد دستگاه:   قطر: 180 میلی‌متر   ارتفاع: 200 میلی‌متر   وزن دستگاه: 1.150 کیلوگرم   جنس بدنهٔ دستگاه: پلاستیک   طول سیم برق دستگاه: 1 متر   ظرفیت دستگاه: 1.5 لیتر   جنس ظرف دستگاه: پوشش نچسب ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
خوراک‌پز چندکاره سایا مدل کالج
نقد و بررسی

 

حداکثر توان مصرفی دستگاه: 600 وات

 

ابعاد دستگاه:

 

قطر: 180 میلی‌متر

 

ارتفاع: 200 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 1.150 کیلوگرم

 

جنس بدنهٔ دستگاه: پلاستیک

 

طول سیم برق دستگاه: 1 متر

 

ظرفیت دستگاه: 1.5 لیتر

 

جنس ظرف دستگاه: پوشش نچسب

 

ظرفیت دستگاه برحسب نفر: 2 نفره

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

خوراک‌پز چندکاره سایا مدل کالج یک دستگاه چندکارهٔ کاربردی و پرقدرت است که می‌تواند دستیار خوبی در آشپزخانه برای شما باشد. این خوراک‌پز توسط شرکت سایا تولید شده است. ما قصد داریم در این مقاله به بررسی ویژگی‌های دستگاه خوراک‌پز چندکاره سایا مدل کالج پرداخته و آن را به شما عزیزان گرامی معرفی کنیم. پس لطفاً تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید.

خوراک‌پز چندکاره سایا مدل کالج

به‌طورکلی خوراک‌پز، دستگاهی است که در اختیار شما کاربران عزیز، قابلیت‌های زیادی را قرار می‌دهد تا با استفاده از این قابلیت‌ها بتوانید، غذاهای سالم و خوشمزه و مقوی را در انواع روش‌های پخت، تهیه کنید. نمی‌شود یک تعریف خاص از این وسیله ارائه داد چرا که این دستگاه، متشکل از چند دستگاه است که کار شما را در آشپزی بسیار آسان کرده و به شما کمک می‌کند تا لذت یک آشپزی سریع و آسان را تجربه کنید. قابلیت بخارپز کردن، تخم‌مرغ پختن و گریل کردن انواع مواد غذایی، وظایفی است که بر عهدهٔ این محصول است.

تصور کنید که خسته از محل کارتان به خانه می‌آیید و دیگر توانی برای پخت‌وپز و ساعت‌ها پای اجاق‌گاز ایستادن ندارید. پس در چنین شرایطی چقدر حضور این وسیله می‌تواند چاره‌ساز باشد و در عرض چند دقیقهٔ کوتاه، برای شما غذاهای خوشمزه و سالم تهیه کند.

همان‌طور که گفتیم یک چنین محصولی، یک دستگاه چند‌کاره است و قابلیت‌هایی چون خوراک پختن، بخارپز کردن و تخم‌مرغ پختن و... را دارا است.

اگر شما هم از غذاهای پر روغن و سرخ شده دلخوشی چندانی ندارید، اگر دوست دارید غذاهایتان را به روشی سالم‌تر تهیه کنید تا ارزش آن مادهٔ غذایی حفظ بشود، بخار‌پز کردن غذا یک روش بسیار کاربردی برای شما است.

بخارپز کردن، یک روش عالی و بهداشتی برای پختن سبزیجات است که ارزش غذایی آنها را حفظ خواهد کرد. یک روش صددرصد سالم که یک رژیم غذایی عالی را برای شما تهیه می‌کند.

همچنین شما می‌توانید از این روش برای پختن مواد غذایی دیگری چون گوشت، مرغ و ... و حتی گرم نمودن غذاها نیز کمک بگیرید.

همهٔ دستگاه‌های بخارپز‌، به بخاردهی با سرعت و قدرت بالایی مجهز هستند.

با مصرف غذای بخارپز شده، شما می‌توانید احساس یک غذای طبیعی و رژیمی را به‌خوبی تجربه کنید.

شما می‌توانید به کمک روش بخارپز کردن مواد غذایی انواع ویتامین‌های آنها را حفظ کنید.

جالب است بدانید که در این روش طبخ،

آب مواد غذایی از بین نرفته و مواد غذایی با بخاری که دستگاه تهیه می‌کند، پخته می‌شوند. در این روش، مواد غذایی خشک نشده و همچنین دیگر احتیاجی به روغن نیست تا غذا را بپزید.

همین عامل باعث می‌شود تا سلامت مواد غذایی بالاتر برود. درواقع یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین کارایی بخارپز را می‌توان همین نکته دانست.

تخم‌مرغ‌پز که از دیگر قابلیت‌های یک دستگاه بخار‌پز است، درواقع یک روش دیگر برای پخت تخم‌مرغ به شکلی بسیار سالم، خوشمزه و سریع و فوری است.

درحقیقت تخم‌مرغ پختن به روش سنتی، هم زمان زیادی از شما صرف می‌کند و هم ممکن است در بعضی موارد باعث شکستن پوست تخم‌مرغ بشود.

درثانی، شما برای پخت تخم‌مرغ به روش سنتی باید زمان زیادی را منتظر بمانید درصورتی‌که یک تخم‌مرغ‌پز فقط در عرض چند دقیقه می‌تواند تخم‌مرغ شما را آماده کند.

با روش پخت سنتی تخم‌مرغ شما نمی‌توانید تعیین کنید که تخم‌مرغتان عسلی، نیم‌پز و یا کاملاً پخته شود. اما این محصول برای شما چنین امکانی را فراهم کرده تا تعیین کنید که تخم‌مرغ موردنظرتان به چه صورتی پخته شود.

با داشتن یک دستگاه تخم‌مرغ‌پز، می‌توانید با خیال آسوده به همهٔ کارهایتان رسیدگی کنید. به این صورت که دستگاه را روشن نموده و به سراغ چیدن میز صبحانه می‌روید و سپس تخم‌مرغ‌های خود را آماده تحویل می‌گیرید.

حالا تصور کنید که یک دستگاه به شما این امکان را بدهد تا هر دو قابلیت بالا را در یک دستگاه تجربه کنید.

علاوه بر اینکه مجبور نیستید برای خرید چند دستگاه مختلف، هزینه‌های زیادی بپردازید، در فضای آشپزخانه هم صرفه‌جویی شده و با دستگاه‌های مختلف، شلوغ نخواهد شد.

شما با پرداختن تنها هزینهٔ یک دستگاه، چند دستگاه مختلف را به آشپزخانه‌تان هدیه خواهید کرد.

این وسیله، دستگاهی چند‌کاره و فوق‌العاده است.

ما در این مطلب قصد داریم محصولی از شرکت خوش‌آوازهٔ پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم.

همچنین دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC101TS و پلوپز پارس‌خزر مدل RC181TS و... از محصولات باکیفیت این شرکت هستند.

شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به فروشگاه این شعبه از پارس‌خزر، این محصول را خریداری کنید.

محصولات این شرکت در رقابت با برندهای خارجی مانند بوش و سامسونگ، خوب و مناسب عمل خواهند کرد.

 

پارس‌خزر اصفهان، با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه کار نزدیک به یک دهه، مشغول به عرضه محصولات برقی خانگی به بازار است.

دستگاه خوراک‌پز چندکاره سایا مدل کالج دارای چه ویژگی‌هایی است؟

این دستگاه یک محصول کاربردی و فوق‌العاده و قدرتمند است که توانایی انجام چند کار مهم در آشپزی را دارد. این محصول باکیفیت با یک طراحی زیبا و ساده، توسط شرکت پارس‌خزر تولید و روانهٔ بازار گشته است.

این وسیله، یک دستگاه بسیار سبک‌وزن است که حرکت و جا‌به‌جایی آن بسیار آسان و راحت است. اگر می‌پرسید چرا؟ باید بگوییم زیرا که بدنهٔ اصلی این دستگاه از جنس پلاستیکی مرغوب ساخته شده است.

این دستگاه در حقیقت یک مولتی کوکر یا چندکارهٔ قدرتمند است، چراکه به علت دارابودن ظرف‌های مختلف، می‌تواند، غذاهایی متنوع همراه با روش‌های پخت مختلفی را برای شما تدارک ببیند.

 البته ظرف مخصوص و اصلی این محصول، برای تهیه دیدن خوراک طراحی گشته است که این دستگاه را به شکل یک محصول عالی در اختیار شما قرار خواهد داد.

یک ویژگی برجستهٔ این وسیله، مجهز بودن به ظرف‌های بخارپز و تخم‌مرغ‌پز است که به شما این امکان را می‌دهد تا از دو قابلیت بخارپز کردن و تخم‌مرغ پختن، بهره ببرید.

به‌واسطهٔ این دو قابلیت شما می‌توانید، غذاهایی سالم و خوشمزه و تهیه کنید و همچنین ارزش غذایی این مواد غذایی را حفظ کنید تا از یک تغذیهٔ سالم بهره ببرید.

عملکرد این دستگاه، بسیار آسان و ساده بوده که به‌وسیلهٔ پیچ تنظیم کنترل خواهد شد‌.

طراحی درب شیشه‌ای برای این محصول باعث شده تا بتوانید در هنگام پخت غذا، درون ظرف را مشاهده کنید و بر مراحل پخت غذا، نظارت کامل داشته باشید.

دستگیره‌هایی که برای این محصول طراحی شده‌اند، از جنس پلاستیک هستند که از انتقال حرارت به دست شما، جلوگیری می‌کنند.

یکی از نقاط قوت این دستگاه، توان بالای آن بوده که باعث می‌شود، راندمان کاری این وسیله، افزایش پیدا کند.

و به همین صورت، تهیهٔ وعده‌های غذایی آسان‌تر شده است‌.

طراحی چشم‌نواز و جمع‌وجور این دستگاه کمک می‌کند تا بتواند با هر سلیقه و هر چیدمان آشپزخانه‌ای سازگاری داشته باشد.

خوراک‌پز چندکاره سایا مدل کالج

 

دقت کنید که به علت اینکه ظرفیت این محصول برای دو نفر است، تنها برای تدارک دیدن غذا برای استفاده‌های شخصی و خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب است.

قیمت مقرون‌به‌صرفهٔ این وسیله در کنار تمام ویژگی‌های آن، شما را به تحسین وادار خواهد کرد.

خوراک‌پز چندکاره سایا مدل کالج یک محصول چندکارهٔ پرقدرت است که باعث می‌شود لذت آشپزی آسان و ساده و سالم را با آن تجربه کنید. این خوراک‌پز دارای قیمت مناسبی است. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه خوراک‌پز چندکاره سایا مدل کالج را از سایت پارس‌خزر اصفهان، سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت