در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - هم زن مدل SMC-220 شوگان

شناسه محصول: KM185
شناسه محصول: KM185
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
1,927,000
1,820,000 تومان 107,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی: 320 وات   برق مصرفی: 220 ولت   ظرفیت: 2/1 لیتر   جنس ظرف: پلی‌کربنات   جنس بدنه: پلاستیک   تنوع رنگی: خاکستری - بنفش - قرمز   وزن: 1.7 کیلوگرم   تیغه: 4 پره   جنس تیغه: استیل ضدزنگ   ابعاد محصول:   ارتفاع: 280 ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - هم زن مدل SMC-220 شوگان
نقد و بررسی


توان مصرفی: 320 وات

 

برق مصرفی: 220 ولت

 

ظرفیت: 2/1 لیتر

 

جنس ظرف: پلی‌کربنات

 

جنس بدنه: پلاستیک

 

تنوع رنگی: خاکستری - بنفش - قرمز

 

وزن: 1.7 کیلوگرم

 

تیغه: 4 پره

 

جنس تیغه: استیل ضدزنگ

 

ابعاد محصول:

 

ارتفاع: 280

 

عرض: 130

 

عمق: 220

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - هم زن مدل SMC-220 شوگان دستگاهی کاربردی و مناسب است. این سه کاره مانند یک دستیار مفید به شما کمک خواهد کرد. ما به معرفی دستگاه سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - هم زن مدل SMC-220 شوگان در این مقاله خواهیم پرداخت.

 شوگان SMC-220 سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - هم زن مدل

همان‌طور که خودتان می‌دانید، این روزها زندگی مردم با مشغله‌های زیادی درآمیخته است و زمان برای مردم، امروزه همانند طلا، باارزش و مهم است.
بنابراین مردم، بیشتر به دنبال راه چاره‌ای هستند تا در صرفه‌جویی زمان به آن ها کمک کند.
این روزها وسایل برقی خانگی زیادی، کار ما را آسان کرده‌اند. مخلوط‌کن‌ها، غذاسازها و ... .
یکی از پرکاربردترین وسایل برقی که باید حتماً در هر آشپزخانه‌ای وجود داشته باشد، قطعاً مخلوط‌کن است. مخلوط‌کن همانند دستیاری سریع و کوچک و مهم، در مهم‌ترین قسمت هر خانه‌ای یعنی همان آشپزخانه عمل می‌کند. در واقع همان‌طور که می‌دانیم مخلوط‌کن‌ها وسایل برقی و الکتریکی هستند که به کمک آن ها می‌توان، انواع نوشیدنی‌ها و اسموتی‌های خنک و خوشمزه مفید مانند شیرموز، انواع سس، انواع سوپ‌های خوش‌طعم و عطر، مخلوط کردن مواد اولیهٔ غذاهایی همچون کتلت، تهیهٔ غذای کودک، خردکردن انواع سبزی و صیفی‌جات، خردکردن گوشت، و حتی خردکردن مواد غذایی سفت و خردکردن یخ و ... را انجام داد.
بنابراین همهٔ ما می‌دانیم که موتور قدرتمند، تیغه‌های محکم و تیز و بادوام، سرعت بالا، کم‌مصرف بودن، کم‌صدا بودن و سهولت کار با یک مخلوط‌کن، از ویژگی‌های مهم یک مخلوط‌کن خوب می‌باشد.
قبل از مطالعه و بررسی ویژگی‌های محصولی که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم، باید چند نکتهٔ مهم در مورداستفاده از مخلوط‌کن‌ها را مرور کنیم.
زمانی که شما مشغول استفاده از پارچ مخلوط‌کن هستید، هرگز بیشتر از هشتاد درصد آن را از مواد پر نکنید. چرا که استفادهٔ بیش از حد از آن باعث می‌شود مواد از پارچ سرریز شده و منجر به صدمه زدن به موتور دستگاه شود.
در هنگام استفاده از دستگاه، هرگز از قاشق و یا هر جسم دیگری برای هم زدن استفاده نکنید. در ابتدا دستگاه را خاموش کرده و سپس این کار را انجام دهید.
هرگز مواد غذایی چسبناک و یا خمیر را داخل مخلوط‌کن نریزید زیرا این کار باعث می‌شود موتور مخلوط‌کن داغ شده و احتمال خطر آتش‌سوزی در دستگاه، افزایش می‌یابد.
همچنین سعی کنید موادی مانند میوه‌های خشک شده را داخل مخلوط‌کن قرار ندهید زیرا این کار باعث چسبیدن مواد به تیغه‌های مخلوط‌کن می‌شود.
همان‌طور که همهٔ ما می‌دانیم، برند معتبر و معتمد پارس‌خزر، با تولید وسایل برقی خانگی عالی و باکیفیت، همواره کمک‌حال بسیار بزرگی برای همهٔ ما بوده و هر روز بر جمع دوستداران خود می‌افزاید.

 

تمام تلاش این شرکت بر آن است تا مانند برندهایی چون سونی و سامسونگ بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.

برند پارس‌خزر، در زمینهٔ تولید دستگاه‌های مخلوط‌کن در انواع، سایزها و شکل‌های مختلف، بسیار توانمند عمل کرده است. شما اگر قصد خرید یک دستگاه مخلوط‌کن را دارید، باید حتماً ویژگی‌های آن را به‌دقت مورد بررسی قرارداد و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید.
ما قصد بررسی یکی از محصولات پارس‌خزر را در این مطلب خواهیم داشت.

همچنین دستگاه خردکن پارس‌خزر مدل 123 کارا و خردکن پارس‌خزر مدل CP-802P از محصولات کاربردی این شرکت هستند.

شما در صورت تمایل می توانید این دستگاه عالی و قدرتمند را از سایت پارس خزراصفهان خریداری کنید. پارس خزر اصفهان با مدیریت جناب آقای بهنام پور نزدیک به یک دهه است که مشغول به عرضه ی محصولاتی باکیفیت به مردم عزیز کشورمان می باشد.

بنابراین در ادامهٔ این مقاله با ما همراه شده تا ویژگی‌های این دستگاه را بررسی کنیم.

دستگاه سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - هم زن مدل SMC-220 شوگان چیست؟
این سه‌کارهٔ بی‌نظیر، می‌تواند یکی از معجزه‌های آشپزخانهٔ شما باشد. این دستگاه، محصولی فوق‌العاده می‌باشد که در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت .

 شوگان SMC-220 سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - هم زن مدل
این محصول پارس‌خزر، دارای قابلیت‌های زیادی می‌باشد که یکی از مهم‌ترین آنها، قابلیت خردکردن گوشت و سبزی‌ها می‌باشد .
تیغه خردکن دومرحله‌ای استینلس استیل که دوام بسیار بالا و برندگی قابل‌توجهی را دارا هستند و همچنین پوشش تیغه نیز، از موارد مهم دیگر این دستگاه است .
این وسیله، دارای پایه‌های پلاستیکی می‌باشد که ایستادگی بهتر دستگاه بر روی سطوح را امکان‌پذیر کرده است. همچنین این پایه‌های ضد لغزش، یکی دیگر از پارامترهای مهم این دستگاه هستند.
همچنین دیسک خامه و مایونز زن این دستگاه، از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول پارس‌خزر می‌باشد چرا که شما می‌توانید به‌راحتی انواع سس و چاشنی را به کمک آن، تهیه کنید.
از طرف دیگر باید به یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این دستگاه اشاره کنیم و آن چیزی نیست جز، سیستم ایمنی دستگاه. این سیستم ایمنی برای جلوگیری از دسترسی به تیغهٔ در حال کار، در دستگاه قرار گرفته است که سلامت کاربر را در حین کار، تضمین می‌کند.
همچنین درپوش تعبیه شده در این دستگاه، از پاشیدن مواد داخل دستگاه به بیرون، جلوگیری می‌کند.
همچنین این دستگاه فوق‌العاده، امکان شست‌وشوی اجزا به جز بدنه در داخل ماشین ظرف‌شویی را نیز، دارا می‌باشد.
این دستگاه، بسیار کم‌صدا و کم‌مصرف و کم لرزش می‌باشد و همچنین دارای گواهینامهٔ استاندارد ایمنی محصول می‌باشد.
ظاهر چشم‌نواز و جذاب و دلنشین این دستگاه همچنین نشان استاندارد اروپا، دو دلیل مهم برای این است که چرا شما باید این دستگاه را خریداری کنید.

سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - هم زن مدل SMC-220 شوگان کمک خواهد کرد که شما، بدون نیاز به خریداری سه دستگاه مجزا و متحمل شدن هزینه‌های زیاد، می‌توانید یک ابزار کاربردی با قابلیت سه عملکرد، خرید کرده و با دلی امن به خانه ی خودتان ببرید.

قیمت این سه کاره مناسب خواهد بود. شما می‌توانید این دستگاه سه کاره خردکن - مخلوط‌کن - هم زن مدل SMC-220 شوگان را از سایت پارس‌خزر اصفهان، خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت