در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

خردکن پارس‌خزر مدل CP-802P

شناسه محصول: KM218
شناسه محصول: KM218
دسته بندی: خردکن
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
1,116,000
1,037,880 تومان 78,120 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان مصرفی دستگاه: 400 وات   جنس بدنهٔ دستگاه: پلاستیک   ظرفیت ظرف خرد‌کن: 300 گرم   وزن دستگاه: 1.2 کیلوگرم   تعداد تیغه‌های دستگاه: 2 عدد   جنس ظرف خرد‌کن: پلاستیک   جنس تیغه‌های دستگاه: استیل ضدزنگ   نحوهٔ عملکرد: دکمهٔ فشاری   ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
خردکن پارس‌خزر مدل CP-802P
نقد و بررسی

توان مصرفی دستگاه: 400 وات

 

جنس بدنهٔ دستگاه: پلاستیک

 

ظرفیت ظرف خرد‌کن: 300 گرم

 

وزن دستگاه: 1.2 کیلوگرم

 

تعداد تیغه‌های دستگاه: 2 عدد

 

جنس ظرف خرد‌کن: پلاستیک

 

جنس تیغه‌های دستگاه: استیل ضدزنگ

 

نحوهٔ عملکرد: دکمهٔ فشاری

 

پهنای دستگاه: 14.5 سانتی‌متر

 

ارتفاع دستگاه: 21 سانتی‌متر

 

طول سیم دستگاه: 1 متر

 

جنس پایه‌های دستگاه: پلاستیک

 

اقلام همراه با دستگاه:

 

دیسک مایونز زن

 

پد لاستیکی ضد لغزش

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

خردکن پارس‌خزر مدل CP-802P محصولی پرقدرت و کاربردی است. این خردکن دارای ویژگی‌های مناسب است. ما قصد داریم در مطلب زیر، دستگاه خردکن پارس‌خزر مدل CP-802P را بررسی کرده و به شما معرفی کنیم. پس تا پایان این مطلب، ما را همراهی کرده و با ما بمانید.

CP-802P خردکن پارس‌خزر مدل

ممکن است تابه‌حال، زیاد برایتان پیش‌آمده باشد که خسته از سرکار به خانه برگشتید و برای تهیهٔ یک غذای خوشمزه، توانایی خردکردن مواد اولیهٔ آن را نداشته باشید.
یا اگر به آشپزهای حرفه‌ای توجه کرده باشید، متوجه می‌شوید که با چه سرعت زیادی مواد غذایی را خرد می‌کنند و جالب اینجاست که تمامی قطعات این مواد خرد شده، یک اندازه و زیباست.
شاید دلتان خواسته باشد که این سرعت عمل را امتحان کنید.
یا حتی برای تهیهٔ غذا در یک مهمانی شلوغ، فرصت کافی برای خردکردن مواد غذایی را نداشته باشید و از طرف دیگر، خردکردن این مواد باعث ایجاد درد در دست خواهد شد.
اگر از همهٔ این موارد خسته و کلافه شده‌اید، باید بگوییم که پیشرفت تکنولوژی، همهٔ این سختی‌ها را برطرف کرده و راهکارهای زیادی برای شما عزیزان تهیه کرده است.
دستگاه خرد‌کن برقی، یکی از دستگاه‌هایی است که حضور آن در آشپزخانه بسیار ضروری بوده و برای شما یک کمک دست بسیار بزرگ محسوب می‌شود.
خردکن وسیله‌ای است که با استفاده از انرژی برق، انواع مواد غذایی را در اندازهٔ دلخواه شما خرد خواهد کرد.
خردکن‌هایی که به بازار عرضه شده‌اند وسایلی کم‌وزن، مناسب و درعین‌حال کمک‌حال بزرگی در آشپزخانهٔ شما بوده که در جهت خرد و ریز کردن، آسیاب و برش دادن سبزیجات و میوه‌ها در اندازه‌های دلخواه است. تبدیل انرژی در این وسیله به‌صورت الکتریکی به جنبشی تیغه‌های خردکننده است.
دستگاه خرد‌کن می‌تواند با کمک تیغه‌هایی که دارد انواع مواد غذایی را به اندازهٔ دلخواه شما برش دهد. به کمک این وسیله شما می‌توانید بعضی مواد را در اندازه بسیار کوچک یا بزرگ و یا حتی آنها را به‌آسانی خرد کنید. همچنین استفاده از این دستگاه خرد‌کن می‌تواند خطر بریدن دست با چاقوهای تیز را از بین ببرد. علاوه بر همهٔ اینها، آشپز از بریدن مواد غذایی بسیار کمتر خسته خواهد شد.
دستگاه خردکن می‌تواند جایگزین خوبی برای رنده در آشپزخانه باشد. چرا که دیگر دستان شما توسط تیغه‌های رنده آسیب‌ندیده و همچنین عضلات دست شما از کار زیاد با رنده خسته نخواهد شد.
برای خرید یک دستگاه خرد‌کن برقی خوب، باید به نکات زیادی توجه کنید تا بعداً از خریدتان پشیمان نشوید. چرا که مدل‌های زیادی در بازار موجود است و شما حتماً باید متناسب با نیاز خودتان انتخاب کنید.
ما در این مقاله قصد داریم محصولی از شرکت معتبر پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه بمانید.

دستگاه خردکن پارس‌خزر مدل 123 کارا و چرخ گوشت پارس‌خزر مدل بوفالو 2020 محصولاتی دیگر هستند که توسظ این شرکت تولید شدند.
شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان به‌صورت آنلاین و یا با مراجعهٔ حضوری به این شعبه از پارس‌خزر، تهیه و خریداری کنید.
پارس‌خزر اصفهان، یک شعبهٔ معتبر از شرکت پارس‌خزر است که باسابقه کار نزدیک به یک دهه و مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، مشغول به عرضهٔ لوازم برقی خانگی باکیفیت به شما مردم عزیز هم‌وطن می‌باشد.

 

تلاش این شرکت بر آن است تا بتواند مانند برندهایی چون ال جی و سامسونگ محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.

 

دستگاه خردکن پارس‌خزر مدل CP-802P دارای چه ویژگی‌هایی است؟


این خردکن محصولی بسیار کاربردی، پرقدرت و کوچک است که ضمن طراحی ساده و آسانی که دارد، به علت ابعاد کوچک، فضای خیلی کمی از آشپزخانه‌‌تان را اشغال می‌کند.

CP-802P خردکن پارس‌خزر مدل
این دستگاه کاربردی و فوق‌العاده توسط شرکت پارس‌خزر تولید و عرضه گشته است.
یکی از نقاط قوت این دستگاه قدرتمند، تیغه‌های تیز و برنده و قدرتمند و مستحکم آن است که توانایی این را داشته که باقدرت موتور، مواد غذایی را ریز و خرد کند.
ظرف پلاستیکی این دستگاه، ظرفیت محدودی داشته و بهتر است که برای مواد غذایی کمتری از آن استفاده کنید.
در این محصول، موتور اصلی دستگاه بر روی ظرف دستگاه قرار گرفته و پس از اینکه دستگاه به برق متصل شد، تنها با فشردن یک دکمه، دستگاه شروع به کار خواهد کرد.
نکتهٔ جالب در مورد این دستگاه این است که به‌محض فشار دادن دکمه، موتور شروع به چرخش کرده و تیغه‌ها هم به دنبال آن می‌چرخند و به‌محض اینکه دستتان را ازروی دکمه بردارید، حرکت موتور و تیغه‌ها
خواهد ایستاد.
این دستگاه، یک ویژگی برجسته داشته که آن هم این است که، دیسک خامه‌زن به همراه آن ارائه می‌شود و موارد خاصی می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد.
ظرف این خرد‌کن پرقدرت، نشکن بوده و این یکی از نقاط مثبت آن است.
به همراه این دستگاه، همچنین یک پد لاستیکی ضد لغزش به شما ارائه خواهد شد.
جنس بدنهٔ این دستگاه از پلاستیک فشرده است که توانایی جذب و تحمل ضربات احتمالی را خواهد داشت.
همچنین جنس پایهٔ این دستگاه از پلاستیک بسیار مقاوم می‌باشد.
نیروی گشتاور موتور این دستگاه خرد‌کن که در درپوش بالایی دستگاه قرار گرفته است، توسط یک دکمهٔ فشاری به تیغه‌ها منتقل شده و انواع مواد غذایی مانند سیب‌زمینی، پیاز، حبوبات، گوجه، سبزیجات، گوشت و ... را به اندازهٔ دلخواه شما خرد خواهد کرد. طول سیم برق این دستگاه، به یک متر نیز خواهد رسید.
تیغهٔ مقاوم و مستحکم این دستگاه قابلیت جداسازی از ظرف را داشته و به همین جهت نظافت آن بسیار ساده و آسان خواهد بود.

خردکن پارس‌خزر مدل CP-802P، یک دستگاه جمع‌وجور و پرقدرت است. این خردکن می‌تواند مواد غذایی را در اندازهٔ دلخواه شما خرد کند. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه خردکن پارس‌خزر مدل CP-802P را از سایت پارس‌خزر اصفهان، سفارش بدهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت