در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

خردکن پارس‌خزر مدل 123 کارا

شناسه محصول: KM244
شناسه محصول: KM244
دسته بندی: آماده سازغذا
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
1,854,000
1,724,220 تومان 129,780 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

توان دستگاه: 780 وات   وزن دستگاه: 2.05 کیلوگرم   نحوه عملکرد دستگاه: دکمه فشاری   تعداد تیغه‌های دستگاه: 2 عدد   جنس ظرف خردکن دستگاه: پلاستیک   جنس تیغه‌های دستگاه: استیل   جنس بدنهٔ دستگاه: پلاستیک   ظرفیت ظرف خردکن دستگاه: 0.3 لیتر ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
خردکن پارس‌خزر مدل 123 کارا
نقد و بررسی

توان دستگاه: 780 وات

 

وزن دستگاه: 2.05 کیلوگرم

 

نحوه عملکرد دستگاه: دکمه فشاری

 

تعداد تیغه‌های دستگاه: 2 عدد

 

جنس ظرف خردکن دستگاه: پلاستیک

 

جنس تیغه‌های دستگاه: استیل

 

جنس بدنهٔ دستگاه: پلاستیک

 

ظرفیت ظرف خردکن دستگاه: 0.3 لیتر

 

طول سیم دستگاه: 0.75 متر

 

جنس پایهٔ دستگاه: پلاستیک

 

ابعاد دستگاه:

 

پهنا: 17 سانتی‌متر

 

ارتفاع: 24 سانتی‌متر

 

دارای قابلیت خردکردن سبزی‌ها،

 

پیاز، سیب‌زمینی، خشکبار و

 

گوشت قرمز، تنها با سه ضربه

 

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

 

خردکن پارس‌خزر مدل 123 کارا محصولی بسیار قدرتمند و کاربردی است. این خردکن دستگاهی کارآمد است. ما در ادامهٔ این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی ویژگی‌های دستگاه خردکن پارس‌خزر مدل 123 کارا بپردازیم. پس لطفاً تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید.

خردکن پارس‌خزر مدل 123 کارا

بهتر است که در ابتدای این مقاله ابتدا توضیحی در مورد خردکن و کاربرد آن به شما ارائه دهیم.
در عصر حاضر و با پیشرفت بسیار زیاد تکنولوژی، دیگر بسیاری از سرآشپزها زمان زیادی را برای خردکردن مواد غذایی برای پخت غذا صرف نکرده و بیشتر سعی دارند تا با کمک‌گرفتن از بهترین خردکن برقی، سرعت خود را در پخت‌وپز، بالا ببرند تا در زمانشان صرفه‌جویی بشود.
درست است که دستگاه خردکن برقی یک وسیله ضروری برای آشپزخانه نیست، اما ابزاری بسیار کاربردی و مفید می‌باشد. اگر به آشپزی علاقهٔ بسیار دارید اما استفاده از چاقو را به شکلی سریع و حرفه‌ای بلد نیستید، قطعاً برای شما برش میوه‌ها و سبزیجات کاری بسیار وقت‌گیر و حتی خسته‌کننده می‌باشد.
اما شما می‌توانید با خرید یک دستگاه خردکن برقی باکیفیت، در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید.
اما سؤال مهم این است که اصلاً خردکن چیست و چه‌کارهایی می‌تواند انجام بدهد؟
از حق نگذریم، دستگاه خردکن یکی از کاربردی‌ترین ابزار در آشپزخانه است. این دستگاه برقی می‌تواند در اندازه‌های مختلف و همچنین قیمت‌های متفاوتی در بازار موجود باشد که با پیشرفت فناوری توانسته جای خود را در آشپزخانه‌ها به‌عنوان خردکن چندمنظوره باز کند.
به‌واسطهٔ تیغهٔ خردکن می‌توانید انواع غذاها را به‌اندازه دلخواهتان برش بدهید. شما می‌توانید برخی مواد را در اندازه بسیار کوچک خرد کنید یا حتی آنها را به اندازه‌های بزرگی در بیاورید. با کمک این دستگاه همچنین، خطر بریدگی دست با چاقوهای تیز از بین خواهد رفت. علاوه بر همهٔ این دلایل، آشپز از برش دادن مواد غذایی بسیار کمتر خسته خواهد شد.
یک دستگاه خردکن برقی همچنین می‌تواند جایگزین بسیار عالی برای رنده در آشپزخانه باشد. چرا که دیگر دستان شما توسط تیغه‌های رنده آسیب‌ندیده و همچنین ماهیچه‌های شما از کار زیاد با رنده خسته نخواهند شد.
همه می‌دانیم که برای تهیه غذا و سالاد و انواع تنقلات، نیاز است که بعضی از مواد غذایی را خرد کنیم‌. اما همان گونه که می‌دانید این کار، زمان بسیار زیادی را صرف خواهد کرد و حتی ممکن است باعث آسیب رسیدن به انگشتان ما بشود. به‌علاوه که نمی‌شود بعضی از سبزیجات و غذاهای مختلف را خیلی ریز خرد کنیم.
به همین علت انواع دستگاه خردکن‌های برقی و دستی در بازار ارائه شدند تا به این مشکلات پایان بدهند و در وقت و انرژی شما بیشتر صرفه‌جویی کنند.
همچنین برای افرادی که به تزئین و سفره‌آرایی علاقه دارند دستگاه خردکن برقی می‌تواند کاربرد زیادی داشته باشد. به‌علاوه که خردکن‌های برقی به علت اینکه دارای سایز بزرگ‌تر می‌باشند، برای افرادی که به برگزار کردن مهمانی‌های بزرگ علاقه دارند بسیار مناسب است زیرا که آماده‌کردن و خرد نمودن پیاز و مواد غذایی به زمان زیادی احتیاج دارد. خردکن‌های برقی با کمترین زمان و بیشترین سرعت این کار را برای شما انجام خواهند داد.
همان‌طور که می‌دانید، از این دستگاه تنوع زیادی در بازار وجود دارد که در هنگام خرید، شما را سردرگم و خسته و گیج خواهد کرد. پس بهترین کار کسب اطلاعات در این مورد و خرید با دست پر است.
ما در این مقاله قصد داریم دستگاهی از برند خوش‌آواز پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم.

دستگاه خردکن پارس‌خزر مدل CP-802P و دستگاه پلوپز پارس‌خزر مدل RC181TS محصولاتی دیگر از این شرکت بوده که باکیفیت هستند.
شما می‌توانید این محصول را از سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان، این محصول را خریداری کنید.

محصولات این شرکت در مقایسه با برندهایی مانند بوش و ال جی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.
فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور و سابقه‌‌ای نزدیک به یک دهه است که مشغول به ارائهٔ باکیفیت‌ترین محصولات برقی خانگی به بازار می‌باشد.

قابلیت‌های دستگاه خردکن پارس‌خزر مدل 123 چیست؟


این خردکن یک دستگاه کوچک اما پرکاربرد در آشپزخانهٔ شماست که با ابعاد مناسبی که دارد، فضای بسیار ناچیزی در آشپزخانهٔ شما اشغال خواهد کرد. این محصول که با یک طراحی ساده و جذاب روانهٔ بازار شده است، توسط شرکت معتبر پارس‌خزر تولید و به مردم عزیز کشورمان عرضه گشته است.

این دستگاه به علت توان مناسبی که دارد می‌تواند هر چیزی را به اندازهٔ دلخواه شما خرد کند.
درگذشته‌ها دستگاه‌هایی که چنین ویژگی داشته به یک‌دو سه معروف بودند.
پارس‌خزر در این محصول نیز این سابقه و ویژگی را لحاظ کرده است.
به این صورت که تنها در سه بار فشار روی دستگاه (به‌صورت دکمه) و با سه گردش، مواد غذایی درشت را خرد می‌کند. پس این قابلیت را می‌توان یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه در نظر گرفت.
جمع‌وجور بودن این دستگاه از نقاط قوت دیگر آن است که به شما کمک کرده تا در هر نقطه از آشپز‌خانه‌‌تان، این محصول را جا بدهید.
سهولت استفاده از این دستگاه کمک کرده تا به یک دستگاه عالی تبدیل بشود، چرا که برای کار با آن نیازی نیست سختی زیادی را به خود تحمیل کنید‌.
این محصول دارای پایه‌های ضد لغزش بوده که کمک می‌کند تا در هنگام کار با دستگاه، از لغزیدن بر روی سطوح، جلوگیری به عمل آید. ایمنی و عملکرد قوی این دستگاه، بسیار موردتوجه بوده که بازهم بر محبوبیت این دستگاه، اضافه می‌کند.
قیمت مناسب این دستگاه نیز بسیار موردتوجه است که بر ویژگی‌های مثبت این دستگاه، اضافه می‌کند‌.
رنگ و طراحی زیبا و چشم‌نواز این دستگاه به‌گونه‌ای بوده که به هر نوع چیدمان آشپزخانه‌ای می‌آید و با هر سلیقه‌ای همخوانی دارد.

خردکن پارس‌خزر مدل 123 کارا یک وسیلهٔ کوچک اما کاربردی است. این خردکن می‌تواند دستیاری برای شما در حین آشپزی باشد که پختن غذا را برای شما لذت‌بخش و آسان جلوه می‌دهد. این دستگاه خوب، در یک‌چشم به‌هم‌زدن برای شما، مواد غذایی را همانند یک آشپز حرفه‌ای خرد خواهد کرد. در صورت تمایل به خرید این محصول، می‌توانید دستگاه خردکن پارس‌خزر مدل 123 کارا را از سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه و خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت