در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

جارو اتومبیل باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 121

شناسه محصول: KM221
شناسه محصول: KM221
دسته بندی: شستشو ونظافت
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
980,600
911,958 تومان 68,642 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

وزن دستگاه: 3000 گرم   رنگ جارو: سفید   دارای گوشه پاک‌کن و لولهٔ خرطومی مخصوص   دارای کیف مخصوص نگهداری   دارای سیم بلند به جهت سهولت استفاده   مجهز به فیش فندکی   دارای فیلتر قابل شست‌وشو   پرقدرت   آب‌وخاک   دارای دو عدد سری

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
جارو اتومبیل باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 121
نقد و بررسی

وزن دستگاه: 3000 گرم

 

رنگ جارو: سفید

 

دارای گوشه پاک‌کن و لولهٔ خرطومی مخصوص

 

دارای کیف مخصوص نگهداری

 

دارای سیم بلند به جهت سهولت استفاده

 

مجهز به فیش فندکی

 

دارای فیلتر قابل شست‌وشو

 

پرقدرت

 

آب‌وخاک

 

دارای دو عدد سری

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

جارو اتومبیل باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 121، محصولی فوق‌العاده کاربردی و قدرتمند است. این جارو اتومبیل دستگاهی است که به کاربر خود کمک خواهد کرد. ما می‌خواهیم در مقالهٔ زیر به معرفی دستگاه جارو اتومبیل باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 121 پرداخته و ویژگی‌هایش را به کمک شما عزیزان، بررسی نماییم.

 جارو اتومبیل باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 121

شاید در ابتدا تصور کنید که جاروی فندکی وسیله‌ای ضروری نیست اما اگر شما یک کودک داشته باشید که با بازیگوشی‌های خود و کثیف کردن اتومبیلتان، شما را مجبور کند که دائماً ماشین خود را تمیز کنید، این محصول می‌تواند یک دستیار فوق‌العاده برای شما باشد.
شما حتی می‌توانید از این جارو به‌عنوان یک جاروی مکمل نیز در داخل خانه هم استفاده کنید و جان خودتان را از بابت جاروهای سنگینی که دارای سیم‌های دست‌وپاگیر هستند و جمع‌آوری‌شان دشوار است، راحت و آسوده کنید.
اما اصلاً جارو فندکی چیست؟
جارو فندکی یا جاروشارژی یا جاروی بی‌سیم، یک وسیلهٔ بسیار سبک‌وزن و جمع‌وجور و کوچک و کاربردی است که در مدل‌های متفاوتی در بازار موجود می‌باشد. این جاروها، یا از باتری و یا از فندکی اتومبیل، تغذیه می‌کنند که بهترین وسیله برای زدودن گردوغبار و کثیفی از گوشه کنار خانه و داخل ماشین شما هست.
جاروفندکی ماشین، بسیار سبک و خوش‌دست است که با ابعاد کوچکی که دارد به‌آسانی داخل دست قرار گرفته و دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد.
این جاروها دارای یک مخزن هستند که زباله‌ها را درون خودش جمع می‌کند و شما می‌توانید پس از پرشدن این مخزن، به‌آسانی آن را تخلیه کرده و دوباره سر جایش قرار دهید. کارکرد جاروفندکی با استفاده از جا فندکی ماشین بوده و به همین صورت شما نیازی به نیروی برق و باتری نخواهید داشت.
این جاروفندکی دارای یک سیم بلند می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا هر نقطه از ماشین را نظافت کنید، حتی نقاطی که دسترسی به آنها بسیار دشوار می‌باشد. این جارو به بهترین شکل می‌تواند در زمان و انرژی شما صرفه‌جویی کرده و با برقراری نظافت در ماشین شما، از ایجاد بیماری‌های متعدد جلوگیری کند.
این جارو، یک وسیلهٔ ایده‌آل برای نظافت ماشین شما است که از قدرت مکش بالایی بهره می‌برد و استفاده از این جارو، به شما کمک می‌کند تا دیگر نیازی به کارواش داخلی ماشین، پیدا نکرده و همیشه، اتومبیلی تمیز و پاکیزه خواهید داشت.
جاروفندکی توسط برق خودروی شما کار می‌کند که به‌واسطهٔ سیمی که دارد به فندکی ماشین شما متصل شده و به‌راحتی، حتی تا زیر صندلی‌های ماشین شما را هم تمیز خواهد کرد.
اما فواید و مزیت‌های استفاده از این جاروفندکی چیست؟
دارای ابعاد کوچک است و به‌راحتی در دست جای می‌گیرد و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.
به علت سبک‌وزن بودن، به‌آسانی قابل جا‌به‌جایی بوده و دست شما را در حین کار، خسته نخواهد کرد.
به پریز برق یا باتری وابستگی نداشته و تنها با استفاده از برق خودرو کار خواهد کرد.
دارای یک سیم بلند است که به شما امکان می‌دهد تا تمامی نقاط ماشینتان را تمیز کنید.
کیفیت ساخت این جاروفندکی بسیار بالا بوده و از قسمت بسیار مناسبی بهره می‌برد.
این جاروفندکی، دارای مخزن تعویض دائمی می‌باشد.
اگر اهل مسافرت هستید، اگر کودکی دارید که دائم ماشین شما را کثیف می‌کند، اگر می‌خواهید هزینه‌های کارواش را کاهش دهید، اگر به نظافت خودروی خود اهمیت می‌دهید، بهترین انتخاب برای شما، خرید یک جاروفندکی ماشین است.
تنوع این محصول در بازار، قطعاً زیاد بوده و انتخاب را دشوار خواهد کرد. ما در این مقاله به شما یکی از جاروفندکی‌های اتومبیل را معرفی خواهیم کرد که توسط برند آشنای پارس‌خزر تولید و به بازار عرضه گشته است.

همچنین دستگاه جاروشارژی سایا مدل 414 و دستگاه جاروبرقی پارس‌خزر مدل کمپرسور 2500W محصولاتی دیگر از این شرکت بوده که باکیفیت هستند.

شما می‌توانید این محصول را از طریق سایت پارس‌خزر اصفهان سفارش داده و یا با مراجعهٔ حضوری به این شعبه از پارس‌خزر، این دستگاه را خریداری کنید.

تمام تلاش این شرکت بر آن است تا مانند برندهایی چون ال جی و بوش بتواند محصولاتی که دارای کیفیت مناسب هستند را به بازار عرضه کند.

فروشگاه پار‌س‌خزر اصفهان با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، به مدت ده سال است که مشغول ارائهٔ بهترین لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

دستگاه جارو اتومبیل باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 121 چه قابلیت‌هایی دارد؟

 

این دستگاه محصولی بسیار کارراه‌انداز و پرقدرت است که با وزن سبک و ابعاد کوچکی که دارد، به‌راحتی در دست جای گرفته و مچ دست را اذیت نمی‌کند.
این محصول توسط شرکت پارس‌خزر تولید و عرضه شده و همواره طبق آمار به‌دست‌آمده یکی از محصولات محبوب و کاربردی بین کاربران پارس‌خزری می‌باشد.

جارو اتومبیل باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 121
این دستگاه به علت اینکه بی‌سیم است و وابستگی به باتری و پریز برق ندارد، قابلیت حمل بالایی داشته و بسیار مناسب برای تمیزکردن نقاط سخت در ماشین شما می‌باشد.
این دستگاه برای نظافت خودرو و همچنین نظافت در مسافرت و زمان‌هایی که ماشین شما دائم کثیف می‌شود، بسیار مناسب است و از پتانسیلی فوق‌العاده در این زمینه برخوردار می‌باشد.
همچنین این محصول می‌تواند جایگزینی مناسب برای جاروبرقی در زمانی باشد که می‌خواهید حجم کمی از کثیفی‌ها را از خانه‌تان بزدایید.
این محصول پارس‌خزری، دارای فیلتر قابل شست‌وشو بوده که این هم یکی دیگر از نقاط قوت این محصول محسوب می‌گردد.
این دستگاه به فیش فندکی مجهز بوده و این امکان را به شما می‌دهد تا در اتومبیلتان به‌راحتی مورداستفاده قرار بگیرد.
همچنین کیف محافظ نگهدارندهٔ این محصول باعث شده تا از کثیف شدن و یا آسیب‌دیدن جارو، جلوگیری به عمل بیاید.
این دستگاه دارای یک سیم بلند است که به شما کمک می‌کند تا حتی زیر صندلی‌های خودروتان را نظافت کرده و به نقاط سخت ماشین، دسترسی کامل داشته باشید.
گوش‌پاک‌کن و لولهٔ خرطومی مخصوصی که همراه این محصول به شما ارائه می‌شود، از دیگر ویژگی‌های برجستهٔ این محصول کارراه‌انداز پارس‌خزر است.
در کنار تمامی این ویژگی‌ها باید بگوییم این محصول از یک طراحی چشم‌نواز و زیبا بهره می‌برد که با هر سلیقه‌ای سازگاری خواهد داشت.
این محصول بی‌نظیر در کنار تمامی این قابلیت‌ها، از قیمتی مناسب بهره می‌برد که شما را به حیرت خواهد انداخت.

جارو اتومبیل باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 121، محصولی خوش‌دست، ساده، سبک و کاربردی است. این جارو اتومبیل باقابلیت‌های زیادی که دارد، می‌تواند دستیاری تمام‌عیار برای شما باشد که هزینهٔ کارواش خودروتان را هم کاهش می‌دهد. این دستیار باکیفیت، حتی در سفر هم شما را تنها نخواهد گذاشت. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، دستگاه جارو اتومبیل باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 121 را از سایت پارس‌خزر اصفهان، سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت