در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

جاروشارژی باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 414

شناسه محصول: KM220
شناسه محصول: KM220
دسته بندی: شستشو ونظافت
تولید کننده: پارس خزر
فروشنده:
768,000
714,240 تومان 53,760 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

نوع جاروشارژی: دستی   محدودهٔ میزان شارژدهی باتری: 10.1 تا 15 دقیقه   ولتاژ باتری جارو: 4.8 ولت   طریقهٔ نصب جارو: نصب بر روی دیوار   نوع اتصال به منبع تغذیه: بی‌سیم و دارای داک شارژ   ابعاد جاروشارژی: 450×150×150 میلی‌متر   وزن دستگاه: 1...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
جاروشارژی باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 414
نقد و بررسی


نوع جاروشارژی: دستی

 

محدودهٔ میزان شارژدهی باتری: 10.1 تا 15 دقیقه

 

ولتاژ باتری جارو: 4.8 ولت

 

طریقهٔ نصب جارو: نصب بر روی دیوار

 

نوع اتصال به منبع تغذیه: بی‌سیم و دارای داک شارژ

 

ابعاد جاروشارژی: 450×150×150 میلی‌متر

 

وزن دستگاه: 1.7 کیلوگرم

 

دارای فیلتر قابل شست‌وشو

 

دارای سری قابل تعویض

 

دارای گوشه پاک‌کن

 

قابل‌حمل

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

جاروشارژی باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 414 محصولی پرکاربرد و فوق‌العاده است. این جاروشارژی دستیاری مناسب برای کاربر است. ما می‌خواهیم در مطلب زیر، دستگاه جاروشارژی باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 414 را به شما معرفی کرده و به بررسی ویژگی‌هایش بپردازیم؛ بنابراین با ما همراه باشید.

جاروشارژی باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 414

به‌طورکلی جاروشارژی که نام دیگر آن‌ها جاروهای بی‌سیم می‌باشد، وسیله‌هایی هستند که بسیار سبک‌وزن بوده و با استفاده از نیروی باتری می‌توانند، گردوغبار را از گوشه‌وکنار منزل و اتومبیل شما پاک کنند.
آنها این گردوغبار را به داخل مخزن خود می‌کشانند.
در روزگار کنونی، بیشتر مردم در خانه‌هایشان، از این جارو به‌صورت تنها و یا به‌صورت مکمل در کنار جاروبرقی استفاده می‌کنند.
جاروشارژی وسیله‌ای پرکاربرد است که به علت طراحی ساده و ظریفی که دارد سبک‌وزن بوده و چون که به‌صورت بی‌سیم است، شما می‌توانید مکان‌هایی که دسترسی به آنها دشوار است مانند پله‌ها، شکاف‌ها، مبل‌ها، قفسه‌ها، پرده‌ها، داخل اتومبیل، گوشهٔ دیوار و ... را به کمک آنها، نظافت و خاک‌روبی کنید.
البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که این جاروها به علت ظرفیت کمی که دارند می‌بایست زودبه‌زود تخلیه شده و بیشتر برای نظافت مکان‌های کوچک مناسب هستند. همچنین عمر باتری این جاروها نیز محدود است و شما باید هنگام خرید به قدرت مکش و عمر باتری این جاروها توجه زیادی داشته باشید.
جاروشارژی می‌تواند برای شما فواید زیادی داشته باشد اما درصورتی‌که در هنگام خرید، محصولی باکیفیت را خریداری نکنید، ممکن است شما را به دردسر بیندازد؛ بنابراین با داشتن اطلاعات کافی برای خرید این محصول، اقدام نمایید.
به‌طورکلی جاروشارژی‌ها در سه دستهٔ اصلی قرار می‌گیرند که عبارت‌اند از: دستی، پارویی یا عصایی، هوشمند.
جاروشارژی مدل دستی، کوچک‌تر هست و محدودیت حرکتی کمتری دارند. همچنین این مدل جاروشارژی به‌آسانی در کمد یا قفسهٔ شما جای گرفته و فضای کمی را اشغال می‌کنند. این مدل جارو، بیشتر برای نظافت فضا‌های کوچک و گوشه و غیرقابل‌دسترسی مناسب هستند. این مدل از جاروشارژی به علت سبک‌وزن بودن، به‌آسانی جا‌به‌جا می‌شوند.
اما بیاید نگاهی به فواید استفاده از جاروشارژی نگاهی بیندازیم:
این جاروها در حدود سه کیلوگرم وزن داشته که در مقایسه با جاروبرقی که حدوداً هفت کیلوگرم وزن دارند، بسیار سبک‌وزن هستند. جاروشارژی دستی به علت این وزن سبکی که دارد و همچنین عدم وابستگی به پریز برق، به‌راحتی در هر نقطه‌ای از خانه می‌توانند کاربرد داشته باشند.
جاروشارژی دستی محدودیت حرکت ندارد چون که در ساختار آنها خبری از سیم‌های سنگین و دست‌وپاگیر نبوده و به‌آسانی قابل جا‌به‌جایی هستند.
به‌خاطر اینکه این جاروشارژی دستی توان و قدرت متوسطی دارند، با صدایی بسیار کمتر از مدل‌های دیگر به نظافت می‌پردازند و آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کنند.
جاروشارژی دستی به علت اینکه کوچک و جمع‌وجور است، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و به محل نگهداری کوچک‌تری احتیاج دارد. در بعضی از مدل‌های این جاروها، شما می‌توانید با استفاده از پایه‌ای که دارند به دیوار متصل کنید که این کار حتی فضایی از کمد شما را اشغال نخواهد کرد.
شما حتی می‌توانید این جاروها را همراه خودتان به سفر برده و در طول مسافرت از آنها استفاده کنید.
نکته‌ای که در اینجا بسیار مهم است آن است که شما در هنگام خرید یک جاروشارژی باید به نکاتی چون: عمر باتری دستگاه، ظرفیت مخزن آنها، قدرت مکش و پاک‌کنندگی آنها و نکات بسیار زیاد دیگری توجه داشته باشید تا با خرید یک محصول باکیفیت، از خرید و انتخاب خودتان، پشیمان نشوید.
اما ما در این مقاله قصد داریم محصولی از شرکت معتبر پارس‌خزر را به شما معرفی کنیم که می‌تواند دستیار خوبی در نظافت منزل و یا اتومبیل شما باشد.
همان‌طور که می‌دانید شرکت پارس‌خزر، سال‌های زیادی است که مشغول ارائه و تولید لوازم برقی خانگی باکیفیت به بازار است.
ما قصد داریم به معرفی محصولی کاربردی از این شرکت در ادامه بپردازیم.

همچنین دستگاه جارو اتومبیل سایا مدل 121 و جاروبرقی پارس‌خزر مدل کمپرسور 2500W محصولاتی دیگر از این شرکت هستند که کمک زیادی به کاربر خواهند کرد.

شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصول، آن را از سایت پارس‌خزر اصفهان به‌صورت آنلاین و یا به‌صورت مراجعهٔ حضوری به این شعبه از پارس‌خزر، این محصول را تهیه کنید.
پارس‌خزر اصفهان که شعبه‌ای از شرکت معتبر پارس‌خزر است، نزدیک به یک دهه با مدیریت جناب آقای بهنام‌پور، مشغول به عرضهٔ بهترین لوازم برقی خانگی به بازار می‌باشد.

 تمام تلاش این شرکت بر آن است تا مانند برندهایی چون ال جی و سونی بتواند محصولات خوبی را به بازار عرضه کند.

 

دستگاه جاروشارژی باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 414 چه قابلیت‌هایی دارد؟

این محصول دستگاهی کوچک اما کاربردی است که یک طراحی ساده اما جذاب دارد.

این دستگاه توسط شرکت سایا به بازار عرضه شده که همان گونه که می‌دانید سایا یکی از زیرمجموعه‌های فعال و مهم شرکت پارس‌خزر می‌باشد.

جاروشارژی باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 414
بدنهٔ این دستگاه، از جنس پلاستیک بوده و به علت وزن بسیار سبکی که دارد، حمل و جا‌به‌جایی آن بسیار آسان می‌باشد. 
ولتاژ باتری این محصول در حدود 4.8 ولت است که این باعث می‌شود زمان شارژ شدن دستگاه، مقداری طولانی بشود و البته انتظار می‌رود که میزان کارکرد آن هم پایین بیاید.
همان‌طور که می‌دانید این مدل دستگاه بیشتر برای نظافت محیط‌های کوچک مناسب است. این دستگاه نیز از قدرت مکش نسبتاً نرمالی بهره می‌برد و خب نباید انتظار داشت که همانند جاروهای برقی، باقدرت بالایی به نظافت خانه بپردازد.
این محصول امکان جذب موادی که مرطوب هستند را نداشته و باید مراقب باشید که آب وارد موتور دستگاه نشود.
یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این دستگاه این است که دارای یک مخزن شفاف بوده و این به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی، پرشدن دستگاه را تشخیص بدهید.
این محصول دارای فیلتر قابل شست‌وشو بوده که این یکی از نقاط قوت دستگاه است.
همچنین این دستگاه نیز دارای گوشه پاک‌کن به جهت آسان‌تر ساختن عمل نظافت نقاط غیرقابل‌دسترسی می‌باشد.
صدای این دستگاه، کمتر از 80 دسی‌بل نیز می‌باشد.
رنگ بدنهٔ این محصول سفید است که باعث شده تا طراحی چشم‌نواز و زیبای این محصول در کنار قیمت مناسب آن، این محصول را به یک محصول محبوب تبدیل کند.

جاروشارژی باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 414 یک محصول سبک و کاربردی است که فضای بسیار کمی را اشغال کرده و در نظافت مکان‌هایی با دسترسی سخت، به شما کمک بسیاری خواهد کرد. این جاروشارژی از مدل دستی بوده که با صدایی کم، به نظافت محل موردنظر شما خواهد پرداخت و با مخزن شفافی که دارد شما را از میزان پرشدن دستگاه، مطلع می‌سازد.
اگر به خرید این محصول تمایلی دارید می‌توانید دستگاه جاروشارژی باکیفیت سایا پار‌س‌خزر مدل 414 را از سایت پارس‌خزر اصفهان تهیه و خریداری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
تهویه،سرمایشی و گرمایشی
پخت و پز
آماده سازغذا
نوشیدنی ساز
سلامتی و بهداشت
شستشو ونظافت